Kevin Stuhr-Ellegaard

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Re: Kevin Stuhr-Ellegaard

Bericht door Currahee »

het is ook maar voor 1 seizoen dus. Kan hij zich een seizoen lang bewijzen en kijken of het echt wat is. Is het niets dan zullen ze volgend jaar toch echt een keer door moeten pakken. Of zou Brian een contractverlenging krijgen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Het klinkt niet alsof er het volledige vertrouwen is in deze keeper. Een lange testperiode en dan maar een contract van één jaar, klinkt echt als een noodoplossing en niet iets wat voor op langere termijn zal gelden. Ik ben benieuwd, iemand die deze jongen al aan het werk heeft gezien?
Gebruikersavatar
mourinho
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-04-2010 14:11
Locatie: Rotterdam

Bericht door mourinho »

Wel gloeiende &%$#*$!! Nou, dan kan ik alleen maar hopen dat mijn indruk volledig fout is...
Motivation + Ambition + Team + Spirit = SUCCESS
Gebruikersavatar
mourinho
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 19-04-2010 14:11
Locatie: Rotterdam

Bericht door mourinho »

De beelden die van hem op youtube staan, geven mij nog niet heel veel vertrouwen. Relatief traag over de grond, weinig heersend in de lucht. Iedere bal in de 5 meter is dan weer billen-knijpen. Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling. Als hij het moet gaan doen...
Motivation + Ambition + Team + Spirit = SUCCESS
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Cyn schreef:Het klinkt niet alsof er het volledige vertrouwen is in deze keeper. Een lange testperiode en dan maar een contract van één jaar, klinkt echt als een noodoplossing en niet iets wat voor op langere termijn zal gelden. Ik ben benieuwd, iemand die deze jongen al aan het werk heeft gezien?

Ja gisteren tegen Ouick 20, kwam op mij onzeker over. Met de blessuregevoelige Steppe houd ik mijn hart vast.

Maar ja doelmannen zijn bij ons altijd de sluitpost, kan ons dit seizoen weer gaan opbreken.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik vind het meer dan logisch. Stel je haalt een jongen als Velthuizen; dan krijg je 2 doelmannen die willen spelen en niet genoegen nemen met een rol als 2de doelman. Met als gevolg dat Steppe weg wil en zit je meteen weer met een keepersprobleem.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Tsja wat moet je er van zeggen. Het kost in elk geval geen transfersom en vast ook geen megasalaris. Maar als ik het verhaal van Zweed1 lees dan wordt ik daar niet erg vrolijk van en hoop ik maar dat Steppe heel blijft. Maar goed hij is nu speler van onze club dus hij verdiend onze support. Welkom bij de mooiste club van Nederland in ieder geval.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

In Football Manager 2010 is het een goede doelman! :wink:
De keepers zijn al sinds het vertrek van Vonk een problemen kindje, helaas is er nooit een goede/stabiele oplossing gevonden.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Nou, als Football Manager dat vindt dan hebben we een topper in huis ;-)

Ben benieuwd wie eerste keeper wordt. Deze jongen of Kenny.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

ALS 26.000 schreef:Ben benieuwd wie eerste keeper wordt. Deze jongen of Kenny.
Je mag toch hopen dat Steppe een serieuze kans krijgt. Zeker als je ziet wie de afgelopen jaren ons doelgebied hebben bevolkt. Dat Ellegaard een contractje voor één jaar krijgt zegt eigenlijk al genoeg.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

ALS 26.000 schreef: Ben benieuwd wie eerste keeper wordt. Deze jongen of Kenny.
Dat lijkt me toch vrij duidelijk? Jans heeft al aangegeven dat Steppe tegen PSV onder de lat zal staan. Steppe is dus zijn eerste man. Als er geen aanleiding toe is hem te vervangen zal hij dat gewoon blijven. Dat Ellegaard maar 1 jaar heeft gekregen laat al zien dat ze niet helemaal zeker van hem zijn en dat het waarschijnlijk een tijdelijke oplossing betreft. Anders hadden ze hem vast wel een meerjarig contact gegeven.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Superfries1983 schreef:Dat Ellegaard maar 1 jaar heeft gekregen laat al zien dat ze niet helemaal zeker van hem zijn en dat het waarschijnlijk een tijdelijke oplossing betreft. Anders hadden ze hem vast wel een meerjarig contact gegeven.
Dat betwijfel ik. Stuhr-Ellegaard is al enkele jaren gescout, is een week op allerlei trainingen getest en heeft nog eens een wedstrijd gespeeld ook. Volgens mij heb je dan voldoende informatie om wel/niet zeker van je zaak te zijn. Als je nog twijfels hebt, dan vraag ik me af of je er goed aan doet om hem een contract aan te bieden.

Het zou kunnen, al denk ik dat Heerenveen gewoon wil afwachten hoe het gaat lopen. Wat als Steppe zich weet te onderscheiden en Vandenbussche komt al in februari terug met goede resultaten als gevolg? Dan zou het zomaar kunnen dat je met beiden ook het volgende seizoen in wil, dus dat je VDB laat verlengen desgewenst. Je schrijft hem echter min of meer al definitief af door Stuhr-Ellegaard voor meerdere seizoenen te laten tekenen.

Volgens mij is het verhaal simpel: Steppe is er voor de langere termijn, Stuhr-Ellegaard en Vandenbussche zullen moeten aantonen wie er eventueel in aanmerking komt voor een nieuw contract.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Wat ik in elk geval bedoelde te zeggen is dat deze jongen m.i. in eerste instantie niet als eerste keeper is gehaald waar ALS 26.000 zich afvroeg wie de eerste keeper ging worden. Dat wordt gewoon Steppe. Als je een eerste keeper haalt dan geef je hem geen 1 jarig contract lijkt me, een reservekeeper 1 jaar geven oké. In je verhaal kan ik me verder wel vinden overigens. Al denk ik niet dat we VDB dit jaar nog terug gaan zien. Over het algemeen vallen dat soort blessures niet mee en ben je er vaker langer uit dan voorspeld als korter.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Het lijkt mij vrij logisch dat deze keeper een 1-jarig contract krijgt aangebonden. Als VDB weer terugkomt en Steppe heeft het goed gedaan dan zit je met een overschot aan keepers als je Stuhr-Ellegaard een meerjarig contract aanbiedt. Volgens mij doet het 1-jarige contract niks af aan het feit of ze vertrouwen in hem hebben.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Heerenveen rules schreef:Het lijkt mij vrij logisch dat deze keeper een 1-jarig contract krijgt aangebonden. Als VDB weer terugkomt en Steppe heeft het goed gedaan dan zit je met een overschot aan keepers als je Stuhr-Ellegaard een meerjarig contract aanbiedt. Volgens mij doet het 1-jarige contract niks af aan het feit of ze vertrouwen in hem hebben.
Nee hoor, het contract van VDB loopt toch af na dit seizoen? Als Steppe het goed doet en ze zijn zo overtuigd van onze Deense vriend dan hoeft het contract van VDB helemaal niet verlengd te worden. Of ze nou wel of geen vertrouwen in hem hebben ik ga er van uit dat hij, als Steppe fit blijft, een jaar bij ons op de bank zit en weer vertrekt. Een tijdelijke oplossing dus. wellicht dat dan volgend jaar VDB alsnog een contract krijgt en op de bank plaats mag nemen, als Steppe het goed heeft gedaan tenminste. Als hij dat niet wil kunnen we weer opzoek naar een nieuwe backup. Het hangt allemaal voor een groot deel af van de fitheid en prestaties van Steppe.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

En van VDB natuurlijk.
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Hoe heeft hij het bij de beloften gedaan? De beloften hebben al wel veel tegendoelpunten te verwerken gekregen toch?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

du longhi schreef:Hoe heeft hij het bij de beloften gedaan? De beloften hebben al wel veel tegendoelpunten te verwerken gekregen toch?
Ik heb de opstellingen zo 123 niet bij de hand, maar was het niet zo dat Stuhr-Ellegaard alleen in Almelo meespeelde? In dat geval één treffer. En ik begreep dat hij de ploeg een aantal maal op de been hield daar.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Collega van me heeft die wedstrijd gezien en vertelde me dat Stuhr een erg goede indruk op hem maakte...

We will see..
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Superfries88' schreef: Ik heb de opstellingen zo 123 niet bij de hand, maar was het niet zo dat Stuhr-Ellegaard alleen in Almelo meespeelde? In dat geval één treffer. En ik begreep dat hij de ploeg een aantal maal op de been hield daar.
Klopt, volgens mij keepte in de wedstrijden dat de beloftes zoveel tegengoals kregen Oosterhof. Ellegaard keepte dacht ik ook maandag pas voor het eerst bij de beloftes.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Kevin Stuhr-Ellegaard staat aan de vooravond van zijn SC Heerenveen-debuut. De goalie die deze zomer overkwam van Randers FC vervangt vrijdagavond op bezoek bij De Graafschap Kenny Steppe, die door trainer Ron Jans naar de reservebank is verwezen.

Stuhr-Ellegaard weet dat hij nu zijn kans moet pakken. 'Voetbal kan mooi zijn, maar ook wreed', vertelt hij op de website van de Friezen. 'Als de kans komt, moet je hem grijpen, want het moment kan ook zo weer voorbij zijn.'

De Deense goalie beschikt in Friesland over een eenjarige verbintenis, maar hoopt op een langer verblijf. 'In het leven heb je kleine doelen en grote doelen. Ik wil op het hoogste niveau spelen en dat hoeft niet per se in Engeland of Duitsland te zijn. De Nederlandse competitie staat goed aangeschreven. Als ik bij Heerenveen nog jaren eerste doelman kan zijn, ben ik een gelukkig man.'

Bron: Vi.nl
Ik hoop dat Stuhr-Ellegaar eindelijk eens kan laten zien dat hij wel de juiste man onder de lat is. Keepers is al jaren een probleem bij Heerenveen. Mocht Vandenbussche in vorm zijn dan heb je een goede aan hem. Is hij dat niet? Dan heb je ook niks aan Vandenbussche. Ik ben zeer benieuw wat Stuhr-Ellegaard in zijn mars heeft. Hopelijk grijpt hij zijn kans met beide armen aan en is nu eindelijk het keepers probleem bij Heerenveen afglopen.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Ik vond hem matig. Was totaal niet overtuigend bij hoge ballen, telkens stompen waar die ook gewoon kan pakken.

Bij dat afgekeurde doelpunt vond ik dat er ook niet veel aan de hand was. Van Hulten floot omdat Hersi in de weg stond, maar Hersi deed eigenlijk niets verkeerd. Nee, ik vond het weinig overtuigend...
17 mei 2009!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Stond redelijk goed te keepen. Maar ja.. als je zo'n verdediging voor je hebt dan is het bij tijd en wijle gewoon open huis.
Heeft op mij al meer indruk gemaakt in de 1e 10 minuten dan "babyface" Steppe.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Eerst maar een paar wedstrijden laten keepen. Lijkt me dat hij met vertrouwen wel eens een stuk aangenamer dan Steppe kan zijn. Stompte inderdaad veel maar zonder gevolgen, goed stompen is immers niet verkeerd. Vond wel dat hij een aantal keren te traaf het spel hervatte, en dan doel ik vooral op de laatste minuten wanneer je al tegen een achterstand aankijkt.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Hij kan er niets van.

Onzeker bij hoge ballen, gaat ongelooflijk traag naar de hoek. Het is net een zoutzak.
17 mei 2009!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zo'n verbetering tav Steppe vind ik het niet.
Net als bij de laatste heb je bij hem nooit de indruk dat hij echt een bal gaat pakken.
Noch in het geval van voorzetten, noch bij schoten op doel.
Ze staan allebei wel in het doel, maar hebben totaal geen grip op wat er zich voor hen afspeelt.
Je moet elke keer maar weer afwachten of en hoe die bal weer uit dat doelgebied komt.
Dit geeft echt een heel vervelend gevoel.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Vanavond was een hele slechte avond voor KSE. Een beetje keeper had de overwinning eruit gesleept.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Wederom een net-niet keeper.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Wederom een net-niet keeper.
VDB is een net niet keeper, dit is gewoon een prutser. Hoe kun je zo iemand scouten? Is notabene ook nog een poos op proef geweest. Deze knaap mist gewoon kwaliteit. Hij is onzeker bij hoge ballen, mentaal niet sterk(let maar op de blosjes op z'n wangen) en mist een snelle reactie. Dat moet toch ook iemand bij SCH zijn opgevallen?

Maar hopen dat VDB er na de winterstop weer staat, ook geen topkeeper, maar wel vele malen beter.
Plaats reactie