Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Het is niet altijd even subtiel, maar volgens mij is hij amper in de problemen geweest.
Wat mij betreft staat hij de volgende keer weer naast Kopic, deze mannen durven eens uit te delen.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Vrieskist schreef:Het is niet altijd even subtiel, maar volgens mij is hij amper in de problemen geweest.
Wat mij betreft staat hij de volgende keer weer naast Kopic, deze mannen durven eens uit te delen.
Ben ik het wel mee eens, het zijn beide niet de beste voetballers (alhoewel Kopic een heel behoorlijk pass in zijn benen heeft en verder wel een prima overzicht) maar er staat dan wel een centrum, lekker derop kletsen.
Bedankt Torcida:-)
Kipy21
Jeugdspeler
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-01-2010 00:52

Bericht door Kipy21 »

Squerrel schreef: Ben ik het wel mee eens, het zijn beide niet de beste voetballers (alhoewel Kopic een heel behoorlijk pass in zijn benen heeft en verder wel een prima overzicht) maar er staat dan wel een centrum, lekker derop kletsen.
Het stond inderdaad prima. Geen poespas gewoon weg die bal. Het zijn inderdaad niet de beste voetballers (al vind ik dat Kopic ook opbouwend zeker kwaliteiten heeft) maar dat is misschien juist wel goed. Gewoon die bal weg rammen.
Djuric weet van zich zelf dat hij niet goed kan opbouwen dus blijft hij lekker achterin en gaat hij geen gekke avonturen aan zoals Breuer altijd doet.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Tenminste een KEREL die duwt, vol slidings in zet en erin kleunt. Kopic ook heel goed, laten staan!
100% achter Marco van Basten!
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

TWR22 schreef:Tenminste een KEREL die duwt, vol slidings in zet en erin kleunt. Kopic ook heel goed, laten staan!
Niet te lyrisch worden hoor. Het is gewoon een hele beperkte verdediger die gisteravond niet echt op de proef is gesteld.
Hij draait als een oceaanstomer en heeft de startsnelheid van een tractor
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Djuric en Kopic zijn wat mij betreft het nieuwe centrale duo. Het gepruts van Breuer hoef ik niet meer te zien en Kruiswijk vind ik ook maar een beetje flets figuur.
Samen maken we de club sterk.
sonnema
Selectiespeler
Berichten: 740
Lid geworden op: 04-06-2003 10:19

Bericht door sonnema »

dirk2 schreef:Niet te lyrisch worden hoor. Het is gewoon een hele beperkte verdediger die gisteravond niet echt op de proef is gesteld.
Hij draait als een oceaanstomer en heeft de startsnelheid van een tractor
Als hij binnen zijn mogelijkheden blijft voetballen, geen gekke dingen doen, dan is dat prima.
Zelf is dit pas de 2e volledige wedstrijd die ik van hem heb gezien en hij is gisteren niet door de mand gevallen.
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

sonnema schreef: Als hij binnen zijn mogelijkheden blijft voetballen, geen gekke dingen doen, dan is dat prima.
Zelf is dit pas de 2e volledige wedstrijd die ik van hem heb gezien en hij is gisteren niet door de mand gevallen.
Wacht maar tot ie echt getest gaat worden...
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

dirk2 schreef:Wacht maar tot ie echt getest gaat worden...
Tegen Vlemminx spelen is toch een goede test ? Dat is echt een hele lastige opponent hoor.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
BWdinamite
Invaller
Berichten: 256
Lid geworden op: 23-03-2009 17:03

Bericht door BWdinamite »

Ik ben het met Dirk eens. Het viel mij op dat hij opbouwend ook weinig voorstelt. Gisteren werd hij nauwelijks echt getest. Maar na het duo Breuer-Kruiswijk zijn sommigen denk ik snel geneigd alles maar beter te vinden. Kopic vind ik daarentegen wel een verademing.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Ik weiger, na mijn eerdere ervaringen, te geloven dat Djuric ook maar iets toevoegt aan dit elftal. Het zal de zwakte van NEC zijn geweest, dat kan niet anders.
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Aan de bal is het zo onwennig wat Djuric laat zien. In de duels vond ik hem ook niet echt overtuigen. Echter, echte fouten heeft hij niet gemaakt dus geen slechte wedstrijd voor hem, al vond ik Kopic een veel betere indruk achterlaten!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Djuric heeft als voordeel dat hij een groot sterk lijf heeft.
Breuer heeft ook een startsnelheid van een tractor. Wat mij betreft mogen kopic en djuric het nog wel een wedstrijd proberen en dan breuer op de plek van JAP graag.

Maar we zullen zien wat Jans doet de volgende wedstrijd wanneer Kruiswijk weer mag spelen...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

dirk2 schreef: Niet te lyrisch worden hoor. Het is gewoon een hele beperkte verdediger die gisteravond niet echt op de proef is gesteld.
Hij draait als een oceaanstomer en heeft de startsnelheid van een tractor
Soms heb je meer aan één oceaanstomer dan twee rubberbootjes achterin.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Djuric heeft gister enorm veel kopduels gewonnen. Laat dit centrale duo maar een aantal weken staan, komt wel goed met deze 2.
De Boer
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 21-03-2008 21:00
Locatie: Fryslân / Amsterdam

Bericht door De Boer »

Het kan verkeren. Milan Miskopic en Igor "Bogarde" Djuric die het centrum vorm(d)en bij Heerenveen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

BK2007 schreef: Tegen Vlemminx spelen is toch een goede test ? Dat is echt een hele lastige opponent hoor.
Djuric deed het absoluut beter dan ik vooraf had vermoed, maar desondanks kreeg Vlemminx drie levensgrote kansen.
Dat die er niet in gingen was niet de verdienste van Djuric.
Bij de laatste viel inderdaad zoals iemand al zei zijn balbehandeling op, heel kleine tikjes vooruit als hij opkomt.
Je bent elk moment bang dat hij daardoor de bal niet meer weg krijgt als hij gehinderd wordt. Maar goed, gisteren leverde dat geen schade op.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Als Djuric geen enkele kans weg had gegeven en alles goed had gedaan dan speelde hij niet bij Heerenveen.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Djuric past als 'dommekracht' natuurlijk prima tegen Vlemmincks. Tegen een beweeglijke spits bijv Wolfswinkel is t minder slim. Beetje aanpassen ad tegenstander maar laat'm maar spelen dan komt ie ook eerder weg
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij speelde gister niet slecht, maar wij speelden natuurlijk met alle respect tegen NEC.
Hopelijk kan hij zich een beetje doorontwikkelen, hij is opbouwend echt heel slecht, nog slechter als Breuer...
Maar puur als mandekker deed hij het niet verkeerd, wat mij 2e helft opviel was dat zijn teamgenoten zich duidelijk ergerden aan zijn spel.

Voor de statistieken is het niet verkeerd dat hij speelt, hoe meer hij speelt hoe eerder hij verkocht zal worden. Misschien was dat ook wel een beetje de tactiek van gister.
Tegen NEC kun je hem nog wel laten spelen.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Lipton schreef:Hij speelde gister niet slecht, maar wij speelden natuurlijk met alle respect tegen NEC.
Hopelijk kan hij zich een beetje doorontwikkelen, hij is opbouwend echt heel slecht, nog slechter als Breuer...
Maar puur als mandekker deed hij het niet verkeerd, wat mij 2e helft opviel was dat zijn teamgenoten zich duidelijk ergerden aan zijn spel.

Voor de statistieken is het niet verkeerd dat hij speelt, hoe meer hij speelt hoe eerder hij verkocht zal worden. Misschien was dat ook wel een beetje de tactiek van gister.
Tegen NEC kun je hem nog wel laten spelen.
En hij speelde met alle respect tegen de topscorer van de eredivisie...
Martino
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-06-2009 14:10

Bericht door Martino »

Ik vond Djuric opbouwend helemaal niet slecht :o. De ballen die hij naar voren paaste waren grootendeels goed. Of ik moet na een andere wedstrijd hebben gekeken :roll:. En was in de lucht ook heer en meester. Ben benieuwd of ie er volgende week weer in staat. Jans zijn lieveling Kruiswijk zal er wel weer moeten staan :?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jurjenv schreef: En hij speelde met alle respect tegen de topscorer van de eredivisie...
Ja maar met alle respect is die topscoorder maar een middelmatige speler, als je al tegen Djuric niet tot scoren komt .... :wink:
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Weet niet wat ik van het centrale duo moet denken. Ze hebben de 0 gehouden en daar gaat het om. Er ging echter ook wel het nodige mis, maar dat mag ook nog. Duric is wel heel traag in zijn opbouw eerlijk gezegd en het oogt allemaal erg nonchalant. Alles in 1 tempo. Kopic heeft veel meer drive en tempo, maar in zijn ijver gingen ook veel passes mis.
Met name Kopic verdient wel meer kansen, maar Kruiswijk is ook een linkspoot en die zal komende wed. wel gewoon weer spelen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Bij die enorme kans van Vlemminckx ging het wel even helemaal mis met de communicatie. Sibum komt op, Schöne duikt het gat in achter Kopic en Djuric die bij Vleminckx staat besluit om achter Schöne aan te lopen en dus Vleminckx vrij te laten die vervolgens de bal panklaar krijgt.

Toch is dit een duidelijk voorbeeld waarom de centrale verdedigers het niet altijd verdienen de schuld te krijgen, want wie laat Sibum zover komen? Je ziet ook dat Mika de man is die Scchöne laat lopen waardoor Duric moet kiezen.
Gebruikersavatar
USAFries
Nieuw talent
Berichten: 95
Lid geworden op: 09-06-2009 16:59
Locatie: Carthage, MO (USA)
Contacteer:

Bericht door USAFries »

Echt he, '1 zwaluw maakt nog geen zomer, 't is maar NEC, bla bla bla'! Is het nu zo verdomd moeilijk om gewoon te stellen dat hij een puike wedstrijd gespeeld heeft, en ons allemaal verrast heeft? Het zal echt je ego niet aantasten om positief te zijn over een positieve ontwikkeling! En deze Djuric die we allemaal hadden afgeschreven, mijzelf inclusief, heeft ons toch positief verrast!

Het lijkt hier wel een bejaardenhuis vol met oude wijven die gewoon iets te klagen moeten hebben, ze zullen dan ook net zo lang zoeken tot ze iets gevonden hebben waar ze tegen aan kunnen schoppen. Ik word er schijtziek van. Past precies in de negatieve sfeer van de club, toch! Stelletje houthakkers, hier, bah!
Het leven is geen pak vla!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Weet niet wat ik van het centrale duo moet denken. Ze hebben de 0 gehouden en daar gaat het om. Er ging echter ook wel het nodige mis, maar dat mag ook nog. Duric is wel heel traag in zijn opbouw eerlijk gezegd en het oogt allemaal erg nonchalant
Dat is wel waar, maar er staat in ieder geval meer charisma dan de ideale schoonzoons die er eerder stonden.
Van Duric weet ik ook niet hoe het hem vergaat onder druk, maar Kruiswijk is op dit moment zeker niet beter. Die heeft ook geen idee wat te doen onder druk.

Kopic verdient wat meer kansen, met name gebaseerd op wat hij vorig seizoen de 2e seizoenshelft bij Praag heeft laten zien + de 1e beide wedstrijden die seizoen.

Kopic / Duric kan ons nog wel eens enorm verrassen. Tegen NAC de 1e echte testcase voor dit duo.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Duric charisma? Nou die vind ik echt vergelijkbaar met Kruiswijk hoor qua uitstraling. En hij liet Vlemmickx een paar keer weglopen. Ik geef deze jongen veel minder kans tot slagen dan Kopic.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:En hij liet Vlemmickx een paar keer weglopen. Ik geef deze jongen veel minder kans tot slagen dan Kopic.
Heb je wel eens gezien hoeveel spitsen bij Breuer en Kruiswijk uit de rug liepen? Dat zijn er ook zat.
Van Duric heb ik verder nog niet veel gezien, dus dat wacht ik nog even af. Maar er staat in vergelijking met Kruiswijk een "vent" en niet een jongetje, wat bij Kruiswijk duidelijk wel het geval is.

Als Kopic zich zo blijft ontwikkelen, dan zie ik in hem zeker een basisspeler. Duric weet ik niet.. daarvoor heb ik hem nog te weinig in actie gezien.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Hoppaaa weer de 0 gehouden. :stan:

Voor het eerst in jaren hebben we weer 2 echte verdedigers centraal achterin staan.
17 mei 2009!
Plaats reactie