Moderators: Beheerders, Fanmasters
Eric schreef:Kom nou, heb je Gouweleeuw dit seizoen zien verdedigen? Zelfs bij PSV zou hij geeneens 4de verdediger zijn. Ajax en PSV zullen hem vast in de gaten houden, maar hij is er nog lang niet. Hij had dit seizoen de stap moeten maken, maar heeft dit nagelaten.
Heerenveen rules schreef:Wanneer komt AZ ons verlossen van deze ontzettende matige verdediger? Hij wint amper duels en toont veel te weinig passie. Van Basten heeft het heel goed gezien aan het begin van het seizoen, want hij is geen verdediger, want dat kan hij niet. Opbouwen wel.
Vanaf nu nooit meer uit de basis! Wat een verademing na Breuer en Kruiswijk!
Weer zeer solide en het hoofd altijd ijzig rustig. Wat een verademing!
Klasse gespeeld weer. Het lijkt ook wel of hij er al jaren in staat.
De beste man gisteren! Niet meer uit de basis weg te denken. Vooral de rust die hij uitstraalt is opmerkelijk op die leeftijd.
Jeffrey Gouweleeuw vind ik de verpersoonlijking van het nieuwe elan van dit elftal, dat vooral gisteravond goed zichtbaar werd. Geen paniekerigheid, geen angst, maar rust, onverzettelijkheid en onoverwinnelijkheid.
Dit is toekomstig Oranje-materiaal, dat is mij wel duidelijk.
Zo zie je maar weer dat we dus in Nederland (en dus ook in Heerenveen) best in staat zijn goede verdedigers op te leiden.
Noem mij een Nederlandse centrale verdediger van zijn leeftijd die net zo goed zo niet beter is. Ik ken ze niet.
AllardP schreef:Sowieso hebben we weinig mensen in de basis die goed verdedigend kunnen koppen; met Zomer en Kruiswijk houdt het wel op. Misschien De Roon.
Otsje P schreef:Dat is puur gebrek aan scherpte en mentaliteit. Als ik trainer was, dan schold ik hem en ieder ander die bij zulk soort situaties de mist in gaat helemaal verrot. Je laat je ploeg, en 26000 fans in de steek. Alleen maar omdat je te lui en te laks bent om je man fatsoenlijk te dekken. Je hoeft er niet eens voor te sprinten verdorie. Pure laksheid en gemakzucht. Het zal wel goed komen, de bal komt vast bij een ander. Bah.
dirk3 schreef:Niet naar het EK. Moet toch een duidelijk signaal zijn voor hem.
Stiffie schreef:[
Grote onzit praat je. Prima speler Gouweleeuw, zeker voor het niveau Heerenveen.
Heerenveen rules schreef:Jammer dan dat hij het het hele seizoen niet heeft laten zien dan. Dat jij na dit seizoen zegt dat hij een prima speler is dan vraag ik me af wie onzin praat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten