Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ik moet zeggen; keurig gespeeld! Beide heren waren alweer wat zekerder dan tegen NEC.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Terecht afgeschreven door de meesten hier, maar het lijkt toch nog wat met hem te worden. Zo doorgaan, en we hebben voor het eerst in jaren weer een goede centrumverdediging.

Hebben Yme en co het toch nog niet zo slecht gezien. :wink:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Ik moet zeggen; keurig gespeeld! Beide heren waren alweer wat zekerder dan tegen NEC.
Die wedstrijd was het voor beide heren natuurlijk ook onwennig. Voor het eerst eens een echte basisplaats voor Djuric en dan naast Kopic, die ook maar weinige ritme heeft/had. Beide heren zijn niet bang om het duel aan te gaan en vind ik sterker verdedigen dan Kruiswijk/Breuer centraal.
T.o.v. Kruiswijk zijn dit 2 heerlijke echte centrale verdedigers.

Laat ze maar mooi een aantal wedstrijden staan (ook als ze eens een foutje maken, want Kruiswijk en Breuer mochten centraal ook week op week de grootste fouten maken)
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Zowel verdedigend als opbouwend zeer sterk vandaag. Eigenlijk niet 1x in de problemen gekomen. Laat het duo Djuric-Kopic maar tot aan het einde van het seizoen staan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Yme bedankt!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Ja, wat een topaankopen van Yme en co ;-)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Verdedigend inderdaad nauwelijks in de problemen gekomen.
Hij is bovendien vrij secuur in zijn passing.
Ik denk dat deze jongen hier op het forum wat al teveel is afgezeken.
Al heb ik daar zelf ook wel eens aan meegedaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Dit is één van de weinige spelers die ik niet heb afgezeken om de simpele reden dat ik hem amper heb zien spelen... :mrgreen:

Maar Kopic/Djuric als centrum, wie had dat 6 maanden geleden gedacht?
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Zowel Djuric en Kopic stonden op de lijst met spelers die de club wel konden verlaten......
Zou de heren deskundigen binnen de club dit nu nog vinden ? :lol:
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Wel leuk en aardig (Ze doen 't zeker goed), maar tis pas echt oordelen na 5 wedstrijden.
Ben namelijk erg benieuwd hoe ze 't doen tegen creatieve aanvallers.. Tegen AZ een goede beproeving tegen die 2 sterke ijslanders..
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

BK2007 schreef:Zowel Djuric en Kopic stonden op de lijst met spelers die de club wel konden verlaten......
Zou de heren deskundigen binnen de club dit nu nog vinden ? :lol:
nou volgens mij heeft dat vooral te maken dat deze 2 heren een vorstelijk salaris krijgen en dat ze het salaris huis willen inkrimpen dus ik denk dat beide heren nog steeds mogen vertrekken.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Lipton schreef:Yme bedankt!
WAARVOOR ???????

Nog jaren middenmootvoetbal of voor de enorme tekorten ??
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

zweed1 schreef:WAARVOOR ???????

Nog jaren middenmootvoetbal of voor de enorme tekorten ??
Voor een speler die 2x in de basis heeft gestaan en een miljoen salaris per jaar binnenharkt...
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Currahee schreef:nou volgens mij heeft dat vooral te maken dat deze 2 heren een vorstelijk salaris krijgen en dat ze het salaris huis willen inkrimpen dus ik denk dat beide heren nog steeds mogen vertrekken.
Ik zou in ieder geval Kopic zeker behouden. Je moet niet ten koste van alles de duurdere spelers laten gaan.
Er moet nog wel iets van niveau centraal achterin blijven staan.
Djuric heb ik nog te weinig gezien om een goed oordeel over te kunnen vellen. Mocht zijn salaris te hoog op de begroting drukken, dan zullen ze hem wel willen verkopen.
Op zich wel goed dan dat hij nu in de basis staat en 2 redelijk goede wedstrijden speelt. Kan de transferwaarde alleen maar stijgen :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Wizard schreef:Tegen AZ een goede beproeving tegen die 2 sterke ijslanders..
De beproevingen NEC en NAC zijn ook doorstaan, dus dan mag AZ ook geen probleem vormen. Die IJslanders passen prima in de broekzak van Djuric!
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Currahee schreef:nou volgens mij heeft dat vooral te maken dat deze 2 heren een vorstelijk salaris krijgen en dat ze het salaris huis willen inkrimpen dus ik denk dat beide heren nog steeds mogen vertrekken.
Ik denk dat Breuer en Kruiswijk ook best veel verdienen. Dat verschilt denk ik niet veel met de salarissen van Djuric en Kopic.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Zo lang niemand mij, als Djuric-basher, hier oproept tot een rectificatie, blijft die mooi achterwege! :wink:
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

ehh, het zou toch fijn zijn als al die Djuric-bashers publiekelijk hier hun ongelijk zouden erkennen.
Ik heb altijd in Djuric gelooft Afbeelding
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Hielke schreef:Zo lang niemand mij, als Djuric-basher, hier oproept tot een rectificatie, blijft die mooi achterwege! :wink:
Nou ga je gang... :mrgreen:

Maar als jij moet dan moet iedereen want er was niemand positief. Wat dat betreft waren de twee wedstrijden die hij er nu in staat keurig. IK heb ook echt het idee dat er twee verdedigers staan, veel body, sterk in de lucht, hard in de duels.
Mooi laten staan dit duo!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Opzich is het wel machtig mooi, twee voetballers waarvan je weinig verwacht die gewoon even twee keer de nul houden voor je team.
Prachtig is deze sport toch, en voor zowel het team als de club is dit een goede ontwikkeling!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Is ook mooi inderdaad. We schrijven met zijn allen spelers al vaak snel af. Ik denk eigenlijk dat we ook te snel afscheid hebben genomen van Gusatu en Rafael Viera. :mrgreen:
Gebruikersavatar
hilbi
Invaller
Berichten: 453
Lid geworden op: 15-06-2009 17:00

Bericht door hilbi »

Duric in leftal van de week op nusport, dit hadden we toch niet voor mogelijk houden.

http://www.nusport.nl/weekelftal/index.html
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

hilbi schreef:Duric in leftal van de week op nusport, dit hadden we toch niet voor mogelijk houden.

http://www.nusport.nl/weekelftal/index.html
Geweldig toch! Ik had het nooit verwacht, maar daarom des te leuker.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Ineens ga ik me afvragen of de Egyptenaren hun president, die jarenlang alles fout heeft gedaan en klauwen met geld heeft gekost, wel terecht hebben afgeschreven.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik heb hem wedstrijden in het tweede zien spelen (en niet een of twee maar toch echt meerdere), waar ik hem als een clown vond spelen. Bovendien had hij wel eerder kansen gehad als hij zich goed manifesteerde in die wedstrijden en/of op de training. Maakte ontzettend veel fouten (was wel sterk in de lucht overigens), en het leek erop alsof hij totaal niet wist waar hij moest staan bij balbezit van de tegenpartij. Veel foutieve inspeelpasses als hij in balbezit was. Nee, ik vond het echt drie keer niks.

Ik was dan ook verbaasd toen ik in december een keer met Jans sprak, die zei dat Duric misschien op korte termijn wel een kans zou krijgen, omdat hij zich goed manifesteerde op trainingen.

Ik ben dan ook heel erg verbaasd met hoe ik hem nu zie spelen, want het is een dag en een nacht verschil met de wedstrijden bij de beloften. Laten we hopen dat hij deze lijn door kan zetten.
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik zeg: contract verbeteren en verlengen! De beste centrale verdediger sinds Hansson. :wink:
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Gekko schreef:Ik zeg: contract verbeteren en verlengen! De beste centrale verdediger sinds Hansson. :wink:
Ik zie hem nog altijd het liefste vertrekken, danwel in de huidige transferperiode danwel na het seizoen. Zowel tegen NEC als tegen NAC was hij zijn directe tegenstander een paar keer kwijt wat tot gevaarlijke situaties leidde (strafschop Schilder). Bovendien speelde men in Breda puur countervoetbal, waardoor er van de defensie enkel tegenhouden werd verwacht. Ik hoop toch wel dat Jans gaat werken met een verdediging die vooruit verdedigt, iets wat Igor in mijn ogen niet kan.

Maar aangezien dit toch al een verloren seizoen is, vind ik het prima dat Igor speeltijd krijgt, hoe meer de club nog voor hem kan vangen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ik treur ook niet om een vertrek. Maar het blijft bijzonder dat de twee meest overbodig verklaarde spelers nu samen in het centrum staan en ook nog eens de nul houden. Hetl aat ook zien dat het beste team niet altijd uit de (op papier) beste voetballers hoeft te bestaan.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Kopic vind ik een verademing maar van Djuric ben ik ook nog lang niet overtuigd. In het strafschopgebied keihard (hij kan behoorlijk tackelen en zit er nooit naast), daarbuiten verbaasd en dromerig. In de tweede helft stond hij een paar keer enorm uit positie.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij is een beetje de grote broer (qua postuur) van Breuer. Maar ook wat onhandig in motoriek, aan de bal en in positie kiezen.
Plaats reactie