Man of the Match 2010/2011

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

RODA JC - sc Heerenveen (15 mei 2011)

Peiling eindigde op 18-05-2011 09:41

Vandenbussche
3
43%
Gouweleeuw
0
Geen stemmen
Djuric
0
Geen stemmen
Kruiswijk
0
Geen stemmen
Haglund
0
Geen stemmen
Kainz
0
Geen stemmen
Janmaat
3
43%
Elm
0
Geen stemmen
Assaidi
0
Geen stemmen
Grindheim
0
Geen stemmen
Narsingh
0
Geen stemmen
Djuricic
0
Geen stemmen
Dost
1
14%
Beerens
0
Geen stemmen
Martinus
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 7

geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Er is er maar één die verdient om MotM te zijn en dat is Mika
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Väyrynen, zeer zeker. Als enige speler deelde hij niet echt mee in de malaise (al ging er heus wel eens wat fout) en hij nam tenminste de verantwoordelijkheid om het publiek te bedanken. Alleen dat laatste al maakt hem wat mij betreft man van de wedstrijd.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Vayrynen, werkte hard, zelfs als laatste man de beste die we in jaren hadden. Djuricic absoluut goede 2e. Jammer dat er mensen op Breuer stemmen, Jans en ook Breuer zelf zeiden dat t dramatisch was.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik overweeg om met dit topic te stoppen. Breuer eindigt deze keer op de 3e plaats en dus is het puur jennen van een aantal Forummers hier want iedereen weet - ook zij - dat Breuer een dramatische wedstrijd speelde. En dan toch hem MOTM te kiezen, dat is niet serieus te nemen. Sorry.

sc Heerenveen - FC Groningen
heeft 35 stemmen, Vayrynen krijgt er 17, Djuricic 11 en Breuer 3.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Elm 13 punten
Breuer 11 punten
Narsingh 9 punten
Vayrynen 8 punten
Beerens en Ellegaard 6 punten
Kruiswijk, Dost en Janmaat 5 punten
Kopic, Steppe 3 punten
Djuricic 2 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

TWR22 schreef:Ik overweeg om met dit topic te stoppen. Breuer eindigt deze keer op de 3e plaats en dus is het puur jennen van een aantal Forummers hier want iedereen weet - ook zij - dat Breuer een dramatische wedstrijd speelde. En dan toch hem MOTM te kiezen, dat is niet serieus te nemen. Sorry.
Dat is geheel te begrijpen. Dit is niet begonnen om iemand te 'steunen' omdat we medelijden met iemand hebben. Stem dan niet. Wie heeft er gestemd op Breuer en wat is de beweegreden daarvoor geweest?

Dit topic is ooit begonnen als tegenhanger van de MOTM verkiezing in het stadion. Dit gaat nu dezelfde kant op en dat lijkt me niet de bedoeling. Dan kunnen we er beter mee ophouden.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Ik stem geregeld op Breuer, dat wil ik wel toegeven omdat hij meer krediet verdiend. Deze keer heb ik niet op hem gestemd omdat hij ook niet de beste was.
Degenen die op Breuer gestemd hebben, zullen ongetwijfeld Grunnstad, Bommen Berend en/of een andere Groninger
Ik denk dat je deze wedstrijd door de vingers moet zien
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Feanfan 1 schreef:Ik stem geregeld op Breuer, dat wil ik wel toegeven omdat hij meer krediet verdiend.
Dat je hem krediet wilt geven is prima, maar dat heeft niks te maken of hij MOTM is. En dat geldt niet alleen voor de laatste wedstrijd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Er zijn geregeld wedstrijden dat hij tot de beteren hoort. Dat iemand dan 2 goals maakt is voor is voor mij niet belangrijk t.o.v. MOTM. Vayrynen was afgelopen zondag overduidelijk de beste man van het veld, dus stem ik op hem. Bij ADO was Breuer ook een van de slechtsen, dus dan stem ik ook niet op hem.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Dank jullie voor de reactie. Inderdaad: het is puur MOTM, zie inleiding. Wie vond jij de BESTE. Dus niet de liefste, leukste, aardigste, meest gepest, verdient meer steun, kan meer dan anderen denken, etc. Nee, de BESTE. En ik heb ook mijn voorkeuren maar Elm heeft al in geen weken een stem van mij gehad bijvoorbeeld omdat ik hem niet beste vond. NIEMAND kon Breuer de beste vinden afgelopen zondag, geen discussie over mogelijk. Als er 3 toch op stemmen, dan zou dat inderdaad mensen als Twente en Groningen fans kunnen zijn, die het simpelweg verzieken. Blijf dan gewoon weg van dit forum ... kom op zeg.
100% achter Marco van Basten!
Tukkers Delight
Wereldspeler
Berichten: 1088
Lid geworden op: 14-07-2009 15:28
Locatie: Newquay, Chigasaki?

Bericht door Tukkers Delight »

TWR22 schreef:Als er 3 toch op stemmen, dan zou dat inderdaad mensen als Twente en Groningen fans kunnen zijn, die het simpelweg verzieken. Blijf dan gewoon weg van dit forum ... kom op zeg.
Tuurlijk, als het jou niet bevalt hebben de andere supporters het gedaan en worden ze ook nog verzocht weg te blijven van dit forum. Get a life, waar hebben we het over? Ik zou een uitgebreid onderzoek beginnen, afwijkend stemgedrag mag niet getolereerd worden.
Closing The Gap
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Maak je niet zo druk. Wij gaan er vanuit dat er eerlijk gestemd wordt en als er 3 stemmen voor Breuer zijn in de wedstrijd tegen Groningen kan niemand dat serieus nemen.Tegen Twente zou hij wel stemmen verdiend hebben. Als Groningers ook stemmen, wat niet hun bedoeling is, dan zou ik als Groningenfan ook op Breuer stemmen. Die heeft hen het meeste geholpen.

Dat is hetzelfde als Heerenveen supporters op Rosales stemen na de wedstrijd Heerenveen - Twente. Die bakte er namelijk ook niks van
jong
Jeugdspeler
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-06-2009 23:13

Bericht door jong »

Gewoon doorgaan met Man of the Match. Aan het einde van het seizoen staat de beste bovenaan en dan maken deze 3 stemmen op Breuer niets uit.

Als mensen nu op Breuer hebben gestemd, omdat zij vinden dat hij de beste speler in deze wedstrijd was van Heerenveen, dan moet je maar denken dat die mensen absoluut geen verstand van voetbal hebben.
AMF
Bankzitter
Berichten: 190
Lid geworden op: 05-10-2009 17:05
Locatie: Utrecht

Bericht door AMF »

Een of twee hebben gewoon verkeerd gedrukt. Ik heb ook wel eens op de verkeerde gestemd nadat ik weer eens goed ziek was na een verloren wedstrijd. Daarbij de vaste Breuer stemmer (zoals JAP die ook lijkt te hebben) en je zit op 3.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

sc Heerenveen - NEC levert 17 stemmen op.

Winnaar: Kopic met 5 stemmen. De vorige keer dat hij mee speelde (enige keer), won ie ook meteen. Gedeeld 1e is Vayrynen met ook 5 stemmen, die sterk stijgt in het klassement de laatste weken. Gedeeld 3e zijn Breuer en Djuricic met elk 1 stem.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Elm 13 punten
Breuer 12 punten
Vayrynen 11 punten
Narsingh 9 punten
Beerens, Kopic en Ellegaard 6 punten
Kruiswijk, Dost en Janmaat 5 punten
Djuricic en Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

NAC - Heerenveen, een uitstekend resultaat en de poll is goed bezocht: 32 stemmen.

De winnaar: NARSINGH met 10 stemmen.
Tweede is de man die terug is van de bank: Janmaat met 7 stemmen.
Derde is de keeper Ellegaard met 6 stemmen.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Elm 13 punten
Breuer en Narsingh 12 punten
Vayrynen 11 punten
Janmaat en Ellegaard 7 punten
Beerens en Kopic 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic en Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt

Opvallend: Narsingh staat hoger dan Beerens, terwijl hij alleen maar als zijn vervanger speelt.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Poll van AZ geopend.
maikel 41
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-06-2009 09:48

Bericht door maikel 41 »

Als ik zo de tussenscore zie in de MotM en Breuer met afstand voorop zie, twijfel ik hevig aan een aantal stemmers op dit forum.
Wie afgelopen zaterdag MotM was, is voor mij ook moeilijk, maar een Janmaat, Kopic etc, waren toch wel beter dan mr. foute pass.
Djuric had zeker niet zijn beste dag,( wat een slecht begin aan de wedstrijd), maar om dan zijn vervanger MotM te maken is gewoon niet normaal.
Voor de rest was de instelling slap tot zeer slap en het voetballend vermogen houdt op te bestaan, als Vairinnen niet mee doet.
Assaidi, Narsingh en Djuricic hadden geen oog voor medespelers en verdwaalden in balverlies of vastlopen in een meerderheid van tegenstanders.
Solisten die het teambelang vergeten.
Een wedstrijd om te vergeten met een treurige conclusie tot slot,
We hebben in het linker rijtje niets te zoeken, we zijn koploper van de grauwe middelmatigheid en de niet eredivisiewaardige teams.
P.S. Roorda had een knappe dag bij Exelsior, misschien ontwikkeld hij zich daar nog en hebben we daar volgend seizoen nog iets aan.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

maikel 41 schreef:Als ik zo de tussenscore zie in de MotM en Breuer met afstand voorop zie, twijfel ik hevig aan een aantal stemmers op dit forum. Wie afgelopen zaterdag MotM was, is voor mij ook moeilijk, maar een Janmaat, Kopic etc, waren toch wel beter dan mr. foute pass.
Kijkende naar Breuer's invalbeurt heeft hij in deze wedstrijd tegen AZ weinig foute passes afgegeven. En naar deze wedstrijd kijk ik. Ben helemaal geen Breuer fan en hoop ook dat er nog een goede CV'er bijkomt. Maar mensen die op hem gestemd hebben in MOTM kan ik wel begrijpen. Beter dan toen tegen Groningen.
Voor mij was het Kopic. Die heeft zijn kans met beide handen aangegrepen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Heerenveen - AZ van 19 februari 2011 .... 30 stemmen, een gedeelde 1e plaats en een gedeelde 3e plaats.

Breuer en Kopic krijgen 8 stemmen en zijn dus eerste.
Janmaat en Djuricic krijgen 4 stemmen en zijn dus gedeeld 3e.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Breuer 15 punten
Elm 13 punten
Narsingh 12 punten
Vayrynen 11 punten
Kopic 9 punten
Janmaat 8 punten
Ellegaard 7 punten
Beerens 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic 4 punten
Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Met afstand: Narsingh.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Willem II - sc Heerenveen, het dieptepunt van het seizoen levert 28 stemmers op. Maar liefst 21 stemmen gaan naar NARSINGH, veel overtuigender kan je niet winnen. 3 punten voor de man die Beerens doet vergeten. Op de 2e plaats met 2 stemmen is Vayrynen, een 3e plaats wijzen we niet aan.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Breuer en Narsingh 15 punten
Elm en Vayrynen 13 punten
Kopic 9 punten
Janmaat 8 punten
Ellegaard 7 punten
Beerens 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic 4 punten
Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Sc Heerenveen - Feyenoord, 6 maart 2011. 19 stemmen op deze pot, met als toepasselijke winnaar uitermate overtuigend: JANMAAT. Op de 2e plek met 3 stemmen staat Vayrynen en een nummer 3 kunnen we niet aanwijzen.

Het levert een nieuwe stand op:


Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Vayrynen, Breuer en Narsingh 15 punten
Elm en Vayrynen 13 punten
Janmaat 11 punten
Kopic 9 punten
Ellegaard 7 punten
Beerens 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic 4 punten
Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Vitesse - Heerenveen, 16 stemmers maar en er worden 2 prijzen verdeeld. Janmaat is de grote winnaar met 9 stemmen en Ellegraad krijgt er 3. De rest is te verdeeld. Janmaat scoort week op week en staat al vrij hoog, zeker gezien het aantal wedstrijden dat hij gespeeld heeft.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi 17 punten
Svec 16 punten
Vayrynen, Breuer en Narsingh 15 punten
Janmaat 14 punten
Elm en Vayrynen 13 punten
Kopic en Ellegaard 9 punten
Beerens 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic 4 punten
Steppe 3 punten
Koning en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Mijn laatste seizoen MOTM. Wie neemt t over?

Heracles - Heerenveen. 17 stemmen. 8 Janmaat, 3 Haglund, 2 Fazli. Janmaat gaat lekker.

Het levert een nieuwe stand op:

Grindheim 26 punten
Assaidi en Janmaat 17 punten
Svec 16 punten
Vayrynen, Breuer en Narsingh 15 punten
Elm en Vayrynen 13 punten
Kopic en Ellegaard 9 punten
Beerens 6 punten
Kruiswijk en Dost 5 punten
Djuricic 4 punten
Steppe 3 punten
Haglund 2 punten
Koning, Fazli en JAP 1 punt
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Ik mag toch hopen dat de Feanfan speler van het jaar bokaal dit jaar naar geen enkele speler gaat?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

xander schreef:Ik mag toch hopen dat de Feanfan speler van het jaar bokaal dit jaar naar geen enkele speler gaat?
Het zou ze inderdaad sieren dat een jaartje over te slaan. Geen enkele speler verdient die prijs, en het zou een belediging zijn voor vroegere winnaars zoals Petter Hansson en Danijel Pranjic.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

We kunnen ook op Drost stemmen :mrgreen:
Die had met zijn tikkie-terug perfect bij deze selectie gepast
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Ik stem blanco want in vind het te moeilijk om te kiezen uit al deze toppers. :wink:
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Ik stem voor de speler(s) met nummer 23
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Gouweleeuw.

(Eigenlijk te triest voor woorden dat een debutant i.m.o. nog goed staande bleef. De rest liet hem in de steek)
Plaats reactie