Diederik Bangma

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Diederik Bangma

Bericht door forca hveen »

Deze jonge doelman van de A1 heeft nu ook een contract aangeboden gekregen en getekend
Diederik Bangma beschouwt het tweejarige contract als een mooie beloning voor zijn getoonde inzet. De doelman heeft met de A1 een succesvol, maar ook wisselvallig seizoen achter de rug. ,,We hebben de Super Cup en de beker gewonnen, maar in de competitie hebben we het na de winterstop af laten weten. Dat is jammer, want we waren in de race voor het kampioenschap.’’

Zijn ambitie voor het nieuwe seizoen is helder. Diederik Bangma wil uitgroeien tot keeper van jong sc Heerenveen en hoopt dat Trond Sollied hem af en toe bij de selectie van de hoofdmacht van de Friese club haalt. ,,Ik ga hard werken om mijn kansen af te dwingen,’’ aldus de doelman.
Op deze manier lijkt het erop dat sc heerenveen niet direct meer een nieuwe keeper nodig heeft.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Ik heb geen idee hoe goed deze jongen is en of hij uberhaupt voor de a-selectie in aanmerking komt. In elk geval hebben we ook nog Harm Zeinstra en Jurjan Wouda (keeper van het toernooi bij Eurovoetbal). Ik vraag me af wat Heerenveen precies van plan is met al die jonge keepers.
Gebruikersavatar
Hank
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 15-11-2008 21:15
Contacteer:

Bericht door Hank »

VdB eruit en met de jonge keerepers aan de slag!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Steppe: eerste doelman
Vandenbussche/Vervanger: tweede doelman
Zeinstra: derde doelman, om de wedstrijd een pot keepen bij jong sc Heerenveen
Bangma: doelman Jong sc Heerenveen
Wouda: doelman A1

Ik denk zoiets
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

2e doelman van het eerste, is normaal gesproken 1ste doelman van het 2e...
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Venderwel schreef:2e doelman van het eerste, is normaal gesproken 1ste doelman van het 2e...
Daar heb je een punt maar ik zie liever dat Heerenveen de "jongere talenten" een kans gunt dan VdB. Hij heeft ons het afgelopen seizoen simpelweg te veel punten gekost. En als we qua niveau willen doorgroeien dan moet er een goede en talentvolle doelman in de goal staan.
scheerenveen.supporterswereld.nl
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Janneman schreef:Daar heb je een punt maar ik zie liever dat Heerenveen de "jongere talenten" een kans gunt dan VdB. Hij heeft ons het afgelopen seizoen simpelweg te veel punten gekost. En als we qua niveau willen doorgroeien dan moet er een goede en talentvolle doelman in de goal staan.

Mee eens, doorschuiven die gasten. Als je ze een contract geeft dan moeten ze ook kunnen keepen: dus VDB weg en geen keeper halen (meer tegengoals krijgen wordt toch al heel moeilijk)
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Dat is erg makkelijk gesteld. Een behoorlijk gedeelte van de tegengoals kwam ook door onze haperende verdediging. Daarnaast zijn deze jongens qua coaching en uitstraling nog niet zo ver.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

drika746 schreef:Dat is erg makkelijk gesteld. Een behoorlijk gedeelte van de tegengoals kwam ook door onze haperende verdediging. Daarnaast zijn deze jongens qua coaching en uitstraling nog niet zo ver.
Net of blinkt VdB daarin uit, je wilt toch niet beweren dat hij veel heeft laten zien het afgelopen seizoen met als toppunt van coaching de tegengoal tegen Ado thuis waar hij weer volledig naast de bal zit door de communicatie met Bak Nielsen.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Oh begrijp me goed, ik wil ook best dat ze de jeugd een kans geven, ik geef alleen maar aan hoe het zit en dat zal ook niet veranderen. De functies blijven, alleen de personen die de functies bekleden wijzigen! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Onze 4e keeper mocht zijn debuut maken. Laten we hopen dat VDB snel weer terug is want deze jongen is er nog lang niet klaar voor. Ik wil niet zeggen dat hij (een deel van) zijn naam eer aan deed, maar onzeker was hij wel.
Maar goed, maar even lekker rijpen bij Emmen volgend jaar.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Ik zou ook mijn keepersbroek volschijten met zo'n defensie voor mijn neus.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Deze speler kun je niets kwalijk nemen! Die moet plotseling opdraven...en je moet er dan maar gaan staan! Zeker als je weet wat voor idioten er voor je lopen...die 1 niet te coachen zijn en 2 jou niet coachen...!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Schandalig dat de tien man voor hem deze jongen zo voor paal laten staan. Zoals gezegd kun je hem natuurlijk niets kwalijk nemen. Ga er maar aan staan, met die gatenkaas voor je neus.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Vrieskist schreef:Ik zou ook mijn keepersbroek volschijten met zo'n defensie voor mijn neus.
:lol: :lol: Toch nog even gelachen vandaag. Al heb je helaas wel helemaal gelijk.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Bangma viel goed in, bij beide hoge ballen waar hij mis zat kreeg hij een duw in de rug. Verder tikte hij dat schot mooi tegen de lat en aan beide goals kon hij niets maar dan ook helemaal niets doen!
scheerenveen.supporterswereld.nl
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Janneman schreef:Bangma viel goed in, bij beide hoge ballen waar hij mis zat kreeg hij een duw in de rug. Verder tikte hij dat schot mooi tegen de lat en aan beide goals kon hij niets maar dan ook helemaal niets doen!
Je kon hem inderdaad weinig verwijten, maar het lijkt me duidelijk dat de toch al zo onzekere verdediging na het uitvallen van Leysal alleen nog maar onzekerder werd. Had Leysal de wedstrijd nu werkelijk niet kunnen uitspelen? Tenslotte hield hij het tot de rust zonder veel zichtbare problemen vol. En dat ging toch zeker om zo'n 25 minuten.
Gebruikersavatar
Boegyman (NL)
Wereldspeler
Berichten: 1332
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05
Locatie: Groningen

Bericht door Boegyman (NL) »

Dat denk ik niet. Lejsal liep constant met een pijnlijk gezicht met zijn linkerarm te zwaaien. Ik was al verbaasd dat hij het nog zo lang uit hield.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

De keeperscarousel draait weer op volle toeren. Toe aan keeper nummer vier: klasse!
Het is al jaren een duiventil op de keeperspositie.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Misschien moeten we Vonk maar weer terughalen ;)
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Nerveus is in mijn ogen een goed woord om zijn debuut te beschrijven. Zijn eerste balcontact was een dramatische bal achteruit/terugspeelbal van Väyrynen die Dingsdag ineens laat lopen. Zijn eerste uittrap kwam niet over de achterlijn en zocht continue naar een speler op de rand van de zestien bij een doeltrap.
Fean Fan Drachten
Selectiespeler
Berichten: 554
Lid geworden op: 08-12-2002 00:56

Bericht door Fean Fan Drachten »

Blizzard schreef:De keeperscarousel draait weer op volle toeren. Toe aan keeper nummer vier: klasse!
Het is al jaren een duiventil op de keeperspositie.
Het cynisme druipt er vanaf. Vergeet niet dat het wel een hele rare samenloop van omstandigheden is, welke club heeft op dit moment nu drie geblesseerde keepers?
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Het cynisme druipt er vanaf. Vergeet niet dat het wel een hele rare samenloop van omstandigheden is, welke club heeft op dit moment nu drie geblesseerde keepers?
Inderdaad, dat moeten uitgerekend wij weer zijn.

In de voorgaande twee seizoenen was het ook al zo onrustig met de keepers, constant blessures, dan weer die op doel, dan weer die. Oke, Vandenbussche heeft het dit seizoen aardig gedaan maar die heeft ook wel redelijk vaak 'iets'.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Van mij had hij op z'n minst mogen bewegen bij de 1-2... Je kunt hem het verlies niet kwalijk nemen nee, ik begrijp zijn situatie. Maar je bent niet voor niets keeper van de beloftes lijkt me.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Cyn schreef:Van mij had hij op z'n minst mogen bewegen bij de 1-2... Je kunt hem het verlies niet kwalijk nemen nee, ik begrijp zijn situatie. Maar je bent niet voor niets keeper van de beloftes lijkt me.
Ik ben het niet met je eens. Bangma beweegt wel degelijk maar een bal die van 3-4 meter wordt ingeschoten is praktisch onhoudbaar. Het gaat al eerder mis bij Dingsdag en daarna bij 4 spelers van Heerenveen die helemaal niets doen!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Janneman schreef: Ik ben het niet met je eens. Bangma beweegt wel degelijk maar een bal die van 3-4 meter wordt ingeschoten is praktisch onhoudbaar. Het gaat al eerder mis bij Dingsdag en daarna bij 4 spelers van Heerenveen die helemaal niets doen!!
Klopt, verdediging blundert heftig. Maar ook gaat helaas voor Diederik hij gewoonweg niet vrij uit. Ook door de ervaring natuurlijk, en het moment van debuteren.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Diederik deed het niet slecht, ik zou bij die 0-1 en 1-2 ook schrikken van de kansen die de Heraclieden kregen.
Maar goed, de kans is groot dat hij komende zaterdag weer speelt, het lijkt mij duidelijk dat Lejsal een vrij ernstige blessure had.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lipton schreef:Diederik deed het niet slecht, ik zou bij die 0-1 en 1-2 ook schrikken van de kansen die de Heraclieden kregen.
Maar goed, de kans is groot dat hij komende zaterdag weer speelt, het lijkt mij duidelijk dat Lejsal een vrij ernstige blessure had.
Vdb heeft zijn ogen gericht op de wedstrijd tegen AZ, ze streven ernaar dat hij weer fit is dan. Dat lijkt me geen overbodige luxe nu en kan me ook wel voorstellen dat ze Brian ook met wat lichte pijn nog op gaan stellen. Want Diederik is gewoon nog niet zover, en dat is geen schande.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Lijkt me onzin om Diederik iets te verwijten, de verdediging voor hem maakt de fouten, kan hij niets aan doen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Diederik is na zijn debuut toch redelijk geruisloos naar de achtergrond verdwenen en is met de komst van Oosterhof zelfs vierde doelman geworden. Gezien de overkill aan keepers speelt hij net als Oosterhof eens in de drie weken een potje bij de beloften. Weet iemand of hij dit seizoen (net als Oosterhof) nog stappen gemaakt heeft, of dat de club er goed aan doet hem komende zomer te laten gaan?
Plaats reactie