Moderators: Beheerders, Fanmasters
TWR22 schreef:Je kan ook zeggen: hij kan dus zeer goed voetballen! De man heeft 3 trainers in een jaar gehad, het is nu zinvol om de potentie te zien en die IS ER DUS WEL, ik denk dat Jans goed met zo'n mannetje kan werken. Voor mij: HOUDEN!
Skopperij schreef:Het is een pure geldkwestie. Losada is een dure jongen; als we hem willen houden zal Anderlecht een miljoen of 3 willen zien en zijn salaris is ook niet misselijk. Het geld dat er is steken ze in aanvallers en verdedigers en aangezien het middenveld de minst slechte linie is gaan ze niet dik betalen voor Losada. Terecht, als je het mij vraagt.
Skopperij schreef:Ik had Elm ook graag ingeruild voor Losada volgend seizoen, absoluut!
Superfries88' schreef:Losada heeft een prima mentaliteit, dat zie je ook terug in zijn manier van juichen na een doelpunt. De passie spat er dan vanaf. Alleen is hij geen echte leider. Hij is geen speler die een team echt op sleeptouw kan nemen en zo'n speler verzuipt in een niet functionerend team. Zet Losada in het team wat er stond in het laatste seizoen onder Verbeek en ik denk dat hij een totaal andere indruk zou maken. Hij is, denk ik, een type die zich goed kan optrekken aan het niveau van een ploeg.
Voetballen kan Losada, dat is wel helder na o.a. afgelopen zaterdag. Vraag is wel of je een transfersom plus dat salaris (geen EU-speler) moet uitgeven aan een speler van het kaliber Losada in een tijd dat je in de selectie moet snijden. Ik denk van niet.
TWR22 schreef:Losada, dat is een speler die goed rendeert in een goed draaiend elftal. Dan krijgt ie de offensieve ruimtes, daar kan ie wat.
AllardP schreef:Meneer Losada geeft het hele seizoen niet thuis en na een paar redelijke wedstrijden moeten we ineens flink de portemonnee voor hem gaan trekken?
Ane Lenstra schreef:Losada voegt iets toe aan dit elftal wat ontbreekt op het middenveld wanneer je Losada er niet in zet,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten