Sven Kums

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sven Kums

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 17-01-2013 10:57

Er is niks mis mee dat hij zegt dat hij in de zomer openstaat voor een vertrek toch? Dat is heel wat anders dan 'ik ga/wil deze zomer weg). En ik sluit me ook wel aan bij Makkum8, mensen die veel verdienen en jong zijn willen over het algemeen een omgeving hebben met veel variatie in voorzieningen. Dat is Heerenveen natuurlijk niet. Het is best 2 jaar uit te houden maar het zal me niks verbazen als hij (en zijn vriendin) wel eens verder willen kijken. Zij is bijvoorbeeld ook net afgestudeerd en de banen voor dat niveau liggen hier ook niet altijd voor het oprapen.
Corruption is everywhere, fight it!
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2013 11:04

Crash schreef:En eigenlijk niet eens verrassend. Wanneer je als club maar blijft roepen dat er niets mogelijkheid is qua versterkingen (terecht of niet daargelaten) krabbelt een speler als Kums zichzelf natuurlijk ook achter de oren. Die jongen dacht bij een subtopper te hebben getekend en ziet nu dat de club zich moedwillig nestelt tussen de middenmotors van Nederland.

Zo is het! Met dit beleid (er is geen geld, dus er is niks mogelijk) zien spelers hier ook wel dat er hier weinig kans is op succes. Ze gaan liever verder kijken. Er worden gewoon verkeerde signalen afgegeven voor de spelers. Hier kan niks, dat het zal weinig worden.

Steeds meer spelers willen liever gaan dan blijven. Zeer verontrustend. Maar het gevolg van Veenstra's en Hansma 'beleid'. Straks gaan Djuricic, Gouweleeuw en Kums en blijven de directieleden dan maar roepen dat er geen geld is?
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2013 12:17

Heerenveen rules schreef:Zo is het! Met dit beleid (er is geen geld, dus er is niks mogelijk) zien spelers hier ook wel dat er hier weinig kans is op succes. Ze gaan liever verder kijken. Er worden gewoon verkeerde signalen afgegeven voor de spelers. Hier kan niks, dat het zal weinig worden.

Steeds meer spelers willen liever gaan dan blijven. Zeer verontrustend. Maar het gevolg van Veenstra's en Hansma 'beleid'. Straks gaan Djuricic, Gouweleeuw en Kums en blijven de directieleden dan maar roepen dat er geen geld is?

Haha, dit is toch wel een beetje tegenstrijdig. Hansma en Veenstra hebben vorig jaar steeds beweerd dat ze goede vervangers voor de vertrekkende spelers zouden halen, dat er nog steeds genoeg potentie en groei mogelijk was. Dat konden ze echter niet nakomen, en daar werden ze door jou (en velen met jou) keihard op afgerekend. En nu vind je het verkeerd dat ze reëel aangeven dat er niet zo veel mogelijk is. Dat ze voorzichtig moeten zijn met elke euro. :?

Je werd kwaad omdat ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was.
En nu wordt je kwaad omdat ze aangeven dat er niet veel mogelijk is, nu wil je dat ze net doen of er nog van alles kan, om spelers het signaal te geven dat hier nog van alles kan :?

Het slaat toch nergens op. Onze begroting staat gewoon ontzettend onder druk. Er zullen eerst meer structurele inkomsten gecreëerd moeten worden, voordat onze club echt weer af en toe behoorlijk kan investeren. Nu wordt er eerlijk gezegd dat er niet veel mogelijk is, is het weer niet goed. :huh:
Otsje P
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2013 12:30

Otsje P schreef:Haha, dit is toch wel een beetje tegenstrijdig. Hansma en Veenstra hebben vorig jaar steeds beweerd dat ze goede vervangers voor de vertrekkende spelers zouden halen, dat er nog steeds genoeg potentie en groei mogelijk was. Dat konden ze echter niet nakomen, en daar werden ze door jou (en velen met jou) keihard op afgerekend. En nu vind je het verkeerd dat ze reëel aangeven dat er niet zo veel mogelijk is. Dat ze voorzichtig moeten zijn met elke euro. :?

Je werd kwaad omdat ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was.
En nu wordt je kwaad omdat ze aangeven dat er niet veel mogelijk is, nu wil je dat ze net doen of er nog van alles kan, om spelers het signaal te geven dat hier nog van alles kan :?

Het slaat toch nergens op. Onze begroting staat gewoon ontzettend onder druk. Er zullen eerst meer structurele inkomsten gecreëerd moeten worden, voordat onze club echt weer af en toe behoorlijk kan investeren. Nu wordt er eerlijk gezegd dat er niet veel mogelijk is, is het weer niet goed. :huh:

Het tegenstrijdige zit hem inderdaad in de eerste alinea. Als het zou meezitten dan zouden we een voorhoede krijgen dit seizoen wat wellicht wel net zo goed zou zijn als die van vorig seizoen. En plotseling was er weinig meer mogelijk. Waar het mij om gaat is dat ik ze voor geen meter meer geloof die twee. Ik vertrouw ze niet. Ze zeggen wat mensen willen horen. Dat ze nu zeggen dat er geen geld is om spelers te halen wil niet zeggen dat het zo is. Jouw tweede alinea geeft al aan dat ze de zaken anders laten lijken: ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was. Het kan ok best zijn dat er wel een potje is voor versterkingen maar dat de zogenaamde kenners (Hansma/Veenstra) denken dat er geen versterking nodig is en ze daarom maar roepen dat er geen geld is. Dat denk ik namelijk.

Ze willen geen extern onderzoek (schijterds), spelers willen graag weg (Djuricic, Gouweleeuw, Kums), sponsoren klagen, seizoenkaarthouders morren, maar vooral geen commentaar op de directie. Ik zou zeggen en dat is mijn mening: slaap lekker!
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2013 13:19

Heerenveen rules schreef:
Het tegenstrijdige zit hem inderdaad in de eerste alinea. Als het zou meezitten dan zouden we een voorhoede krijgen dit seizoen wat wellicht wel net zo goed zou zijn als die van vorig seizoen. En plotseling was er weinig meer mogelijk.

Het was dus niet plotseling, dat er weinig meer mogelijk was. Dat was dus voor de zomer al het geval. Alleen lieten ze dat voor de zomer niet merken om coach, spelers en supporters niet af te schrikken.

Heerenveen rules schreef: Waar het mij om gaat is dat ik ze voor geen meter meer geloof die twee. Ik vertrouw ze niet. Ze zeggen wat mensen willen horen. Dat ze nu zeggen dat er geen geld is om spelers te halen wil niet zeggen dat het zo is. Het kan ok best zijn dat er wel een potje is voor versterkingen maar dat de zogenaamde kenners (Hansma/Veenstra) denken dat er geen versterking nodig is en ze daarom maar roepen dat er geen geld is. Dat denk ik namelijk.

Jij gelooft ze niet, jij vertrouwt ze niet, jij denkt dat ze niet eerlijk zijn.
En je staaft dat met??? 0,0. Doe een boekhoudcursus en duik er in, zodra er cijfers bekend zijn.
Otsje P
Superster

Berichtdoor oldtimer » 17-01-2013 13:30

Is het niet veel logischer te denken dat er geen/te weinig geld is en dat daarom de selectie niet echt versterkt KAN worden?
En denk je ( HR ) niet dat Hansma en Veenstra ) dat niet liever anders gezien hadden?
Waarom al dat wantrouwen?
oldtimer
Superster

Berichtdoor Neymar » 17-01-2013 13:41

Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.
Neymar
Superster

Berichtdoor Wizard » 17-01-2013 13:49

Neymar schreef:Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.

En waarom niet? Omdat hij een rustig en stabiel oogt of omdat hij een Belg is?
Als Sven heeft gezegd dat hij open staat voor een avontuur in Rusland, wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken?
Sven heeft mn vorig seizoen veel goede dingen laten zien. Hij zal de 2e seizoenshelft optimaal moeten presteren, wat de kans op een transfer reëel maakt (en al helemaal naar een grotere competitie). Op dit moment verwacht ik niet dat er veel clubs uitkijken naar Kums.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Voorstopper » 17-01-2013 13:52

In het artikel van VI staat het als volgt:
De Belgische middenvelder heeft geen specifieke voorkeur voor het volgend land waar hij wil gaan voetballen. "Mijn contract loopt tot 2015, maar ik wil nog een ander land zien. Spanje en Frankrijk vind ik mooie competities, Rusland zou ook kunnen."
The two most powerful warriors are patience and time.
Voorstopper
Superster

Berichtdoor Ago » 17-01-2013 14:10

Fanatic 4-ever schreef:Het is best 2 jaar uit te houden maar het zal me niks verbazen als hij (en zijn vriendin) wel eens verder willen kijken. Zij is bijvoorbeeld ook net afgestudeerd en de banen voor dat niveau liggen hier ook niet altijd voor het oprapen.

Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat hij in de Flevopolder woonde. Het argument dat hij het niks vindt in Heerenveen gaat dus niet op.
Ago
Basisspeler

Berichtdoor Neymar » 17-01-2013 14:28

Wizard schreef:
Neymar schreef:Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.

En waarom niet? Omdat hij een rustig en stabiel oogt of omdat hij een Belg is?
Als Sven heeft gezegd dat hij open staat voor een avontuur in Rusland, wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken?
Sven heeft mn vorig seizoen veel goede dingen laten zien. Hij zal de 2e seizoenshelft optimaal moeten presteren, wat de kans op een transfer reëel maakt (en al helemaal naar een grotere competitie). Op dit moment verwacht ik niet dat er veel clubs uitkijken naar Kums.

Hij oogt inderdaad veel te nuchter om voor het gekke Rusland en het vele geld te kiezen.
Neymar
Superster

Berichtdoor Janstra » 17-01-2013 14:30

Hij woonde eerst in Nagele. Maar nu alweer een tijdje in Heerenveen. Op de site is een filmpje te zien over zijn appartement in Heerenveen.
Janstra
Basisspeler

Berichtdoor Wizard » 17-01-2013 14:34

Neymar schreef:Hij oogt inderdaad veel te nuchter om voor het gekke Rusland en het vele geld te kiezen.

Jij vindt het gek, maar dan leef je mijns inziens in het verleden. Als je veel over voetbal leest/hoort dan weet je dat er in Rusland enorm veel geld in het voetbal wordt geïnvesteerd (bijv. geweldige trainingscomplexen) en dat het Russische voetbal in een enorme lift zit. De Russische competitie doet echt niet onder voor de Franse en zal binnen een jaar of 1-2 op het niveau van de Italiaanse zitten.
Wizard
Beheerder

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 17-01-2013 14:42

Ago schreef:Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat hij in de Flevopolder woonde. Het argument dat hij het niks vindt in Heerenveen gaat dus niet op.

Zoals Janstra ook al aangeeft woont hij nu wel in Heerenveen. Verder geef ik nergens aan dat hij het niks zou vinden in Heerenveen trouwens.
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Neymar » 18-01-2013 00:52

Wizard schreef:
Neymar schreef:Hij oogt inderdaad veel te nuchter om voor het gekke Rusland en het vele geld te kiezen.

Jij vindt het gek, maar dan leef je mijns inziens in het verleden. Als je veel over voetbal leest/hoort dan weet je dat er in Rusland enorm veel geld in het voetbal wordt geïnvesteerd (bijv. geweldige trainingscomplexen) en dat het Russische voetbal in een enorme lift zit. De Russische competitie doet echt niet onder voor de Franse en zal binnen een jaar of 1-2 op het niveau van de Italiaanse zitten.

Ik leef niet in het verleden hoor. Ik weet ook wel dat de Russische competitie aan het groeien is. Aan geld geen gebrek, over talent valt dat niet te zeggen. Ik bedoel alleen dat ik Kums niet echt in Rusland zie wonen, maar dat is gewoon een gevoel, ik bedoel er verder niks mee.
Neymar
Superster

Berichtdoor g11 » 11-03-2013 09:09

Nog weinig over gelezen, maar tegen PSV weer aardig op het niveau wat we van hem gewend waren.
Ik pas hier niet
g11
Basisspeler

Berichtdoor Calimero » 14-03-2013 19:46

Volgens diverse media wil Sven Kums na afloop van dit seizoen bij sc Heerenveen vertrekken. De Belg zou toe zijn aan een nieuwe uitdaging. Kums zelfs nuanceert die berichtgeving. ,,Ik hoef niet per se weg.’’

Sven Kums is aan zijn tweede seizoen bij sc Heerenveen bezig en komt na een moeilijke seizoensstart de afgelopen weken op toeren. Kums wijt zijn mindere optredens aan het begin van het seizoen aan de vele wisselingen in het elftal. ,,Ik moest op verschillende posities spelen. Dat is lastig.’’ Verwijten doet hij trainer Marco van Basten niets. ,,Het liep niet en dan is het begrijpelijk dat de trainer wat gaat proberen.’’

In de media werd de afgelopen weken gesuggereerd dat Kums na dit seizoen uit Friesland wil vertrekken, maar de Belg relativeert die uitspraken. ,,Ik heb gezegd dat, mocht er een interessante aanbieding komen en ook Heerenveen er beter van kan worden, ik een transfer in overweging zal nemen. Het is niet zo dat ik weg wil. Mijn vrouw en ik wonen hier graag en ik voel me prima thuis bij Heerenveen.’’
Calimero
Superster

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-03-2013 11:30

Zo zie je maar weer hoe snel mensen hun oordeel klaar hebben op basis van een berichtje in de media (wat weer honderd keer gereproduceerd wordt door overige media).
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Feanfan 1 » 15-03-2013 16:16

Het kan ook zijn dat hij nauwelijks aanbiedingen heeft of ploegen waar hij niet naartoe wil.
Dan maar een "slijmverhaaltje" maken. Zo kun je het ook bekijken :wink:

Van mij mag Kums nog wel een jaartje blijven
Feanfan 1
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-03-2013 18:26

Als de Roon en van den Berg blijven dan niet. Dan kun je Kums prima missen.
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor TORCIDA » 15-03-2013 19:21

Ik vind juist die drie een prima combi, zie PSV thuis. Beter wordt het met een sterkere verdediging en een type djuricic die wel meeverdedigd en een spits die de bal bij zich kan houden. Dan komt dit middenveld nog beter tot zijn recht.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster

Berichtdoor Eric » 15-03-2013 20:56

TORCIDA schreef:Dan komt dit middenveld nog beter tot zijn recht.

Want?

Een balvaste spits moet toch echt de bal weer kwijt kunnen en het middenveld wat we nu hebben staat toch echt niet bekend om het aanvallend vermogen.
Eric
Superster

Berichtdoor Bubbe » 05-05-2013 02:37

Sven Kums wil hogerop, als het even kan. Dus.....
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor Hinkelpikke » 13-05-2013 11:34

Bubbe schreef:Sven Kums wil hogerop, als het even kan. Dus.....

Vedettegedrag, bah. Wat was dat gisteren ook weer voor gedrag bij zijn wissel? Walgelijke instelling..
Heerenveen till I die!
Hinkelpikke
Wereldspeler

Berichtdoor Appie_M » 13-05-2013 12:09

Had absoluut zijn wedstrijd niet tegen Roda. Sterker nog: Hij heeft absoluut zijn seizoen niet. Was in mijn ogen een van de slechtste op het veld en dan nog vedetteneigingen zoals bij die wissel. En dan wil hij ook nog hogerop :lol:

Als hij zo doorgaat zie ik hem eerder de stap naar VVV ofzo maken dan naar Ajax/PSV.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Appie_M
Superster

Berichtdoor Nordfeldt94 » 14-05-2013 11:53

Sven Kums mist duels tegen FC Utrecht
Gepubliceerd op 14 mei 2013 11:42

Sven Kums komt niet in actie in de play-off-duels tegen FC Utrecht. De Belgische middenvelder liep in het uitduel tegen Roda JC een spierblessure in het bovenbeen op. De duels tegen FC Utrecht komen te snel voor Kums.

De inzetbaarheid van Arnold Kruiswijk (lies) voor de thuiswedstrijd van donderdag tegen FC Utrecht is twijfelachtig. Mogelijk kan de verdediger zondag in Utrecht wel meespelen. Marco van Basten mist verder Filip Djuricic, die na een botsing met doelman Ruiter in het competitieduel tegen FC Utrecht twee ribben brak.

Komt dus niet in actie... Marecek er voor in de plaats denk ik.
Come on you boys!
Nordfeldt94
Selectiespeler

Berichtdoor Lipton » 14-05-2013 14:21

Pappa, aub, dank u!
Lipton
Superster

Berichtdoor Hinkelpikke » 14-05-2013 14:23

Lipton schreef:Pappa, aub, dank u!

Liever Ziyech, maar inderdaad, Pappa moet ook een kans worden gegund op de nummer 10 positie. Ben benieuwd hoe hij het daar doet, afgelopen zondag zag het er niet uit namelijk.
Heerenveen till I die!
Hinkelpikke
Wereldspeler

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-05-2013 20:45

En nog steeds zijn er mensen die denken dat dit elftal met een 10 kan spelen. Hoe naief kun je zijn?
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Lardy » 14-05-2013 20:52

Heerenveen rules schreef:En nog steeds zijn er mensen die denken dat dit elftal met een 10 kan spelen. Hoe naief kun je zijn?

Ieder team in het betaalde voetbal speelt met een nummer 10, zelfde bij Langelille 3. Maar wij kunnen het niet. Hoe kan je nou een positiespel spelen als er niet een 10 tussen de linies gaat lopen. Dit is armzalig.
Lardy
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers