Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik denk dat men het niet in hem ziet zitten. Als hij 'nog niet klaar is' zou hij wel speeltijd hebben gekregen via invalbeurten om te wennen en de stap te maken.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Heeft hij misschien de hele wedstrijd met de beloften meegespeeld? Misschien 'sparen' voor reserve speler dit weekend?
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Als je met de beloften bedoelde?daar speelde hij de gehele wedstrijd zeer verdienstelijk
Dirk
Invaller
Berichten: 290
Lid geworden op: 08-04-2006 10:51

Bericht door Dirk »

Ik denk dat deze jongen helaas ook weer op de hoop Elyounoussi, Kalou, Kopic, Beda, Janmaat etc. zal belanden.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Wie weet. Misschien gaan er in de winter nog mensen weg, of anders aan het eind van het seizoen.
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Hij gaat iig niet mee naar Berlijn. Dus niet goed genoeg. Wie zijn die Wolven en De Vries eigenlijk...
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik heb er weinig vertrouwen in dat Igor het hier nog gaat redden. Binnengehaald als grote aankoop, maar op een helft na tijdens de JC-schaal nog niets kunnen laten zien. Al sinds de start van de competitie speelt ie bij de beloften en nu moet hij zelfs jeugdspelers voor zich dulden.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Die gaat dus straks in hetzelfde busje als Kopic terug richting oost Europa. Jammer dat hij het niet heeft kunenn brengen, of hij is slecht gescout.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik vraag me zelfs af of iemand van de Heerenveen - verantwoordelijken hem ooit heeft zien spelen.
Maar hard maken kan ik dat natuurlijk niet.
Dirk
Invaller
Berichten: 290
Lid geworden op: 08-04-2006 10:51

Bericht door Dirk »

Ach, de zoveelste miskoop, contract tot 2013. Alle verdiende transfergeld uit het verleden wordt op deze wijze verspild.
Straks; en een zwakke selectie en geen geld meer, dan zijn we helemaal het haasje.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Als ze er niks mee doen zoals nu, is het wederom een 100% miskoop. Geef die man een kans!
100% achter Marco van Basten!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gekko schreef:Die gaat dus straks in hetzelfde busje als Kopic terug richting oost Europa.
Kan het bestuur ook niet in die bus gaan stappen? Kunnen ze daar een club zoeken waarbij ze miljoenen weggooien aan miskopen!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Eindelijk weet ik wat er met Duric aan de hand is. Volgens vi heeft hij een knie kwetsuur. Hoe lang al en hoe lang dat nog gaat duren staat er helaas niet bij. Onbegrijpelijk dat de club hierover niet communiceert. Zoiets kan prima via de eigen website. Hij werd toch als redelijk grote aankoop binnengehaald.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Zal wel wat meevallen, tegen NEC in het stadion was hij er nog bij.
Op naar het volgende seizoen....
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

En tegen Helmond Sport-uit, afgelopen maandag, ook.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een gevalletje 'gewogen en te licht bevonden' (of juist te zwaar). Als Janmaat hem voorbij is in pikorde dan zegt dat wat.
Kipy
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 06-05-2009 16:48

Bericht door Kipy »

Gekko schreef:Een gevalletje 'gewogen en te licht bevonden' (of juist te zwaar). Als Janmaat hem voorbij is in pikorde dan zegt dat wat.
Sinds wanneer speeld Đurić op rechtsback?
Janmaat is toch echt een rechtsback en Đurić een centrale verdediger.
2de seizoen van trond is altijd stront..
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Nee, maar Breuer had dan gewoon rechtsback kunnen spelen en Djuric in het centrum.
Ik neem tenminste aan dat het zo bedoeld was.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat zeg ik. Er viel een centrale verdediger weg en dat werd opgelost door de rechtsback centraal te laten spelen. Daaruit komt mijn conclusie dat Djuric niet in beeld is. Anders was hij wel in het centrum geplaats en had Breuer op rechts kunenn spelen.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1596
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Ik meende ergens gelezen te hebben dat Djuric met een knieblessure kampt, wellicht speelde dat ook mee.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Vreemd dat dit niet goed wordt gecommuniceerd na de achterban...
Kopic zat gisteren op de bank tegen RBC, vind het jammer dat Jang de Jonge hem geen speelminuten heeft gegund.
Flamingo
Invaller
Berichten: 370
Lid geworden op: 12-11-2008 10:28

Bericht door Flamingo »

Vanochtend kom ik iemand met connecties tot sc heerenveen tegen, en ja waar begin je dan als eerste over te praten ja natuurlijk onze trots. En ja dat het niet loopt zoals het moet, deze bron was het laaiend met mij eens en verklapte dat er wel iets staat te gebeuren bij heerenveen, ja zeg ik, dat mag ik hopen, dus was niet tevreden met zijn antwoorden. toen kwam het al snel op het feit dat de verdediging onze slechte linie was, dus ik zeg waarom djuric er niet in. Het antwoord was: die is in de winterstop wel vertrokken. Dus ik ben verbaasd maar had het ook een klein beetje verwacht, weer een speler die hier met grote verwachtingen heen kwam, dit zou wel eens de grote beer voor de verdediging zijn, nou dat is dan toch echt een blunder van het scoutingsapparaat.

Groetjes
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zoals ik bij het wedstrijdtopic plaatste, ik heb hem een keer of wat bezig gezien in de voorbereiding, daarna bij de JC schaal op trainingen en laatst bij Jong Heerenveen. Ik werd er niet vrolijk van en snap heel goed dat zowel JdJ als Sollied geen gebruik van hem maakten. Heel matige voetballer.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Meende dat deze jongen toch zeker anderhalf miljoen heeft gekost. Het schijnt dat ze bij zijn vorige werkgever nog steeds op de grond liggen van het lachen. :(
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Het is toch een drama he > Djuric, Kopic, Lazaro, Steppe, Lesjal en in mindere mate Janmaat en Popov. Vijf aankopen waarvan er geen een overtuigd in de verdediging
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Eric schreef:Het is toch een drama he > Djuric, Kopic, Lazaro, Steppe, Lesjal en in mindere mate Janmaat en Popov. Vijf aankopen waarvan er geen een overtuigd in de verdediging
Ja tis inderdaad niet fijn. Tot op heden nog geen geweldenaars, Djuric valt niks over te zeggen. Nog nooit zien spelen, en je hoort er ook maar niks over. Kopic, tjsaa doet het redelijk bij de beloftes maar heeft ook nog niet kunnen overtuigen. Moet zeggen hij heeft tot dusver ook nooit een echte kans gehad, maar dat zal natuurlijk ook wel ergens aanliggen. Lazarro, hoor je ook niks over net als die andere 2 die net genoemd zijn. Jan de Jonge of iemand anders binnen heerenveen, waar ze in moeten verbeteren of waarom die niet voor hun kiest. Steppe, heeft tot dusver alleen maar blessures gehad en in de wedstrijden dat die speelde liet die zien dat die onrustig is maar wel degelijk talent heeft. Hij heeft een goeie reflex, is redelijk sterk in de 1 tegen 1 situaties en zijn voortzetting op die enorme slipper na :lol: is vaak snel en goed. Lesjal had zijn kans, greep hem met beide handen aan om vervolgens terug te vallen naar een niet al te best niveau. Janmaat en Popov moeten allebij nog beter worden in het verdedigen, deze 2 staan vaak niet goed, Popov kan soms nog wat op snelheid en kracht corrigeren maar Janmaat mist zelfs dat waardoor hij enorm kwetsbaar is. Aanvallend brengen ze zeker wat en daarom vind ik ook niet dat je dat als 'drama' kan zien.

Mij is ooit eens verteld, de middenlinie moet het sterkste zijn, vanuit draait het team :lol: :lol: Op dit moment is het middenveld aardig sterk, en Papa is goed. Maar onze centrale verdedigers missen kwaliteit en dat maakt het team kwetsbaar. Positioneel, weet niemand ECHT goed te staan. Breuer kan dit misschien nog het beste van alle 4, maar het zorgt voor onrust. Vandebusche keept goed maar ook hij weet die warboel voor hem niet goed neer te zetten. Iets wat met Vonk toch een minder goede keeper wel aardig lukte. Het centrum is onze achilleshiel, elke verdediger die is aangekocht of er al was mist wat. Zo is Dingsdag te traag, Bak kan niet voetballen, Breuer doet het aardig maar maar mist de kwaliteit om bepalend te zijn heeft het al druk genoeg met zichzelf, Kopic mist ervaring en Djuri blijkbaar kwaliteit. enz enz.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

De naam Riemer van der Velde valt opvallend weinig bij dit soort gelegenheden, vind ik. Even los van de vraag of er voldoende naar hem wordt geluisterd, want dat kan ik niet beoordelen. Vorig seizoen heeft hij op scoutingsgebied weinig kunnen doen, wegens fysieke problemen. Tijdens de voorbereiding gaf hij aan van de meer recente aankopen alleen Papadopulos zelf te hebben aangedragen. Onlangs is daar Assaidi bijgekomen.

Djuric dus niet. Maar zal hij überhaupt wel gescout zijn? Hij had voorafgaand aan zijn transfer maandenlang niet gevoetbald. Of hij voor die tijd al bekeken is? Je zou voor de betreffende scout hopen van niet. Dat zou echter betekenen dat de club in navolging van Matusiak spelers blijft halen op basis van DVD-beelden en/of tips van makelaars en trainers. Niet ongebruikelijk overigens, in het hedendaagse voetbal, maar een bar slechte zaak.

Riemer heeft ook miskopen gedaan. Maar toch. Hij heeft niet het eeuwige (scoutings)leven. Als dit soort miskleunen maatgevend zijn voor het post-Riemer-tijdperk dan zie ik de toekomst somber in.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

al met al is hetgeen wat hier genoemd wordt het vragen waard, aanstaande vrijdag.
Toch weer jammer dat er wéér een verdediger niet brengt wat het moet brengen. Is er nergens een scout te vinden die op verdedigend vlak een goed inzicht heeft? Want dat lijkt er te ontbreken.
No offense, but....Defense! Defense!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Rick schreef:Mij is ooit eens verteld, de middenlinie moet het sterkste zijn, vanuit draait het team :lol: :lol: .
Ik vind dat het middenveld best wel vaak wordt overlopen. Tegen Ajax kwamen ze er constant overheen, tegen Hertha, tegen Willem II. Elm is te traag en Losada is te licht. Dit zijn in mijn ogen twee zwakke schakels. Met Grindheim en Vayrynen ga je er al een stuk op vooruit.

Toch echt weer zonde dat er weer een verdediger niet goed genoeg wordt bevonden. En deze was 1,3 miljoen. Weer een miskoop van het bestuur. Hoeveel miljoenen mogen deze incapabele prutsers nog weggooien?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

sc H'veen, let maar op: binnen een paar jaar Nldse top
Aldus een onderschrift :lol:
OT; benieuwd of het bestuur morgen nog iets over hem te zeggen heeft. Was toch ook niet de goedkoopste speler..
SCH
Plaats reactie