Oussama Assaidi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
CrazyArgos
Invaller
Berichten: 261
Lid geworden op: 22-04-2012 14:41
Locatie: Doezum

Bericht door CrazyArgos »

Raiola heeft het te druk met de verkoop van Silva en Ibrahimovic naar PSG. Wat is het toch een vieze geldwolf!
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Eric schreef:Geloof mij maar dat als Assaidi en Narsingh niet voor half augustus verkocht zijn Heerenveen alle geintresseerde clubs terug gaat mailen dat ze het bod van 3 miljoen toch wel accepteren.
Man, man want zijn jullie allemall ongeduldig, Narsingh en Assaidi zijn hot en goed genoeg om voor een prima prijs te verkopen. Voor 3 miljoen per stuk gaan ze echt niet de deur uit. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze beide een goede club vinden voor 31 augustus. Komt goed, don't worry.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Stiffie schreef: Man, man want zijn jullie allemall ongeduldig, Narsingh en Assaidi zijn hot en goed genoeg om voor een prima prijs te verkopen. Voor 3 miljoen per stuk gaan ze echt niet de deur uit. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze beide een goede club vinden voor 31 augustus. Komt goed, don't worry.
De vraag is alleen of " wij " daarna nog goede verangers kunnen aantrekken.
Kennelijk heeft men die wel op het oog, maar zijn die dan nog beschikbaar?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik zou de twee een deadline stellen: niet meer weg na 2 augustus, na de eerste wedstrijd voor de EL. Dus opschieten met die handel, dan kunnen wij nog fatsoenlijke spelers halen. Als je het eind augustus nog moet dan weten clubs ook dat we moeten en dan zal er meer betaald moeten worden.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Stiffie schreef: Man, man want zijn jullie allemall ongeduldig, Narsingh en Assaidi zijn hot en goed genoeg om voor een prima prijs te verkopen. Voor 3 miljoen per stuk gaan ze echt niet de deur uit. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat ze beide een goede club vinden voor 31 augustus. Komt goed, don't worry.
Ja tuurlijk, voor verkoop is er nog alle tijd. Maar om vervangers te halen begint de klok wel te tikken. Wie weet zijn beoogde opvolgers nu of straks niet meer beschikbaar en krijg je op het laatst moment paniek aankopen of helemaal geen vervangers. Dan zit je met een onthoofde selectie die het heel erg zwaar zal krijgen. Stel inderdaad maar een deadline.
2 augustus lijkt me nog wat te vroeg, maar in de laatste 2 weken voor sluiting van de markt niet meer laten vertrekken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ze hebben nu Altintop en Amrabat gehaald, dus de kans lijkt kleiner te worden...... Maar Assaidi en Raiola stellen zich blijkbaar als geldwolven op en dan wordt het lastig.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het kamp Assaidi moet eens goed nadenken over de huidige situatie. Heerenveen is naar eigen zeggen al rond met Galatasaray en het is algemeen bekend dat ze de speler vrije toegang hebben gegeven. Mocht het afketsen, dan is er maar één conclusie te trekken: de persoonlijke eisen zijn te hoog geweest en dat is gezien de genoemde bedragen een weinig redelijke oplossing. Maar erger nog: welke club zal voldoen aan de volgende criterea?
1) miljoen of 3-4 aftikken voor een transfersom
2) minimaal anderhalf miljoen salaris
3) minimaal Europese subtop
4) goede faciliteiten en omstandigheden

Voor een speler van het kaliber Assaidi? Ik zie ze niet, dus ik denk dat hij zijn handen mag dichtknijpen met Galatasaray. Dat maak deze ontwikkelingen alleen maar treuriger...
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Eens met Superfries88. Assaidi mag zijn handjes dichtknijpen met zulke condities. Zo'n jongen laat zich helemaal gekmaken door zo'n dolgedraaide zaakwaarnemer.

Als hij niet snel tot andere inzichten komt dan krijgt hij er zeker spijt van dat het zo is gelopen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nu gaan er weer geruchten op het Ajax netwerk dat Assaidi bij de Arena gesignaleerd is........
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Heerenveen rules schreef:Nu gaan er weer geruchten op het Ajax netwerk dat Assaidi bij de Arena gesignaleerd is........
Nou dacht ik dat hij nog altijd in Amsterdam woonde, maar misschien heb ik het fout :?:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
NOXX
Bankzitter
Berichten: 201
Lid geworden op: 25-08-2011 17:24

Bericht door NOXX »

Mocht de transfer van Oussama Assaidi naar Galatasaray afketsen, dan hoeft de aanvaller van sc Heerenveen nog niet te wanhopen. Ook in Marseille zijn de prestaties van de Marokkaans international niet onopgemerkt gebleven en L’Ohème wil de speler eerdaags een aanbod doen. Momenteel houdt de vleugelspits zijn conditie op peil bij Heerenveen, waar hij ook nog gewoon een jaar onder contract staat
Voetbalzone, wandelgangen.

Qua cultuur en club past dit ook wel goed bij Assaidi denk ik. Franse competitie is ook niets mis mee. Niveau gaat daar de laatste jaren ook steeds omhoog.
MAIK
Bankzitter
Berichten: 182
Lid geworden op: 09-01-2008 18:32

Bericht door MAIK »

'Ajax verlegt interesse naar Assaidi'
Door GEERT BECKERS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 17 juli '12 12:38

Nu de strijd om Luciano Narsingh verloren is gegaan aan PSV moet Ajax op zoek naar andere opties ter versterking van de Amsterdamse voorhoede.

Naar nu blijkt hebben de scouts die Narsingh beoordeelden het destijds niet alleen bij de assistkoning van het voorbije seizoen gelaten toen ze aftogen naar Friesland voor een wedstrijd. Volgens het Turkse Hürriyet verlegt Ajax de interesse nu naar Narsinghs oude ploegmaat Oussama Assaidi.
De 23-jarige aanvaller staat al geruime tijd in de belangstelling van Galatasaray en was eerder al dicht bij een transfer van de Turkse topclub.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

MAIK schreef:'Ajax verlegt interesse naar Assaidi'
Door GEERT BECKERS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 17 juli '12 12:38

Nu de strijd om Luciano Narsingh verloren is gegaan aan PSV moet Ajax op zoek naar andere opties ter versterking van de Amsterdamse voorhoede.

Naar nu blijkt hebben de scouts die Narsingh beoordeelden het destijds niet alleen bij de assistkoning van het voorbije seizoen gelaten toen ze aftogen naar Friesland voor een wedstrijd. Volgens het Turkse Hürriyet verlegt Ajax de interesse nu naar Narsinghs oude ploegmaat Oussama Assaidi.
De 23-jarige aanvaller staat al geruime tijd in de belangstelling van Galatasaray en was eerder al dicht bij een transfer van de Turkse topclub.
Wat denken ze daar in Amsterdam, dat ze Assaidi dan wel voor een prikkie kunnen ophalen.
Spijt heb je morgen maar!
us Hearrenfean
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 28-02-2011 23:16
Locatie: Deventer

Bericht door us Hearrenfean »

Echt he.. het is dat die nog maar 1 jaar contract heeft, maar anders zou ik Ajax meteen weer de deur wijzen.
Blue-White Army!!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Volgens Veenstra is Heerenveen al twee weken rond met Galatasaray en ligt het dus niet aan hen als de transfer naar hen niet doorgaat. Als het doorgaat is het voor alle partijen een interessante deal.
Janstra
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 28-10-2011 12:30

Bericht door Janstra »

Knipecity schreef:Volgens Veenstra is Heerenveen al twee weken rond met Galatasaray en ligt het dus niet aan hen als de transfer naar hen niet doorgaat. Als het doorgaat is het voor alle partijen een interessante deal.
We weten toch al lang dat het aan Assaidi ligt.... Maar hebben ze dan nu andere deal gemaakt dan eerst? Want ze waren eerder ook al akkoord.
Barrie
Bankzitter
Berichten: 220
Lid geworden op: 04-02-2008 17:13
Locatie: 050

Bericht door Barrie »

Lijkt me inderdaad niet meer dan een roddel. Op linksbuiten heeft hij bovendien Boerrigter voor hem, op 10 Eriksen, ik denk niet dat hij die twee uit de basis zal spelen. Hopelijk wordt het alsnog (en zo gauw mogelijk) Galatasaray.
Liever een verre vriend dan een Cam buur.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

op Twitter
Tjerkstra Media ‏@TjerkstraMedia
Marco van Basten: "Heb vrijdag gesprek gehad met Assaidi. Hij heeft aangegeven graag bij #scHeerenveen te willen blijven."
Zo, dat mag,maar dan natuurlijk wel eerst even bijtekenen. :!:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ja, zet dan een gelimiteerde transfersom van 5 miljoen in zijn contract of zo....
3 landgenoten in het team vandaag. Misschien dat Assaidi dat ook aanspreekt. Hij was wel populair bij de handtekeningjagers vandaag.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Omrop Frl heeft hem geïnterviewd na de wedstrijd. Zat niet op de bank, nog te weinig trainingsminuten.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Assaidi heeft gewoon de volle vakantie gehad, daarna nog vrijaf gekregen. Bijna twee weken geleden werd hij getest. Ik snap dan niet dat hij nu nog steeds niet fit genoeg is om in ieder geval speelminuten (half uurtje bijvoorbeeld) te maken. Ritme is ontzettend belangrijk en zeker in de wetenschap dat de Ramadan ook begonnen is. Het komt op mij nogal onprofessioneel over.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

Had hij een tijdje geleden niet een sterfgeval in de familie(vader?)
In dat licht bezien zou het me niet verbazen dat hij nog wel een jaartje wil blijven om zijn moeder/familie bij te staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dat zou een uitkomst zijn als hij zou blijven. Beter dan een vertrek voor een paar miljoen wat toch niet geinvesteerd wordt in opvolgers waarschijnlijk. Laat nu maar niemand meer gaan. Als Assaidi blijft dan hoeft er alleen nog een rechterspits en een middenvelder bij.
Gebruikersavatar
Baas
Wereldspeler
Berichten: 1343
Lid geworden op: 28-06-2011 11:39

Bericht door Baas »

Mag van mij blijven, maar eerst even een contractje tekenen.
Zeg maar niks!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Misschien heeft Van Basten hem ervan kunnen overtuigen dat het zeer onverstandig zou zijn om nu naar Galatasaray te gaan. Assaidi moet naar z'n gevoel luisteren, die Raiola een schop geven en lekker bij Heerenveen blijven. Dat zou voor hemzelf én voor ons, in de zoektocht naar aanvallers, een uitstekende zet zijn.
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

Hielke schreef:Misschien heeft Van Basten hem ervan kunnen overtuigen dat het zeer onverstandig zou zijn om nu naar Galatasaray te gaan. Assaidi moet naar z'n gevoel luisteren, die Raiola een schop geven en lekker bij Heerenveen blijven. Dat zou voor hemzelf én voor ons, in de zoektocht naar aanvallers, een uitstekende zet zijn.
Heerenveen moet hem kwijt om begin volgend jaar de veelverdieners tax te kunnen betalen. Zodoende kan Heerenveen hem niet behouden.
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Bijtekenen zou natuurlijk het meest ideale scenario zijn, maar niet echt realistisch dat dat in dit stadium nog gaat gebeuren.
Wat mij betreft halen ze eerst het bordje 'te koop' zo snel mogelijk om z'n nek vandaan.
Met de verkoop van Dost en Narsingh, de huidige aankopen die niet uit de verf komen en de ogenschijnlijke stilstand van jeugdspelers zou ik het onverstandig om ook alles uit de kast te halen om Assaidi nog te verkopen. Met de centen die hij mogelijk oplevert kun je de selectie amper van een kwaliteitsimpuls voorzien. Met Assaidi, Amoah, + een talent op de rechtervleugel, kun je wellicht nog een poging doen om een rol te spelen in het linkerrijtje.

Het mag dan om een bedrag gaan dat de club goed kan gebruiken om gaten in de begroting de dichten, maar dat lijkt me een mooi klusje voor onze nieuwe commercieel directeur.
Als ze Assaidi verkopen kan de schade nog wel eens flink groter uitvallen.
Als één man achter onze trots!
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Waarom geen jaartje verlengen met clausule van 3/4 miljoen in contract? Iedereen blij.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Dan zal zijn salaris ook flink omhoog moeten want anders is helemaal niet iedereen blij. Assaidi zal natuurlijk niet zomaar voor de kat zijn kut willen bijteken en daarmee volgend jaar de transfervrije status opgeven. Lijkt me al met al geen realistisch scenario omdat je dan scheve verhoudingen en gezeik over salarissen gaat krijgen binnen de selectie.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Ja dat is logisch, maak van Assaidi een grootverdiener (in Heerenveen proporties). Hij is onze beste speler dus mag gerust het hoogste salaris hebben wat mij betreft.
Plaats reactie