Youssef El-Akchaoui

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik reageerde op Mitrita, waarbij hij stelt dat de spelers niet reageren op El-Akchaoui, maar op andere dingen. Verder hang ik er geen waardeoordeel aan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Prima!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij heeft een grote bek tegen trainers, op het onfatsoenlijke af. Wijst altijd naar het falen van anderen mar accepteert geen kritiek van anderen. Een enorm ego.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gekko schreef:Hij heeft een grote bek tegen trainers, op het onfatsoenlijke af. Wijst altijd naar het falen van anderen mar accepteert geen kritiek van anderen. Een enorm ego.
En als hij kritiek krijgt zegt hij waarschijnlijk dat het discriminatie is 8)
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Nou als het echt allemaal zo erg was dan was ie al lang een keer uit de selectie gezet lijkt me. Dus het zal allemaal wel een beetje meevallen. Hij komt soms inderdaad niet erg sympathiek over, maar als het echt een ontzettende lul was geweest, dan had je daar echt al wel eens wat over gehoord van spelers. En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat bijvoorbeeld van Basten steeds een grote bek zonder consequenties accepteert. Raitala zal wel weer eens de kans gaan krijgen, maar in wat ik tot nu toe van hem zag heeft hij nog duidelijk niet aangetoond beter te zijn. Helemaal weggespeeld door Foor bijvoorbeeld. Maar goed El-Ak is nu de nieuwe pispaal begrijp ik.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Knipecity schreef: En als hij kritiek krijgt zegt hij waarschijnlijk dat het discriminatie is 8)
Sneue reactie.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Superfries1983 schreef:Nou als het echt allemaal zo erg was dan was ie al lang een keer uit de selectie gezet lijkt me. Dus het zal allemaal wel een beetje meevallen. Hij komt soms inderdaad niet erg sympathiek over, maar als het echt een ontzettende lul was geweest, dan had je daar echt al wel eens wat over gehoord van spelers.
Maar waar komen deze terugkerende verhalen dan vandaan? Bij ADO had hij een negatief imago, bij NEC had hij een discutabel imago (meerdere malen uit de selectie gezet door een trainer die hem nog goed lag ook...) en bij Heerenveen zijn ook weer verhalen opgedoken die de schoonheidsprijs niet verdienen. Zou dat allemaal toeval zijn? Dat geloof ik niet. Dat hij slecht binnen de groep ligt wil ik niet beweren, met bepaalde jongens heeft hij zelfs een goede band, maar over zijn houding heb ik zeker mijn twijfels. Zo'n reactie na Molde-uit versterkt dat gevoel. Als hij dat nou wist te compenseren met keihard werken en goede prestaties, maar ik acht de kans groot dat hij dit seizoen voor de derde keer buiten de basis valt gedurende het seizoen.
mathysjorritsma
Selectiespeler
Berichten: 531
Lid geworden op: 02-04-2011 21:42

Bericht door mathysjorritsma »

Eureka! :lol:
Er komt op zeer korte termijn een einde aan de samenwerking tussen Youssef El Akchaoui en SC Heerenveen. In onderling overleg is besloten om per 1 januari uit elkaar te gaan.

De 31-jarige verdediger kwam in Friesland dit seizoen niet verder dan zes duels in de hoofdmacht. De oud-speler van NEC Nijmegen staat al drie jaar onder contract bij de club uit Friesland. Hij werd onder andere verhuurd aan NAC Breda en VVV-Venlo.
Technisch directeur van SC Heerenveen Johan Hansma vertelt tegenover Voetbal International het volgende over de kwestie. "Youssef was al langere tijd niet gelukkig bij ons, dus zijn we op zoek gegaan naar een passende oplossing", aldus Hansma, "Beide partijen kunnen leven met deze constructie." El Akchaoui kan dus alvast op zoek naar een nieuwe uitdaging in het nieuwe jaar.
Bron: ElfVoetbal
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Game over.
Alle ballen op Henkie!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lijkt me het beste voor beide partijen.
Gebruikersavatar
Neymar
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1962
Lid geworden op: 02-07-2011 17:29

Bericht door Neymar »

Ik zal er niet om rouwen. Bedankt voor je wedstrijden Youssef, doei.
Gebruikersavatar
Hinkelpikke
Wereldspeler
Berichten: 1408
Lid geworden op: 03-06-2009 17:50

Bericht door Hinkelpikke »

El Akchaoui vertrekt per direct bij sc Heerenveen

sc Heerenveen neemt per direct afscheid van Youssef El Akchaoui (31). De club en de verdediger besloten samen tot vroegtijdige beëindiging van het contract dat nog tot het einde van het seizoen liep.

De Marokkaanse verdediger stond sinds het seizoen 2010-2011 onder contract bij sc Heerenveen en speelde 22 competitiewedstrijden voor de club. In zijn periode voor sc Heerenveen werd hij tweemaal verhuurd aan respectievelijk VVV Venlo (2010-2011) en NAC Breda (2011-2012).
Van de clubsite. Hij heeft zijn verwachtingen lang niet waar kunnen maken. Vond het twee jaar geleden geen gekke aankoop, maar dat is ontzettend tegengevallen.
Heerenveen till I die!
Gebruikersavatar
Erwin4ever
Wereldspeler
Berichten: 2032
Lid geworden op: 05-12-2011 22:03
Locatie: J-city

Bericht door Erwin4ever »

Yessss!!!!! Goedzo Hansma!
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Erwin4ever schreef:Yessss!!!!! Goedzo Hansma!
Nou echt wereld nieuws zeg, vanaf nu zal het vast veel beter gaan.
Barrie
Bankzitter
Berichten: 220
Lid geworden op: 04-02-2008 17:13
Locatie: 050

Bericht door Barrie »

Dit is voor beide partijen momenteel de beste oplossing, al vind ik het niet netjes om door zo'n bericht een gat in de lucht te springen. Jammergenoeg is het er hier nooit uitgekomen bij hem, en ik betwijfel of het er überhaupt ooit heeft ingezeten. Youssef, bedankt voor je inzet en succes verder!
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

El Akchaoui naar Excelsior
Gepubliceerd op 30 januari 2013 16:00
Youssef El Akchaoui (31) zal de rest van het seizoen uitkomen voor Excelsior. Begin december werd het contract tussen sc Heerenveen en El Akchaoui per direct ontbonden. El Akchaoui maakt het seizoen af bij Excelsior, de club waar hij zijn profcarrière begon. De linksback trainde al enige tijd mee met de Rotterdammers en heeft er nu dus een contract in de wacht gesleept.
Plaats reactie