Sven Kums

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Sssst! Ik sluit niet uit dat de scouts van Ajax hier meelezen. Laten we de complimenten voor deze Belgische veldheer even bewaren tot na 31 augustus...
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Wat een verschrikkelijk slechte middenvelderd dit. Kan totaal niet het spel controleren, totaal niet als stofzuiger fungeren en strakke passes zo nu en dan tussendoor geven kan hij ook zeker niet.


;)
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Kun je nagaan hoe subjectief het is. Zo'n Lasse Schöne is veel minder goed dan wordt gedacht, maar speelt wel mooi bij Ajax. Kums is een klasse beter, wordt door de hele Belgische top over het hoofd gezien en speelt bij Heerenveen.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Calimero schreef:Wat een verschrikkelijk slechte middenvelderd dit. Kan totaal niet het spel controleren, totaal niet als stofzuiger fungeren en strakke passes zo nu en dan tussendoor geven kan hij ook zeker niet.
Klopt helemaal. Snap ook niet dat kruiswijk daar niet speelt! :wink:
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Kums is gewoon een held zo rustig en bescheiden, maar o zo goed!!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Skopperij schreef:Kun je nagaan hoe subjectief het is. Zo'n Lasse Schöne is veel minder goed dan wordt gedacht, maar speelt wel mooi bij Ajax.
Niet eens en bovendien 2 totaal verschillende spelers.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Onvoorstelbaar goed deze speler. Ben enorm blij dat we hem in de selectie hebben.

Tot wanneer loopt zijn contract? Misschien na dit seizoen maar eens met hem om tafel. Zou mooi zijn als Kums de speler kan zijn waar we nog jaren op voort kunnen bouwen (samen met Zomer en Nordfeldt en misschien Raitala, Gouweleeuw en Djuricic zijn te goed en opvallend en zullen wel vertrekken na dit seizoen).
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Niet na dit seizoen om tafel, direct met hem om tafel! Heelijke voetballer, laat die voorlopig voor de buitenwacht maar onopvallend blijven.
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Ligt nog tot 2015 vast. Maar mag van mij inderdaad wel met twee jaar verlengt worden. Vorig seizoen echt laten zien dat het een uitstenkende speler is voor Heerenveen. Iemand die bij het andere publiek niet opvalt, beetje zoals Radomski vroeger ook bij Heerenveen was.
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Ja hij is echt de nieuwe Radomski. Ik loop nog altijd met mijn Radomski shirt rond bij de wedstrijden, maar daar kan nu een van Kums bij!!!!
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

CrazyArgos schreef:Ja hij is echt de nieuwe Radomski. Ik loop nog altijd met mijn Radomski shirt rond bij de wedstrijden, maar daar kan nu een van Kums bij!!!!
Hiermee doe je Kums erg tekort.
Radomski was toch echt de man van balletje breed of terug.
Ik pas hier niet
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

g11 schreef: Hiermee doe je Kums erg tekort.
Radomski was toch echt de man van balletje breed of terug.
Volgens mij heb jij Arek nog nooit zien spelen.
Een vergelijking van Kums met Radomski.. is een hele eer voor Kums!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Ik heb heb zowel Arek als Kums gezien maar vind Kums toch op zijn minst gelijkwaardig aan hem hoor. Ik vind Kums dynamischer, maar goed ieder heeft zo zijn eigen kijk op spelers.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Arek was in zijn tijd bij ons echt een bijzondere speler. Hij was een beetje als Johan Vogel bij PSV, je merkte pas hoe goed hij was, als hij niet mee deed. Sven Kums is echter een completere speler dan Arek was. Sven is in balbezit veel dwingender aanwezig. Waar Arek hem over het algemeen inleverde bij een meer creatieve man, kan Sven na het onderscheppen van een bal zelf voor de voortzetting zorgen. Om te zeggen dat Arek alleen maar tikkies terug gaf is overdreven, maar laten we nu niet net doen alsof hij een spelmaker was. Arek was een slot op de deur, niet als Svec(afpakken en inleveren) maar ook zeker niet als Kums(afpakken en spelmaken).
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Het leek wel alsof ie weer overal was gisteravond ... deze ga je enorm missen zondag, had mooi op Sno kunnen spelen.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kums was gister vergeleken met de thuis wedstrijd niet best. Maar dat mag best een keer.
Wij gaan hem tegen NEC wel missen, ik ben benieuwd wie van Basten op het middenveld gaat zetten.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lipton schreef:Kums was gister vergeleken met de thuis wedstrijd niet best. Maar dat mag best een keer.
Wij gaan hem tegen NEC wel missen, ik ben benieuwd wie van Basten op het middenveld gaat zetten.
Hij is nog nooit in verband gebracht met grotere clubs, een onderschatte speler, maar Ajax dreigt Anita kwijt te raken, dus wie weet.... Vraag is alleen of de scouting van Ajax hem wel al heeft ontdekt want die scouten doorgaans alleen spelers die al flink gehyped zijn in eigen land (kan ook Zweden of Denemarken zijn), dus die iedereen kent.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Hij is nog nooit in verband gebracht met grotere clubs.
Niet in de media, inderdaad. Maar het gerucht ging vorig seizoen al dat Ajax gecharmeerd is van Kums. Er is alleen geen serieuze aanleiding geweest om daadwerkelijk te onderhandelen. Zeker niet sinds Anita het daar goed doet.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Nou als je én Assaidi laat gaan én Kums, dan krijgt Veenstra van mij per direct een motie van wantrouwen! Want dan is het seizoen meteen al klaar, simpel zat. Dat was gister al duidelijk, zonder Kums op t middenveld. Leuk hoor, geld, maar een rampseizoen kost ook geld.

Als we nu in de EL een ronde verder komen, dan levert dat ook miljoenen op.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Bij Sven zijn komst was er ook interesse van PSV. Het is een kwestie van tijd voordat de grotere clubs zich bij Heerenveen gaan melden. Toch is Heerenveen door het spelen van EL, nog een uitstekend platform voor hem om zich te ontwikkelen.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Oei wat was hij slecht vandaag. Dat zijn we niet gewend van hem.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Duo Maxwell schreef:Oei wat was hij slecht vandaag. Dat zijn we niet gewend van hem.
Van hem pik ik het nog wel. We weten wat hij kan en hij heeft dat zo vaak laten zien. Hij mag best een wedstrijd slecht spelen.
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Kums was vandaag slecht, maar is normaal altijd een van de beteren. Vergeten en vergeven.
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Zijn slechtste pot in Heerenveen-shirt tot nu toe. Helaas op een moment dat vrijwel het gehele elftal ook niet thuis geeft.
Tja....
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Stiffie schreef:Kums was vandaag slecht, maar is normaal altijd een van de beteren. Vergeten en vergeven.
Eerst vergeven dan vergeten, als je vergeten bent weet je niet meer wat je moet vergeven.......... :mrgreen:
Iedereen mag idd wel eens een mindere pot spelen, hopen dat hij nu zijn niveau weer pakt.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Zeer slecht maar hij werkt dan tenminste nog. En inderdaad, normaal altijd in de top 3.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik maak me echt zorgen om Kums. Hij lijkt helemaal uit vorm te zijn. Vorig jaar was hij echt de held, hopelijk komt hij snel weer terug op zijn gebruikelijke niveau.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Hij staat nu wat dieper door de komst van Maracek. Normaal stond hij in de opbouw tussen onze backs en had hij tijd en ruimte om te verdelen. Nu dus wat minder, zal wel even wennen zijn. Komt allemaal weer goed.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Kums speelt inderdaad erg zwak. Hij lijkt zich ook meer te ergeren ipv het onverstoorbare van vorig jaar. Bovendien is de communicatie met iemand als Maracek ook nog verre van goed. Ik vind sowieso dat Maracek veel te veel loopt met de bal en vaak te diep staat als controleur. Vorig jaar stond er een ingespeeld middenveld. Nu hebben Djuricic en Kums het moeilijk en missen ze een ervaren man achter hun. Lindgren had hier niet misstaan..
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Enige pluspunt van de avond wat Kums betreft: ondanks zijn falen, verstopte hij zich niet. Hij bleef ballen vragen. Maar Maracek is momenteel de regisseur en niet meert Kums.
Plaats reactie