Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ach, kom op, Breuer kan bij jullie niks goed doen. Vlak bij mij stonden ook wat van die figuren. Bij alles wat Breuer deed commentaar geven, belachelijk. Al zou hij ook 98 van de 100 dingen goed doen dan zullen die mensen nog vallen over die 2 dingen.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Knipecity schreef:Ach, kom op, Breuer kan bij jullie niks goed doen. Vlak bij mij stonden ook wat van die figuren. Bij alles wat Breuer deed commentaar geven, belachelijk. Al zou hij ook 98 van de 100 dingen goed doen dan zullen die mensen nog vallen over die 2 dingen.
Ik ben één van de mensen die vinden dat Breuer echt zo slecht niet is als dat 90% van de mensen hier beweerd, maar dat Gouweleeuw beter is dan Kruiswijk, Djuric, Kopic en Breuer lijkt mij duidelijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik neem aan dat Jeffrey geblesseerd was vandaag ?
Samen maken we de club sterk.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Verstandskies getrokken, vandaar afwezig
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Jelmer1981 schreef:Verstandskies getrokken, vandaar afwezig
Er zijn tourrijders die met 33 hechtingen in de kont bergetappes rijden.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

hm_DR88 schreef:Er zijn tourrijders die met 33 hechtingen in de kont bergetappes rijden.
die hoeven geen bal te koppen en dat is niet vriendschappelijk fietsen ;). Wie weet heeft hij er wel een ontsteking bij ofzo.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Currahee schreef:die hoeven geen bal te koppen en dat is niet vriendschappelijk fietsen ;). Wie weet heeft hij er wel een ontsteking bij ofzo.
Je kopt toch geen bal met je tanden? Wielrenners fietsen wel met hechtingen in hun benen, die ze wel gebruiken daarvoor. Maar dat is nu niet echt de discussie. Ik snap wel dat ze Gouweleeuw niet hebben opgesteld, was vandaag niet nodig en misschien was dit een soort laatste kans voor het 'oude' duo van vorig jaar.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Natuurlijk ga je niet voetballen als je verstandskies getrokken is. Als er tocht in komt kan het ontsteken en kun je 2 weken out zijn. Zoveel is zo'n oefenwedstrijd niet waard. Volgende week tegen NEC moet hij er staan.

Je zou wel gek zijn om zoveel risico te nemen voor zo'n simpele wedstrijd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens de LC was Gouweleeuw 'nog flink ziek van de getrokken verstandskies'. Hij ontbrak dus niet omdat het een beetje pijn deed, maar omdat hij simpelweg niet fit genoeg was.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik heb er laatst ook een verstandskies uitgekregen en kan je vertellen dat je dan beter niet kan gaan voetballen!
Zaterdag tegen Nec in de basis lijkt me. Een centrum Breuer-Kruijswijk is zelfmoord.
SCH
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Surhuisterveen schreef:Ik heb er laatst ook een verstandskies uitgekregen en kan je vertellen dat je dan beter niet kan gaan voetballen!
Zaterdag tegen Nec in de basis lijkt me. Een centrum Breuer-Kruijswijk is zelfmoord.
Ik heb wel eens een verstandkies laten trekken en dan mee gedaan aan een voetbal tournooi! In mijn geval maakte dat weinig uit, aangezien dat tournooi net na de Sneekweek was en ik daardoor toch al onthustsend zwak stond te ballen! :mrgreen:
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Is hij fit genoeg voor aankomende zaterdag?
FORZA SC HEERENVEEN
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Het is te hopen anders hebben we een meer dan groot probleem!
SCH
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Gouweleeuw speelt zaterdag waarschijnlijk niet en gaat ook niet naar jong oranje. Hij had bij de verstandskies ook
een ontsteking (door de kies) in zijn liezen dus kon niet meer lopen. Hoorde via via dat hij wel weer mee
traint maar nog geen wedstrijd kan spelen. Moeten we het toch met Breuer - kruiswijk gaan doen vrees ik.
Al hoop ik wel dat hij er dan met Ajax wel bij is, dan zie ik hem graag staan!

En de kies was gesneden en niet getrokken, en gaan voetballen na een eruit
gesneden kies voor de lol of voor Heerenveen zijn 2 totaal verschillende dingen!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het kan aan mij liggen, maar een lies en een kies staan niet zodanig met elkaar in verbinding dat er een ontsteking kan komen door een van beide bij de ander.. :erm:
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Calimero schreef:Het kan aan mij liggen, maar een lies en een kies staan niet zodanig met elkaar in verbinding dat er een ontsteking kan komen door een van beide bij de ander.. :erm:
Dat zou je zeggen. Ik ken iemand die voor zijn leven moest vechten omdat hij een ontsteking in/bij zijn hart had n.a.v. een operatie in zijn mond...
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Calimero schreef:Het kan aan mij liggen, maar een lies en een kies staan niet zodanig met elkaar in verbinding dat er een ontsteking kan komen door een van beide bij de ander.. :erm:

Ga dan maar eerst eens research doen ;) Als je het laatste nieuwe van Robben hebt gelezen is Gouweleeuw dus
niet de enigste die met dit probleem rondliep. Veel voetballers kunnen last van hun
spieren krijgen door hun verstandskies. Het klinkt raar maar zoek maar eens op.

Ik ga er zelf vanuit dat het volgende week wel weer speelt lijkt me, en het is ook te hopen voor Heerenveen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Surhuisterveen schreef:Het is te hopen anders hebben we een meer dan groot probleem!
Ach, op een goede dag krijgen Breuer en Kruiswijk weinig te doen en kunnen we ook wel met hen erbij winnen. Laten we nou niet net doen of een jongen die net uit de jeugd is de grote verlosser is.
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Misschien is hij dat wel, en als het zo is moet hij toch de kans krijgen om zo door te groeien?!
Hydra
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 04-02-2011 16:09

Bericht door Hydra »

Hij speelt vanavond niet. Het klopt inderdaad dat hij door zijn verstandskies last kreeg en hierdoor niet kan spelen. Waarschijnlijk is hij volgende week tegen Ajax weer inzetbaar.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

De druk op Jeffrey Gouweleeuw moet niet té hoog worden. Hij heeft een flitsend debuut gemaakt, maar mag niet de gehele druk van een naar succes en naar een sterke verdediging hunkerende achterban op zijn schouders krijgen. In de huidige, magere bezetting vrees ik dat zoiets het geval gaat zijn. Gezien zijn jonge leeftijd krijgt Gouweleeuw ongetwijfeld nog met een terugslag te maken. Daarom hoop ik dat hij zich komend seizoen in de, voor zo ver mogelijk, betrekkelijke rust kan ontwikkelen tot een vaste, betrouwbare en herkenbare defensieve kracht.
originefries
Nieuw talent
Berichten: 53
Lid geworden op: 05-04-2011 11:17

Bericht door originefries »

Gouweleeuw er zondag weer niet bij, hoe gaan we erin? Als we het zoals tegen NEC
de eerste helft de hele wedstrijd doen moet het goed komen zou je denken toch?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

originefries schreef:Gouweleeuw er zondag weer niet bij, hoe gaan we erin? Als we het zoals tegen NEC
de eerste helft de hele wedstrijd doen moet het goed komen zou je denken toch?
Als je zo speelt als tegen NEC de eerste helft dan word je geslacht.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Ik snap niet dat iedereen ineens weer zo lyrisch is over een jeugdspeler. Vorig seizoen zag ik knappe ingrepen van deze jongen maar vooral ook veel balletjes breed/terug. Hij moet dit seizoen vooralsnog blijven proeven aan het eerste. Dus geen volledige wedstrijden.
Afbeelding
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Van de jeugdspeler wordt plotseling verwacht dat hij de grote redder is. Met hem spelen we op de 0 tegen Ajax en hadden we 2-0 van NEC gewonnen.... Maar goed dat komt natuurlijk vooral omdat men anti-Breuer en Kruiswijk is.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Wat een onzin zeg, je ziet aan alles dat die jongen enorm veel potentie heeft. Tel daarbij op dat onze club helemaal naar de tering geholpen is door Yme en Henk, en men Breuer en Kruiswijk gewoon zat is, dan krijg je dit soort reacties inderdaad. Maar om vervolgens die jongen zo af te schilderen slaat nergens op. Wees blij dat we eindelijk weer een verdediger uit de jeugd hebben die het niveau aankan. Hoe eerder Gouweleeuw speelt en ik niet naar dat achteruit wandelen van Kruiswijk hoef te kijken, hoe beter.
Corruption is everywhere, fight it!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Fanatic 4-ever schreef:Wat een onzin zeg, je ziet aan alles dat die jongen enorm veel potentie heeft. Tel daarbij op dat onze club helemaal naar de tering geholpen is door Yme en Henk, en men Breuer en Kruiswijk gewoon zat is, dan krijg je dit soort reacties inderdaad. Maar om vervolgens die jongen zo af te schilderen slaat nergens op. Wees blij dat we eindelijk weer een verdediger uit de jeugd hebben die het niveau aankan. Hoe eerder Gouweleeuw speelt en ik niet naar dat achteruit wandelen van Kruiswijk hoef te kijken, hoe beter.
Neemt niet weg dat OP DIT MOMENT Gouweleeuw denk ik nog niet beter is dan Breuer en Kruiswijk. Ja, hij lijkt meer potentieel te hebben, maar het is echt niet zo dat Gouweleeuw nu al onze redder is.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Niet in de zin dat het onze redder/leider of wat dan ook is, maar aan de bal vind ik hem werkelijk een verademing. Ziet snel de oplossing en voetbalt veel soepeler dan Breuer en Kruiswijk ooit gedaan hebben. En zijn potentie rechtvaardigt daarom een basisplaats.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ervaring, rijpheid, etc.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een ervaren speler als Kruiswijk loopt nog steeds keer op keer achteruit. Na zovele ervaringen waarbij dat werd afgestraft. Dus ervaring is in deze niet te zien.

Het is heel simpel, Gouweleeuw moet centraal met iemand die hem stuurt en coacht. Breuer doet dat nog wel, Kruiswijk niet. Die trok in oefenwedstrijden nooit zijn mond open.
Plaats reactie