Hernán Losada

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Toch hoef ik hem hier niet te zien, niet dat het een optie is maar goed.

Hier al enkele redenen om hem hier niet te laten spelen :

Swalbe's, arrogantie, ballenjongens duwen (Grunn - Ajax ) etc.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Laten we dit topic over onze nieuwe aanwinst niet verder vervuilen met posts over Suarez.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik kwam hier en daar wat twijfel tegen betreffende Losada.
Een twijfel die ik volkomen deel.
Hij is absoluut actief en aan vechtlust mankeert het ook niet.
Negatieve punten zijn dat hij teveel op de grond ligt ( al heeft hij daar een " professionele " verklaring voor ), vrijwel al zijn pingel-acties in de breedte maakt ( en niet in de diepte ) en ook nog eens heel matige passes ( in de regel te kort ) aflevert als hij eens wat verder wil gaan dan risicoloze balletjes.
In elk geval vind ik zijn creatieve meerwaarde ( daar ging het toch om! ) tot nu toe vrijwel nul.
Sommigen zullen nu wel gaan zeggen dat dat met wat meer gewenning en speelritme wel goed komt, maar ik denk dat dit gewoon zijn type spel is en daarmee zijn we echt niet geholpen..
Leuk die goal tegen Vitesse, maar Ik durf nu al te voorspellen dat de optie tot koop straks niet zal worden gelicht.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Gezien het feit dat hij een hele tijd niet veel heeft gespeeld, lijkt het me niet reeel om hem nu al af te serveren. Hij brengt wel degelijk iets extra's in het team en kan hopenlijk op korte termijn nog wat extra stapjes maken. Ik heb er nog wel goede hoop op. Bovendien hebben we momenteel ook geen alternatief achter de hand.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Losada zou volgens Sollied pas in de uitwedstrijd tegen POAK voor het eerst op de bank zitten maar is voor de leeuwen gegooid. Geef die jongen een kans. In een beter draaiend elftal kan hij zijn balletjes ook beter kwijt.

Over een maand weten we meer!
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Bericht door CJF »

Zker de tijd gunnen, ook al lukken zijn acties niet altijd vind ik wel dat hij wel potentieel toont
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

oldtimer schreef: Negatieve punten zijn dat hij teveel op de grond ligt ( al heeft hij daar een " professionele " verklaring voor ),
Ik wou dat we meer van deze voetballers hadden. En het zijn geen schwalbes, hij zoekt de tegenstander bewust op en laat die de overtreding maken. Nederlanders maken veel te weinig gebruik van zulke trucjes.
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik zie liever zijn andere kwaliteiten, maar merk daar nog weinig van.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Mwaw, gisteren oa prachtige steekbal binnendoor op Henrique, die hem neerlegde voor Sibon, die compleet de bal miste...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

oldtimer schreef:Negatieve punten zijn dat hij teveel op de grond ligt ( al heeft hij daar een " professionele " verklaring voor )
Het zijn geen schwalbes. Het is bewust een overtreding zoeken en daar is niks mis mee.
We zijn hier nog veel te braaf, al hoef ik geen overduidelijke schwalbes te zien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Imponerend is tot dusver niet, maar wat wil je ook in deze slecht draaiende ploeg.
Deze jongen heeft wellicht nog wat tijd nodig, het is te vroeg om hem nu al af te serveren.
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Hij heeft de ploeg ook nog niet mee. Hij speelt op een gehavend middenveld en is daar misschien de meest creatieve speler. Hij heeft alleen nu niemand om die creativiteit echt mee te delen om een goed duo te vormen. Dat moet komen als de blessures weg zijn. Ik heb wel vertrouwen in Losada.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt als de ploeg wat compacter speelt. Nu moet hij heel veel energie steken in afstanden overbruggen. Ik zou Svec centraal achter hem laten spelen, Elm en Grindheim aan de zijkanten en hij kort achter twee beweeglijke aanvallers (keuze uit Papadopulos, Beerens, Henrique, Kalou, Ingelsten). Op links kan Popov er bij bij tijd en wijle over heen komen, op rechts zorgt Grindheim voor diepgang buitenom.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Kalou staat volledig stil de hele tijd.
Henrique is niet balvast en lastig te lanceren.

Ben het verder wel met je eens, zeker met Svec er weer bij. 4-4-2 is de enige optie voor dit team denk ik, en Beerens leren dat ie moet schieten vaker, dat kan ie best namelijk!
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Met beweeglijk bedoel ik meer "niet strak aan de positie gebonden". Kalou voetbalt veel vanuit stilstand, dat klopt. maar in combinatie met lopers als Grindheim, Popov, Henrique en Beerens kan dat best dreigend zijn.
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

ik ben ook voor 4 4 2 met deze selectie

lesjal
breur - bak (djuric?) dinsdag - popov
beerens (grindheim)- svec - losada - elm(kalou)
papa - henrique

heb je toch niet een slecht team denk ik
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Volgende miskoop(huur), ik heb Losada nog niks goed zien doen voor de kwaliteiten die hem waren toebedeeld.
Bedankt Torcida:-)
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Squerrel schreef:Volgende miskoop(huur), ik heb Losada nog niks goed zien doen voor de kwaliteiten die hem waren toebedeeld.
Je kunt na deze paar wedstrijden niet meteen stellen dat het een misser is. Veel te korte periode.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

geert. schreef: Je kunt na deze paar wedstrijden niet meteen stellen dat het een misser is. Veel te korte periode.
Dat zeg jij, ik vind het nu al de volgende in de rij van hele matige voetballers. Een goede voetballer herken je direct en dat heb ik bij hem niet gezien.
Bedankt Torcida:-)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ben het met Squerrel eens.
Zie ( eventueel ) eerdere bijdrage, die de discussie over Losada heeft aangezwengeld.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Nog niks goeds zien doen? Hij heeft ons 3 van de vier punten bezorgd ;-)
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ik vond Losada een goede wedstrijd spelen tegen Groningen. Je ziet nu toch duidelijk dat er potentie zit in deze jongen. Het is een sluwe voetballer en behoorlijk technisch. Ook is hij doelgericht zonder egoistisch te zijn t.a.v. de spitsen. Ik denk dat het een grote speler kan gaan worden , als J de J hem voldoende speeltijd geeft!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hij speelde inderdaad prima, hij legde keer op keer zijn directe tegenstander in de luren. Ik vond hem ook erg sterk spelen tegen Groningen.
Op naar het volgende seizoen....
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Is een goede voetballer,moet alleen de gaten die dicht gaan lopen
Doet hij in mijn ogen nog teveel,ook zaterdag
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Ook deze jongen kan het niet doen voor Heerenveen. Fysiek komt hij veel te kort en hij lijdt ook veels te vaak balverlies. Loasada is weer een typische net niet voetballer. Waar Heerenveen dus al genoeg van in huis heeft. Gelukkig is hij gehuurd zodat hij zich na dit seizoen weer mooi bij Anderlecht kan melden.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Slechte speler.
Gebruikersavatar
Podium3
Invaller
Berichten: 342
Lid geworden op: 07-11-2008 15:25

Bericht door Podium3 »

Hij is in iedergeval nog niet van toegevoegde waarde geweest ( op zijn voorzet/schot ) na tegen die griekse ploeg uit.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Loasada is niet EU -speler dus erg duur qua salaris.
Dat salaris maakt hij tot dusver niet waar.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Met afstand gisteren de zwakste speler tegen PSV. Deed vrijwel niets goed. Ballen verspelen, slechte passes... Gewogen en te licht bevonden, in de winterstop fijn terug naar Brussel.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Prima "aankoop" Yme, respect.

Zelfs een blinde kan zien dat deze clown er niks van kan. Ik heb die gast afgezien van dat goaltje tegen Vitesse nog niks maar dan ook niks goed zien doen.
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie