Michal Papadopulos

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
CJF
Invaller
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-01-2009 15:13

Re: Michal Papadopulos

Bericht door CJF »

Weet iemand zijn doelpunten statistieken van de afgelopen seizoenen?
Beer will change the world, I don't know how but it will.
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

misschien nog ff wachten voor we het hier zetten?
Transfers worden steeds gecompliceerder. Van Pranjic dachten we ook al, bedankt voor je bewezen diensten en tot ziens, maar hij is nog niet weg!
Ondanks dat...wat heeft deze gast een toch wat gekke carriere achter de rug! Begonnen in Tsjechie, verhuurd worden aan Arsenal (maarja, die hebben zoveel spelers), spelen voor Bayer Lev. en nog wat Duitse avontuurtjes en nu weer in Tsjechie aan het ballen.
Als hij komt...Kan hij de ballen er voor ons in jagen? Als centrumspits...it soe samar kinne ;)
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
marpykje
Nieuw talent
Berichten: 80
Lid geworden op: 28-03-2005 12:51
Locatie: h'veen

Bericht door marpykje »

Ik weet niet of dit nou de nieuwe spits is die het moet gaan doen. We moeten natuurlijk ook de lege plekken in het beloftenteam opvullen nu er een zevental spelers (waaronder waarschijnlijk drie aanvallers) naar Emmen gaat. Hij is volgens Wikepedia toch al 24 jaar maar heeft nog niet veel op het hoogste nivo laten zien.
We zien het wel.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler
Berichten: 578
Lid geworden op: 16-12-2004 19:31

Bericht door SCH-4-LIVE »

Velen hebben hem wel eens zien voetballen. Hij speelde bij Banik Ostrava toen wij hun versloegen in de 1e ronde van het UEFA CUP toernooi.

http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=25841
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Een speler krijgt hier pas een topic als de club zijn komst officieel heeft bevestigd. Niet op basis van geruchten. Slotje, dus.

In 'Transfers en geruchten' wordt overigens al volop over Papadopulos gesproken.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

sc Heerenveen haalt Tsjechische spits Papadopoulos
15 juni 2009
sc Heerenveen heeft een nieuwe spits aangetrokken. Het gaat om de Tsjech Michal Papadopulos. De aanvaller is vandaag gekeurd en tekende een contract voor vijf seizoenen in Friesland.

De 24-jarige Michal Papadopulos wordt overgenomen van Mlada Boleslav. De aanvaller kwam eerder uit voor achtereenvolgens Banik Ostrava, Arsenal (op huurbasis), Bayer Leverkusen en Energie Cottbus (op huurbasis). De 1.87 lange Michal Papadopulos was afgelopen seizoen in 27 competitieduels goed voor tien treffers.
Het is nu definitief. Ben benieuwd of hij zijn belofte alsnog gaat inlossen nu Heerenveen hem gehaald heeft.
rabouter
Jeugdspeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-06-2009 15:06

Bericht door rabouter »

Welke belofte heeft hij gemaakt dan?
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Daar spreekt een aardig vertrouwen uit: contract voor 5 jaar!
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Ja, of men moet weten dat de meeste spelers in het 1ste jaar aanpassingsproblemen hebben! ;-)

Maar eh, eerste versterking is dus binnen! Netjes!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Nog even over zijn matige doelpuntencijfers (volgens sommigen).
1
In Tsjechië worden er vier wedstrijden minder gespeeld als bij ons, daarnaast heeft Papadopulos ook nog drie wedstrijden gemist.
2
Sinds 2000 heeft geen enkele speler 20 doelpunten of meer in de Tsjechische competitie weten te scoren in één seizoen.
3
Mlada Boleslav werd zesde, maar scoorde slechts 39 maal. Volendam scoorde bijvoorbeeld 38x(in vier wedstrijden minder, dat dan weer wel)
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Complimentje voor Yme & Co. ! Onze concurrenten zijn nog relatief rustig op de transfermarkt, maar onze nieuwe spits is al binnen. Hij kan de hele voorbereiding meedoen, dus we krijgen niet van die toestanden zoals vorig jaar met Sibon. Uitstekend!

Verder ben ik zeer benieuwd naar Papadopulos. Het talent lijkt aanwezig, anders kom je niet bij Arsenal. Hopelijk komt dat talent er hier in Heerenveen definitief uit. Hij heeft ook al het één en ander meegemaakt, we zitten dus niet met een talentje die heimwee naar heit en mem krijgt. Al met al zijn de voortekenen prima.
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Is het eigenlijk Papadopoulos of Papadopulos??
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Gebruikersavatar
Hoho
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 29-05-2008 14:08
Locatie: Dútslân

Bericht door Hoho »

Mooie kop heeft die gozer, een 'flik mij niks of ik bijt je kop eraf' kop :D
Tenminste niet zo'n babyface als Dingsdag
stop staring at my avatar
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

een song voor hem is ieder geval niet zo moeilijk. ra papa papap padoupulos
!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

In ieder geval mooi op tijd deze aankoop. En geen talent die zich nog moet ontwikkelen (qua leeftijd), maar iemand die al het nodige heeft meegemaakt.
Kipy
Jeugdspeler
Berichten: 33
Lid geworden op: 06-05-2009 16:48

Bericht door Kipy »

Een zeer goede zet van Heerenveen. Een echte centrum spits halen, die was nodig! Sibon word een jaartje ouder en aan alleen Ingelsten heb je met schorsingen en blessures niet genoeg. Ik denk trouwens dat dit ook een positieve ingeving op Kopic en Svec. Het is geen geheim dat deze jongens een beetje moeite hebben met de taal, omdat ze alleen Tsjechisch spreken. En ik verwacht dat Papadopulos wel een woorde Engels of Duits spreekt zien zijn tijd in Engeland en Duitsland.

Netjes Heerenveen, nu de rest nog!
2de seizoen van trond is altijd stront..
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Op de Omrop Fryslân-website staat linkjes naar de interviews met Papadopulos en Kuiper. Volgens Yme kwamen zijn vorige buitenlandse transfers te vroeg, was de concurrentie groot (vooral bij een Arsenal) en is hij daardoor min of meer mislukt. Nu denkt Yme dat het een goed moment is. Het is geen uitblinker op bepaalde onderdelen, maar heeft ook geen negatieve uitschieters. Heel allround dus.

Verder is hij begin deze maand met Tsjechië op pad geweest en net als de anderen mag hij een weekje later beginnen. Volgens Yme is de kans echter aanwezig dat hij al eerder begint. Dat gaf Papadopulos zelf aan.

Ook vertelde Yme dat ze nog bezig zijn met een centrale verdediger, maar dat is nog niet klaar. Maar daar is een ander topic voor.
El Blanquito
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-01-2009 18:36

Bericht door El Blanquito »

Voor alle statistieken kijk dan maar ff op onderstaande link:

http://www.transfermarkt.de/de/spieler/ ... daten.html
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Het moderne voetbal: zelfs onze buitenlanders zijn van buitenlandse komaf :wink:
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Hmmm, als ie niet scoort wordt het al snel Papadoeloos!!!
Ik hoop dat dit 'm is, de nieuwe Alves!!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Superfries88' schreef: Ook vertelde Yme dat ze nog bezig zijn met een centrale verdediger, maar dat is nog niet klaar. Maar daar is een ander topic voor.
Als dat lukt dan hebben ze de ploeg op de meest benodigde posities versterkt en dan zijn ze goed bezig, :mrgreen: want ik verwacht wel wat van deze aankoop (nergens op gebaseerd).

Ben wel benieuwd wat er met een aantal spelers gaat gebeuren want we hebben nu wel heel veel aanvallers.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Keurig gehandeld Heerenveen! Mooi op tijd een spits binnen gehaald. Nu is het maar de vraag of hij het bij ons kan waarmaken. Een contract voor 5 jaar geeft hem toch wel vetrouwen. Hopelijk is hij de afmaker die we het afgelopen seizoen hebben gemist. Hij heeft op zijn leeftijd al genoeg ervaring met o.a. Bayer Leverkussen en Arsenal. Ik ben benieuwd!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 718
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Hij kan een complete voorbereiding meedraaien. Dat is ook weer mooi meegenomen.
We hebben nu een middenveld en voorhoede luxe. Nu de verdediging nog :stan:
.-
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Een allround speler, die sterk is in de lucht en gretig is om zijn talenten te gaan tonen. Spreekt al wat Engels en Duits. Prima aankoop lijkt me. Qua goals hoeven we natuurlijk geen Alves-aantallen te verwachten, maar een 15 goals zou toch mooi zijn...
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Voorstopper schreef:Een allround speler, die sterk is in de lucht en gretig is om zijn talenten te gaan tonen. Spreekt al wat Engels en Duits. Prima aankoop lijkt me. Qua goals hoeven we natuurlijk geen Alves-aantallen te verwachten, maar een 15 goals zou toch mooi zijn...
Goals zijn natuurlijk belangrijk maar niet geheel zaligmakend. Waar ik vooral ook op hoop is dat je met hem erbij een goed positiespel kan spelen. Dat hij goed aanspeelbaar is, de tweede/derde man ziet, een balletje vast kan houden, door kan koppen, kaatsen ect. Als ik zijn beschijving zo lees zou het dan ook wel eens een type Allbäck kunnen zijn. Ik ben heel benieuwd wat we te zien krijgen van hem straks.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Moeilijk wat ik van deze speler moet verwachten. Ik vind het commentaar van Kuiper niet heel overtuigend. Bij bijvoorbeeld Alves was hij lovend. Ik heb mijn twijfels over deze speler. Die twijfels komen uit de filmpjes die ik gezien heb en wat ik gelezen heb. Dit zegt natuurlijk niks over de evebtuele kwaliteiten van PAPA! Maar er spreekt wel vertrouwen uit dat deze speler voor 5 jaar heeft getekend. Kan iemand iets meer vertellen we hebben bijna alle nationaliteiten hier op dit forum! Dus een Tsjech met meer informatie zal er vast zijn :lol:

Anders moet ik wachten op de eerste training om hem aan het werk te zien!
FORZA SC HEERENVEEN
Fean85
Jeugdspeler
Berichten: 45
Lid geworden op: 15-06-2009 22:17

Bericht door Fean85 »

Voor de mensen die kritisch zijn over de buitenlandse avonturen van Papadopulos bij Arsenal en Leverkussen;

In de tijd dat hij bij Arsenal meetrainde met de eerste selectie, speelde daar ook ene Thierry Henry :wink:
En in de tijd dat Papadopulos bij Leverkussen verbleef speelden daar ene Dimitar Berbatov en ene Andrey Voronin :huh:
Geen kleine jongens, niet zo raar dat je dan niet verder komt dan de reserverbank.
Dus ik zou zeggen, laat deze jongen ons dit jaar maar verassen! :D
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

We komen zo langzamerhand om in spitsen.Sibon, Kalou, Henrique, Ingelsten, Pedro Beda en deze jongen.

Maargoed, laten we dan maar hopen dat dit eindelijk een goede is. Ken hem totaal niet dus er valt weinig zinnigs over te zeggen. Ben trouwens wel benieuwd of de directie nog van plan is om een linksbuiten te gaan halen. Of zijn ze van plan het te doen met Elyounoussi/Henrique..?
17 mei 2009!
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Jordi-Hearrenfean schreef:We komen zo langzamerhand om in spitsen.Sibon, Kalou, Henrique, Ingelsten, Pedro Beda en deze jongen.
Bij Sibon is het beste er echt wel af, die gaat geen seizoen lang goed spelen. Als Pinch hitter kan hij nog wel waardevol zijn. Kalou zou ik geen spits, maar aanvaller noemen. In een 2 spitsen systeem kan hij als spits spelen, maar in een 433 systeem niet.
Henrique is ook geen 433 spits. Persoonlijk denk ik dat Henrique uit een vrije rol vanaf de flank of in een 2 spitsen systeem het beste rendeert.
Pedro Beda gaan geruchten over dat hij aan Emmen verhuurd gaat worden, dus die kun je voor aankomend seizoen buiten beschouwing laten. En Ingelsten heeft mij nog niet kunnen overtuigen van zijn kunnen, leuke counter spits maar geen sterke (433) centrum spits als je het mij vraagt.
Plaats reactie