Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Rednax » 27-09-2013 19:34

Net als Veenstra zelf, valt deze auto onder de categorie "het lijkt heel wat, maar stelt niet veel voor".

Het is een oud barrel uit 2007, maar om het toch nog wat te laten lijken geimporteerd in 2012, dus voorzien van een redelijk recent NL kenteken.

Als Veenstra nou echt had willen opscheppen, had hij een hagelnieuwe moeten bestellen.

Desalniettemin is het uiteraard wel een leuk vervoermiddel.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Mackan68 » 27-09-2013 20:24

Rednax schreef:Net als Veenstra zelf, valt deze auto onder de categorie "het lijkt heel wat, maar stelt niet veel voor".

Het is een oud barrel uit 2007, maar om het toch nog wat te laten lijken geimporteerd in 2012, dus voorzien van een redelijk recent NL kenteken.

Als Veenstra nou echt had willen opscheppen, had hij een hagelnieuwe moeten bestellen.

Desalniettemin is het uiteraard wel een leuk vervoermiddel.


In de categorie 'zo mee'. De APK is verlopen.,,, :lol:
Voetbal, een spel van dood, gladiolen en grijze muizen
Avatar gebruiker
Mackan68
Superster
 
Berichten: 6778
Geregistreerd op: 01-08-2004 14:46
Woonplaats: De 'achterbuurt' van Techum

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor mitrita » 27-09-2013 20:59

Rednax schreef:Het is een oud barrel uit 2007, maar om het toch nog wat te laten lijken geimporteerd in 2012, dus voorzien van een redelijk recent NL kenteken.


Kost ook dan nog steeds ruwweg € 75.000. Om nou te zeggen dat dat niets voorstelt :huh:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 03-10-2013 14:09

hij een foto gemaakt van een oude r8, wie zegt dat hij er zelf in rijdt?
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Tikkieterug » 03-10-2013 14:23

Datum tenaamstelling: 07-11-2012 aldus het RDW. Is dus niet recentelijk overgeschreven, zal wel een schreeuw om aandacht zijn. Helaas krijgt hij die ook nog...
Jaap
Avatar gebruiker
Tikkieterug
Selectiespeler
 
Berichten: 209
Geregistreerd op: 14-01-2013 15:30

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor jeewee » 08-10-2013 10:54

Vandaag een rectificatie in de LC.
Veenstra geeft hierin aan dat het niet zijn auto, maar dat hij het slechts een mooie auto vind...
M.i. kun je dan wel wat een mooiere foto plaatsen
.-
Avatar gebruiker
jeewee
Basisspeler
 
Berichten: 705
Geregistreerd op: 27-03-2009 23:56
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Appie_M » 08-10-2013 11:10

Die vent is volgens mij niet helemaal lekker. Ik bedoel dat hij volgens mij psychisch wat mankeert. Niet alleen vanwege die hele revolutieperiode maar hij zal wel een of andere psychologische ziekte hebben. Anders kan ik zijn gedrag niet verklaren.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 08-10-2013 12:38

Als ik hem was zou ik wel serieus hulp gaan zoeken ja. Zoveel liegen, zielige verhaaltjes verkopen, vreemdgaan, en regelmatig in paniek raken en domme dingen doen is niet echt 'normaal'.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 09-10-2013 14:47

sommigen hier ook, kom op zeg hij maakt een foto van een auto en vervolgens is die van hem omdat superfries nummer zoveel dat hier neerzet. Knap dat je dat uit een twitter foto kunt afleiden
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor john2p » 09-10-2013 15:14

Mijn ouders leerden me altijd, schenk geen aandacht aan negatieve personen. Ze zijn het niet waard en het kost teveel energie. En uiteindelijk toon je meer (eigen)waarde door er boven te gaan staan. Dat in gedachte nemend, nu die windbuil weggebonjourd is bij SC Heerenveen, waarom nog aandacht aan hem besteden? Het expliciet negeren laat zien dat hij ons niets meer doet, hij eigenlijk een vliegje was, en dat we weer met volle overtuiging positief naar onze club kijken. Daarbij heeft hij niets noemenswaardig achtergelaten. "Vergeten zijn" is de grootste krenking voor een narcist als Veenstra. Vooral laten blijken dat hij het niet waard is en onbelangrijk is. Laat hem lekker in zijn eigen luchtbellen leven.
john2p
Superster
 
Berichten: 2006
Geregistreerd op: 17-07-2013 08:54
Woonplaats: Kleve (Duitsland)

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Ebiede » 13-10-2013 21:10

Hansma: "Genoeg discussies gehad met Veenstra"
Geschreven door Massi op 13 oktober 2013 om 19:15 | Bron: Leeuwarder Courant
Hansma:
Johan Hansma staat nog altijd achter de beslissingen die hij gemaakt heeft als technisch directeur. In het onderzoeksrapport wordt hem een aantal dingen verweten, maar daar kan hij zich niet in vinden. "In de passages die over mij gaan, heb ik mezelf niet herkend", zegt Hansma tegenover de Leeuwarder Courant. "In het rapport staat dat ik te weinig oog heb gehad voor de zorgen binnen de organisatie. Dat spreek ik tegen."
"Veel personeelsleden kwamen bij me om over allerlei dingen te praten. Ik heb binnen mijn mogelijkheden alles gedaan wat ik kon", zegt Hansma, die evenwel in het voorjaar overwoog om op te stappen. Toch liet hij dat na. "Ik was eindverantwoordelijke voor het voetbalbedrijf. Daar was het de afgelopen jaren relatief wél rustig. Volgens mij waren we bezig een mooie toekomst te bouwen."
Hansma reageert ook op het verwijt dat hij zich nooit heeft gedistantieerd van de niets ontziende handelswijze van algemeen directeur Robert Veenstra. "Wij hebben intern onderling genoeg discussies gehad. Dat moest juist niet via de media, dat zou alleen maar meer reuring hebben gegeven. Als ik het niet met Robert eens was, zei ik dat tegen hem."
De voormalige verdediger van Heerenveen werd daarnaast ook verweten dat hij na het opstappen van Veenstra met vakantie is gegaan. "Ik had dagelijks contact met de club. Alles was doorgesproken met Marco van Basten, clubjurist Jaap Soet en scoutingcoördinator Guus Klein. Bovendien nam de interim-raad van commissarissen op dat moment de functie van statutair directeur waar. Alles was geregeld."


En toch geloof ik er geen klap van.. Lekker nu met je verhaal komen. Was een kerel geweest en was destijds achter de oppositie groep gaan staan. Ik vindt dit en het LC verhaal weer erg slap van Hansma. Hij is zeker vergeten dat hij ook in een of andere voetbaltijdschrift (ik meende Elf) paginas groot met Veenstra mooi weer speelde.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Appie_M » 13-10-2013 21:48

Hansma heeft de verkeerde kant gekozen in de periode-Veenstra en probeert dat nu goed te praten. Heel jammer dit. Hij heeft zeker goede dingen gedaan als technisch directeur maar het gebrek aan ruggengraat heeft hem uiteindelijk de kop gekost. Niet meer dan terecht in mijn ogen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen!
Avatar gebruiker
Appie_M
Superster
 
Berichten: 2679
Geregistreerd op: 22-05-2012 14:11
Woonplaats: Goutum-Noord

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Flying Frisian » 14-10-2013 09:07

Ik zie wel een parallel tussen Hansma en Danny Blind in de Ajax-revolutie. Beide zijn ontegenzeggelijk clubmannen, maar zoals hiervoor ook al gezegd, hebben op het verkeerde paard gewed.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 14-10-2013 11:29

Och, weer zo'n jankstukje van Hansma, er is toch niemand meer die die man serieus neemt? Heeft inmiddels ook alweer een eigen bedrijfje, dus we hoeven echt geen medelijden te hebben met hem. Dat maandenlange onderhandelen over zijn vertrekregeling (hij zou nergens meer aan de bak kunnen) is wellicht ook wat overdreven geweest, mocht het om geld zijn gegaan. Next!
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor fuotbalgek » 14-10-2013 14:07

Fanatic 4-ever schreef:Och, weer zo'n jankstukje van Hansma, er is toch niemand meer die die man serieus neemt? Heeft inmiddels ook alweer een eigen bedrijfje, dus we hoeven echt geen medelijden te hebben met hem. Dat maandenlange onderhandelen over zijn vertrekregeling (hij zou nergens meer aan de bak kunnen) is wellicht ook wat overdreven geweest, mocht het om geld zijn gegaan. Next!


Dat eigen bedrijfje is een wassen neus, net zoals die van Veenstra. Puur om het geld weg te sluizen van de belastingdienst.
fuotbalgek
Superster
 
Berichten: 3639
Geregistreerd op: 13-05-2013 15:35

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 15-10-2013 12:40

fuotbalgek schreef:Dat eigen bedrijfje is een wassen neus, net zoals die van Veenstra. Puur om het geld weg te sluizen van de belastingdienst.


Zou goed kunnen, hij is in ieder geval niet de enige eigenaar dus daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Doet overigens niet zoveel af van het feit dat we met hem to-taal geen medelijden hoeven te hebben.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Gekko » 16-10-2013 10:05

Hansma gebruikt letterlijk de formulering die je bij weinig zelfkritische gewipte bestuurders tegenkomt: "ik herken mij niet in die analyse/kritiek enz". Hij snapt het echt niet of heeft een grote plaat voor zijn kop. In beide gevallen maar beter dat hij geen directeur meer is.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Superfries1996 » 25-03-2014 16:47

CV van Robert Veenstra.

Voorzitter en algemeen directeur van sc Heerenveen, augustus 2010 - juli 2013

Leiding geven aan de betaald voetbal organisatie sc Heerenveen met een omzet van ca. € 25 mio. en circa 125 personeelsleden.

Belangrijke prestaties zijn het realiseren van financieel herstel en zorgen voor continuïteit (van € 20 mio verlies bij mijn komst naar een prognose van € 10 mio winst voor 2012/2013) waarbij een dreigend faillissement werd afgewend en het stopzetten van de veertig jaar aanwezige bankfaciliteiten is opgevangen. Overige prestaties:

professionaliseren organisatie,

structurele doorstroming van eigen talent uit de sc Heerenveen opleiding met waardecreatie ( door focus op de eigen opleiding en doorstroming van zelfopgeleide spelers naar het eerste elftal is er een significante besparing gerealiseerd in salaris- en transferkosten en in twee jaren tijd circa € 7 mio. winst gemaakt op verkoop van jeugdspelers)

terugbrengen sportieve prestaties.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor dirk3 » 26-03-2014 21:18

Wat een ongelofelijk ziek figuur is deze lamlul
dirk3
Wereldspeler
 
Berichten: 1289
Geregistreerd op: 30-08-2012 21:10

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 27-03-2014 10:04

ik heb dat overigens ook met verbazing gelezen, dus hij zou (geprognosticeerd) 30 miljoen euro hebben 'verdiend' 'bezuinigd" ?

Die website van hem, hij kan en doet niets anders als quoten, er is werkelijk geen enkele pakkende opmerking of kreet van hemzelf, allemaal gequote oneliners... En dat verhaal over Obama begint je toch ook een keer de strot uit te komen. Eigenlijk is hij gewoon zielig...
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor TORCIDA » 27-03-2014 10:07

Ben nog steeds van mening dat Hansma 'misbruikt en ingepakt' is door Veenstra, want dat is een gave van Veenstra. Hansma had het pas door toen het te laat was.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor HVNFL » 27-03-2014 11:03

TORCIDA schreef: Die website van hem, hij kan en doet niets anders als quoten, er is werkelijk geen enkele pakkende opmerking of kreet van hemzelf, allemaal gequote oneliners... En dat verhaal over Obama begint je toch ook een keer de strot uit te komen. Eigenlijk is hij gewoon zielig...


Waarom kijk je daar uberhaubt op?!?!
Avatar gebruiker
HVNFL
Basisspeler
 
Berichten: 605
Geregistreerd op: 16-02-2010 16:48

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 28-03-2014 14:15

Wie is die 'Robert Veenstra' eigenlijk? Zegt mij zo niks namelijk.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor mitrita » 28-03-2014 17:02

HVNFL schreef:Waarom kijk je daar uberhaubt op?!?!



http://trimtabber.nl/trimtabber.nl/cv-r ... -veenstra/

Met de kennis van nu een zeldzaam geval van gebakken lucht
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Directie & Raad van Commissarissen (Veenstra e.a.)

Berichtdoor Superfries1996 » 29-03-2014 23:38

TORCIDA schreef:Ben nog steeds van mening dat Hansma 'misbruikt en ingepakt' is door Veenstra, want dat is een gave van Veenstra. Hansma had het pas door toen het te laat was.


Hansma was net zo goed schuldig aan het falende beleid, heeft nooit ook maar enigszins afstand genomen van Veenstra's beleid. Naast dat, bakte hij er als sportief directeur ook bar weinig van.
nou nou
Avatar gebruiker
Superfries1996
Superster
 
Berichten: 2408
Geregistreerd op: 10-04-2012 19:21

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten

cron