Jeffrey Gouweleeuw

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Zo heel slecht vond ik Jeffrey gister niet, die goal komt doordat er, vanaf de kant, niet ingegrepen wordt op het moment dat Zwolle met 5 anvallers gaat spelen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Gouweleeuw heeft ontzettend domme uitlatingen gedaan. Terecht dat je als supporters boos op hem bent. Zo'n liedje over kaas wat vorige week over de tribune schalt is kan dan best. Ik vind het persoonlijk niet van hoogstaand niveau, tamelijk kinderachtig. Maar allah, punt gemaakt.

Maar in zo'n enorm belangrijke wedstrijd waar het er echt om gaat, je eigen speler bij elk balcontact uit te gaan fluiten, hoe dom kun je doen? Dan heb je echt nog nooit gehoord van mentale krachten in de sport. Wat mij betreft gedraag je je dan minstens zo dom als Gouweleeuw. Ook jij benadeelt hier je eigen team.

Bovendien verlaag je je tot het niveau Ajax- of vooruit PSV-publiek. Als dit je manier van supporteren is, ga dan lekker daar in het stadion zitten.

En als je Gouweleeuw op zijn gedrag wilt aanspreken, wat ik me kan voorstellen, wees dan een kerel. Ga een keer naar de training en vraag hem waarom hij zo omgaat met zijn werkgever, onze club. Maar als je dat niet durft, ga dan alsjeblieft ook niet staan fluiten.
Jaap F.
Erelid
Berichten: 883
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Jaap F. »

Ik houd ook niet van dat uitfluiten, vooral omdat het pijn aan mijn oren doet maar laat mensen toch lekker doen wat ze willen zolang het niet enorm kwetsend ofzo is. Anderen hebben dan weer het recht om daar keihard overheen Hup Jeffrey Gouweleeuw te gaan zingen, maar dat hoorde ik niet.

Ik heb mijn geaardheid gisteren weer in alle varianten voorbij horen komen, moet ik om lachen, maar is misschien wel erger dan die 10 mensen die Gouweleeuw uitfloten.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:Maar ja jij hebt ook het liefst dat Heerenveen de vernieling in gaat, degradeert en nog meer.
En jij hebt het in deze post over nadenken. Probeer het eens zou ik zeggen. Tjonge, jonge wat een ontzettende domme zin dit. Bij deze genomineerd voor domste van het jaar, nu al. En dat is knap in januari.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Och och moet je nu ook nog met dezelfde opmerkingen die ik over jou opmerk mij van repliek geven. Al jouw opmerkingen zijn voor bijna 80 tot 90 procent negatief, achterdochtig over het beleid en niks s goed. Iemand die meer een positieve houding heeft ziet het niet goed en komt niet van deze planeet. Jouw berichten doen bijna vermoeden dat je er plezier aan beleeft.
Gelukkig is er nog nooit iemand beter geworden van oeverloos vasthouden aan wat niet goed gaat. Dit sterkt mij alleen maar in mijn beeld over jouw beleving met de meest schrijnende opmerking van afgelopen tijd over Gouweleeuw, dat je hem het liefst 90 minuten uitfluit.....dan wil je toch dat het slecht gaat? Of kun jij hard maken dat dit in zijn en het teams haar voordeel werkt.
Hier heb ik geen woorden voor
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

Zo'n liedje over kaas daar vraagt 'ie gewoon om en dat lijkt me ook meer dan terecht. Verder ben ik (in principe) tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar kan me wel voorstellen dat sommigen zich beetje laten meeslepen door hun eigen teleurstelling in de houding van een speler als Gouweleeuw. Ik betrap mezelf daar soms ook wel op :oops: Geen greintje clubliefde en dan als stank voor dank absoluut niet willen bijtekenen en totaal geen besef hebben hoeveel je aan deze club te danken hebt. Wat dat betreft fluit (in figuurlijke zin) Gouweleeuw het publiek en de club ook al wekenlang uit. Dan kan ik erin komen dat ie dat zo nu en dan voor de voeten geworpen krijgt...
Los van dit hele verhaal, denk ik ook niet dat hij er beter door is gaan voetballen.
twitter.com/jelmo87
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Gouweleeuw kan niet genoeg uitgefloten worden. Walgelijke vent.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:Dit sterkt mij alleen maar in mijn beeld over jouw beleving met de meest schrijnende opmerking van afgelopen tijd over Gouweleeuw, dat je hem het liefst 90 minuten uitfluit.....dan wil je toch dat het slecht gaat? Of kun jij hard maken dat dit in zijn en het teams haar voordeel werkt.
Ja hoor, als ik vind dat Gouweleeuw duidelijk gemaakt moet worden dat we hem uitkotsen dan wil ik dat het slecht gaat met het team? Het zegt genoeg over jouw beleving dat je het prima vindt dat een speler die voor geen meter presteert aangeeft niet meer voor onze club wil voetballen en dan ook nog zo dramatisch presteert. Gewoon lekker laten gaan he, prima joh, net als onze topvoorzitter. Lekker laten gaan. Wat maakt het allemaal uit. Ja, dat is beleving!
---E--- schreef:Gouweleeuw kan niet genoeg uitgefloten worden. Walgelijke vent.
Exact! Hij wil niet meer voetballen voor onze club, wij willen hem niet meer zien in ons shirt.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Toch best wel vervelend hè hr ? Iemand die je op het forum terugfluit.... Tja je antwoorden worden er niet beter op, sterker ik stel e zelfs een vraag waar je geen antwoord op weet, Zou het zo ook op het veld gaan als je continue zou worden uitgefloten?

Wat ik van Gouweleeuw vindt heb ik hier nergens geschreven, dus knap dat je dat van mij denkt te weten. Of nu iemand wel of niet in ons shirt thuis hoort, als hij speelt heeft hij er niets aan dat hij door eigen publiek wordt uitgefloten....En de rest van het team ook niet.
Hier heb ik geen woorden voor
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Hoe oliedom zijn we geweest en nu nog steeds bij de club, Gouweleeuw wou verlengen met een clausule van 4 miljoen euro. Veenstra, de voorzitter met voetbalverstand koos voor de saneer oplossing, zijn contract te lichten onder dezelfde condities.

Onkunde bij sc Heerenveen!
Alle ballen op Henkie!
elmo87
Nieuw talent
Berichten: 146
Lid geworden op: 24-09-2010 19:57
Locatie: Menaam

Bericht door elmo87 »

De optie die ze toen gelicht hebben, daardoor staat 'ie nu tot 2014 onder contract. Voor hoe lang wilde hij toen bijtekenen dan met die 4 mln clausule? Of haal ik nu dingen door elkaar. Hoe dan ook, blijkt eens te meer dat er veel te weinig voetbalverstand in de directie zit. Wat nog steeds niet weg neemt dat Gouweleeuw de club best iets meer dankbaarheid mag tonen...
twitter.com/jelmo87
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

De optie is toch eenzijdig gelicht door heerenveen?
Ik meende dat hij zowieso niet wilde verlengen?
Ik snap xander zijn opmerking dan ook niet helemaal?
Hier heb ik geen woorden voor
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wat ik uit Xander's post begrijp is dat Gouweleeuw bereid was zijn contract te verlengen (met een opwaardering van het salaris) tot na 2014, maar wel met een clausule zodat hij voor een vastgesteld bedrag weg kan.

Veenstra koos er dus voor om de optie te lichten, tegen dezelfde voorwaarden, maar de keerzijde is dus dat dat contract al in 2014 afloopt en Gouweleeuw niet meer wil verlengen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

TORCIDA schreef:Toch best wel vervelend hè hr ? Iemand die je op het forum terugfluit....
.
Ja, werkelijk verschrikkelijk. Denk je nu werkelijk dat het me ook maar iets doet wat jij hier allemaal neerzet? Dat had ik wellicht gevonden als ik je hoog had zitten......... Maar dat is zeker niet het geval. Jij noemt het zelf terugfluiten... Als ik kon zou ik je uitfluiten. :mrgreen:

Gewoon niet meer opstellen die jongen. En spelen met spelers die hier graag spelen.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen rules schreef: Gewoon niet meer opstellen die jongen. En spelen met spelers die hier graag spelen.
Ik snap je punt. Bovendien deel ik steeds meer van je pessimisme. Ons probleem kon echter wel eens zijn dat er in de huidige selectie te weinig van die spelers zitten!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

abegoal schreef: Ik snap je punt. Bovendien deel ik steeds meer van je pessimisme. Ons probleem kon echter wel eens zijn dat er in de huidige selectie te weinig van die spelers zitten!
Dat zou best eens kunnen maar Kum, Kruiswijk en Otigba zouden hem prima kunnen vervangen.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

Heerenveen rules schreef: Ja, werkelijk verschrikkelijk. Denk je nu werkelijk dat het me ook maar iets doet wat jij hier allemaal neerzet? Dat had ik wellicht gevonden als ik je hoog had zitten......... Maar dat is zeker niet het geval. Jij noemt het zelf terugfluiten... Als ik kon zou ik je uitfluiten. :mrgreen:

Gewoon niet meer opstellen die jongen. En spelen met spelers die hier graag spelen.
Schijnbaar doet het je meer dan jezelf inziet getuige je reactie(s) fluit maar lekker op je vingertjes hoor!
Dat hoor ik liever dan al dat afbraak geblaat.
Hier heb ik geen woorden voor
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Gearard schreef:Wat ik uit Xander's post begrijp is dat Gouweleeuw bereid was zijn contract te verlengen (met een opwaardering van het salaris) tot na 2014, maar wel met een clausule zodat hij voor een vastgesteld bedrag weg kan.

Veenstra koos er dus voor om de optie te lichten, tegen dezelfde voorwaarden, maar de keerzijde is dus dat dat contract al in 2014 afloopt en Gouweleeuw niet meer wil verlengen.
Mocht dit kloppen, dan zou dit een mooie blunder zijn en dan snap ik ook wel waarom Gouweleeuw nu weg wil. Die voetbalt hier voor een schijntje vergeleken met wat mannen als El Ak, Kruiswijk, Zomer en Raitala verdienen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

pes5 schreef: Mocht dit kloppen, dan zou dit een mooie blunder zijn en dan snap ik ook wel waarom Gouweleeuw nu weg wil. Die voetbalt hier voor een schijntje vergeleken met wat mannen als El Ak, Kruiswijk, Zomer en Raitala verdienen.
Dit klopt deels. Contract van Jeffrey werd verlengd door directie (eenzijdige optie voor 2 jaar) naar een bedrag dat vantevoren is besproken. Naar mate de prestaties van Gouweleeuw beter werden wilde de directie zijn contract opwaarderen mits deze verlengd zou worden. Jeffrey heeft dit voorstel destijds in beraad genomen. Eind november/begin december heeft de directie dit voorstel nogmaals richting Jeffrey gedaan, die daarop bedenktijd vroeg.
Wellicht dat hij in de winterstop met AZ/zaakwaarnemer goede gesprekken heeft gevoerd aangezien hij in januari heeft aangegeven weg te willen (of het aanbod van de directie is tov de andere verdedigers te laag geweest). Maar goed, deze laatste overweging is een inschatting mijnerzijds.
Sneeuwbal
Selectiespeler
Berichten: 500
Lid geworden op: 02-01-2005 23:21

Bericht door Sneeuwbal »

Ik ben in principe ook tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar bij Gouweleeuw is het een ander verhaal. Niet meer opstellen dit seizoen, hoeven we hem ook niet uit te fluiten.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

volgens mij had van la parra die bijsloot gewoon de aanval kunnen blokken door de voorzet er uit te halen, die volgens mij met links voor werd gegeven.
Hier heb ik geen woorden voor
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Met onwillige koeien is het moeilijk hazen vangen. Laat dan maar gaan voor een goed bedrag. Gouweleeuw is niet (meer) zo onverzettelijk als hij leek nu het heilige vuur is gedoofd.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

Pijnlijke knie maakt meespelen Gouweleeuw onzeker

Jeffrey Gouweleeuw kan vrijdag in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk mogelijk niet in actie komen. De centrale verdediger van sc Heerenveen heeft in het duel tegen PEC Zwolle zijn knie overstrekt.

Gouweleeuw liet dinsdag de veldtraining schieten en wordt vandaag getest. ,,De knie was pijnlijk en er zat een beetje vocht in. Jeffrey krijgt vandaag looptraining en dan is het afwachten hoe de knie op belasting reageert. Donderdag besluiten we of hij kan spelen tegen RKC,’’ vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde.

Marco van Basten kan tegen RKC Waalwijk in ieder geval niet beschikken over Daniël de Ridder (nekhernia) en Arnold Kruiswijk. Laatstgenoemde is nog niet hersteld van de liesblessure die hem ook tegen PEC Zwolle al aan de kant hield.

Ook Kenny Otigba is vrijdag mogelijk niet inzetbaar. De verdediger haakte maandag af tijdens de warming up van de uitwedstrijd van het beloftenteam tegen NEC af met rugpijn. Otigba trainde dinsdag aangepast. Donderdag wordt duidelijk of de jonge Hongaar mee kan naar Waalwijk. ,,Maar dat is niet de verwachting,’’ aldus Erik ten Voorde.
Van de clubsite. Opvallend?
Heerenveen till I die!
superkaas
Nieuw talent
Berichten: 111
Lid geworden op: 09-08-2011 23:05

Bericht door superkaas »

Gekko schreef:Met onwillige koeien is het moeilijk hazen vangen. Laat dan maar gaan voor een goed bedrag. Gouweleeuw is niet (meer) zo onverzettelijk als hij leek nu het heilige vuur is gedoofd.
Is Van den Berg zijn opvolger? Speelde bij Zwolle toch vaak centraal achterin en soms verdedigend op het middenveld, posities waar Gouweleeuw allebei in aanmerking komt (alhoewel is de verdedigende middenvelder optie meer iets in de ogen van Basten :roll: )
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

superkaas schreef: Is Van den Berg zijn opvolger? Speelde bij Zwolle toch vaak centraal achterin en soms verdedigend op het middenveld, posities waar Gouweleeuw allebei in aanmerking komt (alhoewel is de verdedigende middenvelder optie meer iets in de ogen van Basten :roll: )
Reken daar maar niet op. Van den Berg zal hier op het middenveld spelen. Bovendien is hij linksbenig, dus geen opvolger Gouweleeuw. Die hebben we trouwens ook al in huis met Kum en Otigba.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Zoals Gouweleeuw vrijdag speelde ben ik blij dat hij gebleven is.
Verdedigend solide en veel mee opkomend!!
Ben benieuwd wat voor verdediging we zaterdag hebben.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik kon het niet laten om te juichen bij zijn vijfde gele kaart. Ik vond hem juist matig verdedigend. Opbouwend inderdaad voldoende maar volgens mij is dat niet de eerste taak van een verdediger.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Calimero schreef:Ik kon het niet laten om te juichen bij zijn vijfde gele kaart. Ik vond hem juist matig verdedigend. Opbouwend inderdaad voldoende maar volgens mij is dat niet de eerste taak van een verdediger.
Ik was ook wel blij met de gele kaart. Krijgt Otigba hopelijk weer de kans om wat ervaring op te doen.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Dat Gouweleeuw onhandige uitspraken heeft gedaan, wil niet zeggen dat we de realiteit uit het oog moeten verliezen. Tegen Heracles maakte hij een enorme fout, maar daarna heeft hij zich wat mij betreft uitstekend herpakt. Ik kan vaak wel genieten van zijn spel, op die laconieke momentjes na. Maar wees eerlijk: een speler die alles goed doet, speelt niet meer bij Heerenveen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Tegen Heracles kostte hij punten, maar ook tegen Zwolle verloor juist hij de man uit het oog. Duidelijk is dat hij de afgelopen maand zijn hoofd overal had behalve bij zijn 'werk'. In mijn ogen is het dan ook niet meer dan terecht dat er momenteel niet veel goed gedaan kan worden door Gouweleeuw. Dat zal hij zelf weer moeten verdienen door te laten zien dat hij wél weer in de vorm komt zoals hij ooit speelde.
Plaats reactie