Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Eerlijk is eerlijk tegen RKC was hij één van de (weinige) betere spelers op het veld. Hij wilde weg, maar mocht niet vertrekken... Gebeurt eigenlijk elk jaar bij Heerenveen. Dost, Narsingh, etc. Ookal waren die niet zo uitgesproken (eerlijk?) in de media, we hebben er nog heel veel plezier van gehad. Wat mij betreft niet meer achterom kijken, maar Jeffrey gewoon beoordelen als ieder ander in de selectie; en op basis daarvan hoort 'ie gewoon in de basis :roll:
Blijf het hele makelaarsspel wel de allerminste kant van het voetbalwereldje vinden - bah - maar je kunt er verder vrij weinig tegenin brengen :cry:
twitter.com/jelmo87
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

We staan boven AZ, weer een bevestiging voor Gouweleeuw dat AZ natuurlijk absoluut geen stap omhoog is..... :mrgreen:
topcoach
Nieuw talent
Berichten: 123
Lid geworden op: 17-02-2013 18:31

Bericht door topcoach »

Gouweleeuw heeft de knop omgezet. Toonde weer een beetje aan waarom hij een groot talent is.
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Op zijn spel zijn ook weinig tot geen aanmerkingen geweest. Zou het echt onbegrijpelijk vinden als ie in de zomer een stap maakt naar AZ. Daar wordt alleen AZ beter van lijkt mij... Niet goed voor Heerenveen en het voordeel voor Jeffrey zie ik ook niet. Lijkt mij sterk dat ze in Alkmaar meer salaris over maken naar z'n bankrekening dan Heerenveen doet en voor z'n ontwikkeling is het ook geen goede stap, toch?
twitter.com/jelmo87
Joepie
Nieuw talent
Berichten: 78
Lid geworden op: 17-01-2012 08:55

Bericht door Joepie »

Lijkt mij sterk dat ze in Alkmaar meer salaris over maken naar z'n bankrekening dan Heerenveen doet en voor z'n ontwikkeling is het ook geen goede stap, toch?[/quote]

Heeft Jeffrey hier geen jeugdcontract meer? Wat opengebroken en verlengd is?
Dus waarschijnlijk zullen ze in Alkmaar aanzienlijk meer betalen.
en toch mis ik Breuer
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Dat zou best kunnen, maar als Heerenveen een 'gewoon' (dus geen jeugd-)contract aanbiedt dan kan ik me niet voorstellen dat hij bij AZ significant meer kan verdienen. Het lijkt mij dat Heerenveen en AZ wat dat betreft ongeveer op hetzelfde niveau zitten...
twitter.com/jelmo87
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Gisteravond vader geworden van een zoon. Nu maar hopen dat hij snel volwassen wordt en inziet dat AZ geen stap vooruit is. Afgelopen zaterdag speelde hij erg sterk. Als hij dit niveau weet vast te houden kan hij over 1,5 jaar veel beter krijgen!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Schijnt toch weer gesproken te worden tussen Heerenveen en AZ :lol:
http://www.vi.nl/nieuws/236643/Heerenve ... eleeuw.htm
twitter.com/jelmo87
Gebruikersavatar
ouwe seun
Invaller
Berichten: 322
Lid geworden op: 05-01-2008 20:35
Locatie: Harlingen

Bericht door ouwe seun »

Kan de spelersbus vanavond niet over Alkmaar rijden? Gouweleeuw uitzetten op de snelweg en snel wegrijden.
18e plaats? Voor mij blijft sc Heerenveen de nummer 1
RuudvanHuntelaar
Wereldspeler
Berichten: 1044
Lid geworden op: 01-07-2012 13:20

Bericht door RuudvanHuntelaar »

ouwe seun schreef:Kan de spelersbus vanavond niet over Alkmaar rijden? Gouweleeuw uitzetten op de snelweg en snel wegrijden.
Hahahaha dramatische 1e helft , 2 helft iets beter !! Prima Assist !! Rij toch maar gewoon terug naar Heerenveen :wink:
Ryback
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 15-10-2008 14:29

Bericht door Ryback »

Het blijft een velabberd trage speler met een slechte voorzet. Het gehele seizoen komt er bijna geen pass naar voren met precisie aan. bah :evil:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nee, deze jongen gaan we niet missen volgend jaar. Zo, wat was hij dramatisch de eerste helft. De simpelste ballen vlogen het stadion haast uit.
Joepie
Nieuw talent
Berichten: 78
Lid geworden op: 17-01-2012 08:55

Bericht door Joepie »

Maar vandaag toch 2 assists achter zijn naam. dus aanvallend wel belangrijk.
en toch mis ik Breuer
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Gouweleeuw speelde gisteravond inderdaad zwak tot slecht, maar is natuurlijk wel belangrijk bij de 1-2. Dat was een puike voorzet. Ik ga hem wel missen, vrees ik. In potentie blijft hij een van de betere centrale verdedigers in Nederland. Hij heeft wel degelijk bewezen goed te kunnen verdedigen (tot eind vorig seizoen was daar ook nauwelijks discussie over) en in balbezit kan hij een meerwaarde zijn. Dit seizoen is niet uitmuntend, maar dat geldt voor de meeste spelers. Toch is een Gouweleeuw in vorm een goede verdediger voor Heerenveen-begrippen. Probeer maar eens zo'n speler terug te halen.
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Voor een club als Heerenveen is een speler van het kaliber Gouweleeuw goud waard. Zelfs wanneer hij slecht speelt kan hij door zijn grote meevoetballende kwaliteiten uiterst belangrijk zijn. Het vertrek van Gouweleeuw is voor Heerenveen een aderlating, temeer omdat hij straks voor een paar centen bij een concurrent middenmotor rondloopt. Écht zonde!

Een tweede met dezelfde kwaliteiten vinden is een onmogelijke taak voor Hansma en consorten. En in dit geval ligt dat niet eens aan Hansma's kwaliteiten.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Gouweleeuw wordt veel te kritisch benaderd. Dat de eerste helft twee ballen op VLP niet aankomen, so be it.
Verdedigend was het in orde en die voorzet was perfect op het koppie van Finny en daar gaat het om.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Bij de kans van Hooy vond ik hem anders behoorlijk zwak. Hooy rent langs hem heen en Gouweleeuw vertikt het om in volle snelheid in de achtervolging te gaan. Hij is hierdoor ook nog een keer te laat voor de afvallende bal. Puur mentaliteit dit.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Eric schreef:Bij de kans van Hooy vond ik hem anders behoorlijk zwak. Hooy rent langs hem heen en Gouweleeuw vertikt het om in volle snelheid in de achtervolging te gaan. Hij is hierdoor ook nog een keer te laat voor de afvallende bal. Puur mentaliteit dit.
Dat ben ik met je eens, maar over het algemeen stond hij best redelijk goed te verdedigen.
Opvallend vind ik wel dat hij over het algemeen als Zomer speelt en het speelveld dus groter is door diens achteruit geloop, minder speelt dan wanneer het veld en stukje kleiner gehouden wordt. Hij blijft zeker ook aanvallend erg belangrijk.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zou hij nog naar AZ willen ?
Samen maken we de club sterk.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het schijnt dat Jeffrey zijn lievelingsavond vrijdagavond is om te voetballen......
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik vond het een uitstekende wedstrijd van Gouweleeuw maar hij kan maar weinig goed doen nog hier ...

Die Hooy wil ik wel hebben, hebben we tenminste weer een vleugelaanvaller!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

TWR22 schreef: Die Hooy wil ik wel hebben, hebben we tenminste weer een vleugelaanvaller!
Nou en of!
Alle ballen op Henkie!
Disco Pablo
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 21-01-2013 15:50

Bericht door Disco Pablo »

Mijn god, wat heeft zijn zoon een lelijke naam gekregen, Jayson Milan Gouweleeuw? Bewijst maar dat hij niet geweldig snugger is af en toe...
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Haha inderdaad niet erg creatief. Sneu voor dat ventje, maar natuurlijk wel de felicitaties voor de kersverse papa:)
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Jayson is toch geen lelijke naam?
Snake
Bankzitter
Berichten: 186
Lid geworden op: 02-02-2010 22:58

Bericht door Snake »

Neymar schreef:Jayson is toch geen lelijke naam?
nee joh, niks mis mee evenals Milan! Beter dan sipke, sietse of tjitte mijn god :bfriend:
Friezennn
Bankzitter
Berichten: 213
Lid geworden op: 19-08-2010 18:12

Bericht door Friezennn »

Disco Pablo schreef:Mijn god, wat heeft zijn zoon een lelijke naam gekregen, Jayson Milan Gouweleeuw? Bewijst maar dat hij niet geweldig snugger is af en toe...
:lol: moet er zelfs om lachen.. maar dat is meer omdat ik dit echt een kansloze reactie vindt.
Ieder zijn smaak toch? bovendien zal zijn vriendin ook wel het 1 en ander te vertellen hebben gehad, verder met Neymar eens zo gek is Jayson toch niet? maar goed smaken verschillen :wink:
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Inderdaad een lachwekkende reactie!!
Felicitaties voor het kersverse ouderpaar!
En over de namen, weinig mis mee volgens mij. Al doet het mij wel vermoeden dat hij ooit nog eens in Engeland en/of Italië hoopt te voetballen. :wink:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Ik snap het wel dat hij het een lelijke naam vindt. Jayson Milan bekt toch helemaal niet met die achternaam? Jayson Milan! Gouweleeuw...
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

rust schreef:Ik snap het wel dat hij het een lelijke naam vindt. Jayson Milan bekt toch helemaal niet met die achternaam? Jayson Milan! Gouweleeuw...
Niet iedereen wilt hun kind klaas of jan noemen. :lol:
Plaats reactie