Björn Rekelhof

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Björn Rekelhof

Bericht door Rumsas »

Björn Rekelhof keert terug bij sc Heerenveen
21 september 2009
Björn Rekelhof keert met onmiddellijke ingang terug bij sc Heerenveen. Rekelhof werkte eerder als herstel- en conditietrainer voor de Friese club, maar vertrok in de zomer van 2008 met trainer Gertjan Verbeek naar Feyenoord. Rekelhof gaat zich in nauwe samenwerking met herstel en conditietrainer trainer Jeroen van Os en krachttrainer Ton Leenders bezighouden met de selectie van sc Heerenveen. Ook zal Rekelhof ter ontlasting van hoofdtrainer Jan de Jonge een aantal organisatorische zaken van de opleiding voor zijn rekening nemen.
Aldus de officiele website. Lijkt me een goede zet!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Uitstekende zaak dat hij terugkeert.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heeuu!

Bjorn is nog jong maar o zo vooruitstrevend!
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Conditietraining! danku!
Nu kunnen ze meer één op één aan conditie werken en krijgt JdJ meer tijd om met de selectie bezig te gaan zonder zich zorgen te maken over de jeugdopleidingen. Dit is een prima zet!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Is dat gebler van Grindheim straks ook weer opgelost.
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Swipe der oer Bjorn! :mrgreen:
El Blanquito
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-01-2009 18:36

Bericht door El Blanquito »

Ben nog niet zo enthousiast... was in t verleden onder verbeek een goede trainer maar was hij niet degene die bij feyenoord onrust stookte in de groep door vertrouwlijke info te lekken naar GJV??
Heeft uiteindelijk z'n kop gekost. Wie weet meer?

Vind de groepsspirit op dit moment wel goed dus de aanpak van JdJ lijkt goed. Dit is een belangrijk onderdeel om de ploeg weer aan het voetballen te krijgen. Zou niet kiezen voor teveel extra impulsen van buitenaf. Hoorde dat er ook een nieuwe krachttrainer gekomen is?
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Maar bij Feyenoord was en zat het niet goed. Hier in Heerenveen heeft Rekelhof in het verleden wel bewezen de spelers lichamelijk goed te kunnen prepareren voor een seizoen. Weinig blessures en over de lange termijn een goede conditie. Iets wat er nu aan ontbreekt. Ik vind het dus een goede (en slimme) zet.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Roelof de Vries‏@Roelofdevries83

Björn Rekelhof is in gesprek met NEC. Rekelhof zijn contract bij Heerenveen loopt af en hij heeft nog niks gehoord van de club.
Ze zijn lekker op tijd bij heerenveen...of misschien willen ze van hem af?
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Baggerraartje schreef: Ze zijn lekker op tijd bij heerenveen...of misschien willen ze van hem af?
Ik las het ook......eerste wat in mij opkwam: Kan die Björn zelf niet praten? Hij heeft toch werkgesprekken met zijn ledinggevende, neem ik aan?
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

In het voetbal heb je alleen maar tijdelijke contracten, zodoende is het aan de werkgever om het contract te verlengen. Ik denk dat bjorn ook liever in een stabiel organisatie met een oude bekende (Pastoor).
Zou van Basten het niet in Bjorn zien zitten? Sollied had het ook al niet op Bjorn, moest hij ineens ook weg.
Maar dat zou je toch wel aangeven? Maar ja ze zullen hen redenen wel hebben?
TORCIDA
Superster
Berichten: 3132
Lid geworden op: 03-06-2008 14:27

Bericht door TORCIDA »

ik wou er geen apart topic voor openen, kon er ook geeneen vinden, maar Bjorn Rekelhof is nu bij Ajax gecontracteerd als hersteltrainer, conditietrainer etc. Waarom is hij bij heerenveen weg?
Hier heb ik geen woorden voor
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

TORCIDA schreef:ik wou er geen apart topic voor openen, kon er ook geeneen vinden, maar Bjorn Rekelhof is nu bij Ajax gecontracteerd als hersteltrainer, conditietrainer etc. Waarom is hij bij heerenveen weg?
Omdat hij op 1 of andere manier niet wordt gewaardeerd door bepaalde trainers en omdat hij duur is(universitair geschoold in bewegingswetenschappen).
Hij is al eens eerder weggestuurd ( door solied). Nu hebben ze om te besparen zijn contract niet verlengd.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Een keer eens wat nieuw bloed in de club is ook niet verkeerd.
Alle ballen op Henkie!
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

xander schreef:Een keer eens wat nieuw bloed in de club is ook niet verkeerd.
Zeker niet! Maar hij was wel zo goed dat hij iedere keer terug kwam en Ajax vindt hem blijkbaar ook goed. Jammer dat hij weg is. Maar een atlethiek coach weet vast ook wel veel van constructieve hersteltrainingen van voetballers na een blessure.
Plaats reactie