Hernán Losada

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Zo zie je maar weer hoe ijdel de hoop was van de mensen die in Losada onze verlosser zagen na zijn doelpunt tegen Vitesse.

Deze tuinkabouter is te licht voor de eredivisie, dan red je het nergens. Voetballend .. hij kan wel iets met een bal, maar voegt weinig tot niks toe aan ons team. Meestal werkt hij wel hard, maar dat doet iedere willekeurige Friese amateurvoetballer die het bij Heerenveen mag proberen. zodra Vayrynen weer fit is zullen we Losada niet meer terugzien.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Losada was inderdaad onzichtbaar, deed hij wel mee ?
Mag hopen dat Vayrynen zijn plekje maar snel overneemt.
Laatst gewijzigd door BK2007 op 18-10-2009 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

In de eerste tien minuten mocht Losada drie keer een voorzet geven: corner, vrije trap, spelsituatie. Drie keer komt hij met een allemachtig slap pisballetje. Deze man heeft echt geen trap in zijn benen, net zoals de rest van de selectie trouwens.
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Ik ben er altijd voor om nieuwe spelers een wedstrijdje of 6 a 7 de kans te geven om te laten zien wat ze in huis hebben.

Dat is op de wedstrijd tegen Roda JC na bij Losada wel erg weinig.

Hoe heette dat programma ook al weer, iets met zwak en schakel ????
Ik pas hier niet
Albert H.
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 22-11-2008 21:50

Bericht door Albert H. »

Hernan heeft gisteravond wel gezorgd voor de overwinning!
Is iedereen dat vergeten? Ik verbaas me dat ik er hier nog niets over gelezen heb!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Hij scoorde en was daardoor ditmaal natuurlijk belangrijk.
Wel viel het mij voor de zoveelste keer op dat hij vrijwel elk duel verliest enkel en alleen omdat hij letterlijk te licht is.
Hij zou wat mij betreft geen basisspeler moeten zijn, maar op dit moment is er weinig keus.
Hij is actief genoeg, daar ligt het niet aan.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Losada is geen blijvertje. In de strijd met Vayrynen zal hij niet als winnaar naar voren komen. Qua rol in het team komt die het dichtst bij die van Losada. En als de variant met twee spitsen centraal overiend blijft is de rechter buitenkant voor Beerens of Grindheim.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hij was niet erg goed, de goal was natuurlijk fantastisch maar daar hield het ook wel mee op.
Op naar het volgende seizoen....
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

ItFean82 schreef:Hij was niet erg goed, de goal was natuurlijk fantastisch maar daar hield het ook wel mee op.
In het Engels zeggen ze wel eens: The pass made the goal. Dit vond ik zo'n goal, goed voorbereidend werk van Breuer.
Maar het maakt natuurlijk niet uit wie 'm maakt :mrgreen:
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Indien Vayrynen weer fit is, Grindheim niet te lang afwezig is ook Djuricic aansluit kan deze mannen met een strik en een bloemetje voor zijn winnende goals tegen Vitesse en Hertha weer terug naar België. Voegt zeer weinig toe.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

oldtimer schreef:Hij is actief genoeg, daar ligt het niet aan.
Losada is helemaal niet actief genoeg. In balbezit is zijn mentaliteit prima, maar wedstrijd na wedstrijd sjokt hij rustig over het veld heen bij balverlies. Uit bij PSV heb ik me zitten te verbazen over het aantal keer dat Losada zijn man liet lopen, terwijl er geen overmacht aan Heerenveen-spelers in de buurt was. Alleen al door die gegevens durf ik te stellen dat hij niet actief genoeg is. Verder kun je je afvragen in hoeverre je matige fysieke kracht kan laten compenseren door andere looplijnen, door meer durf te tonen in de duels, door juist uit de duels te blijven en ga zo maar door. Ook dat heeft te maken met actief zijn.

Als Losada zo blijft spelen en (vrijwel) iedereen is straks weer terug, dan verliest hij het op vele fronten. Wel geloof ik dat hij meer kan dan dit.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

geert. schreef: In het Engels zeggen ze wel eens: The pass made the goal. Dit vond ik zo'n goal, goed voorbereidend werk van Breuer.
Maar het maakt natuurlijk niet uit wie 'm maakt :mrgreen:
Ik bedoelde ook meer dat het fantastisch was dat die goal gemaakt werd. Het was inderdaad niet zo'n moeilijke bal voor Losada.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het was maar een klein gaatje waar hij door kon met de keeper en twee verdedgers voor de goal. Hij deed dat uitstekend, zo makkelijk als het leek was het niet. Verder heeft hij in wedstrijden te weinig inbreng. Gedurende lange fases is hij onzichtbaar.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dat kwam omdat hij zo lang treuzelde voordat hij die bal binnen schoot. Het werd inderdaad steeds moeilijker.
Op naar het volgende seizoen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Losada is fysiek zwaar onder de maat. Hij valt mij zwaar tegen na zijn debuut tegen Vitesse waarin hij wel aardig speelde. Het is zo'n speler waar je je aan gaat ergeren door zijn gebrek aan fysiek en passie. Want hij sjokt als een oud wijf over veld bij balverlies.

Dit wordt geen koop heb ik het idee. Gewogen en te licht bevonden (letterlijk).
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

ItFean82 schreef:Dat kwam omdat hij zo lang treuzelde voordat hij die bal binnen schoot. Het werd inderdaad steeds moeilijker.
Volgens mij omdat hij in eerste instantie geen controle had over de bal,zoals zovelen de laatste tijd
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Volgens mij omdat hij in eerste instantie geen controle had over de bal,zoals zovelen de laatste tijd
Hij laat die bal inderdaad ver van zijn voeten stuiteren. Terwijl ik juist verwacht dat de techniek een sterk punt is van Losada. Maar oke, gelukkig kreeg hij veel ruimte :mrgreen:
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Deze speler kan na vanavond ook wel retour Anderlecht gezonden worden en dan wel ENKELE REIS.

Wat een slechte voetballer!(heeft vanavond echt 92 minuten helemaal niets laten zien)
En... dan wordt Beerens eruit gehaald ten vaveure van Vayirinen.
ONBEGRIJPELIJKE WISSEL.
De man(Losada)is mede debet aan het debacle van vanavond.

Weg ermee.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Dat Beerens er uit werd gehaald heeft te maken met zijn fitheid. Maar waarom gooit JdeJ eerst Losada op rechtsbuiten? Hij had beter meteen Paulo & Mika in 1x kunnen brengen.
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

geert. schreef:Dat Beerens er uit werd gehaald heeft te maken met zijn fitheid. Maar waarom gooit JdeJ eerst Losada op rechtsbuiten? Hij had beter meteen Paulo & Mika in 1x kunnen brengen.
De fitheid van Beerens valt te betwijfelen. Je mag toch verwachten dat een speler wel 100% fit aan zo'n belangrijke wedstrijd gaat beginnen, anders moet je je medespelers niet voor de voeten gaan lopen en lekker uitzieken op de tribune.
Beerens verdient een schop onder zijn kont.
Mentale problemen blijkbaar.
Trouwens daar hebben meer spelers last van.(Elm, hoe kun je in godsnaam top presteren met de ziekte van lyme in je lijf?)
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Enkeltje Brussel, Argentinie of waar deze clown ook vandaan komt, 1 grote ergernis al het hele seizoen.
Bedankt Torcida:-)
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik vond m juist iets beter worden de laatste tijd ...
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik vind hem niks toevoegen de laatste tijd. Moeten we niet mee verder na dit seizoen.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Meesturen met Maxima tijdens haar volgende familiebijeenkomst...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

De eerste wedstrijden waren redelijk, nu is het bar slecht. Ik hoopte in de 2de helft dat Henrique hem snel zou vervangen, en dat zegt wat. Want van Henrique heb ik ook geen hoge pet op. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
du longhi
Selectiespeler
Berichten: 553
Lid geworden op: 08-12-2004 19:13

Bericht door du longhi »

Duidelijk een voorbeeld van een noodgreep die verkeerd uitpakt. Adios Hernan !!
Klaas Pier
Invaller
Berichten: 347
Lid geworden op: 02-12-2002 18:32
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Klaas Pier »

Bizar hoe mensen een speler anders kunnen zien/beoordelen. Ik kon er helaas tegen Hetha niet bij zijn, en heb ook de wedstrijd tegen Utrecht niet live gezien, maar in de wedstrijden die ik wel gezien heb vond ik hem zeer sterk spelen. Snel, technisch, creatief en niet te beroerd om druk te zetten zonder bal, prima aanwinst.
Gebruikersavatar
Pietje Paaltjens
Selectiespeler
Berichten: 555
Lid geworden op: 25-02-2009 16:20

Bericht door Pietje Paaltjens »

Squerrel schreef:Enkeltje Brussel, Argentinie of waar deze clown ook vandaan komt, 1 grote ergernis al het hele seizoen.
Ik ben het met Squerrel eens (alvast bedankt voor het biertje). Losada heeft geen toegevoegde waarde en is in feite veel te licht. Nu Mika weer terug is, is het niet minder dan logisch dat Losada de bank gaat warmhouden. Veel meer dan een invalbeurt af en toe zit er niet in en daarom is het dus beter dat hij terug gaat naar Anderlecht.
.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Veel verschillende meningen over Losada.

Ik vind hem lang niet zo slecht als de meesten vinden. Het is best een slimme speler met een heel aardig balgevoel en prima overzicht, alleen hij moet wel begrijpen dat slordigheden zoals tegen Hertha gewoon echt niet kunnen.

Als iedereen fit is mag hij op de bank gaan zitten, maar hij hoeft van mij niet weg. Prima speler om erbij te hebben.
17 mei 2009!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Van mij mag iemand als Johnny de Vries wat vaker invallen en worden klaargestoomd om dat te doen wat straks Losada doet als iedereen fit is.
Plaats reactie