Bas Dost

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Skopperij schreef:Voor iedereen die nu al twijfelt over Bas Dost: kijk eens naar Van Wolfswinkel. Hij heeft een moeizaam seizoen bij Utrecht achter de rug, waarin hij zelfs zijn basisplaats even kwijt was. Nu schiet hij uit alle hoeken en standen raak. Ook het eerste jaar van Huntelaar bij Heerenveen ging met vallen en opstaan; 16 goals is niet heel bijzonder voor een scorende spits. Geef Dost gewoon de tijd, dan wordt het een fantastische spits voor ons.
Eens, we spelen met een erg jonge voorhoede, en dan is er altijd redelijk veel wisselvaligheid. Dost moet gewoon de kans blijven krijgen.

Assaidi wasb.v. vorig jaar ook er middelmatig en die begint nu toch de stijgende lijn in te zetten.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik begin me vreselijk te ergeren aan Bas Dost. Ja hij is jong, ja hij moet en kan zeker groeien, helemaal mee eens. Maar het is een zeikerd, vind ik. Het is nooit zijn schuld maar altijd van anderen. Vergelijking die hier wordt gemaakt met Van Wolfswinkel: dat is een volwassen kerel, die nooit naar excuses zocht. Ik heb gehoord dat bij trainingen Dost ook gigantisch loopt te klagen en te zeuren steeds. Ook onderstaand artikel op Voetbalprimeur stoort mij gigantisch!
"Ik ben met bepaalde intenties naar Heerenveen gekomen", vervolgt Dost. "Voor deze wedstrijd had ik ook weer veel zin om te gaan voetballen. Maar als je dan ziet dat ik voor de goal geen enkele bal heb gehad die ik binnen kon schieten of koppen, dat is niet leuk.
Je kan zeggen wat je wil over de oude Sibon, maar die zakte meer in en zocht de kaats, kan een bal vasthouden, gaf soms een wereldpass op de vleugels én stond vervolgens weer voor die goal. Sibon is weg, Bas moet het doen, maar is Papa niet gewoon net zo goed als Dost? Of in ieder geval een zeer verglijkbare speler: kopsterk (de goals van vorig jaar van papa alweer vergeten?), maar verder voetballend niet heel veel? Wat dat aangaat snap ik de vergelijking met Van Wolfswinkel ook niet: die vind ik een veel betere voetballer, die is meer dan een afmaker.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

TWR22 schreef:Wat dat aangaat snap ik de vergelijking met Van Wolfswinkel ook niet: die vind ik een veel betere voetballer, die is meer dan een afmaker.
Pas dit jaar is van Wolfswinkel een afmaker geworden, vorige jaren stond hij vaak op de goede plek maar miste hij nogal wat kansen. Wellicht dat Dost ook een aanpassingsperiode nodig heeft?
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Een spits moet niet teveel inzakken om de bal te halen. Dost moet naar mijn mening nog erg wennen aan de kleinere ruimtes. Heracles speelde toch meer reaktie voetbal, beetje verdedigen en dan snel eruit, dan heb je veel meer ruimte. Bij SCH speel je veel meer met zn allen op de helft van de tegenstander waardoor de ruimtes veel kleiner zijn.
Laatst gewijzigd door hilbi op 20-09-2010 14:27, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

TWR22 schreef:Sibon is weg, Bas moet het doen, maar is Papa niet gewoon net zo goed als Dost? Of in ieder geval een zeer verglijkbare speler: kopsterk (de goals van vorig jaar van papa alweer vergeten?), maar verder voetballend niet heel veel? Wat dat aangaat snap ik de vergelijking met Van Wolfswinkel ook niet: die vind ik een veel betere voetballer, die is meer dan een afmaker.
Het gaat mij niet om de vergelijking, maar om de ontwikkeling die Van Wolfswinkel doormaakt. Zijn eerste seizoen in de subtop ging zeer moeizaam en we moeten er niet raar van opkijken dat Dost (nog) niet de sterren van de hemel speelt. Dat komt heus wel. Eigenlijk kun je de Van Wolfswinkel en de Luuk de Jong van dit jaar pas vergelijken met de Dost van volgend jaar.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

TWR22 schreef: maar is Papa niet gewoon net zo goed als Dost? Of in ieder geval een zeer verglijkbare speler: kopsterk (de goals van vorig jaar van papa alweer vergeten?), maar verder voetballend niet heel veel?
Nee, ik heb Dost vorig jaar bij Heracles en ook al dit seizoen in sommige wedstrijden bij ons voetballend dingen zien doen waar je Papa nooit op zal betrappen. Met andere woorden, Dost is een veel betere voetballer dan Papa die m.i. voetballend helemaal niks kan. Ook de meeste deskundigen zijn het er over eens dat Dost een goede voetballer is. Ik hoor sommige mensen echter wel eens zeggen dat Dost alleen maar goed is met zijn hoofd en met zijn voeten niks kan. Dat is echt een misvatting, kijk nog maar eens goed naar de Dost van vorig seizoen. Voetballend was het de laatste paar wedstrijden erg ongelukkig, dat klopt wel. Maar wat hilbi zegt is denk ik juist, hij moet nog wennen aan het spel van Heerenveen en het verschil in ruimtes met wat hij bij Heracles gewend was. Ook Heerenveen moet even wennen aan Dost, die jongen moet veel meer gezocht en aangespeeld worden. Dat heeft even tijd nodig. Bij Heracles liep het ook niet meteen. Vergelijken met Sibon heeft geen zin, compleet andere speler, veel minder een spits en meer een nummer 10 in mijn ogen. Dost gaat er heus wel komen als hij maar de tijd krijgt.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Het schijnt dat je van veel mensen hier, ook als jonge speler, geen aanpassingsperiode meer mag hebben.
Je moet er gelijk staan.
Ten eerste ben ik dan benieuwd hoe zulke mensen het in de eerste weken bij een nieuwe werkgever doen(los van voetbal)
Ten 2e kan ik mij de eerste weken van bijvoorbeeld een Van Nistelrooij en Hansson bij Heerenveen nog goed heugen, en dat was ook niet best.
Mannen zijn uiteindelijk nog goed terecht gekomen.
Geef ook een keer iemand de tijd om te wennen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

sonnema schreef:Het schijnt dat je van veel mensen hier, ook als jonge speler, geen aanpassingsperiode meer mag hebben.
Je moet er gelijk staan.
Inderdaad. Gun Dost nou gewoon even de tijd om zich goed aan te passen aan het Heerenveen-niveau. Deze speelwijze is heel anders dan hij gewend is, alleen al omdat hij i.t.t. bij Heracles nu veel minder ruimte krijgt. Ook is de aanvoer gewoon aan de beroerde kant. Ik weet zeker dat hij de kwaliteiten en potentie heeft om zichzelf uiteindelijk een goede stijl aan te meten om te slagen bij ons, maar dat vergt tijd. Die tijd moet je hem ook geven, want zowel Fazli als Papadopulos zijn zeker niet beter dan hem. En opnieuw een nieuwe spits halen is ook wel erg korte termijn gericht.

Overigens is de kritiek natuurlijk wel erg makkelijk. Dost draait even niet, dus we hadden eigenlijk beter Sibon kunnen houden. Laat ik voorop stellen dat ik zeer gecharmeerd van Sibon ben en zeker tevreden over hem was de laatste maanden voor zijn vertrek. Maar vergeten we nou dat hij de anderhalf jaar daarvoor vrijwel niet scoorde en ook in het meevoetballen weinig gelukkig was? Sibon draaide anderhalf jaar lang eigenlijk hetzelfde als Dost nu een paar wedstrijden.

Dost heeft er vorig seizoen een mooi aantal gemaakt in Almelo. Zijn doelpunten tegen NAC en die bij Jong Oranje maken ook wel duidelijk dat hij het zeker in zich heeft. En meevoetballen kan hij echt wel, zoals ik al eerder eens schreef heeft hij dat gewoon duidelijk gemaakt tegen Twente. Als je zó een Douglas kan bespelen als spits, dan heb je het echt in je. Zoals hij in Enschede speelde zie ik vrijwel geen enkele Eredivisie-spits spelen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ja natuurlijk heeft Dost tijd nodig.
Maar hij mag zich van mij wel iets meer zelf kritischer opstellen. Hij zit zich te ergeren aan de slecht aanvoer, natuurlijk is dat zo, maar hij springt zelf ook zeer matig met open kansen om.
Hij zal zich moeten ontwikkelen, en mindere ergeren aan zijn mede spelers, want tegenstanders weten natuurlijk hoe ze Heerenveen moeten afstoppen.

Voor de toekomst denk ik dat hij een topper is, iemand die vergelijkbaar maar beter is dan Sibon.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Het was een kritische vraag en hij moet zeker niet weg.

Hij moet wel kappen met dat zielige zelfmedelijden gezeik. Ik weet dat ook medespelers zich hier dood aan ergeren! Misschien willen ze m niet eens de bal geven want als ie niet precies op maat is, scheldt hij je verrot op de training, heb ik gehoord van mijn buurman in het stadion die vaak bij trainingen kijkt.

Nogmaals: hij komt er wel en hij staat ook nog in mijn "favoriete opstelling", alleen hij zal ZELF ook moeten veranderen!
100% achter Marco van Basten!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TWR22 schreef:Hij moet wel kappen met dat zielige zelfmedelijden gezeik.
Waarom? Ik deel de mening van Lipton dat hij hier en daar best wat zelfkritischer mag gaan worden. Maar ik kan me ook uitstekend vinden in de kritiek van Dost richting zijn ploeggenoten. Hoeveel bruikbare voorzetten krijgt hij nou daadwerkelijk? Ik heb afgelopen vrijdag eens gelet op zijn manier van positie kiezen, daar was niet zoveel mis mee. Toch heb ik geen enkele voorzet gezien waarmee hij echt iets kan, dit terwijl de bal vaak genoeg vanaf de flanken kwam. In zijn positie zou ik me daar ook kapot aan ergeren. Want het is allang geen incident meer.

Dost kan zichzelf gewoon niet optimaal laten renderen als hij a) nog moet wennen aan de nieuwe situatie en b) als de aanvoer gewoon dramatisch is. Dat laatste zal toch echt moeten verbeteren voordat hij echt zijn daadwerkelijke waarde kan bewijzen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Lipton schreef: Hij zal zich moeten ontwikkelen, en mindere ergeren aan zijn mede spelers, want tegenstanders weten natuurlijk hoe ze Heerenveen moeten afstoppen.
Daar heb je wel een punt. Ik kan me zijn ergernis wel voorstellen en begrijp zijn kritiek richting zijn ploeggenoten wel, maar hij mag het wel iets minder duidelijk laten blijken in het veld. Anders werkt het averechts en gaat het weer voor ergernis zorgen bij je medespelers en dat lijkt me voor zijn positie binnen de groep niet goed. Ik heb wel eens eerder van Heracles supporters gehoord dat hij door dit soort dingen ook niet zo geweldig in de groep lag bij Heracles. Of dat ook echt zo is is een tweede, maar het zou natuurlijk kunnnen. Als iemand een slechte pass geeft mag je hem dat gerust laten merken, maar Dost doet dit bijna constant. Dat mag wel wat minder. Als je je constant aan je medespelers loopt te ergeren haal je jezelf daar ook mee uit de wedstrijd. Dat is best een punt waar hij aan moet werken. Aan de andere kant hou ik wel van de enorme drive die hij heeft om absoluut hier te willen slagen en dat hij het vreselijk vindt als hij een tijdje niet scoort. Het laat hem in ieder geval niet onverschillig en dat kan je lang niet van alle spelers zeggen tegenwoordig. Maar ietsies zelfkritischer mag inderdaad wel.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Bas Dost overtuigd mij allerminst tot nu toe.
Hij moet ook zelf eens wat laten zien. Het kan niet zo zijn dat Dost alleen kan presteren met een voorzet op maat.
Ook een spits kan de bal halen etc. Als hij niet presteert wil ik Fazli wel eens vanaf het begin zien, deze jongen is heel erg dynamisch, snel en loopt wel met de bal. Hij creert ook nog eens een kans.
Samen maken we de club sterk.
dechiever
Nieuw talent
Berichten: 117
Lid geworden op: 22-02-2010 20:14

Bericht door dechiever »

Bas Dost moet eens leren voetballen, want over de grond is hij maar heel beperkt.
Ik zie met 1,2,3 nog geen man uitspelen en die spitsen hebben wij in het verleden altijd wel gehad.
En die scorende spitsen verbloemde vaak wat achterin misging.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

dechiever schreef:Bas Dost moet eens leren voetballen, want over de grond is hij maar heel beperkt.
Ik zie met 1,2,3 nog geen man uitspelen en die spitsen hebben wij in het verleden altijd wel gehad.
En die scorende spitsen verbloemde vaak wat achterin misging.
het is beperkt misschien maar er is ook heel weinig beweging om hem heen hoor. Ook als hij een kopduel wint is er niemand die er op reageert. De spelers om hem heen moeten ook meer doen om Dost beter te laten spelen. En bijvoorbeeld bij het doorkoppen moeten spelers als assaidi en een Djuricic meer het geluk zoeken en zo dus afdwingen. Gewoon lopen op het moment dat hij de lucht in gaat. Die keren dat hij dan wint is het ineens wel gevaarlijk en is Dost dus belangrijk. En ook de voorzetten komen vaak veel te traag. Als je naar vrijdag kijkt dan kan de bal voor komen vanaf de zijkant maar wordt er vaak nog een keer gekapt. Iedereen doet het ook onze backs janmaat en El ak doen dat. Als de bal sneller voor komt staan de verdedigers ook niet te wachten op de bal. Nu duurt het veel te lang en heeft Dost een 2 of 3 man op zijn nek en is het toch niet te doen voor die jongen. Het is eigenlijk het zelfde verhaal meer het geluk zoeken. En als je het gelukt zoekt zal het ook afgedwongen worden.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dost vindt dat het beter kan. En moet

Heerenveen - Bas Dost ziet het bekerduel tegen zijn oude club FC Emmen als dé gelegenheid om met sc Heerenveen het geschonden blazoen op te poetsen. Maar ook dat van hemzelf. ,,Ik vind dat het beter kan. En moet”, zei de spits, die tot dusverre twee keer scoorde in het pompeblêdenshirt.

Drie jaar geleden begon het avontuur van Bas Dost in het betaald voetbal bij FC Emmen. De aanvaller kwam in het seizoen 2007-’08 tot 23 duels, veelal als invaller, waarin hij zes keer scoorde. Het leverde hem een transfer op naar Heracles Almelo, waarin hij in twee seizoenen naam maakte in de eredivisie en een transfer verdiende naar Heerenveen. Met de Friese club keert hij vanavond in de derde ronde van het KNVB bekertoernooi terug op de plaats waar het drie jaar geleden allemaal begon.

,,Ik ben daar iets meer dan twee jaar geleden vertrokken en heb er wel zin in. Het heeft wel wat”, vindt Dost, die in zijn oude omgeving weer wat van zijn oude glans hoopt terug te krijgen. Met name de laatste twee competitieduels (Vitesse en De Graafschap) waren wat hem betreft niet top. ,,Ik vond dat het wel lekker ging met uitzondering dan van de laatste twee wedstrijden. Maar ondanks het feit dat het niet zo slecht ging, scoorde ik niet elke wedstrijd en daarvoor ben ik uiteindelijk toch gehaald.”

Dost is kritisch op zichzelf. Misschien wel wat té kritisch, want de aanvaller wekt sterk de indruk, dat hij daardoor zichzelf uit de wedstrijd haalt. ,,Tegen Vitesse was het niet best. Alle ballen sprongen me van de schoen en dat is voor mij ongekend. Jonge spelers kunnen heel wisselvallig zijn. De ene week is het goed en een week later kan het een stuk minder zijn. Ik moet er voor zorgen, dat ik ieder week een zes speel met uitschieters naar boven toe. Daar valt nog wel wat aan te verbeteren”, vindt de aanvaller.

Vier dagen geleden kon Dost ook al niet imponeren en na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap stond zijn gezicht op onweer. Zijn lichaamstaal verried dat hij op z’n zachtst gezegd ontevreden was. ,,Ik kan er niet tegen dat we verliezen van een club als De Graafschap. Ik had vooraf het gevoel dat we daar absoluut zouden winnen”, blikt de aanvaller terug. ,,Ik ben iemand die daar mee zit en ik was na afloop vreselijk boos op mezelf. Maar daar heb je niets aan. Twee dagen geleden hebben we daar als groep over gesproken en daarin kwamen met z’n allen tot de slotsom dat we beter kunnen.”

De aanvaller vindt niet dat er te weinig aanvoer is vanaf de vleugels. ,,Ik heb bij Heerenveen getekend vanwege de spelers die aan de buitenkant spelen. Dat is voor een speler als ik heel belangrijk. Ik denk ook dat jongens als Beerens en Assaidi het goed doen. Ze hebben al twee keer een assist gegeven en hebben beiden ook al gescoord”, zegt Dost. ,,Ik weet wat ze kunnen en op de training gaat het ook goed. Maar in de wedstrijden komt het er nog niet uit.”

Een verklaring heeft Bas Dost daar wel voor. ,,Ik denk dat het te maken heeft met een stuk gewenning. Ik heb de hele voorbereiding gemist en het heeft gewoon nog wat tijd nodig.” Tijd die een voetballer vaak niet wordt gegund. ,,Als spits ben je altijd ongeduldig. Het liefst schiet je er elke week twee binnen. Je wilt altijd scoren en belangrijk zijn voor het team. Zo werkt dat gewoon.” Maar de aanvaller, die tot dusverre twee keer scoorde (tegen NAC Breda), ontkent dat het aan hem knaagt. ,,Maar het wordt wel weer tijd voor een doelpuntje. Ik denk dat Emmen daar de ideale tegenstander voor is.”

Dat geldt overigens niet alleen voor Dost persoonlijk, maar voor het hele team. ,,Het bekerduel tegen Emmen komt op een mooi moment. Het is een ideale wedstrijd om weer eens een ‘lekkere pot’ neer te zetten. Dan kunnen we weer eens laten zien wat we kunnen. En dan bedoel ik niet zo zeer wat betreft de uitslag, maar dat we vooral naar het voetbal moeten kijken”, vindt Dost, die niet ontevreden is over de competitiestart. ,,Acht punten zijn in mijn ogen niet slecht. Het had wat beter gekund, maar daar wordt hard aan gewerkt.”
Bron: Friesch Dagblad
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Prima teksten, realistisch. Ik was zelf even vergeten dat hij de voorbereiding grotendeels gemist had, dat scheelt toch wel wat in automatismen en wedstrijdritme.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Ik heb liever iemand als Dost die koste wat het kost wil winnen en daarbij misschien eens een keer wat commentaar heeft op z´n medespelers dan iemand die braaf zijn mond houd en alleen maar voor zichzelf voetbalt.
17 mei 2009!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Jordi-Hearrenfean schreef:Ik heb liever iemand als Dost die koste wat het kost wil winnen en daarbij misschien eens een keer wat commentaar heeft op z´n medespelers dan iemand die braaf zijn mond houd en alleen maar voor zichzelf voetbalt.
Absoluut, prima dat hij af en toe zijn frustraties uit. kan ik me heel goed voorstellen zelfs. Maar dat hoeft niet bij iedere mislukte voorzet. Het moet niet de overhand gaan krijgen. Als iemand in het veld constant, wanneer het niet lukt, gaat lopen zeiken en schelden dan gaan ploeggenoten zich daar aan ergeren en werkt het alleen maar tegen je. Je teamgenoten gaan dat op een gegeven moment niet meer van je pikken, zeker wanneer je zelf ook nog niet al te best presteerd. Dost is nieuw in de groep en heeft ook nog niet zoveel afgedwongen sinds hij hier is. Ik zelf ergerde me altijd dood aan teamgenoten die alleen maar op andere liepen te schelden en schreeuwen in het veld en in hun eigen ogen zelf nooit iets fout deden.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Superfries1983 schreef:Absoluut, prima dat hij af en toe zijn frustraties uit. kan ik me heel goed voorstellen zelfs. Maar dat hoeft niet bij iedere mislukte voorzet. Het moet niet de overhand gaan krijgen. Als iemand in het veld constant, wanneer het niet lukt, gaat lopen zeiken en schelden dan gaan ploeggenoten zich daar aan ergeren en werkt het alleen maar tegen je. Je teamgenoten gaan dat op een gegeven moment niet meer van je pikken, zeker wanneer je zelf ook nog niet al te best presteerd. Dost is nieuw in de groep en heeft ook nog niet zoveel afgedwongen sinds hij hier is. Ik zelf ergerde me altijd dood aan teamgenoten die alleen maar op andere liepen te schelden en schreeuwen in het veld en in hun eigen ogen zelf nooit iets fout deden.
En dit is exact wat ik van de week bedoelde te zeggen. Het is een zeikerd en dat moet er echt uit. Hij helpt zichzelf daarmee uit de wedstrijd en als je niet uitkijkt, ook medespelers.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Leuk, Dost wordt weer de hemel in geprezen bij VI.
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

check http://dlvr.it/63sx3 voor het fragment.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Met de laatste 2 goals heeft hij mijn sceptische houding weggenomen. Dost wordt de toekomstige spits van oranje. De opvolger van Klaas-Jan over een paar jaar.
Samen maken we de club sterk.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij heeft zeker potentie, maar ik zie voldoende verbeterpunten, en dat is mooi want daar zit zijn potentie.
Voorlopig hou ik vast aan mijn standpunt dat hij zich moet verbeteren op het gebied van afmaken met de voet.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Dost scoort de 0-1 bij Jong Oekraïne-Jong Oranje. Goed binnengeschoten.
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Met Dost kom het echt wel goed hoor.
Hij moet gewoon even wennen en tegen Ado zat het gewoon niet mee.
Hij kan het echt wel hoor.
Het komt goed.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Nou, respect voor Dost hoor. De dag na de verloren derby (maandag) was Bas tot diep in de nacht in het Groninger nachtleven op zoek naar waar het nou de dag ervoor mis was gegaan.
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Kaz_SCH schreef:Nou, respect voor Dost hoor. De dag na de verloren derby (maandag) was Bas tot diep in de nacht in het Groninger nachtleven op zoek naar waar het nou de dag ervoor mis was gegaan.
Ja, en?? Wat is de suggestie?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1376
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Misschien had je erbij moeten zijn! Als een speler van Heerenveen een dag na een verliespartij tegen Groningen ín Groningen straalbezopen shotjes weg staat te tikken, met vijftigjes staat te zwaaien als een dolle, dan is dat wat mij betreft een signaal wat je niet af wilt geven.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Was je erbij of heb je het van horen zeggen?
Plaats reactie