Superfries1996 schreef:Staat in het CL team van de week tussen o.a. Neymar, Alaba en Buffon.
Deze man verkopen voor 100.000(!!) euro is echt het absolute dieptepunt van het technisch bestuur. Vertegenwoordigt inmiddels alweer een waarde van rond de 10-20 miljoen..
Achteraf makkelijk praten, hier een paar quotes over Kums:
Vorig jaar hadden we een matige, volledig uit balans zijnde, selectie met enkele diva's erin die onder hun kunnen presteerden(Kums, Gouweleeuw, Djuricic).
Ik zie nog steeds de meerwaarde niet in van Zomer en ook Kums vind ik toch vele malen minder dan vorig seizoen.
Waar ik me nog het meest zorgen om maak, is het sportief afdrijven van de club. (...) In de plaats daarvan hebben we toppers als Amoah, de Ridder, Uth, Tannane, van la Parra, Mareçek, van de Berg, Pappa, Kum, Raitala, Zuiverloon, Zomer en Kums onder contract gesteld.
Sven Kums - speelde één goed seizoen, dit seizoen net zo slecht als de rest. Dan kom je uit op een vijf, onvoldoende.
Kums maakt tot nu toe geen enkele aanspraak op een basisplaats.
Overigens allemaal door jouzelf geschreven in de maanden voor en na het vertrek van Kums