Jan Everse

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Prima keuze. Lijkt mij een trainer, die zegt: "Wij gaan deze kant en we doen het op deze manier. Degene die niet mee wil of mee kan, moet nu zijn hand opsteken!"

Everse is niet de grote naam, da's waar. Maar we hebben een harde hand nodig en iemand van buitenaf die de spelers, die niet presteren of lopen te verzaken gewoon een keer op de bank zet. Daartoe zie ik hem wel toe in staat. Reputaties tellen nu even niet. Punten wel.

Hij is iig beter dan de opties, die ik hoorde van mijn groningse collega's:
- André van Duin / Bassie: Komt iig het plezier weer terug in de selectie, voetbal kun je ze toch niet leren.
- Emile Ratelband: Om de boel op te motiveren, voetbal kun je ze toch niet leren.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Heerlijk, ik kijk nu al uit naar de reactie van Heerenveen rules :lol:

Gemengde gevoelens bij deze aanstelling. Jan Everse, ik weet niet of hij genoeg kwaliteiten heeft of aanzien om deze spelersgroep te motiveren. Maar ik geef hem graag een kans en laat me verassen, hij heeft bij mij in ieder geval wat krediet! Nu nog bij de spelersgroep.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Jeetje wat moet ik hier van denken. Ik hoorde het en dacht zelf meteen, nee he, het kan niet waar zijn! En ik verwachte hier op het forum dat men hem tot de grond toe zou affikken, maar ik zie zowaar meer dan gematigd positieve reacties.
Blijkbaar heb ik dan een compleet verkeerd beeld bij de heer Everse? Van de andere kant, verstand van voetbal heb ik mezelf nog nooit op kunnen betrappen! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Ik laat me graag verassen door deze trainer. Laten we hopen dat het everse effect werkt (wat dat is weet ik niet)..
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Hij liet Zwolle trouwens altijd aardig voetballen. Enne...heeft zelf gevoetbalt bij Ajax en Feyenoord (als ik het goed) en 2 interlands achter zijn naam! Dus zal hij tactisch ook wel goed onderlegt zijn!
E.D.
Selectiespeler
Berichten: 568
Lid geworden op: 02-12-2002 21:31
Locatie: Mercuriusfontein
Contacteer:

Bericht door E.D. »

Jan, Pak ze AN!
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Baggerraartje schreef:Hij liet Zwolle trouwens altijd aardig voetballen. Enne...heeft zelf gevoetbalt bij Ajax en Feyenoord (als ik het goed) en 2 interlands achter zijn naam! Dus zal hij tactisch ook wel goed onderlegt zijn!
Ken je ene Ruud Gullit? Op een hoog niveau gevoetbald hebben zegt natuurlijk nog weinig over iemand zijn tactisch inzicht. Daarvoor verschillen spelers teveel. Het is maar net of dat inzicht erin zit.

Neemt niet weg dat ik Jan Everse een prima keuze vind omdat hij wel duidelijk is en hard kan zijn. En ik zou ook niet weten wie anders....
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Ane Lenstra schreef: Hier hadden we Piet Paulusma naar voren geschoven.
"En dan nu, even, naar de opstelling, van morgen" :lol: :lol:
Er hangt een behoorlijke depressie boven onze verdediging, dus wat dat betreft...
Ladies and gentleman: We've got him!
edw
Invaller
Berichten: 296
Lid geworden op: 23-11-2009 16:20

Bericht door edw »

Baggerraartje schreef:Hij liet Zwolle trouwens altijd aardig voetballen. Enne...heeft zelf gevoetbalt bij Ajax en Feyenoord (als ik het goed) en 2 interlands achter zijn naam! Dus zal hij tactisch ook wel goed onderlegt zijn!
Zo goed was het bij zwolle niet de laatste tijd.
Pas toen hij wegging is het gaan draaien
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat mij betreft een uitstekende keuze. Het is misschien geen trainer die je structureel kan helpen, daar mist hij als trainer ook de ervaring voor denk ik. Maar als interim-trainer voor een half jaartje zie ik het absoluut zitten. De zweep moet er inderdaad over en ik denk dat Everse dat kunstje goed beheerst. Hij wil die weg op en wie niet mee wil heeft pech, die mag dan lekker plaatsnemen op de bank of tribune. Laat de spelers maar zien dat ze het wel kunnen.

Jan succes!
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

In de interviews komt hij heel realistisch over, tactisch niet echt consequent, de ene keer 4-4-2 en dan weer 4-3-3 ik ben in ieder geval benieuwd.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dit is een zeer matige oplossing, want de spelers moeten nu echt wat gaan doen.
En Jan is snoeihard, en gaat het echt niet accepteren dat jongens gaan lantervanten zoals ze nu altijd gedaan hebben.

Kortom: spelers gaan over enkele weken weer een stemming houden over de trainer.... :wink:
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Lipton schreef:En Jan is snoeihard, en gaat het echt niet accepteren dat jongens gaan lantervanten zoals ze nu altijd gedaan hebben.
Andere Jan was ook geen eitje en dat de spelers tot nu toe hebben lopen lanterfanten is natuurlijk grote flauwekul, ze hebben wel degelijk hard gewerkt onder Jan de Jonge.
Bedankt Torcida:-)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Afgaande op de lijst van beschikbare kandidaten verbaast het mij helemaal niet dat we bij hem zijn uitgekomen.
De rest leek me op dit moment en eigenlijk sowieso onhaalbaar.
Voor hem is het bovendien een grote uitdaging natuurlijk, omdat hij heeft aangegeven alleen mnog in de Eredivisie te willen trainen.
Voor mezelf weet ik niet of ik blij moet zijn met deze oplossing.
Het is mogelijk ( ik ken zijn reputatie wel een beetje ) dat hij op dit moment de geschikte man is om de zaak wakker te schudden. Het is ook iemand die zelf op hoog niveau heeft gespeeld, al zegt dat niet altijd iets.
Zijn prestaties met Zwolle zijn ook heel redelijk geweest.
Dat hij aan de andere kant niet past in de Heerenveen - cultuur lijkt me een uitgemaakte zaak.
Het is in elk geval verstandig dat zijn contract ( in eerste instantie tenminste ) niet verder gaat dan tot het einde van dit seizoen.
Of we dan mogelijk een meer aansprekende trainer krijgen hangt natuurlijk sterk samen met klassebehoud.
Mocht het onverhoopt niet lukken, dan zie ik hier geen Jans of een andere ( relatief ) grote naam komen.
Laatst gewijzigd door oldtimer op 05-02-2010 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

wat achtergond info over de man

Jan Everse op Wikipedia
bergkamp
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 08-10-2008 11:04

Bericht door bergkamp »

Had deze man zelf niet naar voren geschoven.. maar aan de andere kant vind maar iemand die gek genoeg is om er op dit moment voor te gaan staan! Deze man moet het voordeel van de twijfel krijgen, als ze voor volgend seizoen maar een trainer van naam aantrekken!!
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Spelers groep van FC zwolle wou hem bij zijn eerste ontslag niet kwijt. dus zal ook met spelers iets bereiken. Daarnaast vroeg Breuer volgens mij om duidelijkheid.

Volgens mij gaat jan voor de niet lullen maar poetsen manier.

Hoop dat hij met een goede analyse morgen met een verrassing uit zijn hoed komt.

vdb
janmaat- Dingsdag-djuric-popov
vayrinen-grindheim-svec-djuricic
Sibon-Henrique


In ieder geval duidelijkheid voor bak en breuer. U word bedankt en kunt gaan.
today is D-Day
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Had gehoopt op Andre Wetzel, maar die is het dus niet geworden. Maar alvast succes Jan! Pak dit zootje aan!
SCH
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Reactie op Bergkamp

Die krijg je alleen bij klassebehoud.
Maar daarmee trap ik een open deur in.
Laatst gewijzigd door oldtimer op 05-02-2010 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Geen halve maatregelen, de eerste werkdag van Everse is al begonnen. Hij is momenteel op Skoatterwâld.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Tsja, zoals Kuiper al aangaf. Je hebt te maken met beschikbaarheid en bereidheid. Dus niet eens zo'n gekke keuze.

Waar ik benieuw naar ben is wie er naast hem op de bank zit zaterdag! Kan me niet voorstellen dat Heerkes er zit.

En ben ook benieuwd wie hij de band geeft...
Net fan dat benaude!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Ik ben benieuwd naar reacties van de spelers, eens horen wat voor lul verhalen ze nu weer naar buiten brengen.
Kan ze wel vertel dat hun pleziertjes nu voorbij zijn, Als JAn iets wil gebeurt zoals hij het wil, omgeacht de mening van onze " vedetten" .
Wij zijn Heerenveen.
alfa
Nieuw talent
Berichten: 83
Lid geworden op: 13-12-2002 16:42
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door alfa »

Wat mij betreffend een zeer verrassende keuze. Ik heb Everse bij Zwolle meegemaakt. Absoluut geen makkelijk man. Hij zorgde voor veel onrust bij Zwolle en heeft het bestuur heel wat hoofdbrekens gekost. Hij liet Zwolle aardig voetballen, maar vond vooral zelf dat hij erg goed was. Sinds hij weg is in Zwolle wordt er een stuk beter gespeeld, dus zo bijzonder deed hij het niet. Daarnaast probeert hij voortdurend via Henk van Ginkel voetballers aan de club te slijten. Ik heb me altijd afgevraagd of hij daar zelf ook aan verdient. Verbaas je in ieder geval niet als er binnenkort een of ander Braziliaan op de stoep staat uit de stal van Van Ginkel.

In ieder geval is het wat mij betreft een dubieuze keus. Ik hoop zeker niet dat het tot een vaste aanstelling lijdt, want dan kun je wachten op gedonder!
9-5-2004! FOPPE FOREVER
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik had zijn naam al genoemt als opvolger van Jan voor komend seizoen. De spelers kunnen hun borst maar nat maken want Everse is rechtlijnig en gaat zijn eigen gang. Daarnaast werkt hij graag met jonge spelers dus wat mutaties zie ik nog wel gebeuren!

Ik zie het met deze trainer goed komen!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Nou, Janneman, dan ben ik gerustgesteld ;-)
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Welkom Jan, bij Zwolle was ik altijd een fan van je! Hopelijk kan je nu je ongelijk bewijzen dat Zwolle je heeft weggestuurd en dat je daar echt werd tegengewerkt. Succes!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Frisian4life schreef:Heerlijk, ik kijk nu al uit naar de reactie van Heerenveen rules :lol:
Wat een eer...... :mrgreen:

Het maakt mij voor deze 4 maanden niet zo heel veel uit wie er voor komt als hij dit spul maar keihard aanpakt. Wie geen mentaliteit toont kan wegwezen. En ik heb het idee dat Everse dit wel doet. Ik kan wel leven met Everse al spreekt zijn CV niet echt in zijn voordeel........

Maar goed, ik heb een heel slecht gevoel bij de wil van deze spelersgroep. Wie niet eens nummer 17 of 27 kan onthouden en liever aan het sms'en is tijdens een wedstrijd........
dekoning
Selectiespeler
Berichten: 691
Lid geworden op: 02-12-2002 12:48

Bericht door dekoning »

Voor de spelersgroep is het dan wel weer makkelijk dat deze trainer dezelfde voornaam heeft als de vorige, kunnen ze daar in ieder geval niet van in de war raken. Alhoewel het voor hun natuurlijk MENEER Everse moet zijn.

Ik weet te weining van Everse wat betreft zijn tactisch kunnen om er een oordeel over te kunnen vellen. Als hij rechtlijnig en duidelijk is zoals sommigen hier zeggen zou dat zeker een goede zaak zijn.
Tja....
Gebruikersavatar
trainer
Bankzitter
Berichten: 195
Lid geworden op: 27-08-2009 15:59
Locatie: De Gaastmar

Bericht door trainer »

Rednax schreef:Verrassend. Wel iemand die geen blad voor de mond neemt en zegt waar het op staat.

Hoop dat onze verwende selectie met de tere zieltjes daar tegen kan :roll:
Voor Bak Nielsen, deze man heet ook Jan, wel zo gemakkelijk, kun je geen namen door elkaar te halen.. :lol:
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ach voor 4 maanden moet Jan Everse kunnen. Maar ik heb nou niet bepaald een hoge pet van hem op. Bovendien vraag ik mij af de spelers wel naar Jan Everse willen luisteren. Ik denk dat driekwart van de selectie zijn wenkbrauwen omhoog deed, toen Everse de kleedkamer binnen kwam. Ik hoop dat Everse die verwende nesten kan aanpakken. Wat mij betreft begint hij zaterdag met een mix van Beloften en A-junioren tegen Utrecht.

Succes Jan! Maar ook ik denk dat jij die lamzakken niet aan het werk krijgt...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Plaats reactie