Henk Timmer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Squerrel schreef: Inderdaad, hij bespeelt het publiek goed wat weer leidt tot zulke reacties. Een schaap in......
Kerel, wat heb jij zo op hem tegen dan? Wat heeft hij ooit misdaan dan?
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Een wolf in schaapskleren is weer een ander uiterste, maar Timmer is wel een meester in het bespelen van het publiek. Altijd achteraan lopen bijvoorbeeld zodat hij nog even extra in de picture staat. Bij Feyenoord bleef hij bijvoorbeeld vaak eerst wat rond z'n doel zitten na afloop, en liep dan als laatste (terwijl de halve selectie al onder de douche stond) nog een ererondje en werd vaak toegezongen. Niet dat dat erg is hoor, maar als je er op let valt het enorm op.

Desondanks wil hij trouwens nog wel een jaar door, hij voelt zich fit en hij vind het spelletje toch weer fantastisch en geniet elke week. Mocht Heerenveen met een aanbieding komen dan zal hij daar serieus over nadenken.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Timmer had woensdag beslist een aantal sterkte acties.
Op de lijn en bij lage balen is hij sowieso erg sterk.
Bij hoge balen van de zijkant krijgt hij dat lijf echter amper nog van de grond.
Dan zie ik toch liever VDB
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Timmer heeft een erg grote bijdrage geleverd de de laatste weken in het voorkomen van nacompetitie voetbal. De narrow escapes tegen een aantal clubs ben ik nog niet vergeten. Ik heb hem op beslissende momenten zeer goede dingen zien dat wat er toegeleid heeft dat we opgelucht (maar teleurgesteld) het seizoen tijdig kunnen afsluiten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Squerrel schreef:Ik stond maar dat terzijde. Timmer was niet goed, Sparta was zo slecht. Die hadden de grootste moeite om Timmer niet te raken en daardoor lijkt het inderdaad dat Timmer goed stond te keepen.
Weet je nog meer onzin uit je mouw te schudden? Timmer staat gewoon lekker te keepen en om nu te zeggen dat VDB VEEL beter is.. dat geloof ik echt niet.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Tijdens het afscheid heb ik me afgevraagd waarom er geen afscheidsmoment voor Timmer was.. :roll:
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Heel simpel voor wat betreft Timmer: houden! Beste keeper in de selectie.
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Zal ie dan gewoon blijven? Inderdaad: geen afscheid, vb Everse wel!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
trainer
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 27-08-2009 15:59
Locatie: De Gaastmar

Bericht door trainer »

Henk blijft. In ieder geval zijn ze in onderhandeling neem ik aan. Vorige week vroeg ik hem of hij bleef en hij lachte en zei "we zullen zien, we weet" en nu wordt er geen afscheid genomen. Ze vergeten hem echt niet, dus zijn ze in overleg. En wees eerlijk, al zou het alleen al om de taal zijn dat we Henk houden en Leijsal terugsturen. Die wordt gehuurd. Daarbij vind ik Henk ook beter, maar dat is een tweede. Altijd houden als hij door wil gaan, zo iemand kunnen we in deze groep heel goed gebruiken. Dus Henk is niet vergeten.....
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Mee eens Trainer, en veel routine en ervaring, die kan VdB en Bangma op sommige vlakken echt wel wat leren. Vind de interactie ook schitterend met het publiek. Ik zit in Vak 11 en hij vroeg gister de bal uit de tribune terug, hij kreeg m recht in zijn handen gegooid. Dan even een bewonderende kop trekken als grapje, schitterend. En ik vind hem (en daar gaat het om) gewoon prima keepen. Ik heb veel meer vertrouwen in Timmer dan in Lejsal en Steppe.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Dat zal Squerrel niet leuk vinden :wink:

Overigens was er ook geen afscheid van bijvoorbeeld Leysal.
Ladies and gentleman: We've got him!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Caspar schreef:Dat zal Squerrel niet leuk vinden :wink:
Ik deze tijd van sportieve malaise kan blijkbaar elke betaald voetballer een contract krijgen bij de sc. :wink:

Gegroet,

F.A.H.T. :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Rond de periode van 1 april heeft Heerenveen aangegeven later dit seizoen de situatie van zowel Timmer als Lejsal te willen bespreken. Aan de hand van de situatie (geen afscheid, geen berichten over vertrek c.q. nieuw contract) kun je dus een simpele conclusie trekken: wat er met die twee gaat gebeuren is gewoon nog niet bekend.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Het zou mij niet verbazen als Lejsal en Steppe (verkoop) weg mogen. Vergeet niet dat Timmer ook nog eens vele malen goedkoper is dan Lejsal en Steppe. Lejsal betaal je huur voor en als je hem koopt, moet je een transfersom betalen en een dik internationaal salaris, Steppe was hét talent, die heeft een dik contract getekend en er is aardig voor betaald, kan je die nu slijten, dan is het - financieel gezien - aantrekkelijk. Timmer is binnen, die keept meer voor zijn lol dan voor de dikke centen.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

En dat plezier straalt er veelal ook af.
Van mij mag hij hier nog even bijklussen. Doet het goed, en anders is het een goede keeper waar VdB en Steppe (?) zich aan kunnen optrekken. Ze kunnen veel van hem leren.
Gebruikersavatar
sibon time
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 06-06-2003 17:02
Locatie: Gorredijk

Bericht door sibon time »

Timmer mag van mij best wel blijven, maar dan als 2e man. Zie liever VDB op doel staan, maar daar zal iedereen zijn eigen mening over hebben. Waar ik wel bang voor ben is dat Timmer volgens mij alleen weer begonnen is met keepen om misschien als 3e man mee te gaan naar het WK, wat niet echt realistisch is. Misschien wil hij komend seizoen niet eens meer door gaan, waarom is hij anders eerst al gestopt. Hij moest dan wel bij Feijenoord weg maar er waren vast wel clubs waar hij nog terecht kon en z'n wedstrijdjes kon spelen. Mocht hij wel door willen gaan komend seizoen dan hoop ik maar dat hij een goede invloed uit kan oefenen op de anderen en iets van hem kunnen leren.

En is ook wel eens leuk om Marianne in het stadion te zien.........
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

sibon time schreef: Waar ik wel bang voor ben is dat Timmer volgens mij alleen weer begonnen is met keepen om misschien als 3e man mee te gaan naar het WK, wat niet echt realistisch is.
Hij heeft tijdens een interview met ik geloof Feanfan magazine gezegd dat dat allang geen reële optie was en dat hij deed voor de club en zijn eigen lichamelijke gesteldheid. Hij kon wel bij andere clubs aan de gang, maar die trokken hem niet aan. Als er geen aantrekkelijk aanbod bij zit, moet je gewoon stoppen. Hij heeft wel aangegeven dat Heerenveen juist wél een interessante club is.

Verder blijf ik bij mijn punt dat hij als tweede of derde goalie niet ongeschikt is.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Is er al nieuws over deze koekebakker? Hij zal toch serieus niet gaan blijven hier :evil:
Bedankt Torcida:-)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Squerrel schreef:Is er al nieuws over deze koekebakker? Hij zal toch serieus niet gaan blijven hier :evil:
Wilde jij dan liever veel geld spenderen aan een nieuwe 'koekebakker' terwijl andere plekken op het veld meer staan te wachten op een injectie?
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Cyn schreef:Wilde jij dan liever veel geld spenderen aan een nieuwe 'koekebakker' terwijl andere plekken op het veld meer staan te wachten op een injectie?
Zie je mij praten over andere spelers en/of posities? Ik antwoord zelf wel even, NEE. Ik heb het over stompie.
Bedankt Torcida:-)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Squerrel schreef:Zie je mij praten over andere spelers en/of posities? Ik antwoord zelf wel even, NEE. Ik heb het over stompie.
Feit is dat we ook nog een goalie nodig hebben naast Vdb, Steppe en Bangma. Wie zie jij hiervoor in aanmerking komen dan?

Overigens:
Sinds begin mei staat Henk Timmer tussen de palen van sc Heerenveen. De goalie maakte een rentree bij de Friezen als vriendendienst voor interim-trainer Jan Everse, omdat de Friese formatie kampte met maar liefst drie blessures in het keepersteam. Sinds zijn terugkeer in het betaalde voetbal, blijft de vraag dan ook rondgaan of 'good old' Timmer volgend seizoen ook nog uitkomt als doelman. Geruchten zijn dat Timmer in gesprek zou zijn met Heerenveen, maar "daar weten we nog niks van", zegt zaakwaarnemer Henk van Ginkel tegenover goal.com.

De noordelingen kennen een dramatisch seizoen, en de hulp van Timmer komt dan ook als geroepen. De ervaren man heeft laten zien zijn ding nog te kunnen doen, en sinds april circuleert dan ook het gerucht dat Heerenveen in gesprek gaat met de doelverdediger. "Maar er is tot op heden nog geen gesprek met Heerenveen geweest", vertelt Van Ginkel. "Het seizoen is nog niet over. We wachten nog af."
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Cyn schreef:Feit is dat we ook nog een goalie nodig hebben naast Vdb, Steppe en Bangma. Wie zie jij hiervoor in aanmerking komen dan?
Dat interesseert me allemaal niet zolang stompie hier maar niet blijft.

F.A.H.T.
Bedankt Torcida:-)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Squerrel schreef:Dat interesseert me allemaal niet zolang stompie hier maar niet blijft.

F.A.H.T.
Een reële blik hierop zou wel handig zijn dan ;)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Cyn schreef:Een reële blik hierop zou wel handig zijn dan ;)
Nou ben ik normaliter al niet de meest reele persoon maar in dit geval gaat dat helemaal niet op :mrgreen:

On topic maar weer.

F.A.H.T. afgekort F.A.S.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Zo kan-ie wel weer, Squerrel. Henk stuurt je trouwens binnenkort een kaart met handtekening, heb ik begrepen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Hielke schreef:Zo kan-ie wel weer, Squerrel. Henk stuurt je trouwens binnenkort een kaart met handtekening, heb ik begrepen.
En een shirt met foto toch? :lol: :lol:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Mijn mening is dat Timmer van mij best mag blijven, maar dan wel als back-up.
Zou hem niet als eerste keeper willen houden maar hij doet het zeer verdienstelijk in mijn ogen. Hoop dat hij dan een positieve invloed uit kan oefenen op vdb en steppe zodat deze twee de eerste doelmannen kunnen zijn en Timmer bijvoorbeeld 3e doelman. Dit is immers niet voor het eerst dat er een oude keeper wordt gehaald bij gebrek aan keepers (van dijk, Vonk).

Wanneer Timmer deze rol ziet zitten dan vind ik dat alleen maar positief. Zie op dit moment namelijk liever Timmer staan dan Bangma (al kan die zich nog heel goed ontwikkelen).
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Vandaag tegen Feijenoord is wel pijnlijk duidelijk dat hij niet meer mee kan. Echt over the hill.
Samen maken we de club sterk.
edw
Invaller
Berichten: 296
Lid geworden op: 23-11-2009 16:20

Bericht door edw »

Henk Timmer volgend seizoen nog eerste keeper en daarna Harm Zeinstra (topper in wording) brengen
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

edw schreef:Henk Timmer volgend seizoen nog eerste keeper en daarna Harm Zeinstra (topper in wording) brengen
Nou, het is toch wel pijnlijk duidelijk dat je Timmer niet meer als eerste keeper moet gebruiken lijkt me. Dat kan echt niet meer. Hij komt niet meer van de grond die man. Dat gaat hij er echt niet meer aftrainen in een paar maanden. Je kan hem eventueel als derde man achter de hand houden, maar dat wel tegen een laag salaris. Als ie daar niet toe bereid is, lekker afsched nemen.
Plaats reactie