Henk Timmer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

pieterpieter schreef:Ik niet als Lejsal nog een contract heeft. Wat mij betreft scheelt het niveau tussen Timmer en Lejsal niet zo veel en zal ook Heerenveen de broekriem aan moeten halen.
Lejsal wordt gehuurd, dus die moet je mooi laten gaan aan het eind van het seizoen. En als de broekriem aangehaald moet worden, kun je beter Timmer behouden dan Lesjal nog eens te moeten kopen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik zou Timmer niet behouden. Hij doet het naar omstandigheden keurig, maar het is en blijft een noodoplossing.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Absoluut Timmer behouden, als 2e keeper. Zal regelmatig spelen, bij ons speelt een keeper nooit een heel seizoen. Lejsal voegt niks toe, en Steppe verkopen. 1 VdB, 2 Timmer, 3 Bangma wat mij betreft. Timmer gaat de 2 anderen ook routine bijbrengen, wordt een halve keeperstrainer.
100% achter Marco van Basten!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Timmer heeft zelf aangegeven dat hij alleen dit seizoen afmaakt. Ook al wil Heerenveen verlengen, ik denk niet dat Timmer dat zelf wil.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Oneliner: VDB hoeft er van mij niet meer in dit seizoen. Laat Timmer maar lekker staan.
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

op dit moment hebben we een tyoe timmer nodig. hij krijgt meer respect dan een VDB van mislukkelingen als bak en breuer, volgend seizoen gewoon vdb er in. steppe en bangma etc opleiden.
today is D-Day
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Voorop gesteld dat ik heel erg blij ben dat hij ons uit de brand helpt, maar dat geroep om verlengen, daar begrijp ik helemaal niks van. De beste man heeft momenteel de mazzel aan zijn kont hangen. Bijna alle ballen kan ie vanuit stand toucheren.

Naar de grond gaan, dat gaat ook nog wel (zal zijn gewicht daar iets toe doen?). Maar van de grond afkomen dat lukt echt niet meer. Iedere spelhervatting is daardoor erg gevaarlijk. We zullen daar de komende wedstrijden nog wel eens onaangenaam door verrast kunnen worden. Ik hoop dan ook dat VDB erg snel weer speelklaar is.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als je na bijna een jaar stilstand nog zo scherp kunt keepen ben je gewoon goed. Geluk dwing je af door je goed op te stellen en geconcentreerd te zijn. Ik vond hem altijd een vervelend wijf maar ik stel mijn mening bij. Timmer is een pure prof en een goede keeper.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

dirk2 schreef:Iedere spelhervatting is daardoor erg gevaarlijk.
Iedere spelhervatting is juist gevaarlijk omdat de badmutsen van onze verdediging keer op keer hun man laten lopen.
Er stond gisteren steeds eentje vrij voor Timmer.

Wat mij betreft Timmer mooi laten staan de rest van het seizoen. Qua coaching is hij vele malen beter dan VDB.
Gisteren mooi om te zien hoe hij Popov ongenadig op zijn flikker gaf, nadat die Zomer weer eens volledig vrij liet inkoppen.
En die goal van NEC had VDB ook niet gepakt.. geloof me.. die was gewoon perfect ingeschoten.. (over geluk gesproken :wink: )
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Flying Tilster schreef:Qua coaching is hij vele malen beter dan VDB.
Je hebt gelijk, het staat nu veel beter achterin.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Flying Tilster schreef: En die goal van NEC had VDB ook niet gepakt.. geloof me.. die was gewoon perfect ingeschoten.. (over geluk gesproken :wink: )
Dat weet ik niet, hij stond te ver voor zijn goal. Ik vond hem er daar niet al te best uitzien, maar hij heeft verder redelijk gekeept.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

De 0-1 was gewoon een heerlijke goal. Goossens staat bekent om z'n goede linkerbeen, en dat bewees hij maar weer eens. Denk niet dat een andere keeper die bal wel gehad zou hebben. Timmer heeft gewoon uitstekend gekeeped.
fean2506
Bankzitter
Berichten: 152
Lid geworden op: 24-06-2009 21:13
Locatie: Assen

Bericht door fean2506 »

Timmer heeft gister een prima pot gekeept met een aantal zeer belangrijke en moeilijke reddingen. Lijkt me goed idee om hem volgend jaar erbij te houden en Lejsal weer terug te sturen na de huurperiode.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

ItFean82 schreef:Dat weet ik niet, hij stond te ver voor zijn goal. Ik vond hem er daar niet al te best uitzien, maar hij heeft verder redelijk gekeept.
Elke keeper heeft wel eens zo'n moment dat je aan de grond genageld staat. En persoonlijk vond ik hem perfect ingeschoten.
Ik blijft het knap vinden dat iemand na een jaar stilstand toch nog zo sterk staat te keepen.
En ik zou hem dit seizoen mooi laten staan.

Het jammere daarin is dat onze verdediging zich niet lijkt te laten leiden. Met name Popov en Bak Nielsen zijn 2 ongeleide projectielen die zich, helaas, niet laten leiden. Timmer is in tegenstelling tot VDB iemand die zulke lui wel ongenadig op de flikker geeft.
En aangezien die coaching dus hard nodig is, opteer ik voor Timmer tot het eind van het seizoen.
En als hij nog wil zou ik hem volgend jaar als 2e doelman behouden. Dan kan Bangma nog rustiger verder opgeleid worden en moet Steppe maar laten zien wat hij daadwerkelijk kan.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Gezien de lange periode dat hij niet op het veld heeft gestaan vind ik hem prima keepen. Hij heeft het bij Feyenoord wel slechter gedaan in zijn laatste seizoen. Verlengen gaat misschien ver, maar het is wel duidelijk dat een routinier, hoe slecht dan ook, veel beter zijn verdediging weet neer te zetten. Ik hoop dat VdB observeert en leert van Timmer.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2870
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Ironis schreef:...het is wel duidelijk dat een routinier, hoe slecht dan ook, veel beter zijn verdediging weet neer te zetten.....
Goed neer zetten is prima.
Nu moeten die goed neer gezette verdedigers zelf nog eens inzien dat ze ook nog goed moeten bewegen. :evil:
Anti anti. :)
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Wat dat betreft, Vonk die zette de boel ook goed neer en kon ook nog eens aardig keepen. (was wat fitter dan Timmer nu is). Dat mis je met VDB wel.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

ItFean82 schreef: Dat weet ik niet, hij stond te ver voor zijn goal. Ik vond hem er daar niet al te best uitzien, maar hij heeft verder redelijk gekeept.
Hij stond niet te ver voor zijn doel, maar zo goed als op de doellijn.
Maar de zo ongeveer vanuit stand geschoten bal kwam voor hem kennelijk onverwachts en paste perfect in de kruising.
Goossens heeft dit al vaker gepresteerd, zodat je niet van een zondagsschot kunt spreken.
Ik vond het in elk geval geen grote fout van Timmer.
In het algemeen: hij pakt betrekkelijk weinig ballen en geeft mij wat teveel de voorkeur aan stompen.
Ik weet niet of dat altijd al zijn stijl was of dat het een gevolg is van zijn tegenwoordige fysieke staat en leeftijd.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

In Rotterdam was zijn bijnaam niet voor niets 'Stompie'. :wink:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

oldtimer schreef:Hij stond niet te ver voor zijn doel, maar zo goed als op de doellijn.
Maar de zo ongeveer vanuit stand geschoten bal kwam voor hem kennelijk onverwachts en paste perfect in de kruising.
Dan moet je toch wat beter kijken Oldtimer, hij stond toch gauw een meter of 2 voor de goal en inderdaad, die bal paste perfect in de kruising alleen kwam hij daar niet terecht, de bal (misschien een metertje naar links) ging zo goed als door het midden.
Bedankt Torcida:-)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Squerrel moet altijd wat te zeuren hebben.. :wink:
SCH
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Hij stond mooi wel even in het VI elftal van de week. Leuk voor hem :) .
Samen maken we de club sterk.
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Zo, de mensen die Timmer zo geweldig vonden kennen hun plaats weer......
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

dirk2 schreef:Zo, de mensen die Timmer zo geweldig vonden kennen hun plaats weer......
Ach, Brian wisselde ook wel eens goede wedstrijden met slechte wedstrijden af.

Met zo'n verdediging helpt zelfs 's wereld beste keeper niet eens.
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

geert. schreef: Ach, Brian wisselde ook wel eens goede wedstrijden met slechte wedstrijden af.

Met zo'n verdediging helpt zelfs 's wereld beste keeper niet eens.

de eerste 3 goals waren volledig Timmer aan te rekenen, zoals OF mooi verwoorde "Timmer moet maar es nadeneken of dit een goede keus is geweest"
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik stel mijn mening bij: deze man mag zichzelf behoorlijk wat aanrekenen vanavond.

Volgende week Brian?
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Timmer valt niet zoveel te verwijten. Die jongen is een ex-prof die het goed bedoelt door de handschoenen nog even aan te trekken. Gisteren viel hij genadeloos hard door de mand. Was bijna zielig.
Fries
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 25-07-2008 20:25

Bericht door Fries »

Hielke schreef:Timmer valt niet zoveel te verwijten. Die jongen is een ex-prof die het goed bedoelt door de handschoenen nog even aan te trekken. Gisteren viel hij genadeloos hard door de mand. Was bijna zielig.
Die 2e goal had hij gehad maar Popov komt de bal door het midden weg. Kan je Timmer niet verwijten vind ik
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Heerenveen heeft Timmer dan ook alleen gehaald als noodverband. Anders hadden we Bangma op doel moeten hebben in de tijd dat er blessures waren bij de rest van de keepers.....
Je mag ook geen wonderen verwachten van een keeper die eigenlijk al was gestopt (al had hij geluk dat hij gezellig met zijn vrouw marianne door kon blijven trainen aan zijn conditie). Vind dan ook dat na dit seizoen Timmer weer weg mag en genieten van zijn "pensioen".
En dan hopen dat Heerenveen een goede keeper weet te vinden die niet zoveel blessureleed heeft als bijvoorbeeld Steppe.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Viel het mij als enige op dat de club nog om tafel gaat met Timmer? Lijkt me dan dat er enige potentie is deze man nog langer te strikken voor de club..
Plaats reactie