Diederik Bangma

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Bangma was op z'n 17 tm 19 best talentvol, maar ik heb het idee dat hij het niet bij ons gaat redden.
Onze nieuwe man uit Zwolle en Wouda zijn beter, en vanuit de jeugd zitten er ook enkele keepers aan te komen, ben benieuwd of dat ooit nog wat word.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2022
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Dat Bangma zijn eredivisiedebuut heeft gemaakt lag duidelijk aan de omstandigheden (drie blessuregevallen). Onder normale omstandigheden zou hij gewoon bij de beloften hebben gekeept en hadden we nooit wat van hem gehoord. Het feit dat Henk Timmer na één training direct in de goal werd gezet, zegt al veel over het vertrouwen van de technische staf in hem.

Persoonlijk denk ik dat we hem niet zo snel terug zien in de Eredivisie of Jupiler League. Ik heb bij de beloften in ieder geval nooit iets van hem gezien dat ik dacht: 'die komt er wel'.. Zijn contract loopt ook na dit seizoen af en met het verhaal van Veenstra in het achterhoofd betekent dat denk ik 'exit'.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Bangma voor de rest voor het seizoen naar Emmen. Ik volg Emmen niet echt. Is Zeinstra op dit moment (nog) eerste keeper? Dan zou hij z'n plaatsje wel eens kwijt kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

geert. schreef:Bangma voor de rest voor het seizoen naar Emmen. Ik volg Emmen niet echt. Is Zeinstra op dit moment (nog) eerste keeper? Dan zou hij z'n plaatsje wel eens kwijt kunnen zijn.
volgens mij heeft emmen een keepers probleem. Door Bangma daarheen te laten gaan is het daar opgelost en heeft Bangma weer meer kans om eventueel te spelen. Ook omdat hij volgens mij op dit moment helemaal niet speelt bij Heerenveen en als straks VDB weer fit is zal het wel nog minder worden. Dus dit is voor Bangma volgens mij de beste oplossing
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

geert. schreef:Is Zeinstra op dit moment (nog) eerste keeper? Dan zou hij z'n plaatsje wel eens kwijt kunnen zijn.
Dat lijkt me sterk, Zeinstra deed het de laatste weken voor de winterstop meer dan goed en lijkt mij onomstreden.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Inderdaad, het lijkt mij niet dat Zeinstra zijn basisplaats gaat kwijt raken aan Bangma. Maar ik hoop wel dat Diederik het moeilijk kan maken voor Harmen, dat is voor beide keepers alleen maar goed.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Diederik Bangma naar WKE

Door: BERT OLDENBURGER - dinsdag 21 juni 2011 - 15:15 uur

Doelman Diederik Bangma komt het komend seizoen de gelederen van WKE versterken. Bangma heeft bij Heerenveen één competitiewedstrijd gespeeld. Afgelopen seizoen is hij uitgeleend geweest aan FC Emmen om hem ervaring op te laten doen.

www.vv-wke.nl
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Plaats reactie