Man of the Match 2010/2011

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

RODA JC - sc Heerenveen (15 mei 2011)

Peiling eindigde op 18-05-2011 09:41

Vandenbussche
3
43%
Gouweleeuw
0
Geen stemmen
Djuric
0
Geen stemmen
Kruiswijk
0
Geen stemmen
Haglund
0
Geen stemmen
Kainz
0
Geen stemmen
Janmaat
3
43%
Elm
0
Geen stemmen
Assaidi
0
Geen stemmen
Grindheim
0
Geen stemmen
Narsingh
0
Geen stemmen
Djuricic
0
Geen stemmen
Dost
1
14%
Beerens
0
Geen stemmen
Martinus
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Dat vond ik ook. Bovendien was hij een van de weinigen die het nog wel probeerde na de rode kaart. Alleen daarom al moet hij MotM worden.
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Superfries1983 schreef:Dat vond ik ook. Bovendien was hij een van de weinigen die het nog wel probeerde na de rode kaart. Alleen daarom al moet hij MotM worden.
idd hij probeerde teminste nog wat, dat kon je van breuer en kruiswijk niet zeggen.
Het komt goed.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zoals bijna iedere wedstrijd stem ik nu ook weer op Grindheim. Geweldige speler die blijft gaan en veel techniek combineert met werklust. Hij is klaar voor een stap hogerop.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Idem, wat een inzicht/overzicht, handelingssnelheid en wat voetbalt hij gemakkelijk. Een genot om naar te kijken, is de man tussen strafschopgebieden zowel verdedigend als opbouwend. Assist bij de tweede goal was weer een typische Grindheim steekpass. Hij ontstijgt het niveau van de rest behoorlijk.
maikel 41
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-06-2009 09:48

Bericht door maikel 41 »

Ben ook een echte Grindheim fan, zijn inzet, werklust en voetballend vermogen spreken erg tot de verbeelding.
Heb voor deze keer op Assaidi gestemd, omdat ik hem een lust voor het oog vond.
Heel erg ijverig bezig en inderdaad de back van VVV was dolgedraaid na 90 minuten.
Dat er trouwens ook nog twee stemmen voor Breuer zijn, snap ik geen enkele jota van.
Hoe masochistisch moet je zijn om op die schijtlaars te stemmen.
Hou je dan niet van voetbal? Gaat het enkel en alleen maar om zijn krullebol en zijn nietszeggende reakties?
Ik kan er niet meer bij.
Hoop dat er woensdag avond nog iets voor ons in het vat zit, maar vrees met grote vreze Ajax, na de 2 - 2 tegen Exelsior.
Ze zullen erg gebrand zijn en ben bang voor net zo'n afstraffing als vorig seizoen.
We zien het wel.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

En daar zijn we weer ... sc Heerenveen - VVV van afgelopen zaterdag levert 43 stemmen. Er wordt goed gestemd dit jaar! De top 2 scoort goed.

22 stemmen (51%) voor Assaidi! 3 punten voor hem en wederom goed er bij is Grindheim, 2e met 10 stemmen. Verder zijn er 4 spelers met 2 stemmen dus ik wijs geen nummer 3 aan, ik vind 2 stemmen niet overtuigend genoeg als er 4 spelers zijn met 2 stemmen.

Daarmee de volgende stand:

Grindheim 18 punten
Assaidi 8 punten
Kruiswijk, Breuer, Narsingh, Svec en Janmaat 5 punten
Kopic 3
Steppe 3
Dost 3
Breuer 3
Beerens 3
Kruiswijk 2
Koning 1
JAP 1
Elm 1
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ajax - Heerenveen leverde weinig stemmen op, namelijk 17 stemmen (wat er nu nog staat, klopt niet). 7 stemmen voor Ellegaard die de winnaar is, en verder 2 stemmen voor Vayrynen, Grindheim en Dost, maar die vervallen omdat ik 2 stemmen niet representatief vind.

Alleen 3 punten dus voor Ellegaard!

Daarmee de volgende stand:

Grindheim 18 punten
Assaidi 8 punten
Kruiswijk, Breuer, Narsingh, Svec en Janmaat 5 punten
Kopic, Steppe, Ellegaard, Dost en Beerens 3
Kruiswijk 2
Koning 1
JAP 1
Elm 1
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Grindheim.
SuikerBrood
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-04-2009 12:20

Bericht door SuikerBrood »

Grindheim.
Veruit de beste dit seizoen, elke wedstrijd haalt hij een degelijk niveau.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Grindheim inderdaad, met kop en schouders. Assaidi als 2e maar dan slechts op basis van de nummer 10 periode.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Is het een idee om de MoM-verkiezing direct na een wedstrijd in het westrijdtopic te plaatsen (en dit topic aan te houden voor de stand). Ik denk dat de discussies of opmerkingen die je hier ziet daar ook prima zouden passen en het aantal uitgebrachte stemmen zal stijgen...
Ik ruik corruptie...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Tsja.. dat kan er wederom maar eentje zijn: Grindheim.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Grindheim speelde inderdaad geweldig, maar toch stem ik op Assaidi. Die jongen speelde op de '10' echt alsof 'ie er al een lange tijd stond.
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Toch op Assaidi gestempt, vooral nadat hij op 10 ging spelen.
Het komt goed.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Sc Heerenveen - Excelsior, 42 stemmen gekregen. Wederom is Grindheim de grote winnaar met maar liefst 27 stemmen van de 42. 2e is Assaidi met 10 stemmen en een nummer 3 is niet toegewezen.

Daarmee de volgende stand:

Grindheim 21 punten
Assaidi 10 punten
Kruiswijk, Breuer, Narsingh, Svec en Janmaat 5 punten
Kopic, Steppe, Ellegaard, Dost en Beerens 3
Kruiswijk 2
Koning 1
JAP 1
Elm 1
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

sc Heerenveen - Heracles Almelo levert SVEC(15) als winnaar op met als 2e Assaidi (8) en 3e Narsigh (6).

Daarmee de volgende stand:

Grindheim 21 punten
Assaidi 12 punten
Svec 8 punten
Narsingh 6 punten
Kruiswijk, Breuer en Janmaat 5 punten
Kopic, Steppe, Ellegaard, Dost en Beerens 3
Kruiswijk 2
Koning 1
JAP 1
Elm 1
100% achter Marco van Basten!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Eigenlijk verdient niemand het om hier man of the match te worden.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik stel voor de optie 'niemand' toe te voegen aan deze poll?
maikel 41
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-06-2009 09:48

Bericht door maikel 41 »

Waarom mag Breuer zo vaak op zichzelf stemmen?
Ik kan maar 1 keer op grindheim ( altijd voorop in de (strijd)) stemmen?
Bar en boos, zo slecht heb ik ze nog nooit zien spelen.
Bezieling? Niet gezien.
Strijd? niet gezien.
Als ik met zo'n instelling op mijn werk was, had ik allang de zak gekregen.
Wat vragen ze een geduld en mededogen ( medelijden) van hun supporters.
Ik kan me er niet eens meer kwaad om maken.
Het is meelijwekkend als je dat stelletje nietsnutten over het veld ziet slenteren.
Ze zijn het niet (meer) waard om een Heerenveen shirt te dragen.
GA JULLIE DIEP SCHAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

maikel 41 schreef:Waarom mag Breuer zo vaak op zichzelf stemmen?
Ook mijn stem is uitgegaan naar Breuer. Simpelweg omdat hij ontzettend veel NAC-aanvallen heeft onderschept, waarbij hij ook Kruiswijk tal van keren te hulp moest schieten. Ook bemoeide hij zich de tweede helft maar met de opbouw en aanvallen, terwijl hij daarvoor helemaal niet de aangewezen speler voor is. Daarom is hij voor mij de beste. Grindheim volgt op de tweede positie, dit omdat hij de eerste helft een te zwak niveau haalde. Later herstelde hij zich wel.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

maikel 41 schreef:Waarom mag Breuer zo vaak op zichzelf stemmen?
Dat vraag ik mij inderdaad ook af. Absoluut niet de MOTM.
Gekozen voor Ellegaard. De enige, maar dan ook echt de enige in deze wedstrijd die mij kon bekoren.
Zelfs Grindheim vond ik iets minder.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
XbWdX
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 14-05-2009 10:13
Locatie: Duiven

Bericht door XbWdX »

maikel 41 schreef:Waarom mag Breuer zo vaak op zichzelf stemmen?
Ik zat te twijfelen tussen Breuer en Stuhr Ellegaard. Uiteindelijk heb ik voor Breuer gekozen om dezelfde reden als Superfries88'. Omdat hij zijn taken uitvoerde en de rotzooi van andere opruimde. Zonder hem was de nederlaag veel groter geworden.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

XbWdX schreef:Omdat hij zijn taken uitvoerde en de rotzooi van andere opruimde. Zonder hem was de nederlaag veel groter geworden.
Beide goals gezien? Bij de 1e loopt Amoah zo tussen hem en Kruiswijk weg. Bij de 2e wordt er vrij ingekopt tussen beide heren in. Dan voer je m.i. je taken niet echt uit. Nu deden meer mensen dit niet, maar daarom vond ik hem geen MOTM.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
XbWdX
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 14-05-2009 10:13
Locatie: Duiven

Bericht door XbWdX »

Flying Tilster schreef:Beide goals gezien? Bij de 1e loopt Amoah zo tussen hem en Kruiswijk weg. Bij de 2e wordt er vrij ingekopt tussen beide heren in. Dan voer je m.i. je taken niet echt uit. Nu deden meer mensen dit niet, maar daarom vond ik hem geen MOTM.
Bij de 1e goal gaat Breuer rugdekking geven aan Koning. Wat goed is! Kruiswijk staat te slapen bij de steekpas. Amoah staat 5 meter verder van de goal als hij, maar toch is Amoah er eerder. Kruiswijk moet hem oppakken.

Bij de 2e goal staat Breuer rugdekking te geven aan Koning. Wat goed is! Kruiswijk neemt de man over. Wat ook goed is, maar verliest hem vervolgens uit het oog. Zijn tegenstander kopt terug naar de vrije Schilder, die had moeten worden gedekt door Grindheim. Die hem even daarvoor liet lopen.

De 1e goal ligt bij Kruiswijk. De 2e goal bij Kruiswijk en voornamelijk Grindheim. En bij beide speelt Koning ook niet zo'n hele goede rol.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Flying Tilster schreef:[..]

Beide goals gezien? Bij de 1e loopt Amoah zo tussen hem en Kruiswijk weg. Bij de 2e wordt er vrij ingekopt tussen beide heren in. Dan voer je m.i. je taken niet echt uit. Nu deden meer mensen dit niet, maar daarom vond ik hem geen MOTM.
De eerste goal mag Janse natuurlijk nooit zo vrij opkomen over de flank (waar was Narsingh?). Breuer moet vervolgens rugdekking gaan geven en dan loopt Amoah simpel weg bij Kruiswijk. Het was mijns inziens een zo goed als perfecte aanval en hadden wij zo gescoord dan was Jan-en-alleman lyrisch geweest.
Bij de tweede goal kun je je ook afvragen waarom Schilder zo vrij in mag schieten, waarom liep Grindheim niet meer mee? Kijk de beelden er maar eens op na..

Veel erger nog vind ik de 'acceptatie' die meteen na de 2e goal de spelers uitstralen. Geen woede, geen nijdige koppen, geen 'en nu wij!!'. Nee, berusting. Ze hebben geen idee hoe dit als elftal recht te zetten, er lijken geen afspraken te zijn, geen looplijnen, geen vertrouwen in zichzelf en in elkaar. En als dan de kansen die je puur op basis van de aanwezige individuele kwaliteit nog wel krijgt op een aansluitingstreffer niet worden benut, dan gaat langzaam maar zeker het licht uit..

Om terug te keren naar MOTM, ik heb op Haglund gestemd. Niet omdat hij nu zo geweldig speelde. Wel omdat hij er 200% voor ging en na afloop nog een aantal minuten verdwaasd op het veld rond heeft gelopen, zo kapot was hij er van..
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Persoonlijk vond ik Svec als enige overeind blijven. Hij ging eruit en het elftal stortte in.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik heb op de keeper gestemd. Ik vond geen enkele veldspeler voor MotM in aanmerking komen. Ook Svec niet want die speelde dinsdag ook heel matig. Je kan wel zeggen dat toen hij er uit ging de boel instorte, maar ook voor rust liep het voor geen meter en had het ook zomaar al 0-2 kunnen staan. Svec en ook Grindheim deelden deze keer in de malaise. Ellegaard ook al blijf ik hem matig vinden viel niks te verwijten en heeft er best nog wat uitgehouden ook. Haalde eigenlijk zo'n beetje als enige een acceptabel niveau over de hele wedstrijd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

TWR22 schreef:Persoonlijk vond ik Svec als enige overeind blijven. Hij ging eruit en het elftal stortte in.
Instorten? Dat lijkt me niet, want vanaf moment één was het al pure armoede. Ook met Svec was het wachten totdat het mis zou gaan (evenals na rust tegen Heracles). Dat hij een betere indruk maakte dan Haglund is dan weer wel waar.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

sc Heerenveen - NAC voor de beker op 9 november 2010, een teleurstellende wedstrijd.

Ellegaard krijgt 10 stemmen (3 punten) en Breuer en Grindheim elk 6 stemmen (en elk 2 punten).

Daarmee de volgende stand:

Grindheim 23 punten
Assaidi 12 punten
Svec 8 punten
Breuer 7 punten
Narsingh en Ellegaard 6 punten
Kruiswijk en Janmaat 5 punten
Kopic, Steppe, Dost en Beerens 3
Kruiswijk 2
Koning 1
JAP 1
Elm 1
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ik vond Vayrynen gister de beste man van het veld. Hopelijk is dit niet een positieve uitschieter maar kan hij deze lijn doortrekken. Dan is Mika weer zeer waardevol voor dit Heerenveen.
Plaats reactie