Hernán Losada

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hernan viel gister prima in, het is ook duidelijk dat wij deze jongen niet moeten misbruiken door hem op de flanken te gaan zetten.
Filthy
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-06-2009 17:56

Bericht door Filthy »

Zo is dat!
Nog geen halve minuut in het veld en meteen vette dreiging.
In de basis met die jongen.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Filthy schreef:Zo is dat!
Nog geen halve minuut in het veld en meteen vette dreiging.
In de basis met die jongen.
Hij heeft zijn kans gehad als basis speler en die echt niet gepakt. Eerst Vayrynen maar in de basis en Djuricic en als Losada nog een aantal keren zo invalt als gister komt hij wellicht ook in aanmerking voor de basis inderdaad.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Filthy schreef:Zo is dat!
Nog geen halve minuut in het veld en meteen vette dreiging.
In de basis met die jongen.
Waarom na één wedstrijd gelijk gillen dat iemand in de basis moet? Vind het een beetje een te snelle conclusie. Kijk naar Sibon. Bakt er in een volledige wedstrijd niets van, maar kan leuk invallen. Losada moet zich eerst in kortere tijden maar eens bewijzen. En daarbij is een gevaarlijke invaller altijd leuker dan een waardeloze basisspeler.

Eerst bewijzen maar, tot die tijd lekker laten invallen. Vooral op die manier als tegen Groningen.
Filthy
Jeugdspeler
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-06-2009 17:56

Bericht door Filthy »

Cyn schreef: Waarom na één wedstrijd gelijk gillen dat iemand in de basis moet? Vind het een beetje een te snelle conclusie. Kijk naar Sibon. Bakt er in een volledige wedstrijd niets van, maar kan leuk invallen. Losada moet zich eerst in kortere tijden maar eens bewijzen. En daarbij is een gevaarlijke invaller altijd leuker dan een waardeloze basisspeler.

Eerst bewijzen maar, tot die tijd lekker laten invallen. Vooral op die manier als tegen Groningen.
Ik snap je kritiek best wel.
Vooral gevaarlijke invallers (Samaras) maar in mijn doppen heeft Hernan zich al bewezen.
Niet te bang en baltechnisch een van de besten die we hebben.
Gooi hem maar eens voor de leeuwen.
Want dat er iets moet gebeuren is een feit.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Filthy schreef: Ik snap je kritiek best wel.
Vooral gevaarlijke invallers (Samaras) maar in mijn doppen heeft Hernan zich al bewezen.
Niet te bang en baltechnisch een van de besten die we hebben.
Gooi hem maar eens voor de leeuwen.
Want dat er iets moet gebeuren is een feit.
Natuurlijk moet er iets gebeuren, maar waarom dan nu al de portemonnee dicht? Ik ben van mening dat we nu gewoon niet beschikken over de spelers die we in deze periode o zo hard nodig hebben. Losada heeft in het begin meerdere keren een basisplaats gekregen, en allemachtig.. Wat heb ik me aan die vent geïrriteerd zeg. Ik geef toe dat hij tegen Groningen zich leuk heeft laten zien, maar dat mag hij wel eens vaker doen mocht hij een basisplek willen.. Tot die tijd mogen anderen zich ook wel bewijzen op die plaats, Losada heeft zijn kans gehad en moet er eerlijk weer voor vechten.

Nogmaals, tegen Groningen was hij leuk om te zien, maar als ik naar het verleden kijk, moet hij eerst nog het een en ander rechtzetten met goeie invalbeurten
bossie1986
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 20-01-2010 23:44

Bericht door bossie1986 »

De Jonge liet wel weten dat Hernan Losada zeker start. ,,En niet alleen omdat Hernan tegen Groningen goed inviel,’’ aldus De Jonge. ,,
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

bossie1986 schreef:De Jonge liet wel weten dat Hernan Losada zeker start. ,,En niet alleen omdat Hernan tegen Groningen goed inviel,’’ aldus De Jonge. ,,
Hopen dat hij bewijst het aan te kunnen.. Achja, Haglund zit ook op de bank!
bossie1986
Nieuw talent
Berichten: 52
Lid geworden op: 20-01-2010 23:44

Bericht door bossie1986 »

Die jongen heeft bewezen dat hij goed is naar mijn mening. Wat ik al eerder zei in deze topic hij zorgde voor leven in de brouwerij woensdag!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

bossie1986 schreef:Die jongen heeft bewezen dat hij goed is naar mijn mening. Wat ik al eerder zei in deze topic hij zorgde voor leven in de brouwerij woensdag!
In één helft van de wedstrijd bewijs je niets in mijn ogen, nogmaals.. Hij heeft ook bewezen een enorme kluns te kunnen zijn.. (Ajax-SCH etc.)

Geen vooroordelen, wel wat eisen.. Zal hem zeker z'n kans gunnen morgen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

bossie1986 schreef:De Jonge liet wel weten dat Hernan Losada zeker start. ,,En niet alleen omdat Hernan tegen Groningen goed inviel,’’ aldus De Jonge. ,,
Nee want het is ook één van de weinigen die, mits hij goed speelt, enig voetbalvernuft heeft.
Op naar het volgende seizoen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

bossie1986 schreef:De Jonge liet wel weten dat Hernan Losada zeker start. ,,En niet alleen omdat Hernan tegen Groningen goed inviel,’’ aldus De Jonge. ,,
Als dat dan niet de reden is, waarom startte hij dan niet tegen Groningen en werd Popov op het middenveld gezet? Onbegrijpelijk.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dat was inderdaad ook onbegrijpelijk, 3 harde werkers op een middenveld en geen enkel technisch vernuft. Het was een fout om zo te beginnen, dat lijkt me duidelijk.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Daar gaat het niet zozeer om, Losada kan met een handig balletje wel iemand voor de goal zetten. Dat vernuft is er zowieso niet bij Popov, Svec en Grindheim. Die spelers hebben andere kwaliteiten, met Losada is je middenveld iets meer in balans. Maar inderdaad Losada overtuigt zelf ook nog niet echt, daarom zei ik in mijn vorige stukje ook "mits hij in vorm is".
Op naar het volgende seizoen....
Airforce
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 29-10-2008 12:32

Bericht door Airforce »

wat mij betreft MAN OF THE MATCH vanavond....vond hem sterk spelen. aanspeelbaar,gedreven en met een goede agressie, maar niet over het randje.moet alleen niet altijd de bal brengen.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Geintje zeker?
Airforce
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 29-10-2008 12:32

Bericht door Airforce »

Criz schreef:Geintje zeker?
nee geen gein...vond hem nadrukkelijk aanwezig de hele wedstrijd.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Criz heeft er sowieso niet echt kijk op getuige zijn opmerkingen jegens Tarik.
Losada speelde heel behoorlijke wedstrijd, zou hij vaker moeten doen.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gisteren genoten van Losada, is dit zijn basisniveau is dat zeg contracteren die man.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Hij lijkt de enige te zijn die op dit middenveld beweging en creativiteit kan brengen. En met Sibon voor hem kan hij ook nog eens scoren. Een goede wedstrijd gister.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Criz schreef:Geintje zeker?
Nee want hij was gewoon the man of the match, speelde zeer sterk.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Deze jongen wordt steeds beter en belangrijker, maar overtuigt tot nu toe het meest met zijn manier van juichen. De twee mooiste momenten van dit baggerseizoen staan op zijn naam. De winnende goal in Berlijn en The Great Escape van gisteravond:

Afbeelding

Afbeelding
(foto's: sportwereld.nl)
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Speelde prima gister. Wat mij opvalt is dat hij balvast is. In staat is een tegenstander de loef af te steken, vervolgens door het balbezit hebben medespelers de tijd gehad om zich vrij te spelen en zich aan te bieden.
Samen maken we de club sterk.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Hij was zeer goed gister! herkende hem niet meer :o.. Laten we hopen dat hij dit vasthoudt!
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Hielke schreef:Deze jongen wordt steeds beter en belangrijker, maar overtuigt tot nu toe het meest met zijn manier van juichen. De twee mooiste momenten van dit baggerseizoen staan op zijn naam. De winnende goal in Berlijn en The Great Escape van gisteravond:

Afbeelding

Afbeelding
(foto's: sportwereld.nl)
Heeft me verdomme 3 punten de de CvhJ gekost dat ie zen shirtje uit deed, maar is hem vergeven :P
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Vond hem ook sterk spelen, die gele kaart voor shirtje uittrekken is wel zo belachelijk trouwens, hoop dat ze die onzin gelijk afschaffen daar diep in de donkere bossen van Zeist. Hoewel Riemer hem misschien ook een boete op had gelegd 'omdat dit niet volgens de normen van Heerenveen is.' Heeft iemand eigenlijk enig idee wat de echte reden is van die flutregel?
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Fanatic 4-ever schreef:Heeft iemand eigenlijk enig idee wat de echte reden is van die flutregel?
Tijd. Spelers moeten het shirt weer speciaal aantrekken en dat kost tijd, wat dan weer nadelig zou zijn voor het spel. Het shirt uittrekken doe je tenslotte voornamelijk op speciale momenten. Gele kaart is natuurlijk zwaar overdreven. Als je een sanctie wil opleggen, doe dan zoiets als een tijdstraf.

Slim is anders, maar ik kan hier ook wel sympathie voor opbrengen. Emotie mag het best eens winnen van de zakelijke kant.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik kan het wel begrijpen dat ze "geel" geven, er is een tijdje geweest dat alles en iedereen het shirt ging uit trekken.
Overigens denk ik dat van Erve niet blij was met de actie van Losada, Unive en Jako waren vast pissig! :wink:
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ach, in ieder geval is zijn haar nog keurig net boven de schouders geknipt!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Fanatic 4-ever schreef:hoop dat ze die onzin gelijk afschaffen daar diep in de donkere bossen van Zeist.
Het is een regel opgelegd door de FIFA. In Zeist kunnen zij hierdoor niet op eigen houtje beslissen om deze regel te schrappen.
Plaats reactie