Kevin Stuhr-Ellegaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Knipecity schreef:Hij mag die ambitie toch hebben? Een goed streven denk ik en voor ons alleen maar goed dat hij zich wil laten zien.
Stuhr-Ellegaard moet vooral doen waar hij zich goed bij voelt. Ik neem hem ook niets kwalijk, alleen vraag ik me wel af of hij een realistisch doel opwerpt. Laat staan dat hij deze moet uitspreken. Zoiets kan ook tegen je gaan werken. Seip werkt ook jarenlang achtervolgd door de uitspraak dat hij het Nederlands elftal hoopte/dacht te halen.
Gebruikersavatar
McReo
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 07-11-2008 17:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door McReo »

Als Stuhr de beste keeper wil worden van de eredivisie, dan is dat een mooie ambitie!
En of het nou realistisch is of niet, wat maakt dat nou uit? Als je zoiets als doel hebt, dan moet je ervoor gaan.

En het blijft altijd een mening wie de beste keeper van NL is. De één vind Stekelenburg het best, de ander Michilov..
Of je moet de prijs winnen uiteraard, maar dat zou wel moeilijk worden denk ik...
Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Is deze jongen nu echt zoveel beter dan Kenny Steppe? Beide jongens hebben te maken met een gammele defensie voor zich die zich niet laat leiden.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Nee, beide zijn gewoon middelmatige keepers. Vooral die eerste en derde goal van afgelopen weekeinde had hij toch wel moeten hebben.. Kan niet wachten totdat onze echte superbelg onder de lat staat.

Overigens roep ik inmiddels al bijna 2 jaar dat we Ten Rouwelaar (hadden) moeten halen, die jongen wilt als echte Fries echt wel voor Heerenveen voetballen en doet het ook nog eens aardig.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Onze keeper is in elk geval vol goede moed om zijn prestaties te (blijven) verbeteren:
Ook over zijn eigen prestatie is Stuhr Ellegaard niet helemaal tevreden. ‘Het is oké, maar ik hou niet van oké. Dat is niet goed genoeg’, aldus de doelman. ‘In de Deense Superliga keepen was ook niet goed genoeg voor mij, ik wilde de beste doelman in de Superliga zijn. En zo is het ook bij Heerenveen, ik wil hier de beste keeper van de Eredivisie worden. Je moet altijd de beste willen zijn, wat heeft het anders voor zin om keihard te werken en wedstrijden te spelen. Het heeft me tijd gekost om me aan te passen. Niet aan het leven of de taal, dat gaat makkelijk, maar aan het type spel hier. Nu moet ik mezelf oprichten en laten zien wie ik daadwerkelijk ben, in plaats van net een voldoende te spelen. Want ik ben een doelman die wedstrijden voor een club kan winnen en dat heb ik hier nog niet gedaan.’


Het contract van de Deen loopt aan het eind van het seizoen af. Stuhr Ellegaard weet nog niet of hij voorkomt in de toekomstplannen van de Friese club. ,,Ik hoop dat er mensen binnen de club zijn die genoeg vertrouwen in me hebben’, zegt de keeper. ,,Dat ze potentie in me zien en ervan uitgaan dat ik komend seizoen veel beter ben. Maar hoe dichter we naar de zomer gaan, hoe groter de kans is dat ik vertrek. Ik kan niet tot het einde van het seizoen wachten, want er zijn clubs die nu kijken of ik de juiste doelman voor ze ben. Maar ik wil me concentreren op Heerenveen. Ik heb het hier uitstekend naar mijn zin en blijf het liefst in Friesland.’


De Deense doelman is 27 jaar en vind dat zijn beste jaren nog moeten komen. ,, 27 jaar is jong voor een doelman. Edwin van der Sar is met zijn veertig jaar wat dat betreft een voorbeeld voor me. Hij bewijst dat keepers ook op wat oudere leeftijd nog top kunnen zijn. Ik heb nog wel tien jaar te gaan en ik weet dat het Deense nationale elftal er bijvoorbeeld inzit. Maar dan moet het de komende jaren wel gebeuren. Alles wat ik de afgelopen jaren heb geleerd, heeft alleen maar zin gehad als ik er nu iets mee doe.’
aldus de clubsite
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hij heeft wel zelfkennis :D Wij zouden het ook leuk vinden als hij eens wat punten ging pakken. Tot nu toe heb ik ik hem daar nog niet op kunnen betrappen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Stuhr wilde punten pakken. Wel, het is 'm vandaag gelukt. Als hij die strafschop niet pakt moet ik nog maar zien of Heerenveen genoeg veerkracht heeft om terug te komen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Deze man wordt steeds beter en lijkt een betrouwbare doelman te worden. Tegen NEC pakt hij die hele belangrijke bal en nu die penal oa. Het gaat de goede kant op.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Oeff, die penalty had hij inderdaad wel goed, maar ik heb hem toch ook weer een aantal keren onder een voorzet zien doorgaan. Het is geen blijvertje
frisianbadboy
Wereldspeler
Berichten: 1380
Lid geworden op: 22-07-2008 19:11

Bericht door frisianbadboy »

Tuurlijk is het goed dat deze doelman de penalty van Schilder goed pakte. Toch moet je zijn optreden los zien van deze ene gestopte penalty. En dan blijf ik het oprecht maar een matige keeper vinden. Ook vandaag zit hij er weer een paar keer ook akelig naast. Gelukkig valt er geen doelpunt uit maar een goede keeper is en wordt het zeker niet. Ik pleit nog altijd voor Steppe. Geef deze jonge gast gewoon eens een aantal wedstrijden de kans. In belgie deed hij het een paar seizoenen terug echt enorm goed. Het zit wel in hem, maar het moet er even uitkomen. Zelfvertrouwen zou een eind schelen. Kopic en Djuric doen het goed en krijgen nu de kans. Steppe zou ons nog wel eens kunnen verbazen.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Kopic en Djuric hebben in eerdere seizoenen nog geen serieuze kans gehad. Steppe wel en heeft die niet benut.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mijn oma had die strafschop ook nog wel gepakt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gearard schreef:Mijn oma had die strafschop ook nog wel gepakt.
Mooi voor je oma dat ze op hoge leeftijd nog ergens op de goal staat.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Gearard schreef:Mijn oma had die strafschop ook nog wel gepakt.
Onzin. Veel keepers liggen al op een oor.. Gewoon goed gepakt, hoewel ik z'n 2e 'save' wel matig vond.
Vind hem verder een onzekere indruk maken.. Misschien Kopic/Djuric of Kopic/Kruiswijk laten groeien als centraal duo en dan Steppe weer op de goal..
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wizard schreef:Misschien Kopic/Djuric of Kopic/Kruiswijk laten groeien als centraal duo en dan Steppe weer op de goal..
Als jij Kruiswijk nu nog centraal wil hebben, begin ik echt aan je voetbalvermogen te twijfelen. Kopic / Djuric eerst maar proberen. En Steppe.. ja.. die moet je gewoon laten gaan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Gearard schreef:Mijn oma had die strafschop ook nog wel gepakt.
is ze beter dan steppe en stuhr. zoja tip dan ff de scouting van heerenveen.
Hebben we volgend jaar tenminste weer een betrouwbare keeper.
Wij zijn Heerenveen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

De vrije trap die de 0-2 inleidde leek me houdbaar. En als je de bal niet klem kan krijgen dan stomp je de bal naar de buitenkant.
SCH
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Surhuisterveen schreef:De vrije trap die de 0-2 inleidde leek me houdbaar. En als je de bal niet klem kan krijgen dan stomp je de bal naar de buitenkant.
Het was Dost die het buitenspel ophefte. Alle spelers bleven op 1 lijn en liepen niet mee met hun man om ze zo buitenspel te zetten voor de rebound. Maar Dost ging wel mee met z`n man dus stond Moreno niet buitenspel.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar op basis van de beelden vind ik dat Stuhr-Ellegaard niet zoveel te verwijten valt. Was gewoon een heel goed schot van die IJslander en meer dan deze redding zat er niet in.

Wel vind ik dat Stuhr-Ellegaard wel heel weinig ballen klemt. Zeker in eerste instantie. Zelfs relatief simpele schoten pakt hij veel te vaak pas in de tweede instantie.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries88' schreef:Dat dacht ik aanvankelijk ook, maar op basis van de beelden vind ik dat Stuhr-Ellegaard niet zoveel te verwijten valt.
Op basis van de beelden vind ik het zelfs nog een slechtere redding dan in 1e instantie. Als hij de bal niet kan klemmen moet hij die bal naar de zijkant stompen. Ook bij de 1e goal blijft hij staan, terwijl die bal in de 5 meter komt.
In de 5 meter dient een keeper, zeker als je 2 meter bent de baas te zijn. Zeer zwak.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ook tegen Groningen kregen we vanuit een corner een goal tegen. Dat is toch wel opmerkelijk..
SCH
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Flying Tilster schreef: Op basis van de beelden vind ik het zelfs nog een slechtere redding dan in 1e instantie. Als hij de bal niet kan klemmen moet hij die bal naar de zijkant stompen. Ook bij de 1e goal blijft hij staan, terwijl die bal in de 5 meter komt.
In de 5 meter dient een keeper, zeker als je 2 meter bent de baas te zijn. Zeer zwak.
Kom op zeg, bij de 0-1 mag die gast helemaal vrij binnen koppen. Hij kon ook niet echt uitkomen omdat er verdedigers en AZ lui voor hem stonden.
En die 0-2 vond ik eigenlijk wel een knappe redding, gelukkig stonden er spelers van Heerenveen paraat om een eventuele rebound te neuteraliseren.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Lipton schreef:Kom op zeg, bij de 0-1 mag die gast helemaal vrij binnen koppen. Hij kon ook niet echt uitkomen omdat er verdedigers en AZ lui voor hem stonden.
In de 5 meter moet je de baas zijn als keeper. En Stuhr laat dit al een aantal wedstrijden niet zien. De 5 meter is van de keeper, ten allen tijde.
Dat hij vrij mag inkoppen is natuurlijk een kwalijke zaak, maar een bal in de 5 meter hoort altijd voor de keeper te zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Flying Tilster schreef:Op basis van de beelden vind ik het zelfs nog een slechtere redding dan in 1e instantie. Als hij de bal niet kan klemmen moet hij die bal naar de zijkant stompen.
Vind ik niet. Na de mislukte vrije trap stapte Stuhr-Ellegaard naar rechts, dit om de situatie goed te kunnen zien. Op dat moment komt gewoon een prima en hard schot in zijn linkerhoek. Dat hij die pakt vind ik gewoon voldoende. Ik vind niet dat je deze kan klemmen, terwijl het moeilijk is om deze echt naar de hoek te drukken. Daar was de situatie niet naar. Die goal komt wat mij betreft op het conto van de niet oplettende medespelers.

Dat is trouwens sowieso wel duidelijk, lijkt me. Een echte aanvaller loopt altijd door bij schoten en een verdediger moet altijd meelopen voor het geval dat de bal terugkaatst. Dat gebeurde helemaal niet.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries88' schreef:Dat is trouwens sowieso wel duidelijk, lijkt me. Een echte aanvaller loopt altijd door bij schoten en een verdediger moet altijd meelopen voor het geval dat de bal terugkaatst. Dat gebeurde helemaal niet.
Daar heb je gelijk in. Die van ons blijven apatisch staan, terwijl die van AZ eigenlijk gelijk na de vrije trap gelijk doorlopen.
Zoiets gebeurt ons veel te vaak.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Was duidelijk een fout van de verdediging (die moet meelopen)..
Toch vind ik dat een betere keeper de bal naar de zijkant stoot. De redding was namelijk niet moeilijk aangezien de bal tamelijk recht op em af kwam..
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Deze gast heeft, behalve tegen NAC, nog geen punt gepakt. Ook de vierde goal van Willem 2 was houdbaar, ondanks dat er een speler vlak voor hem stond. Genoeg kansen gehad, einde oefening...
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
Bouwe666
Invaller
Berichten: 381
Lid geworden op: 24-01-2010 02:21
Locatie: 0594

Bericht door Bouwe666 »

Wat zij hij ook alweer.......................ik wil de beste keeper worden van NL.
Bij de Topklasse daar hoort hij thuis...deense prut keeper.
Kan niet wachten tot dat VDB weer op de goal staat.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Bouwe666 schreef:ik wil de beste keeper worden van NL.
Bij de Topklasse daar hoort hij thuis...
Hij was weer erg sterk, hij is weer een stapje dichter bij de titel 'slechtste doelman' van de eredivie.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Ik ben bang dat van der Gijp zijn opening voor morgenavond wel gevonden heeft ja.
Als je deze man handhaaft heb je wel erg weinig vertrouwen in de andere keepers.
Plaats reactie