Igor Đurić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Lipton » 16-02-2011 11:19

Eerste helft stond hij ook een paar keer lucht te dekken puur omdat hij niet wist wat hij moest doen.
Qua spelslimheid ligt hij echt enorm achter, hij snapt niet wanneer hij moet doordekken of rugdekking moet geven. Maar wanneer hij dit wel onder de knie krijgt, heb je een hele goede aan hem.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Heerenveen rules » 17-02-2011 19:41

Ik kon me nooit voorstellen dat iemand die het nationale elftal van Servie had gehaald zo slecht was als hier werd beschreven. Hij schijnt toch wel wat te kunnen. Al lijkt zijn wendbaarheid zijn grootste probleem. Ik zie Breuer wel terugkeren zaterdag dus Djuric het slachtoffer?
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Calimero » 17-02-2011 20:23

Heerenveen rules schreef:Ik kon me nooit voorstellen dat iemand die het nationale elftal van Servie had gehaald zo slecht was als hier werd beschreven. Hij schijnt toch wel wat te kunnen. Al lijkt zijn wendbaarheid zijn grootste probleem. Ik zie Breuer wel terugkeren zaterdag dus Djuric het slachtoffer?


Of JAP? Die speelt ook al een paar wedstrijden ondermaats. Ik zou het heel hypocriet vinden als Djuric eruit zou moeten aangezien Jans zelf zegt dat wanneer iemand het goed doet, hij niet geofferd zou worden..
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Igor Đurić

Berichtdoor camataru » 17-02-2011 22:17

JAP er maar uit das geen toegevoegde waarde, en zeurt alleen maar om geld voor zijn maandelijkse boodschappen en zijn spijker broekkie.

Dan liever Breuer (geen fan van hem) op linksback, heeft wel meer wil om te voetballen.

Maar mijn gevoel zegt laat het Balkan duo staan, dat gaat goed nu en het zijn geen mietjes, deze kletsen er welop als het moet.
Ze willen tenslotte hun ongelijk bewijzen tegen jans, heerenveen en de rest van voetbalminnend Nederland die hun hebben afgespreven.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Igor Đurić

Berichtdoor sta » 16-05-2011 12:06

Vond gisteren in Kerkrade Igor helemaal niet zo onverdienstelijk spelen. Het kwam er op neer dat hij heel nuttig in de weg stond.
Misschien is het volgende bericht op http://www.ad.nl een manier om toch nog aan de gewenste transfer te komen:
Word voor 100.000 euro prof bij Telstar
Altijd al gedroomd van een voetbalcarrière, maar nooit ontdekt door een club? Telstar biedt miskende talenten de kans om toch in het betaald voetbal emplooi te vinden. Daar moeten ze wel diep voor in de buidel tasten, schrijft het Noordhollands Dagblad.

Voor 100.000 euro geeft de club uit de Jupiler League geïnteresseerden een echte voetbalopleiding. Daarbij hoort voor de allerbesten ook een basisplaats in het eerste van Telstar. Maandag begint de werving via het Noordhollands Dagblad.

In diverse dagbladen en op http://www.sctelstar.nl zijn de criteria te vinden, waaronder:
"kan goed tafeltennissen of klaverjassen" en "heeft een zus tussen 18-25 jaar".
Misschien komt Igor hiervoor in aanmerking. Kost wel een ton maar scheelt veel meer op de salarisuitgaven.
sta
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 10-12-2008 14:39

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 16-05-2011 12:28

Oh mijn god. Die advertentie is zo fokking briljant. :lol: Tranen van het lachen.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Frisian » 16-05-2011 12:42

Een vriend van me heeft laast een presentatie van zijn opleiding bijgewoond, waar Ronnie Venema één van de sprekers was. Er werden een aantal vragen gesteld omtrent de (nieuwe) spelersgroep. Zo hebben al een aantal clubs hun interesse laten blijken in Đurić (evenals Haglund en Kopic), maar die wilden niet verder gaan dan een salaris van anderhalf ton. Gezien het huidige salaris is de te maken keuze niet lastig.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Frisian Viking » 16-05-2011 17:06

Dan maar een deel van zijn salaris verder betalen. Hoop stiekem toch nog op het blijven van Kopic.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Gekko » 17-06-2011 13:13

Nee, helaas geen witte rook. Verre van dat:

'Nog geen conrete interesse voor Djuric en Kopic'

Voor Igor Djuric en Milan Kopic is er tot op heden geen serieuze interesse getoond. Beide centrale verdedigers mogen van sc Heerenveen uitkijken naar een nieuwe club, maar de Leeuwarder Courant bericht dat er in beide gevallen nog geen transfer aanstaande is.

Kopic is al drie seizoenen eigendom van sc Heerenveen, dat een jaar na de komst van de Tsjech ook Djuric binnenhaalde. De verdedigers wisten echter geen basisplaats af te dwingen in Friesland en de kans dat beiden daar alsnog in slagen is niet hoog ingeschat. Heerenveen heeft daarom (opnieuw) laten weten mee te zullen werken als clubs een interessant bod op tafel leggen.

Intussen hoopt de club dat clubs zich ook daadwerkelijk melden. Met het geld voor verkochte spelers kunnen weer andere spelers worden opgehaald. "Achterin ligt de grootste prioriteit", vertelt technisch directeur Johan Hansma in de krant. "Als de kans zich voordoet, willen we ons daar versterken. Maar eerst zullen er nog spelers moeten worden verkocht."
feanfan.nl

Ik zou Kopic er maar bij houden en Djuric uitsmijter maken.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Lardy » 17-06-2011 13:20

De goedkoopste oplossing is aanwezig hoor, Kopic en Gouweleeuw centraal, Breuer en Janmaat op de backs dan heb je een prima verdediging. Djuric moet weg gezien zijn salaris maar anders is hij helemaal geen verkeerde oplossing bij schorsingen en blessures. Ik persoonlijk ben fan van Kopic, mooie trap in de benen en een bikkelharde verdediger, die zet je naast Gouweleeuw die goed kan opbouwen en ik zie geen enkel probleem, met een goede degelijke keeper achter je is het ook lekkerder voetballen voor jonge spelers. Ik hoop dat VDB weer een goed niveau haalt.

De beste wedstrijd van Heerenveen speelden Djuric en Kopic centraal, dat die trainer van Heerenveen ze er na 1 nederlaag al weer uithaalt zeg genoeg over die incapabele trainer.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Gekko » 17-06-2011 13:22

Kopic is niets minder dan Kruiswijk om maar iemand te noemen maar Djuric vind ik van duidelijk nader niveau. Financieel is het vervelend als ze blijven maar in de groep zijn het geen stoorzenders. Al is het nooit goed als je teveel spelers hebt rondlopen zonder perspectief.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor ---E--- » 17-06-2011 13:32

Behoud Kopic dan en zet Kruiswijk in de verkoop. Die heeft een goede naam en zal vast nog wel ergens aan de bak kunnen. Kopic is namelijk helemaal niks minder dan Kruiswijk. Ik vind Kopic misschien ook nog wel beter, heeft een betere trap, uitstraling en kan bikkelhard zijn.

Dúric moet er echt uit maar wie zou deze knaap nou willen?
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Frisian Viking » 17-06-2011 13:36

Dat er geen interesse is voor Kopic ben ik niet rouwig om. Mocht je zowel Djuric als Kopic kwijtraken dan wordt de spoeling achterin ook wel erg dun vind ik. Hoop nog wel dat Djuric vertrekt, zou ook aardig schelen in de salarishuishouding.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Avatar gebruiker
Frisian Viking
Superster
 
Berichten: 4713
Geregistreerd op: 27-09-2004 15:28
Woonplaats: Frisia

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Ebiede » 17-06-2011 13:44

God, je ziet dit topic gekleurd staan. Het zal toch de kameel verkocht maar nee...
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Lipton » 17-06-2011 13:45

Toch heb ik deze jongen nooit echt slecht zien spelen voor sc Heerenveen. Maar zijn salaris zijn wel het grote struikelblok zijn. Hij heeft in twee jaar meer verdient dan hij in 7 jaar zou verdienen in Servie.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Igor Đurić

Berichtdoor BK2007 » 17-06-2011 13:46

Verhuren zou ook nog kunnen ( :shock: ).
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Igor Đurić

Berichtdoor 1983 » 17-06-2011 14:06

Wat heb je daar nou aan? Niemand die dat megasalaris, of een aanzienlijk deel daarvan, gaat overnemen hoor. Sterker, bij iedere andere club zou deze gozer contributie moeten betalen om er te mogen spelen in plaats van een top-salaris te vangen. Ze moeten hem gewoon gratis weggeven of zoiets, maar daar zal hij zelf wel niet mee akkoord gaan want dan loopt hij dat riante salaris geheid mis.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Frisian » 17-06-2011 17:13

Wat we de afgelopen periode al vreesden, door hun vorstelijke salaris zijn Đurić en Kopic nagenoeg onverkoopbaar. Derhalve zal de club nog respectievelijk één en twee jaar aan de twee centrumverdedigers vastzitten en zullen er geen versterkingen op die positie komen. Kopic heb ik dit seizoen maar een enkele keer in actie gezien, maar wat ik zag viel me niet tegen. Het probleem voor Milan is echter dat hij de afgelopen twee seizoen te vaak geblesseerd is geweest. Đurić kan best wel verdedigen, maar niet in Nederland, waar vooruit voetballen van je gevraagd wordt.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Skopperij » 17-06-2011 18:22

Dat Djuric het niveau niet heeft mag duidelijk zijn. Hij ligt vast tot 2013 dus twee jaar salaris is bijna een miljoen euro voor (bijna) geen speeltijd. Als je hem gratis laat vertrekken bespaar je in ieder geval dat miljoen. Is een transfervrije status echt geen optie?

Want eigenlijk moet hij wel weg. Zelfs als je Breuer 'promoveert' tot linksback samen met El-Ak, heb je nog 4 centrumverdedigers over. Dan kan er dus niets bij.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Igor Đurić

Berichtdoor AllardP » 17-06-2011 18:26

Natuurlijk mag Djuric transfervrij weg, maar het probleem is dat hij dat zelf niet wil vanwege zijn salaris. Hij zit in een gouden kooi bij ons. Maar goed, wie weet ziet een of andere club die Servische caps achter zijn naam en trapt erin...
AllardP
Superster
 
Berichten: 2483
Geregistreerd op: 02-12-2002 12:05
Woonplaats: Washington DC

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Otsje P » 24-06-2011 08:29

Ik begrijp dat iedereen nu denkt dat er nieuws is over Igor. Helaas moet ik bekennen dat ik niks heb gehoord. Ik vroeg me alleen af of iemand geruchten heeft opgevangen over de vriendelijke reus, aangezien zijn afwezigheid op de eerste training. Ga er van uit dat Haglund wegens onderhandelingen afwezig was, hoop dat dit ook Voor Duric geldt.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Flying Frisian » 24-06-2011 08:32

Het is vreemd dat er ook niets over Igor (en Haglund) wordt gemeld in de media. Er is gecommuniceerd dat een aantal jongens tot maandag vrij krijgen, maar dan nog mist er een tweetal.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Zola » 24-06-2011 10:23

Begreep dat Haglund in een ver gevorderd stadium is met Goteborg en dat hij daarvoor in Zweden is?

Misschien Djuric als statement niet bij de 1e selectie is en dat hij bij de beloften mee moet trainen?!
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Lipton » 24-06-2011 10:25

Lijkt mij niet, want dan had Kopic ook niet mee gedaan.
Hij is vast op gesprek bij een club o.i.d.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Zola » 24-06-2011 10:29

Kan, maar denk ook dat Kopic wel iets hoger in de rangorde staat dan Djuric bij Jans.
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Hielke » 24-06-2011 17:00

Kan een gevalletje 'wegpesten' zijn. Kopic en Djuric móeten weg, klaar. Hun gezamenlijke jaarsalaris, voor het warmhouden van de bank, is ongeveer gelijk aan de zo welkome transfersom van Grindheim. Idioot, maar waar. Als Djuric niet goedschiks weggaat, en waarom zou hij, dan maar kwaadschiks. Gebeurt vaker.
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

Re: Igor Đurić

Berichtdoor oldtimer » 24-06-2011 17:30

ja, dit soort dingen krijg je als je ( het vorige bestuur dan ) zo stom bent spelers te contracteren zonder ze ooit te hebben zien spelen. Dan grijpt men nu ( ook mogelijk in het geval Jans ) naar dit soort " dirty trics ". De voetbalwereld op zijn slechtst. Ik hoop haast dat Djuric zich niet laat wegpesten.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor abegoal » 24-06-2011 19:03

oldtimer schreef:ja, dit soort dingen krijg je als je ( het vorige bestuur dan ) zo stom bent spelers te contracteren zonder ze ooit te hebben zien spelen. Dan grijpt men nu ( ook mogelijk in het geval Jans ) naar dit soort " dirty trics ". De voetbalwereld op zijn slechtst. Ik hoop haast dat Djuric zich niet laat wegpesten.


Ho ho, nou wordt er al vanuit gegaan dat het een feit is dat het om wegpesten gaat. Wie weet is hij wel ergens op gesprek bij een potentieele nieuwe werkgever..........
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Jeroen » 27-06-2011 09:17

Is er nou geen enkele sportjournalist die hierover navraag heeft gedaan?
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Igor Đurić

Berichtdoor Squerrel » 27-06-2011 10:05

Jeroen schreef:Is er nou geen enkele sportjournalist die hierover navraag heeft gedaan?


Schijnt dat de enige goeie sportjournalist op vakantie is :mrgreen:
Bedankt Torcida:-)
Squerrel
Superster
 
Berichten: 4510
Geregistreerd op: 08-07-2003 08:30
Woonplaats: Onder de tjonger

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten