Sven Kums

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Sven Kums

Berichtdoor Knipecity » 16-09-2012 13:07

Gekko schreef:Enige pluspunt van de avond wat Kums betreft: ondanks zijn falen, verstopte hij zich niet. Hij bleef ballen vragen. Maar Maracek is momenteel de regisseur en niet meert Kums.

Kums is hopeloos uit vorm en in mijn ogen dan ook zeker niet een pluspunt momenteel.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Sven Kums

Berichtdoor Gekko » 17-09-2012 19:37

Knipecity schreef:Kums is hopeloos uit vorm en in mijn ogen dan ook zeker niet een pluspunt momenteel.

MIjn pluspunt was: dat hij ondanks zijn falen zijn werk voor het team bleef doen en zich niet ging lopen verstoppen. Maar het was een dikke onvolodoende.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sven Kums

Berichtdoor Jurjenv » 24-10-2012 07:23

Kums was afgelopen week ook niet sterk vond ik. Paar keer slechte keuzes in het spel.

Ik ben benieuwd wat zijn krediet is...
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Sven Kums

Berichtdoor Knipecity » 24-10-2012 11:57

VLP worden bij de falenden genoemd, maar die speelde gewoon een prima wedstrijd. Zeker als je meeneemt waar hij vandaan komt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Sven Kums

Berichtdoor pes5 » 04-11-2012 23:15

Vandaag eindelijk weer een beetje de Kums van vorig jaar gezien. Veel goede passes, lekker fel in de duels en weer wat minder dromerig dan voorheen. Hopelijk trekt hij deze lijn door.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sven Kums

Berichtdoor TORCIDA » 04-11-2012 23:24

Nou minder dromerig, de hoekschop van pec in de tweede helft was een zeer goed voorbeeld van kums hoe je je tegenstander vrij moet laten....
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Sven Kums

Berichtdoor sd88 » 05-11-2012 10:17

Ik vond Sven Kums nog lang niet zijn niveau halen. Voor het kaliber spelers dat PEC Zwolle heeft rondlopen had hij veel te veel (domme) overtredingen nodig. Zijn werklust is inspirerend maar het leek er deze, en vorige, wedstrijden op dat het niet allemaal bewust gaat.
sd88
Nieuw talent
 
Berichten: 94
Geregistreerd op: 14-02-2012 21:20
Woonplaats: groningen

Re: Sven Kums

Berichtdoor Currahee » 23-12-2012 11:15

Mooi om te zien dat hij weer op zijn oude plek staat en gelijk belangrijk is en met de week beter begint te spelen. Jaagt de boel op en veel aanvallen beginnen weer bij kums. Dit is zijn beste pisitie en daar lekker laten staan
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Sven Kums

Berichtdoor Ebiede » 16-01-2013 17:43

En daar is de volgende. Kums geeft aan dat hij na dit seizoen open staat voor een vertrek.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Sven Kums

Berichtdoor BK2007 » 16-01-2013 19:28

Ebiede schreef:En daar is de volgende. Kums geeft aan dat hij na dit seizoen open staat voor een vertrek.



Apart dat der dat nou bekend maakt. Waarom nou niet wachten tot de zomer.
Dit wekt nl. Irritatie op.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Sven Kums

Berichtdoor Crash » 16-01-2013 20:46

En eigenlijk niet eens verrassend. Wanneer je als club maar blijft roepen dat er niets mogelijkheid is qua versterkingen (terecht of niet daargelaten) krabbelt een speler als Kums zichzelf natuurlijk ook achter de oren. Die jongen dacht bij een subtopper te hebben getekend en ziet nu dat de club zich moedwillig nestelt tussen de middenmotors van Nederland.

FC Twente hanteert volgens mij het enige juiste model: durf te investeren in één of twee toppers die de rest van het elftal naar een hoger niveau tillen met Europees voetbal tot gevolg. Spelers hebben sportieve ambities, zorg dan ook dat je een situatie creëert dat deze ambities ook daadwerkelijk te bewerkstelligen zijn.

Sven Kums heb ik altijd een voetballer gevonden die zich in een beter elftal naar een veel hoger niveau had kunnen tillen dan nu (net als een speler als Wout Brama bijvoorbeeld). Bij een vertrek deze zomer zou Kums in dat geval een veel hogere transferwaarde hebben gehad dan nu het geval is. Zonde geld in mijn opinie!

Veenstra heeft onmiskenbaar de club gered op boekhoudkundig niveau. Waarvoor dank! Het wordt echter tijd dat er weer iemand aan het roer komt bij Heerenveen met een soortgelijke visie als Munsterman opdat we weer richting subtop kunnen denken en werken. Op déze manier zal kwaliteit zonder dat het tot volle wasdom komt vroegtijdig onze club verlaten.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sven Kums

Berichtdoor zweed1 » 16-01-2013 22:55

Eens met crash !

Sven Kums was vorig jaar prima, maar dit jaar valt hij tot nu toe erg tegen. Het geeft echter te denken dat veel spelers aangeven te willen vertrekken of blij zijn dat ze bij de club weg zijn.

Denk dat Sven tekort komt voor de landen die hij in gedachten heeft, hij zit bij een sub topper in NL of Belgie wel aan zijn top.

Maar zal ook denken waar is deze club mee bezig, vechten tegen degradatie en geen ambitie tonen om richting linkerrijtje te gaan.

Er is voetbalvisie nodig en geen boekhouder die op niet transparante wijze allerhande gaten vult met transferopbrengsten. Wees eens eerlijk en geef aan hoe de vlag erbij staat !!!
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Sven Kums

Berichtdoor Makkum8 » 16-01-2013 23:45

Zou het ontbreken van enig allure aan Heerenveen een rol spelen? Wees eerlijk, het is niet echt een boeiende omgeving voor "stadse jongens".
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Sven Kums

Berichtdoor pes5 » 17-01-2013 00:51

Crash schreef:En eigenlijk niet eens verrassend. Wanneer je als club maar blijft roepen dat er niets mogelijkheid is qua versterkingen (terecht of niet daargelaten) krabbelt een speler als Kums zichzelf natuurlijk ook achter de oren. Die jongen dacht bij een subtopper te hebben getekend en ziet nu dat de club zich moedwillig nestelt tussen de middenmotors van Nederland.

FC Twente hanteert volgens mij het enige juiste model: durf te investeren in één of twee toppers die de rest van het elftal naar een hoger niveau tillen met Europees voetbal tot gevolg. Spelers hebben sportieve ambities, zorg dan ook dat je een situatie creëert dat deze ambities ook daadwerkelijk te bewerkstelligen zijn.

Sven Kums heb ik altijd een voetballer gevonden die zich in een beter elftal naar een veel hoger niveau had kunnen tillen dan nu (net als een speler als Wout Brama bijvoorbeeld). Bij een vertrek deze zomer zou Kums in dat geval een veel hogere transferwaarde hebben gehad dan nu het geval is. Zonde geld in mijn opinie!

Veenstra heeft onmiskenbaar de club gered op boekhoudkundig niveau. Waarvoor dank! Het wordt echter tijd dat er weer iemand aan het roer komt bij Heerenveen met een soortgelijke visie als Munsterman opdat we weer richting subtop kunnen denken en werken. Op déze manier zal kwaliteit zonder dat het tot volle wasdom komt vroegtijdig onze club verlaten.


Dit dus, precies hoe ik erover denk. Dit probleem wordt hier ook gigantisch onderschat.
pes5
Beheerder
 
Berichten: 2977
Geregistreerd op: 10-07-2006 15:00
Woonplaats: Heerenveen

Re: Sven Kums

Berichtdoor paparazzi » 17-01-2013 02:22

Eens met Crash!

Maar het geeft toch ook te denken dat spelers (nog voor aanvang van de tweede seizoenshelft) alweer kenbaar maken weg te willen bij Heerenveen.
Zeker een speler als Sven Kums! Positieve jongen. Een van de weinigen waarbij ik het gevoel had dat die juist nog wel even in Friesland wilde blijven voetballen.

Ergens schuift `t in Heerenveen niet goed in mekaar. Directie. Staf?
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Sven Kums

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2013 08:36

Hij geeft toch alleen maar aan dat hij in de zomer open staat voor een eventuele transfer? Sven is een intelligente jongen, net als Finn. Hij wil wat van de wereld zien, en in diverse landen spelen. In de zomer is hij hier 2 jaar, en zijn contract loopt ook nog 2 jaar door volgens mij. Hij heeft Heerenveen natuurlijk altijd als een opstap gezien, zoals iedere jongere speler dat doet.
Waarom moeten we dan allemaal zo moeilijk reageren als die jongen aangeeft best weer eens ergens anders te willen kijken. Hij zegt niet dat Heerenveen een ambitieloze kutclub is, hij geeft gewoon aan dat hij deze zomer wel open staat voor een transfer. Hij zegt nergens dat hij beslist weg wil, hij staat er open voor.

Geloof me, iedere speler van Heerenveen staat "open" voor een transfer. Net als 95% van alle spelers in de eredivisie "open" staat voor een transfer. Iedereen wil wel een stapje hoger, en een paar euro meer verdienen. Mag dat?
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sven Kums

Berichtdoor Voorstopper » 17-01-2013 09:51

De kans is natuurlijk aanwezig dat je met Heerenveen de komende jaren een beetje top middenmoot/onderin subtop speelt en ik kan me ook wel voorstellen dat dat niet bevorderend is voor spelers om hier heel lang te willen blijven. Daarbij is het zijn wens nog eens verder te kijken en dat lijkt me zijn goed recht. Of er een transfer komt, is natuurlijk altijd een tweede. Wel mooi dat hij Rusland niet uitsluit, houden we er misschien nog leuk wat euro's aan over ook. Zelfs de meeste kleinere clubs hebben leuk wat geld te besteden.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Sven Kums

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 17-01-2013 10:57

Er is niks mis mee dat hij zegt dat hij in de zomer openstaat voor een vertrek toch? Dat is heel wat anders dan 'ik ga/wil deze zomer weg). En ik sluit me ook wel aan bij Makkum8, mensen die veel verdienen en jong zijn willen over het algemeen een omgeving hebben met veel variatie in voorzieningen. Dat is Heerenveen natuurlijk niet. Het is best 2 jaar uit te houden maar het zal me niks verbazen als hij (en zijn vriendin) wel eens verder willen kijken. Zij is bijvoorbeeld ook net afgestudeerd en de banen voor dat niveau liggen hier ook niet altijd voor het oprapen.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Sven Kums

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2013 11:04

Crash schreef:En eigenlijk niet eens verrassend. Wanneer je als club maar blijft roepen dat er niets mogelijkheid is qua versterkingen (terecht of niet daargelaten) krabbelt een speler als Kums zichzelf natuurlijk ook achter de oren. Die jongen dacht bij een subtopper te hebben getekend en ziet nu dat de club zich moedwillig nestelt tussen de middenmotors van Nederland.


Zo is het! Met dit beleid (er is geen geld, dus er is niks mogelijk) zien spelers hier ook wel dat er hier weinig kans is op succes. Ze gaan liever verder kijken. Er worden gewoon verkeerde signalen afgegeven voor de spelers. Hier kan niks, dat het zal weinig worden.

Steeds meer spelers willen liever gaan dan blijven. Zeer verontrustend. Maar het gevolg van Veenstra's en Hansma 'beleid'. Straks gaan Djuricic, Gouweleeuw en Kums en blijven de directieleden dan maar roepen dat er geen geld is?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sven Kums

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2013 12:17

Heerenveen rules schreef:Zo is het! Met dit beleid (er is geen geld, dus er is niks mogelijk) zien spelers hier ook wel dat er hier weinig kans is op succes. Ze gaan liever verder kijken. Er worden gewoon verkeerde signalen afgegeven voor de spelers. Hier kan niks, dat het zal weinig worden.

Steeds meer spelers willen liever gaan dan blijven. Zeer verontrustend. Maar het gevolg van Veenstra's en Hansma 'beleid'. Straks gaan Djuricic, Gouweleeuw en Kums en blijven de directieleden dan maar roepen dat er geen geld is?


Haha, dit is toch wel een beetje tegenstrijdig. Hansma en Veenstra hebben vorig jaar steeds beweerd dat ze goede vervangers voor de vertrekkende spelers zouden halen, dat er nog steeds genoeg potentie en groei mogelijk was. Dat konden ze echter niet nakomen, en daar werden ze door jou (en velen met jou) keihard op afgerekend. En nu vind je het verkeerd dat ze reëel aangeven dat er niet zo veel mogelijk is. Dat ze voorzichtig moeten zijn met elke euro. :?

Je werd kwaad omdat ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was.
En nu wordt je kwaad omdat ze aangeven dat er niet veel mogelijk is, nu wil je dat ze net doen of er nog van alles kan, om spelers het signaal te geven dat hier nog van alles kan :?

Het slaat toch nergens op. Onze begroting staat gewoon ontzettend onder druk. Er zullen eerst meer structurele inkomsten gecreëerd moeten worden, voordat onze club echt weer af en toe behoorlijk kan investeren. Nu wordt er eerlijk gezegd dat er niet veel mogelijk is, is het weer niet goed. :huh:
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sven Kums

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-01-2013 12:30

Otsje P schreef:Haha, dit is toch wel een beetje tegenstrijdig. Hansma en Veenstra hebben vorig jaar steeds beweerd dat ze goede vervangers voor de vertrekkende spelers zouden halen, dat er nog steeds genoeg potentie en groei mogelijk was. Dat konden ze echter niet nakomen, en daar werden ze door jou (en velen met jou) keihard op afgerekend. En nu vind je het verkeerd dat ze reëel aangeven dat er niet zo veel mogelijk is. Dat ze voorzichtig moeten zijn met elke euro. :?

Je werd kwaad omdat ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was.
En nu wordt je kwaad omdat ze aangeven dat er niet veel mogelijk is, nu wil je dat ze net doen of er nog van alles kan, om spelers het signaal te geven dat hier nog van alles kan :?

Het slaat toch nergens op. Onze begroting staat gewoon ontzettend onder druk. Er zullen eerst meer structurele inkomsten gecreëerd moeten worden, voordat onze club echt weer af en toe behoorlijk kan investeren. Nu wordt er eerlijk gezegd dat er niet veel mogelijk is, is het weer niet goed. :huh:


Het tegenstrijdige zit hem inderdaad in de eerste alinea. Als het zou meezitten dan zouden we een voorhoede krijgen dit seizoen wat wellicht wel net zo goed zou zijn als die van vorig seizoen. En plotseling was er weinig meer mogelijk. Waar het mij om gaat is dat ik ze voor geen meter meer geloof die twee. Ik vertrouw ze niet. Ze zeggen wat mensen willen horen. Dat ze nu zeggen dat er geen geld is om spelers te halen wil niet zeggen dat het zo is. Jouw tweede alinea geeft al aan dat ze de zaken anders laten lijken: ze net deden of er genoeg mogelijk was, terwijl dit niet zo was. Het kan ok best zijn dat er wel een potje is voor versterkingen maar dat de zogenaamde kenners (Hansma/Veenstra) denken dat er geen versterking nodig is en ze daarom maar roepen dat er geen geld is. Dat denk ik namelijk.

Ze willen geen extern onderzoek (schijterds), spelers willen graag weg (Djuricic, Gouweleeuw, Kums), sponsoren klagen, seizoenkaarthouders morren, maar vooral geen commentaar op de directie. Ik zou zeggen en dat is mijn mening: slaap lekker!
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Sven Kums

Berichtdoor Otsje P » 17-01-2013 13:19

Heerenveen rules schreef:
Het tegenstrijdige zit hem inderdaad in de eerste alinea. Als het zou meezitten dan zouden we een voorhoede krijgen dit seizoen wat wellicht wel net zo goed zou zijn als die van vorig seizoen. En plotseling was er weinig meer mogelijk.


Het was dus niet plotseling, dat er weinig meer mogelijk was. Dat was dus voor de zomer al het geval. Alleen lieten ze dat voor de zomer niet merken om coach, spelers en supporters niet af te schrikken.

Heerenveen rules schreef: Waar het mij om gaat is dat ik ze voor geen meter meer geloof die twee. Ik vertrouw ze niet. Ze zeggen wat mensen willen horen. Dat ze nu zeggen dat er geen geld is om spelers te halen wil niet zeggen dat het zo is. Het kan ok best zijn dat er wel een potje is voor versterkingen maar dat de zogenaamde kenners (Hansma/Veenstra) denken dat er geen versterking nodig is en ze daarom maar roepen dat er geen geld is. Dat denk ik namelijk.


Jij gelooft ze niet, jij vertrouwt ze niet, jij denkt dat ze niet eerlijk zijn.
En je staaft dat met??? 0,0. Doe een boekhoudcursus en duik er in, zodra er cijfers bekend zijn.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Sven Kums

Berichtdoor oldtimer » 17-01-2013 13:30

Is het niet veel logischer te denken dat er geen/te weinig geld is en dat daarom de selectie niet echt versterkt KAN worden?
En denk je ( HR ) niet dat Hansma en Veenstra ) dat niet liever anders gezien hadden?
Waarom al dat wantrouwen?
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Sven Kums

Berichtdoor Neymar » 17-01-2013 13:41

Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Sven Kums

Berichtdoor Wizard » 17-01-2013 13:49

Neymar schreef:Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.


En waarom niet? Omdat hij een rustig en stabiel oogt of omdat hij een Belg is?
Als Sven heeft gezegd dat hij open staat voor een avontuur in Rusland, wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken?
Sven heeft mn vorig seizoen veel goede dingen laten zien. Hij zal de 2e seizoenshelft optimaal moeten presteren, wat de kans op een transfer reëel maakt (en al helemaal naar een grotere competitie). Op dit moment verwacht ik niet dat er veel clubs uitkijken naar Kums.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Sven Kums

Berichtdoor Voorstopper » 17-01-2013 13:52

In het artikel van VI staat het als volgt:
De Belgische middenvelder heeft geen specifieke voorkeur voor het volgend land waar hij wil gaan voetballen. "Mijn contract loopt tot 2015, maar ik wil nog een ander land zien. Spanje en Frankrijk vind ik mooie competities, Rusland zou ook kunnen."
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Sven Kums

Berichtdoor Ago » 17-01-2013 14:10

Fanatic 4-ever schreef:Het is best 2 jaar uit te houden maar het zal me niks verbazen als hij (en zijn vriendin) wel eens verder willen kijken. Zij is bijvoorbeeld ook net afgestudeerd en de banen voor dat niveau liggen hier ook niet altijd voor het oprapen.


Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat hij in de Flevopolder woonde. Het argument dat hij het niks vindt in Heerenveen gaat dus niet op.
Ago
Basisspeler
 
Berichten: 746
Geregistreerd op: 12-08-2005 22:07

Re: Sven Kums

Berichtdoor Neymar » 17-01-2013 14:28

Wizard schreef:
Neymar schreef:Ik geloof echt niet dat Sven naar Rusland zou willen. Zie ik hem totaal niet voor aan.


En waarom niet? Omdat hij een rustig en stabiel oogt of omdat hij een Belg is?
Als Sven heeft gezegd dat hij open staat voor een avontuur in Rusland, wie zijn wij dan om dat in twijfel te trekken?
Sven heeft mn vorig seizoen veel goede dingen laten zien. Hij zal de 2e seizoenshelft optimaal moeten presteren, wat de kans op een transfer reëel maakt (en al helemaal naar een grotere competitie). Op dit moment verwacht ik niet dat er veel clubs uitkijken naar Kums.


Hij oogt inderdaad veel te nuchter om voor het gekke Rusland en het vele geld te kiezen.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Sven Kums

Berichtdoor Janstra » 17-01-2013 14:30

Hij woonde eerst in Nagele. Maar nu alweer een tijdje in Heerenveen. Op de site is een filmpje te zien over zijn appartement in Heerenveen.
Janstra
Basisspeler
 
Berichten: 697
Geregistreerd op: 28-10-2011 11:30

Re: Sven Kums

Berichtdoor Wizard » 17-01-2013 14:34

Neymar schreef:Hij oogt inderdaad veel te nuchter om voor het gekke Rusland en het vele geld te kiezen.


Jij vindt het gek, maar dan leef je mijns inziens in het verleden. Als je veel over voetbal leest/hoort dan weet je dat er in Rusland enorm veel geld in het voetbal wordt geïnvesteerd (bijv. geweldige trainingscomplexen) en dat het Russische voetbal in een enorme lift zit. De Russische competitie doet echt niet onder voor de Franse en zal binnen een jaar of 1-2 op het niveau van de Italiaanse zitten.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten