Youssef El-Akchaoui

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Heerenveen rules schreef:Als je zelf hoofdschuldige bent dan past maar 1 ding en dat is gepaste stilte. Als hij die belabberde bal niet gegeven had, was er niks aan de hand.
Feit is wel dat er na die belabberde pass tweemaal de gelegenheid was het alsnog ( makkelijk ook nog ) op te lossen.
Neemt niet weg dat hij natuurlijk zijn mond moet houden, dit lijkt nergens op.
Gebruikersavatar
Giusto
Nieuw talent
Berichten: 113
Lid geworden op: 31-05-2005 17:47
Locatie: Granada

Bericht door Giusto »

Opdonderen met deze vent. Verdedigend heb ik hem nog nooit iets goeds zien doen in ons shirt en aanvallend voegt hij ook werkelijk niks toe (dacht dat hij bekend stond om zijn goede traptechniek, maar hiervan heb ik nog nooit iets terug gezien). Normaal gesproken val ik spelers niet zo snel af, maar nu ben ik er klaar mee. Dit geldt niet alleen voor de wedstrijd van gisteren overigens. Meneer Youssef heeft altijd zijn woordje klaar en gedraagt zich netjes (´meneer de trainer´ etc) maar het is simpelweg gebleken dat hij niet goed genhoeg is. Spelers mogen van mij best af en toe iets fout doen, maar alsjeblieft laat ze dan ook hier en daar iets goeds doen zonder direct je grote bek te tonen en met je vinger te wijzen naar iemand anders ( noglos van het feit dat Kums en Nordfeld dit waardeloos oplosten gistreren). Deze man is niet goed genoeg en zorgt alleen maar voor onrust!!!!
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Het zijn 3 fouten achter elkaar.Eeerst elak die een verkeerde pass door het midden geeft.Daar begint het mee.
Daarna word er weer slecht uitverdedigt.Daarna kan kruismeid die bal loei hard in de tribune trappen,maar geeft weer een verkeerde pass,waarn kums en nortfeld in de problemen komen.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Als je naar die goal kijkt, dan begint het met zijn terugspeelbal, maar dat is nog geen excuus voor de blunders die er naa worden gemaakt. Tussen die verkeerde ballen van El-Ak en het moment dat hij daadwerkelijk in het net ligt zit nog aardig wat tijd. Ze zijn er allemaal schuldig aan. El-Ak krijgt nu heel erg de zwarte piet, en terecht want hij gedraagd zich als een vervelende lul. Maar als je puur naar het moment kijkt is Kums de hoofdschuldige aan die goal.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

El-Akchaoui staat aan de basis van deze tegentreffer. Tot twee keer toe geeft hij een volstrekt waardeloze pass richting Nordfeldt, waardoor de paniek ontstaat. Dat is hem aan te rekenen. Dat Kruiswijk vervolgens een waardeloze pass geeft en dat twee medespelers elkaar in de weg lopen is niet zijn schuld, maar wel een gevolg van. El-Akchaoui moet daarom zo professioneel zijn door óf naar zichzelf te wijzen óf naar het collectief, niet louter naar anderen. Dat is de slechtst mogelijke oplossing. Binnen een elftal valt zoiets ook niet lekker, kan ik me voorstellen. Gelukkig lijkt hij weer uit de basis te verdwijnen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Superfries88' schreef: Gelukkig lijkt hij weer uit de basis te verdwijnen.
En hopelijk voor altijd. Dit misselijke figuur wil ik echt niet meer in ons shirt zien. Als ervaren speler twee dikke kutballen geven is nog tot daaraan toe, maar dan met het vingertje alleen maar wijzen naar de anderen is echt volstrekt onacceptabel. Gewoon triest.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Ik denk wel een terug aan de woorden van Everse over Popov: "Ik zet hem op de tribune, anders kom ik toch steeds in de verleiding hem in te laten vallen."


Dit zou geen verkeerde optie zijn. Dan nog liever Aktaou op links back dan el-ak.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Belachelijk dat hij alleen naar anderen wijst en totaal niet naar zichzelf......
Heeft weer bewezen dat hij niet voor niets op de transferlijst staat... Volgens mij is hij daarnaast ook nog een enorme sfeerverzieker :( Hoop dat hij snel weg is, dan liever een jeugdspeler die wel zichzelf wil verbeteren.
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Podium3 schreef:Dit zou geen verkeerde optie zijn. Dan nog liever Aktaou op links back dan el-ak.
Lijkt mij idd een veel beter back up voor Raitala dan El Ak. Of Zomer voor links als back up back en dan Kum in centrum. Zelfs Kruiswijk heb ik vorig seizoen nog wel redelijke potjes zien spelen op links back.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Groot compliment voor Youssef. Speelde zowel verdedigend als aanvallend een prima wedstrijd gister. Raitala moet nog maar laten zien of hij beter is.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

pes5 schreef:Groot compliment voor Youssef. Speelde zowel verdedigend als aanvallend een prima wedstrijd gister. Raitala moet nog maar laten zien of hij beter is.
Ik ben het hier niet mee eens. Verdedigend was het ok, voeballend vond ik het alleen bij vlagen goed. Wel 8 lange ballen gegeven en allen balverlies. Moet meer het korte spel opzoeken.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik blijf El-Akchaoui verdedigend anders erg kwetsbaar vinden. Dekt te vaak op grote afstand en trapt relatief makkelijk in passeerbewegingen van de tegenstanders. Het is naar mijn mening wachten op het moment dat zoiets fout gaat. Nee, Raitala komt er vanzelf in. Net zoals Breuer vorig seizoen. Kwestie van tijd, want El-Ak blijft ondanks deze prima periode gewoon een erg matige back.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Superfries88' schreef:Ik blijf El-Akchaoui verdedigend anders erg kwetsbaar vinden. Dekt te vaak op grote afstand en trapt relatief makkelijk in passeerbewegingen van de tegenstanders. Het is naar mijn mening wachten op het moment dat zoiets fout gaat. Nee, Raitala komt er vanzelf in. Net zoals Breuer vorig seizoen. Kwestie van tijd, want El-Ak blijft ondanks deze prima periode gewoon een erg matige back.
Ik zeg niet dat het een prima verdediger is, maar Raitala heeft dat zeker ook nog niet laten zien. El Ak is gister geen enkel moment in de problemen gekomen tegen Sana. Ook afgelopen donderdag was hij redelijk goed terwijl andere verdedigers stonden te schutteren. Ik vond hem opbouwend ook best goed. De mooie pass op Djuricic waar de penalty uit kwam was ook van hem. Na rust was hij gister ook nog eens dreigend vanaf de zijkant met twee prima voorzetten op het hoofd van Finnbogason.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

pes5 schreef:El Ak is gister geen enkel moment in de problemen gekomen tegen Sana.
Er ontstond geen direct gevaar via Sana. Dat klopt, maar dat vind ik weer iets anders dan uit de problemen blijven. Bij vlagen liet hij zich weer als een pupil uitspelen. Ik heb me bij vlagen weer verbaasd over hoe makkelijk hij in bepaalde duels zijn tegenstander kwijt weet te raken. Naar omstandigheden doet hij het heel aardig, maar over lange termijn is hij gewoon niet goed genoeg. Ik mag toch hopen dat Raitala beter is...
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Dat niet alleen, hij liep ook constant 10 meter achter de laatste linie, hierdoor kon de buitenspelval zeker 5 keer niet dichtklappen.
Spijt heb je morgen maar!
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Ebiede schreef:Dat niet alleen, hij liep ook constant 10 meter achter de laatste linie, hierdoor kon de buitenspelval zeker 5 keer niet dichtklappen.
Ik weet niet waar jij op zat te letten, maar dat was Zuiverloon die de buitenspelval ophief.
pes5
Beheerder
Berichten: 2984
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

Superfries88' schreef: Er ontstond geen direct gevaar via Sana. Dat klopt, maar dat vind ik weer iets anders dan uit de problemen blijven. Bij vlagen liet hij zich weer als een pupil uitspelen. Ik heb me bij vlagen weer verbaasd over hoe makkelijk hij in bepaalde duels zijn tegenstander kwijt weet te raken. Naar omstandigheden doet hij het heel aardig, maar over lange termijn is hij gewoon niet goed genoeg. Ik mag toch hopen dat Raitala beter is...
Dat vond ik gister echt reuze meevallen. Ik heb in ieder geval niet gezien dat hij zich als een pupil liet uitspelen gister. De keren dat er gevaar kwam over onze linkerkant, was het omdat Kums of Maracek zijn speler liet lopen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

pes5 schreef:
Ik weet niet waar jij op zat te letten, maar dat was Zuiverloon die de buitenspelval ophief.
In de tweede helft keer op keer el-ak en ik heb prima zitten kijken.
Spijt heb je morgen maar!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

pes5 schreef:Ik heb in ieder geval niet gezien dat hij zich als een pupil liet uitspelen gister.
Ik heb in de tweede helft zeker 3 á 4 keer mijn verwondering uitgesproken over de manier waarop El-Akchaoui aan de kant werd gezet. Bij één moment was hij zijn tegenstander na een zeer voorspelbare actie weer kwijt en was het alleen aan de oplettende arbitrage te danken dat er geen enorme kans ontstond. Zoals ik al zei: naar omstandigheden prima, maar de lat ligt dan ook relatief laag. Voor een ambitieuze subtopper komt hij nog steeds tekort m.i.
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

el ak probeerd bij een pass altijd in een keer te openen door in te draaien in de tegenstander als hij deze in zn rug heeft.
helaas kan hij dat niet en wordt hij feitelijk keer op keer over de bal geduwd door zijn tegenstander.

hij moet eerst de bal aannemen en dan pas handelen. maar dan nog.
alhoewel hij in de eerste helft een mooie diepte pass gaf op de ridder op links.
Hier heb ik geen woorden voor
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Wie wel eens trainingen bekijkt zal beamen dat hijn vaak irritant aanwezig is (negatief coachend). Ik zou stapelgek worden van zo'n gozer.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Pff, die foto slaat nergens op. Als een keeper een goal om de oren krijgt geeft die altijd iemand anders de schuld.
Jannn
Nieuw talent
Berichten: 100
Lid geworden op: 05-07-2010 20:01

Bericht door Jannn »

Je ziet elm en Dost ook niet echt vriendelijk kijken :P
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach kom op zeg, dat gebeurd altijd binnen een team. Denken jullie nou echt dat er binnen een team als Barcelona of Manchester United nooit ruzie is?
En z'n moment als op de foto komt helemaal vaak voor. Ik heb spelers vaak genoeg ruzie zien maken, en dat is maar goed ook. Het is geen vrouwen sport....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik heb het idee dat dat wel een beetje meevalt. El-ak is wel wat een vreemde kerel, maar dat maakt niet uit. Hij schijnt wel belangrijk te zijn voor de Moslim jongens in de selectie.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Nogal gezocht om deze foto als bewijs te gebruiken.
Dost kan hier ook in zichzelf lopen foeteren, dat was voor hem bepaald niet ongewoon.
VDB lijkt er langs te kijken en Elm lijkt de blik meer op het gefoeter van Dost te hebben dan op El Ak.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Die foto laat toch echt weinig aan de verbeelding over, hoor. De jongens zijn op dat betreffende moment niet zo blij met El-Akchaoui.
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Tjonge jonge jonge.. wat een gezoek hier om te laten zien dat El Akchaoi niet goed ligt in de groep. Zulk soort foto's kan je elke wedstrijd wel 20 keer maken, Dost die woest is op Aissaidi omdat ie weer kapte ipv voor te geven, Elm die woest is dat Djuricic niet omschakelt, Van den Busse die woest is omdat Gouweleeuw aan de verkeerde kant staat te dekken etc....
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Volgens mij gaf ik aan dat ik niets kan bewijzen en dat ik dit beeld váker heb gezien en illustrerend vind. Slechts een voorbeeld. :wink:
Stemmingmakerij is het anders wel.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gearard schreef:Die foto laat toch echt weinig aan de verbeelding over, hoor. De jongens zijn op dat betreffende moment niet zo blij met El-Akchaoui.
Dus?
Plaats reactie