Kevin Stuhr-Ellegaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Dit is de zwakste keeper die ik in een Heerenveenshirt heb gezien. En er is toch al een bonte stoet voorbij getrokken...
Gebruikersavatar
wayne's world
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 23-01-2011 15:36

Bericht door wayne's world »

Hielke schreef:Dit is de zwakste keeper die ik in een Heerenveenshirt heb gezien. En er is toch al een bonte stoet voorbij getrokken...
Ben absoluut geen fan van hem, ....... maar eerlijk is eerlijk hij had ook een paar knappe reddingen........ dat moet ook vermeld worden .....verder te zwak!
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

wayne's world schreef:Ben absoluut geen fan van hem, ....... maar eerlijk is eerlijk hij had ook een paar knappe reddingen........ dat moet ook vermeld worden .....verder te zwak!
Het valt mij trouwens wel op dat hij die reddingen vaak doet op het moment dat de wedstrijd al uit handen gegeven is.

En inderdaad, je kunt net zo goed een houten pop in het doel neerplanten.
sta
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 10-12-2008 14:39

Bericht door sta »

Hielke schreef:Dit is de zwakste keeper die ik in een Heerenveenshirt heb gezien. En er is toch al een bonte stoet voorbij getrokken...
Hier ben ik het niet mee eens. Als ik zie hoe, bij het inschieten, elke keer Kenny Steppe kennelijk nog te beroerd is om een hand of voet naar een bal uit te steken. En alleen maar achterom staat te kijken: "Hee, daar gaat weer een bal," dan solliciteert hij wel heel nadrukkelijk niet naar een basisplaats en wel naar de titel "zwakste keeper".
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Bij die laatste goal had ik wel zoiets van: die had ie misschien wel kunnen hebben.
Maar over het algemeen waren die goals onhoudbaar, die bal van Swinkels en die kopbal van Biemans zaten er gewoon goed in.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Lipton schreef:Bij die laatste goal had ik wel zoiets van: die had ie misschien wel kunnen hebben.
Maar over het algemeen waren die goals onhoudbaar, die bal van Swinkels en die kopbal van Biemans zaten er gewoon goed in.
Helemaal mee eens. De doelman is natuurlijk vaak de eerste waar de rekening gepresenteerd wordt. Om Stuhr nu als zondeboek aan te wijzen gaat me te ver. Maar ik zou het toch wel mooi vinden als er een keeper is die punten pakt. Ajax mag echt ongelofelijk blij zijn dat ze zo'n Stekelenburg hebben.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Het zal niet de beste keeper zijn die we ooit gehad hebben, maar met 10 mentaal zwakbegaafden valt het natuurlijk ook niet mee. Als je dan ook nog spelers als JAP en Breuer voor je neus hebt, wordt je daar als keeper ook niet vrolijk van.

Beide goals zijn onze keeper niet aan te rekenen. Dat is natuurlijk wel heel erg makkelijk scoren.
Biemans wint het duel van Kopic en die bal van Swinkels.. ja.. die raakt hij eens in de 100 jaar zo.. daar is bijna elke keeper (ook Stekelenburg) kansloos op. Zeker gezien het feit dat hij hem relatief laat ziet aan komen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

bij de 4-3 van papzak rigters staat hij anders aardig te schutteren.
die kluns duikt gewoon naast de bal.
dat was toch wel de belangrijkste redding van de avond geweest.
Laatst gewijzigd door camataru op 28-02-2011 09:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn Heerenveen.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

De belangrijkste redding maakte hij even daarvoor (Lasnik), die pakte hij toch aardig.

Knap triest dat Willem II in 25 minuten 5 dikke kansen krijgt. Die krijgen wij niet.
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

camataru schreef:bij de 4-3 van papzak rigters staat hij anders aardig te schutteren.
die kluns duikt gewoon naast de bal.
dat was toch wel de belangrijkste redding van de avond geweest.
die 4-3 was buitenspel, de keeper reageert (terecht) pas als de willem II speler bukt en de bal erover heen gaat.
Gebruikersavatar
Vak15Ultra
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 28-02-2011 16:54
Locatie: Hallumerhoek

Bericht door Vak15Ultra »

hilbi schreef:die 4-3 was buitenspel, de keeper reageert (terecht) pas als de willem II speler bukt en de bal erover heen gaat.
Nee nee, als je keeper bent reageer je al als de bal geschoten wordt.. Hij staat er bij en kijkt er naar!
Je moeder is een Fries
Rienk prins
Invaller
Berichten: 356
Lid geworden op: 18-08-2010 13:59

Bericht door Rienk prins »

Ik als keeper kan dat beamen....
Al is het erg vervelend dat zo'n slungel je het zicht ontneemt...
Hij gaat alleen wel als een zak aardappelen naar de hoek.
Blauw wit is ons hart!

En dat is één!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De keepers van Heerenveen komen in de VI van deze week uitgebreid aan bod. Het artikel is voor een beetje Heerenveen-supporter weinig spannend te noemen, het meeste bestaat uit clichés en wat meningen. Toch staan er ook een paar interessante punten in. Zo valt er te lezen dat Heerenveen de naam Velthuizen wel op het lijstje had staan, maar dat er twijfels over hem waren. Vooral het drukke karakter zou bij een deel twijfels hebben opgeroepen. Hansma zegt bovendien dat hij gewoon niet haalbaar was, zowel de transfersom als het salaris was niet reëel. De Winter was ook door de financiën geen optie meer.

De VI sluit af door te stellen dat Stuhr-Ellegaard in de zomer zo goed als zeker weer vertrekt. Is nog niet definitief besloten, maar die richting schijnt het op te gaan. Ook Steppe zou een transfer overwegen. Ik krijg dan wel weer de indruk dat men wel positief is over de kwaliteiten van Vandenbussche, gezien de meningen van zowel Hansma als Riemer.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfries88' schreef:De VI sluit af door te stellen dat Stuhr-Ellegaard in de zomer zo goed als zeker weer vertrekt. Is nog niet definitief besloten, maar die richting schijnt het op te gaan. Ook Steppe zou een transfer overwegen. Ik krijg dan wel weer de indruk dat men wel positief is over de kwaliteiten van Vandenbussche, gezien de meningen van zowel Hansma als Riemer.
Dat lijkt me ook de beste optie. Steppe is zeker een grootverdiener in deze selectie en "stoere" Stuhr komt gewoonweg te kort en zal zijn streven nooit halen. Wat mij betreft de ontwikkelingen van Oosterhof dus maar even volgen want de dingen die ik van hem gezien heb bevielen mij prima. En anders een andere keeper halen. Voorkeur natuurlijk Ten Rouwelaar! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Eerste wedstrijd van het seizoen dat ie echt een punt heeft gepakt voor ons.
Mag ook wel eens gezegd worden,maar zie volgende week toch liever weer VdB onder de lat staan.
Bij Excelsior kan ie wel een tijdje gaan keepen,daar staat op dit moment 1,die kan er helemaal niks van!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als je objectief naar Ellegaard kijkt de laatste weken en niet met vooroordelen, dan zie je gewoon dat hij wel beter wordt. Dan kan je wel vol blijven houden dat hij niet goed genoeg is en dat Brian beter is, maar bij Brian krijg je straks weer de slecht verwerkte terugspeelballen en doldriest uit komen met de kans op een penal tegen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:bij Brian krijg je straks weer de slecht verwerkte terugspeelballen en doldriest uit komen met de kans op een penal tegen.
Dat zijn ook een stel oude koeien zeg. Vandenbussche heeft vorig seizoen bijna de helft meegedaan en deed het gewoon telkens naar behoren. Weinig fouten (laat staan cruciale), regelmatig goede reddingen, geen al te gekke uittrappen en al helemaal geen doldriest uitkomen. Vorig seizoen was Vandenbussche gewoon een betrouwbare goede keeper. Als hij die lijn doortrekt straks is hij zeer zeker beter dan Stuhr-Ellegaard.

Stuhr-Ellegaard keepte gisteren weliswaar prima, al moeten we niet doen alsof hij fantastische reddingen heeft verricht. Waren allemaal reddingen die een redelijke Eredivisie-keeper moet kunnen verrichten, zo ook de knapste redding (die 1-tegen-1). Ik blijf van mening dat hij een kwetsbare doelman is die je eerder punten kost dan oplevert.

Wat mij betreft verlengen ze niet met Stuhr-Ellegaard.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Als jij gisteren naar Ellegaard had gekeken zonder dat je een vooroordeel had dan had je gezegd, prima wedstrijd van die keeper en hij heeft met 2 prachtige reddingen Heerenveen gered.
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Het is toch werkelijk niet te veel gevraagd dat een keeper eens in de zoveel wedstrijden eens een goede redding heeft of wel? Stuhr heeft zelden een redding waar je versteld van staat. Simpele ballen kan in ook wel tegenhouden maar eens een onmogelijke redding op een mooi schot zie je bij deze man zelden tot nooit. Hij komt gewoon tekort en dat geld ook voor JAP, Breuer, Kruiswijk, Koning, Djuric etc etc.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

In zijn eerste periode hier pakte hij vrijwel nooit een moeilijk schot en trad hij ook buiten zijn doel niet overtuigend op.
Je kunt niet ontkennen dat dat de laatste tijd betrekkelijk veel beter is geworden.
Gisteren heeft hij m.i een punt voor Heerenveen gepakt, net zoals hij ook in Breda al belangrijk was en thuis tegen NEC.
VDB is ook mijn favouriet, maar ik denk dat Jans voorlopig Stuhr E. gewoon zal laten staan.
En eigenlijk zou ik dat ook op dit moment wel kunnen begrijpen.
Of ze zijn contract moeten verlengen is een andere zaak.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Als jij gisteren naar Ellegaard had gekeken zonder dat je een vooroordeel had dan had je gezegd, prima wedstrijd van die keeper en hij heeft met 2 prachtige reddingen Heerenveen gered.
Onzin. Ik vind namelijk niet dat Stuhr-Ellegaard prachtige reddingen heeft verricht, louter reddingen die iedere volwaardige Eredivisie-keeper moet kunnen verrichten. Natuurlijk waren er enkele bij die niet de makkelijksten zijn, zoals de 1-tegen-1 en het schot vlak voor tijd. Maar ik blijf erbij dat hij niets heeft gedaan waarmee hij zich echt weet te onderscheiden. Ik denk dat iedere willekeurige Eredivisiekeeper wel eens zo'n avond heeft als hij.

Stuhr-Ellegaard heeft een te lage ondergrens. Zijn betere wedstrijden zijn prima, maar nooit een ruime zeven of zelfs acht. Wel heeft hij wedstrijden die ik als onvoldoende zou inschalen. Dat maakt hem gewoon een kwetsbare doelman waar ik geen hoge pet van op heb. En daar zou ik afscheid van nemen als ik het voor het zeggen had.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Stuhr of Vandenbussche is lood om oud ijzer. De ene heeft kwaliteiten die de ander niet heeft en andersom. En beide hebben meer zwakke punten dan dat ze ergens goed in zijn. Beide komen ze tekort voor het niveau dat eigenlijk nagestreefd moet worden. Hoewel Vandenbussche met zijn langere staat van dienst hier het verdiend om erin te staan.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Stuhr zal geen serieuze optie zijn voor volgend seizoen. Soms leuke reddingen maar geen stabiele factor die het team sterker maakt.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Er is heel even een periode geweest, vlak voor de winterstop, dat ik dacht dat hij stabiel aan het worden was. Maar daarna volgde weer een hele slechte periode waarbij hij echt de nodige fouten heeft gemaakt. Zaterdag keepte hij aardig en zou je kunnen zeggen dat hij een punt heeft gepakt. Maar om eerlijk te zijn vond ik de reddingen die hij moest maken helemaal niet zo moeilijk. Iedere keeper zou die ballen gehad moeten hebben. Ik heb hem hier ook echt nog nooit op een geweldige redding kunnen betrappen en sowieso heeft hij vrijwel nooit een bal klemvast. Dit is een keeper die prima in het rijtje pas dat bij Willem II dit jaar heeft lopen schutteren. Absoluut niet mee verder gaan.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Het is een beetje onterecht om te stellen dat hij nooit een geweldige redding heeft.
Denk alleen maar aan de redding op de kopbal van Vleminx bij Heerenveen - NEC.
Verder is hij de laatste tijd, afgezien van het optreden bij Willem 2 ( toen er bovendien collectief werd gefaald ), toch vrij stabiel in zijn optredens.
Tegen NEC, NAC, Feyenoord en Vitesse deed hij het naar behoren en maakte hij hij weinig of geen grotere fouten.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Stabiel? Hij laat veels te veel ballen los (heeft hij uberhaupt ooit een bal klemvast?), ook in de wedstrijden die jij noemt oldtimer. Hij kreeg dan de laatste tijd (uitgezonderd Willem II) misschien niet veel goals tegen, maar om nou te zeggen dat hij goed en keepte gaat me wat te ver (scorebord journalistiek). En, ja die bal van Vleminckx was een goeie redding, maar je begrijpt heus wel wat ik bedoel, dat zie je hem veels te weinig doen. Tot zaterdag had hij nog geen punt voor ons gepakt, en nogmaals zo speciaal waren de reddingen tegen Vitesse niet.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Waarom staat een keeper op de goal? Om de ballen te keren en niet om ze altijd te vangen. Dat doet Ellegaard momenteel maar schijnbaar is dat niet voldoende en moet er altijd wat te zeuren zijn op de keepers. Ik zou zeggen ga er zelf staan en laat zelf maar zien hoe het dan moet!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Janneman schreef:Waarom staat een keeper op de goal? Om de ballen te keren en niet om ze altijd te vangen.
Natuurlijk staat hij in het doel om ballen te keren, maar als je ziet hoeveel hij los laat en hoeveel gevaarlijke situaties dat oplevert. We hadden wat dat betreft al veel meer tegengoals kunnen hebben. Als verdediging wordt je er ook niet echt zekerder van wanneer je keeper steeds alle ballen loslaat. Ter verdediging van Stuhr, zekerder wordt je ook niet van dat stel prutsers voor je neus. Dat werkt beide kanten op.
Ik zou zeggen ga er zelf staan en laat zelf maar zien hoe het dan moet!
Ja, als we zo gaan redeneren kunnen we net zo goed stoppen met discussieren over spelers.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik wil alleen maar aangeven dat er momenteel geen speler van Heerenveen iets goed kan doen blijkbaar. Van de spelers tegen Vitesse vond ik Stuhr en Janmaat nog een aanvaardbaar niveau halen. Verder niemand. Dat jij dan zegt dat hij niet veel werk te doen had en dat zijn reddingen meevielen is wel erg kort door de bocht. Tot tweemaal toe heeft hij Heerenveen in de wedstrijd gehouden en dat zag ik niet terug in jou lapje tekst!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Janneman schreef:Ik zou zeggen ga er zelf staan en laat zelf maar zien hoe het dan moet!
Oja, dat klopt. Ik heb nog nooit op hoog niveau gevoetbald dus kan daar zeker ook geen mening over geven. Foppe ook niet trouwens.

Wat een kulreden. Die jongen traint elke dag en verdient bakken met geld om zijn werk uitmuntend te doen. Als ik altijd maar middelmatig presteer op mijn werk, wordt mij de deur wel gewezen.
Plaats reactie