Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Surhuisterveen » 27-06-2011 10:28

Schijnt op Samos te zitten als ik me niet vergis..
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Vrieskist » 27-06-2011 11:27

Verdorie jongens, elke keer als dit topic weer nieuwe posts heeft, krijg ik weer hoop!
Avatar gebruiker
Vrieskist
Beheerder
 
Berichten: 2390
Geregistreerd op: 03-12-2002 18:39
Woonplaats: Joure

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Muck » 27-06-2011 15:11

Jeroen schreef:Is er nou geen enkele sportjournalist die hierover navraag heeft gedaan?


Nee. De sportjournalisten wilden alleen van Dost weten hoe zijn relatie met Jans nu was en offie nog weg wilde. Van Jans wilden ze nog een reactie over vorig jaar en het wegpromoveren van Libregts. En van Kums wat hij van Heerenveen vond.

Ik was heel nieuwsgierig naar Jans' mening over het middenveld: Vayrynen, Grindheim en Haglund weg. Kums en Roorda terug.
Waardoor de meeste wisselingen vooralsnog in die linie hebt en hoe Jans daartegen aankijkt. Dynamischer? Creatiever? Punt naar voren? Punt naar achteren? Niks van dat alles: Heb je nog met El-Akchaoui gesproken? Wat vind je van het afgelopen seizoen. Geen enkele journalist heb ik over het komende seizoen gehoord. Puur en alleen reacties uitlokken, woorden in de mond leggen ipv Jans de ruimte geven om een onderbouwd antwoord te geven hoe hij het komende seizoen in gedachten heeft.

Dus tijdens de eerste training heb ik zelf navraag gedaan bij iemand, die dicht bij de club staat. Haglund was afwezig ivm transferbesprekingen in Zweden ("dat is een kwestie van tijd"). Dat klopte dus.

En on-topic:
Djuric schijnt een individueel trainingsprogramma te hebben gekregen en zoals ik het begreep hoeft ie zich "niet meer op de club te melden". Of ie nog aansluit bij Jong Heerenveen, durf ik niet te beweren. Zo stellig is het niet gezegd. Kortom: Als ie ooit nog wil voetballen, zal ie ergens een lager salaris moeten accepteren. Dat begreep ik uit die woorden.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Baggerraartje » 27-06-2011 15:45

Toch krijg ik hier een nare smaak van in mijn mond...dat de man niet goed genoeg is, kun over twisten, maar hij heeft altijd goede wil getoond en heb niet het idee dat hij de kantjes ervan af loopt. Dat hij nu, volgens de berichten hier, wordt verbannen, om hem zo weg te pesten, vind ik stuitend. Dat het vorige bestuur hem voor 4 jaar heeft vast gelegd en daarom een vorstelijk salaris heeft, is niet zijn schuld. Het enige wat deze man moet doen is 100% inzet tonen en volgens mij doet hij dat ook wel. Voetballers die maar fouten mogen maken tijdens wedstrijden (de type breuers) of arbitrage zaken aanspannen, worden dan wel in de watten gelegd! Ik hoop dat deze man hier heerlijk zijn contract uitdient en tot de laatste cent betaald krijgt! Eigen schuld...dikke bult!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Superfries88' » 27-06-2011 16:48

Baggerraartje schreef:Ik hoop dat deze man hier heerlijk zijn contract uitdient en tot de laatste cent betaald krijgt! Eigen schuld...dikke bult!


Dat hoop je? In dat geval wil ik je dit seizoen niet horen klagen over zaken als een matige achterhoede en dergelijke. Het is algemeen bekend dat Djuric en Kopic verkocht moeten worden om ruimte vrij te maken voor een defensieve aankoop.

Heerenveen heeft een flater begaan door Djuric te contracteren en inderdaad, op zijn houding valt an sich weinig op te merken. Maar hij komt kwaliteit tekort en daarom moet je hem vooral kwijt proberen te raken. Al is het alleen maar om de mogelijkheid om wél goede verdedigers te contracteren mogelijk te maken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Igor Đurić

Berichtdoor oldtimer » 27-06-2011 17:37

Superfries88' schreef:Dat hoop je? In dat geval wil ik je dit seizoen niet horen klagen over zaken als een matige achterhoede en dergelijke. Het is algemeen bekend dat Djuric en Kopic verkocht moeten worden om ruimte vrij te maken voor een defensieve aankoop.

Heerenveen heeft een flater begaan door Djuric te contracteren en inderdaad, op zijn houding valt an sich weinig op te merken. Maar hij komt kwaliteit tekort en daarom moet je hem vooral kwijt proberen te raken. Al is het alleen maar om de mogelijkheid om wél goede verdedigers te contracteren mogelijk te maken.


Het is natuurlijk in het belang van de club, maar of dan alles geoorloofd is?
Ik vind dat het stinkt en daar betrap ik de club steeds meer op ( vooropgesteld dat het allemaal klopt ).
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Superfries88' » 27-06-2011 18:30

oldtimer schreef:Het is natuurlijk in het belang van de club, maar of dan alles geoorloofd is?
Ik vind dat het stinkt en daar betrap ik de club steeds meer op ( vooropgesteld dat het allemaal klopt ).


Waar doel je op, oldtimer? Heerenveen maakt slechts duidelijk af te willen van Djuric, omdat hij onvoldoende speelt, niet goed genoeg is bevonden én financiële ruimte vrijmaakt. Dat is niet prettig, maar het hoort bij zijn vak. Verder is er van een bijzondere zaak toch geen sprake? Of je moet weten om welke reden Djuric vooralsnog (?) ontbreekt op de trainingen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Baggerraartje » 27-06-2011 18:36

Superfries88' schreef:
Heerenveen heeft een flater begaan door Djuric te contracteren en inderdaad, op zijn houding valt an sich weinig op te merken. Maar hij komt kwaliteit tekort en daarom moet je hem vooral kwijt proberen te raken. Al is het alleen maar om de mogelijkheid om wél goede verdedigers te contracteren mogelijk te maken.


Jij keurt het gedrag van Heerenveen goed t.o.v. Djuric goed, omdat het geld kost (moet jij z`n salaris betalen?) daar in tegen sta je op je achterste benen , als Roorda het omgekeerde (zou) doen?? Dan vindt jij dat Roorda t.o.v. Heerenveen onbeschoft bezig is!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Superfries88' » 27-06-2011 19:00

Over 'welk gedrag' heb je het? Heerenveen heeft aangegeven dat er spelers verkocht moeten worden en dat Djuric daar één van is. Laten we nou niet doen alsof dat schokkend is, want dit is een dagelijkse gang van zaken in het voetbal. Als Heerenveen Djuric als vuil gaat behandelen is het natuurlijk anders, maar ik zie dat niet. Heerenveen heeft zich niet negatief uitgelaten over hem en een reden van zijn afwezigheid heb ik niet gelezen. Met de beschikbare informatie zie ik echt geen rare situatie en dus kan ik de club weinig verwijten.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Igor Đurić

Berichtdoor UK » 27-06-2011 19:30

Superfries88' schreef:Dat hoop je? In dat geval wil ik je dit seizoen niet horen klagen over zaken als een matige achterhoede en dergelijke. Het is algemeen bekend dat Djuric en Kopic verkocht moeten worden om ruimte vrij te maken voor een defensieve aankoop.


Deze heren maken al een jaar geen deel meer uit van de begroting. Zowel transferbedrag als salaris tot einde contract zijn afgeschreven. Verkoop betekent kasgeld voor investeringen. Deze heren zijn afgeschreven, zowel finacieel en als voetballer.
Simpeler is het niet, niet meer van belang voor de bedrijfsvoering en ook geen last meer voor de bedrijfsvoering. Kortom eigenlijk bestaan ze niet meer. Zo gaat het nu eenmaal in de voetbalwereld, ook bij Heerenveen.
Avatar gebruiker
UK
Selectiespeler
 
Berichten: 167
Geregistreerd op: 31-12-2004 16:31

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 27-06-2011 19:53

Misschien wel de belangrijkste kernwaarde van sc Heerenveen is fatsoen. Daar worden we als (fanatieke) supporter wel eens moe van. Maar wees dan consequent en wees fatsoenlijk in je hele bedrijf. Wegpesten van werknemers past niet in een fatsoenlijk beleid.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Stiffie » 27-06-2011 20:03

Ben ik het mee eens. Die jongen heeft wel eens gezegd "ik kan mijzelf niet doen verdwijnen' of iets in die trand. Daar heeft hij gelijk in. Hij heeft recht op werk zoals een ieder die in Nederland een arbeidsovereenkomst heeft.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Igor Đurić

Berichtdoor H-J » 27-06-2011 20:11

Jeroen schreef:Wegpesten van werknemers past niet in een fatsoenlijk beleid.

Dat fatsoenlijke beleid is volgens mij al even weg, voor Herman van Dijk moest blijkbaar ook ruimte gemaakt worden.
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Calimero » 27-06-2011 21:28

Is de Grote Vriendelijke Clown alweer ergens gespot of is hij nog spoorloos?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 28-06-2011 07:39

H-J schreef:Dat fatsoenlijke beleid is volgens mij al even weg, voor Herman van Dijk moest blijkbaar ook ruimte gemaakt worden.

Dat verhaal ken ik niet, maar dat het fatsoenlijke beleid al even weg is ben ik wel met je eens. Alleen vind ik het argument "zo gaat het nou eenmaal in de voetballerij" een drogredenering. Daar hoeven wij als club niet aan mee te doen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor TWR22 » 28-06-2011 08:39

Hoezo, wat moet je dan in hemelsnaam met die Djuric doen dan? Hem hoop geven op een basisplek? Daarbij, weet jij wat er echt speelt? Misschien lacht hij letterlijk iedereen uit, traint ie maar half mee, werkt ie een overgang tegen etc, geen idee. Er is geen enkele belangstelling voor hem, Kopic of Steppe en ik snap dat wel. Zeer matige spelers die zeer overbetaald zijn.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Skopperij » 28-06-2011 09:22

Stiffie schreef:Hij heeft recht op werk zoals een ieder die in Nederland een arbeidsovereenkomst heeft.

Iedereen die een arbeidsovereenkomst heeft maar disfunctioneert of op een te zware positie is beland heeft niet het recht om oneindig te blijven zitten. De club moet zich wel gedragen natuurlijk maar waarom zou je Djuric laten doormodderen?
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 28-06-2011 09:28

Skopperij schreef:Iedereen die een arbeidsovereenkomst heeft maar disfunctioneert of op een te zware positie is beland heeft niet het recht om oneindig te blijven zitten. De club moet zich wel gedragen natuurlijk maar waarom zou je Djuric laten doormodderen?


Dan moet je een dossier aanleggen over zijn disfunctioneren en een ontslagprocedure starten. Niet op deze manier hopen dat hij vanzelf weggaat.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Baggerraartje » 28-06-2011 09:35

Als je van deze speler af wilt, moet je gewoon zijn 2 jaar salaris betalen en hem dan vaarwel zeggen!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Lipton » 28-06-2011 09:59

Jeroen schreef:Dan moet je een dossier aanleggen over zijn disfunctioneren en een ontslagprocedure starten. Niet op deze manier hopen dat hij vanzelf weggaat.


Ik denk dat je niet zijn disfunctioneren kan aantonen. Want hij traint altijd met inzet (zoals ik begrepen heb) en in de wedstrijden scoorde hij eigenlijk altijd een (magere) voldoende.

Het is van de club wel slordig dat men niet laat weten waar hij is, of wat er met hem is.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Igor Đurić

Berichtdoor dirkj » 28-06-2011 14:27

Hij blijft ook niet eindeloos zitten - zijn contract loopt vanzelf af.
Kennelijk vond men hem een paar jaar geleden goed genoeg om hem een contract voor X jaar te geven, tegen XX salaris, en je mag aannemen dat hier ook afspraken over ontbinding tijdens de looptijd bij zijn gemaakt. Omdat de speler weg wil of omdat de club hem kwijt wil; maar die twee zijn, mag je weer aannemen, in balans waar het de lange termijn clubfinancien betreft.

Dus als dhr Duric nu niet voldoet moet men hem de kans bieden de verwachtingen alsnog waar te maken (kan ook via het beloften team via een persoonlijk ontwikkelingstraject); of hem gewoon betalen tot einde contractduur, en mogelijk in overleg besluiten dat op zijn diensten geen prijs meer wordt gesteld.

Hoe dan ook, een werknemer in een positie brengen waarvan de werkgever hoopt dat hij dan wel het initiatief tot contractbreuk zal nemen, is gewoon fout.

En ik zie inderdaad niet in waarom supporters moe van fatsoenlijk beleid zouden worden.
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Ebiede » 28-06-2011 15:06

Best Dirkj, ten eerste welkom op het forum.

Heb je een idee welke spelletjes er directie en management niveau worden gespeeld? Heerenveen is (was) voor de buitenwacht een voorbeeld club. Intern hangt het samen van viezigheid.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Igor Đurić

Berichtdoor dirkj » 28-06-2011 16:21

Ebiede schreef:Best Dirkj, ten eerste welkom op het forum.

dank je! :)

als je hier de archieven leest, krijg je idd geen vrolijk beeld van wat er speelt, nee.

op directie en management niveau zou je denken dat er profesioneel gehandeld wordt, en dat geldt dus ook voor het contract van djuric. op basis van de cv's van de betrokken bestuurders zou je dat ook mogen verwachten, toch?
dirkj
Selectiespeler
 
Berichten: 260
Geregistreerd op: 07-01-2007 21:50

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Ebiede » 28-06-2011 18:26

dirkj schreef:op directie en management niveau zou je denken dat er profesioneel gehandeld wordt, en dat geldt dus ook voor het contract van djuric. op basis van de cv's van de betrokken bestuurders zou je dat ook mogen verwachten, toch?


Je zou denken van wel maar zoals al eerder gezegd het is niet zoals het lijkt.

Nu maar weer on-topic.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Otsje P » 01-07-2011 13:53

Omropfryslan.nl meldt:
SC Hearrenfean ferdigener Igor Djuric hat te hearren krigen dat hy net mear mei de A-seleksje meitraine mei. ,Ik heb nadrukkelijk aangegeven dat hij niet past in onze toekomstplannen', sa seit technysk direkteur Johan Hansma.

Neffens Hansma stiet Djuric de ûntwikkeling fan in jong talint as Jeffrey Gouweleeuw yn it paad. Djuric is transferfrij, mar op dit stuit is der gjin konkrete ynteresse foar de ferdigener. De Serviër hat noch in kontrakt foar twa jier.


Als Heerenveen zijn fatsoen maar houdt. Hij zal met de beloften moeten/mogen trainen. Hij was woensdag wel gewoon te kijken in Sleat, samen met Fazli.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4837
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Crash » 01-07-2011 15:17

Wellicht dat Yme en Henk zijn salaris willen overnemen? :lol:

Zonder gekheid. Djuric is een werknemer van Heerenveen en heeft derhalve recht op werk. Aan de andere kant kun je elkaar ook voor de gek houden en Djuric mee laten trainen zonder vooruitzichten op een plek in de selectie, maar daar zit ook niet iemand op te wachten. Het is zaak hem transfervrij van de hand te doen aan één of andere Servische club alwaar hij een ton of twee kan verdienen. Die 4 ton die Djuric er dan jaarlijks op achteruitgaat zul je dan bij moeten leggen. Anders kom je er echt niet meer vanaf, vrees ik.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Levi » 01-07-2011 15:48

Jammer voor hem, maar die jongen moet echt gewoon weg. Dus ik vind het wel goed van Heerenveen.
Toch niet weer zo'n kloteseizoen he....
Levi
Bankzitter
 
Berichten: 23
Geregistreerd op: 29-06-2011 19:27

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Tilster » 01-07-2011 16:28

Crash schreef:Zonder gekheid. Djuric is een werknemer van Heerenveen en heeft derhalve recht op werk


Dat werk is er wel voor hem. Bij de beloften zal hij zich trouwens aardig thuisvoelen, gezien de wedstrijden die hij voor die ploeg gespeeld heeft. Transfervrij laten gaan is wel heel abrupt, maar misschien is dat wel de enige manier van hem af te komen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Igor Đurić

Berichtdoor 1983 » 01-07-2011 16:43

Flying Tilster schreef:Transfervrij laten gaan is wel heel abrupt, maar misschien is dat wel de enige manier van hem af te komen.

Volgens mij proberen ze hem al een tijdje op die manier kwijt te raken, althans daar ga ik van uit. Maar ook in een gratis Igor Đurić is tot op heden geen club geinteresseerd. En anders lopen ze er wel tegenaan dat hij geen afstand wil doen van dat megasalaris wat hij ergens anders nooit meer gaat vangen. We zullen er rekening mee moeten houden dat hij hier gewoon zijn contract uitzit.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Superfries88' » 01-07-2011 18:25

Ik heb gemengde gevoelens bij deze beslissing. Enerzijds betreur ik dit, want Djuric kan het ook niet helpen dat de club akkoord is gegaan met dat lachwekkende salaris en ik kan weinig aanmerken op zijn mentaliteit. Hij wekt niet de indruk dat hij hier puur komt om te cashen en dat het hem verder geen biet interesseert. Aan de andere kant, Djuric zou Heerenveen echt helpen door te vertrekken en de kans daarop is groter als je duidelijk maakt dat hij echt niet in de plannen past. Ook is het beter om spelers als Gouweleeuw de voorkeur te geven boven hem.

Nu maar hopen dat er de komende maanden goed nieuws ontstaat.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten