Henk Timmer

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Tsjaa niet zo'n gekke gedachte toch?
Contract Lesjal (Buitenlander) die in het begin liet zien aardig te kunnen keepen, maar vervolgens minder ging keepen.
Overnemen voor een transferbedrag, met de kennis dat hij minder is dan Vandebusche.

Timmer een contract aanbieden, iemand met veel ervaring. Vind Heerenveen een mooie omgeving en kan zich waarschijnlijk prima vinden in een rol op 2de of 3de plan? Geen Transferkosten.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik zie zoiezo een liever een keeper als Timmer zich bij ons elftal voegen. Lejsal is nog jong, evenals Vdb, Steppe en Bangma. Ik denk dat een man als Timmer veel wijsheid kan meegeven. En als 2e of 3e man nog een seizoen is niet gek, lijkt me.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Nog een jaar Timmer? Dat hoop ik toch niet! Hij is ervaren en je kunt wel zien dat hij vroeger heel goed was, maar fysiek kan hij het domweg niet meer aan. Het is geen toeval dat er ineens twee afstandsschoten in zeilen: hij is gewoon niet atletisch genoeg meer. Om diezelfde reden komt hij niet van zijn lijn af, wat al een paar keer tot gevaarlijke situaties heeft geleid.

We hebben echt een betere tweede doelman nodig, want de ervaring leert dat VdB elk seizoen wel een paar wedstrijden mist. Dan heb ik liever dat ze Lejsal op een streng dieet zetten.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

AllardP schreef:We hebben echt een betere tweede doelman nodig, want de ervaring leert dat VdB elk seizoen wel een paar wedstrijden mist. Dan heb ik liever dat ze Lejsal op een streng dieet zetten.
Dan zou je Lejsal moeten kopen en als 2e doelman zie ik toch liever iemand met ervaring. Je ziet en merkt alleen wel aan Timmer dat hij er al bijna een jaar uit is geweest. Laat hem maar mooi als 2e of 3e doelman blijven.
Afscheid nemen van Lejsal en doorgaan met VDB, Steppe en Timmer.

Het geld wat je voor Lejsal uit zou moeten geven, zie ik liever in een goede verdediger gestoken worden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik denk dat je zowel van Lejsal en Timmer afscheid moet nemen, verder moet je een nieuwe doelman aantrekken. Eentje met ervaring, dan kan je Bangma als 3de keeper houden. Timmer was gewoon een noodgreep en Lejsal valt ver terug na een goede start.
Op naar het volgende seizoen....
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Ik zou Timmer behouden en lejsal laten vertrekken. Timmer lijkt me een prima back-up voor Vandenbussche of Steppe. (of een nieuwe keeper)
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Timmer en Lejsal mogen mijn inziens vertrekken. Steppe en VdB voor eerste keeper. Ik vind Timmer te duur voor derde keeper. Bangma en Zeinstra vind ik lastig. Ze ontwikkellen het hardst door zelf te spelen.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Zeinstra heeft bij FC Emmen 23 van de 33 duels op doel gestaan en ik denk niet dat hij het ziet zitten komend seizoen zijn wedstrijdjes op maandagavond af te werken. Ik zie het nog wel gebeuren dat Zeinstra alsnog vertrekt, danwel definitief naar Drenthe danwel naar een andere club uit de Jupiler League.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik denk niet dat Timmer een jaar tweede of derde keeper wil zijn bij Heerenveen. Weer hetzelfde rondje door NL, geen Europese krenten. In de afgelopen jaren hadden we steeds wel drie volwaardige keepers nodig dus moet er iemand bij als ook Lejsal zou vertrekken.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Bovendien lijkt het mij compleet onwaarschijnlijk dat Timmer een nieuw contract aangeboden krijgt. Uit pure armoede is hij door z'n vriend Everse uit de kledingzaak geplukt. Op routine houdt hij hier en daar nog wel een bal tegen en met zijn kinderlijke enthousiasme wekt hij sympathie, maar zijn optreden in Kerkrade was natuurlijk een belediging voor alle jonge keepers. Een regenjas in het doel had meer ballen tegengehouden.

Als Timmer blijft vanwege zijn coaching e.d., dan toch hooguit als keeperstrainer.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Hielke for president :mrgreen: Nee gelul, dat sommige hier vinden dat Timmer een nieuw contract moet worden aangeboden vind ik onbegrijpelijk! 10 kilo te zwaar die soms bij toeval es een goede bal tegenhoudt. Dit is PROFvoetbal mensen, geen nieuweschoot 5 (no offence obv).
Bedankt Torcida:-)
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Een afgetrainde Timmer kan best nog een jaartje als routinier de bank warm houden. Laat hem maar 10kg afvallen komende zomer dan mag hij van mij best nog een jaar keepertje spelen bij Heerenveen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ik ben blij dat Timmer ons dit jaar uit de brand wilde helpen.

Maar deze situatie (een gespannen crisis, waarin een keeper met veel ervaring iets kan betekenen) is natuurlijk anders dan een heel seizoen scherp zijn. Of Timmer dat laatste kan, weet ik niet.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Cyn schreef:Viel het mij als enige op dat de club nog om tafel gaat met Timmer? Lijkt me dan dat er enige potentie is deze man nog langer te strikken voor de club..
Hangt er natuurlijk ook vanaf wat de andere opties zijn.
Bij gebrek aan beter zullen ze Timmer wellicht willen behouden. Lejsal gaat waarschijnlijk weer weg, Steppe is meer geblesseerd dan fit en VDB weten we niet of hij blijft. Dan is het logisch dat ze wel even willen kijken wat de mogelijkheden zijn op de keeperspositie want je hebt wel minstens 1 degelijke keeper nodig die zich niet meer hoeft te ontwikkelen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

In Yme's interview op radio was de boodschap dat Timmer voor een paar maanden is gehaald en dan weer vertrekt tenzij er andere dingen worden afgesproken. Tot dusver was die aanleiding er nog niet zei Yme.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Zeg eens Squerrel, heb jij contacten met Nico Dijkshoorn?
Een beetje wezel zou op zijn gemak, desnoods met een blinddoek om, veertien keer in zes minuten scoren tegen Henk Timmer. Die keepte zaterdag, om maar gewoon als Evert te blijven, met het zelfvertrouwen van een Siberische slaapmuis. Nog nooit heb ik iemand zo wanhopig door zijn doel zien scharrelen als Henk. Alsof hij dertig natte Friese Kruidkoeken in zijn broek had hangen. Het was misschien wel het slechtste en tegelijk grappigste na-oorlogse keeperswerk. Iedere bal op doel was raak. Hoe zou Evert hem noemen? Henk Timmer, de keepende koala. Versuft hangend aan de bovenlat, lusteloos tastend naar een bal. Zo zag het eruit. (Voetbal International)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Ik ben blij dat iemand met voetbalverstand mijn mening deelt, zouden ze vaker moeten doen :wink:

Ik heb zo mijn contacten Hielke :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
lemster
Jeugdspeler
Berichten: 2
Lid geworden op: 30-11-2008 08:48

Bericht door lemster »

hij heeft het toch verdienstelijk gedaan gister :o . als ik de directie was wist ik het wel :wink:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

lemster schreef:hij heeft het toch verdienstelijk gedaan gister :o . als ik de directie was wist ik het wel :wink:
Eén zwaluw maakt nog geen zomer :D
Maar inderdaad een ervaren keeper erbij hebben is geen overbodige luxe.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Timmer heeft (net als tegen NEC) voor Heerenveen de wedstrijd gered. Gedreven en geconcentreerd. Ook echt blij na de wedstrijd. Prachtige prestatie. Ook als dingen goed gaan mogen ze benoemd worden. Het seizoen wordt er niet meer mee gered. Maar gisteren voor het eerst sinds maanden weer leuke dingen gezien. Timmer heeft gisteren daar een grote bijdrage ingeleverd.
Gerrits
Selectiespeler
Berichten: 687
Lid geworden op: 14-04-2003 12:46
Locatie: Axel

Bericht door Gerrits »

Feanatieke schreef:Wel knap. Dertig Friese natte kruidkoeken in je broek hebben en dan een penalty stoppen en zó keepen.
Dat was over de wedstrijd tegen Roda, niet van de wedstrijd tegen Sparta :wink:

Keurige wedstrijd overigens gisteren, en mooi zijn reactie na het stoppen van de strafschop :D
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Squerrel schreef:Hielke for president :mrgreen: Nee gelul, dat sommige hier vinden dat Timmer een nieuw contract moet worden aangeboden vind ik onbegrijpelijk! 10 kilo te zwaar die soms bij toeval es een goede bal tegenhoudt. Dit is PROFvoetbal mensen, geen nieuweschoot 5 (no offence obv).
Squerrel, ik weet niet of je in het stadion zat maar hij was zaterdag echt goed! Nee, natuurlijk niet als 1e keeper normaal, maar gewoon houden als 2e of 3e keeper. De man heeft routine en kan VdB wat leren op sommige vlakken.
100% achter Marco van Basten!
Waldpiek
Jeugdspeler
Berichten: 14
Lid geworden op: 05-02-2010 14:26

Bericht door Waldpiek »

je kan veel zeggen over timmer maar meer dan een half jaar eruit en hij staat daar toch maar weer op hoogste niveau te keepen.
hij zou een prima aanvulling zijn op VDB, zoals je zegt met zijn ervaring!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

TWR22 schreef:Squerrel, ik weet niet of je in het stadion zat maar hij was zaterdag echt goed! Nee, natuurlijk niet als 1e keeper normaal, maar gewoon houden als 2e of 3e keeper. De man heeft routine en kan VdB wat leren op sommige vlakken.
Ik stond maar dat terzijde. Timmer was niet goed, Sparta was zo slecht. Die hadden de grootste moeite om Timmer niet te raken en daardoor lijkt het inderdaad dat Timmer goed stond te keepen.
Bedankt Torcida:-)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Squerrel schreef: Timmer was niet goed, Sparta was zo slecht. Die hadden de grootste moeite om Timmer niet te raken en daardoor lijkt het inderdaad dat Timmer goed stond te keepen.
Ja, Squerrel. De penalty kreeg Timmer tegen zich aangeschoten en die paar goede reflexen van hem op afstandschoten waren allemaal op hem geschoten. Ja, Timmer was echt niet best....... :lol:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Jullie kunnen allemaal zeggen wat je wil maar er komt bij mij niet 1 positief woord wbt Timmer over mijn lippen, schluss!
Bedankt Torcida:-)
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik vind Timmer een verademing om te zien wat betreft zijn reacties, een eerste keeper zal hij niet zijn.. Maar zoals al vaker gezegd: deze man kan VdB, Steppe en Bangma wel het één en ander leren, vermoed ik.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Speelde gisteren ook een zeer sterke wedstrijd. Heeft ons meerdere keren op de been gehouden.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Heeft 1 slechte wedstrijd gekeept, de rest allemaal goed tot zeer goed. Gister ook weer. Ik zou hem zeker behouden, met al zijn ervaring en hij laat zien een prefecte stand in te zijn (en dat met een half jaar niks doen). VdB eerste keeper, 2e keeper Henkie Timmer - geliefd bij publiek en spelers, ook niet onbelangrijk! - en Lejsal en Steppe weg doen. Bangma als 3e keeper, maar volgens mij krijg jij Timmer nooit geblesseerd, wat een tank is dat. Desondanks gister weer een aantal prima reflexen, straalt rust uit, routine, is volgens mij gewoon een aardige vent. Het heeft in ieder geval veel positiever uitgepakt dan ik had verwacht!
100% achter Marco van Basten!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

TWR22 schreef:2e keeper Henkie Timmer - geliefd bij publiek en spelers, is volgens mij gewoon een aardige vent.
Inderdaad, hij bespeelt het publiek goed wat weer leidt tot zulke reacties. Een wolf in......

Laat dat maar aan Henkie over!
Laatst gewijzigd door Squerrel op 28-04-2010 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie