Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Gister een verdienstelijke eerste helft gespeeld in Mechelen. Niet in de problemen geweest tegen Rossini (oud Utrecht).
Ladies and gentleman: We've got him!
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Caspar schreef:Gister een verdienstelijke eerste helft gespeeld in Mechelen. Niet in de problemen geweest tegen Rossini (oud Utrecht).
Rossini is natuurlijk ook niet de grootste topper. :) Anyway, dinsdag maar weer een helft en dan in de JC schaal maar de hele wedstrijd!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Dat klopt natuurlijk helemaal. Toch stond het in de tweede helft (met Jong a Pin voor Djuric) een stuk minder zeker achterin.
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

Hoop dat Duric beter is dan Dingsdag zodat hij in de centrale as kan spelen naast Bak Nielsen, wat extra kracht achterin is mooi meegenomen, met aan de backs Janmaat & Popov zie ik het nog wel goedkomen dit seizoen.

We moeten alleen misschien wel wat geduld hebben met aanpassing van oost Europese spelers, maar dat beloond uiteindelijk wel kijk maar naar Svec & Popov.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij doet wat hij moet doen maar ook nog niet meer dan dat. Bak laat de hele verdediging beter spelen.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Weinig van hem gezien vandaag. Wel een paar lange ballen die niet aan kwamen, maar ik heb niet goed gezien wie fout zaten bij die counters van de Turken en bij de goals.
Ben wel benieuwd wie er spelen als iedereen fit is achterin.
Ik denk gewoon Dingsdag en Bak eerlijk gezegd. Samen met Popov op links. Rechts wordt spannend.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Gekko schreef:Hij doet wat hij moet doen maar ook nog niet meer dan dat. Bak laat de hele verdediging beter spelen.
Wat verwacht je dan, dat iemand na 2 keer 3 kwartier de hele defensie al leid. Wat ik gister gezien heb van Djuric beviel me wel, als hij gewend is denk ik dat we een uitstekende centrale verdediger erbij hebben.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik verwacht op dit moment niets meer dan dat. Het geeft wel het verschil aan tussen Bak en hem. Bak is er langer, heeft status bij zijn medespelers als leider en stuurt de boel meer. Bij Djuric komt dat vast ook nog wel want voetballend en qua instelling lijkt het me wel iemand die moeietloos mee kan straks. Heeft even tijd nodig. Netto is de verdediging echter nu met Bak sterker.
scharrelkip
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 06-08-2007 11:27

Bericht door scharrelkip »

El Conde schreef:Weinig van hem gezien vandaag. Wel een paar lange ballen die niet aan kwamen, maar ik heb niet goed gezien wie fout zaten bij die counters van de Turken en bij de goals.
Ben wel benieuwd wie er spelen als iedereen fit is achterin.
Ik denk gewoon Dingsdag en Bak eerlijk gezegd. Samen met Popov op links. Rechts wordt spannend.
Word niet spannend denk ik.
Sollied zal gewoon zijn aanvoerder opstellen,al is ie dan minder dan Janmaat.
Let maar op!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

We moeten nou niet direct wonderen van Djuric verwachten. Hij komt net kijken en heeft maandenlang geen wedstrijd meer gespeeld.

Ik vond hem in Mechelen beter spelen dan tegen Trabzonspor.
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

De eerste indruk van Duric was niet denderend gister. Was snel moe, nog niet al te snel en qua voortzetting vaak een lange bal die niet aankwam.
Maar eerst maar eens aantal weken trainen en invallen/spelritme opdoen en dan kunnen we pas echt gaan oordelen.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Arjen schreef:De eerste indruk van Duric was niet denderend gister. Was snel moe, nog niet al te snel en qua voortzetting vaak een lange bal die niet aankwam.
Maar eerst maar eens aantal weken trainen en invallen/spelritme opdoen en dan kunnen we pas echt gaan oordelen.
Waarschijnlijk moet hij meteen aan de bak, de concurrentie is geblesseerd of ook niet goed genoeg.
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Die Djuric gaat het 100% redden, let maar op.. Heb via Hattrick, jawel het befaamde online voetbalspel, al jaren contact met iemand uit Novi Sad en laat hij nu net een seizoenkaart hebben daar.. Djuric had meerdere opties, maar koos bewust voor 'ons'. Groot talent, c.q. gelouterd in Servische competitie en nu al 2e stopper in nationale team. Ik heb vertrouwen!
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Stiffie
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Stiffie »

Djuric deed het voetballend heel aardig gisteren. Als hij wedstrijdfit is gaan we nog wel plezier aan hem beleven want ik denk dat het ook een behoorlijke slager in de duels is. Even geduld hebben, het komt goed!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

SCH schreef:Djuric deed het voetballend heel aardig gisteren. Als hij wedstrijdfit is gaan we nog wel plezier aan hem beleven want ik denk dat het ook een behoorlijke slager in de duels is. Even geduld hebben, het komt goed!
Voor iemand die nog maar 2 weken bij de club is deed hij het niet slecht. Het grote probleem is echter (volgens mij) de communicatie en de onrustige Popov die naast hem voetbald. Dingsdag weet dat Popov de neiging heeft spelers uit zijn rug te laten lopen en dat weet Igor niet.

Daar ging het gister (deels) mis en afgelopen dinsdag tegen Trabzonspor ook... Maar tot nu toe doet Igor het inderdaad, naar omstandigheden, goed.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Voor degene die het nog niet wist:

De spelersmakelaar van Djuric is ene Borislav Cvijanovic. Die maakt deel uit van het netwerk van Lemic. Paulo Henrique schijnt vast te liggen bij Bertolucci (bekend van oa Alex, Luisao, Jô), dat is ook iemand uit dat netwerk. Bij de transfer van Sulejmani (zaakwaarnemer: Radonjic) naar Ajax speelde Lemic ook een bepaalde rol. Het zou me ook niets verbazen als Djuricic geregeld is via Lemic, al kan ik dat niet hard maken. Dus dat is speculatie van mijn kant.

Maar het lijkt er dus op dat Heerenveen zaken doet met (het netwerk van) Lemic.

Twente heeft trouwens Rajkovic lopen en het schijnt dat die twee spelers die ze gehuurd hebben ook via Lemic zijn gehaald.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Eens te meer een goede reden te geloven in de kwaliteiten van onze Servische slager! Die Lemic heeft toch al heel wat toppers van "advies" voorzien :wink: .
The two most powerful warriors are patience and time.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Lemic is toch die gozer die voor problemen zorgde bij PSV?
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Duo Maxwell schreef:Lemic is toch die gozer die voor problemen zorgde bij PSV?
Lemic kreeg op het laatst een te grote vinger in de pap bij PSV en ook zou hij geloof ik geld in eigen zak hebben gestoken, maar dat weet ik niet zeker.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Lemic kreeg op het laatst een te grote vinger in de pap bij PSV en ook zou hij geloof ik geld in eigen zak hebben gestoken, maar dat weet ik niet zeker.
Lemic is bij veel clubs in meer of mindere mate betrokken.

Om maar wat clubs te noemen: Chelsea, Real Madrid, Manchester City, Barcelona, Benfica, Porto, Sporting CP, CSKA Moskou, Atletico Madrid, Fenerbahçe, Bayer Leverkusen, HSV. Ajax doet sinds kort ook zaken ermee, geloof ik. Diego Lugano die ze graag willen hebben ligt bijvoorbeeld vast bij Wagner Ribeiro.
Jelmer1981
Wereldspeler
Berichten: 1103
Lid geworden op: 08-06-2008 09:10

Bericht door Jelmer1981 »

Trainer beloftes positief over Djuric

Op korte termijn lijkt sc Heerenveen-trainer Trond Sollied er een serieuze optie bij te krijgen voor de defensie: Igor Djuric. De Serviër maakte ruim een maand geleden zijn opwachting in de selectie en is sindsdien volop aan het werk om wedstrijdfit te worden. Maandagavond kwam hij in actie met het beloftenteam in het gewonnen bekerduel met Jong FC Groningen en met succes. Niet alleen stond Djuric verdedigend zijn mannetje, maar ook scoorde hij de openingstreffer.

Op sc-Heerenveen.nl geeft Johnny Janssen, trainer van het beloftenteam van sc Heerenveen/FC Emmen, een positieve analyse over Djuric. “Igor was vanavond belangrijk. Hij speelde niet alleen goed, maar bemoeide zich ook nadrukkelijk met de organisatie. Hij zit er aan te komen.” Op de wedstrijd keek Janssen tevreden terug. “Het was niet groots, maar we hadden steeds controle. Het was een verdiende zege.’’
Bron: FeanFan
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Het viel mij gisteravond ook al op. Hij is nadrukkelijk aanwezig in het coachen en schuwt geen enkel duel. Het ziet er soms wat lomp en onbeholpen uit maar er stáát wel iemand. Bij Groningen liep ook een fysiek sterke gast voorin maar die kwam er amper aan te pas tegen Djuric.

Het verschil tussen Jong Heerenveen/Emmen en Heerenveen 1 is natuurlijk groot, maar hij maakte gisteravond een positieve indruk. Datzelfde gold overigens ook voor Pele van Anholt en Luciano Narsingh, maar dat is voor een ander topic.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Is hij beter dan Dingsdag?
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2023
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Die vraag moet Sollied maar beantwoorden.. ;)

Bovendien kunnen ze wellicht ook samenspelen, het zijn namelijk twee verschillende soort verdedigers. Ik zie Djuric meer als een langere en fysiek sterkere versie van Bak Nielsen. Een verdediging met bijvoorbeeld Bak en Djuric lijkt me wat teveel van hetzelfde.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Marça schreef:Die vraag moet Sollied maar beantwoorden.. ;)

Bovendien kunnen ze wellicht ook samenspelen, het zijn namelijk twee verschillende soort verdedigers. Ik zie Djuric meer als een langere en fysiek sterkere versie van Bak Nielsen. Een verdediging met bijvoorbeeld Bak en Djuric lijkt me wat teveel van hetzelfde.
En Bak zit nu al op de bank, dan nog verder naar achter denk ik ...
Dingsdag profileert zich op dit moment als leider achterin.
100% achter Marco van Basten!
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Marça schreef:Het viel mij gisteravond ook al op. Hij is nadrukkelijk aanwezig in het coachen en schuwt geen enkel duel. Het ziet er soms wat lomp en onbeholpen uit maar er stáát wel iemand. Bij Groningen liep ook een fysiek sterke gast voorin maar die kwam er amper aan te pas tegen Djuric.
Ookmij viel op dat hij nadrukkelijk aan het coachen was,veel spelers zette hij op de plek en Zeinstra maande hij vele malen tot rust met "keep the bal"
Gebruikersavatar
blauwekater
Invaller
Berichten: 431
Lid geworden op: 02-12-2002 16:05
Locatie: Emmeloord

Bericht door blauwekater »

Marça schreef: Ookmij viel op dat hij nadrukkelijk aan het coachen was,veel spelers zette hij op de plek en Zeinstra maande hij vele malen tot rust met "keep the bal"
Blijkbaar is keep the ball, keep the ball een van de weinige voetbal termen die hij kent. De wedstrijd tegen Omniworld was ook alleen maar keep the ball, keep the ball. Maar het is in ieder geval goed dat hij coaching verleend. Ben wel benieuwd. In het centrum (achterhoede) heb je mijns inziens wel iemand nodig die dit doet. Communicatie is met name daar belangrijk. Ik heb echter nog niet het idee dat men allemaal al wel zo goed Engels spreekt.

Hij maakte in de wedstrijd tegen Omniworld nog niet echt een geweldige indruk. Maar we zullen het zien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik heb begrepen dat hij Henrique en Kalou ieder in een hand optilde en in de ploemp heeft gekieperd. Zo sterk moet hij zijn :)
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1115
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Gekko schreef:Ik heb begrepen dat hij Henrique en Kalou ieder in een hand optilde en in de ploemp heeft gekieperd. Zo sterk moet hij zijn :)
dan heeft hij ook cker respect afgedwongen van de meeste jongen denk ik :mrgreen:
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

blauwekater schreef: Blijkbaar is keep the ball, keep the ball een van de weinige voetbal termen die hij kent. De wedstrijd tegen Omniworld was ook alleen maar keep the ball, keep the ball. Maar het is in ieder geval goed dat hij coaching verleend. Ben wel benieuwd. In het centrum (achterhoede) heb je mijns inziens wel iemand nodig die dit doet. Communicatie is met name daar belangrijk. Ik heb echter nog niet het idee dat men allemaal al wel zo goed Engels spreekt.

Hij maakte in de wedstrijd tegen Omniworld nog niet echt een geweldige indruk. Maar we zullen het zien.

volgens de LC was duric een van de uitblinkers tegen omniworld.
Plaats reactie