Michal Papadopulos

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

linny1981 schreef: Volgens mij gaat het er bij Elyounoussi niet om dat hij zijn best doet, maar dat hij nog wat op gaat brengen bij zijn verkoop naar een andere club aangezien hij veel heeft gekost en niet heeft waargemaakt waarvoor hij is aangetrokken.
Dus alleen op basis van mentaliteit en kwaliteit wordt niet geselecteerd hoor, al zou dat wel zo moeten zijn!
Jans is een type trainer die met allerlei factoren rekening houdt, maar daarmee? Dat lijkt me zeer stug. Het is echt niet zo dat vijf invalbeurten meer of minder een duidelijk verschil maakt in transfersom. Hij gaat er echt niet (veel) meer door opbrengen. Sterker nog: je loopt zelfs de kans dat er clubs afhaken. Als een geïnteresseerde club bijvoorbeeld De Graafschap-uit heeft gezien, dan is er een reële kans dat die verder gaan kijken.

Elyounoussi heeft in Noorwegen aangetoond wel degelijk te kunnen voetballen. Ik hoor dat hij op trainingen ook geregeld leuke dingen laat zien. Volgens mij is dat een gebrek aan kwaliteit op bepaalde onderdelen gecombineerd met een probleem tussen de oren.

Maar goed, dat is meer een discussie voor het Tarik-topic. Wellicht handig om deze even te verplaatsen wat dat betreft :wink:.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Jammer dat het zo loopt met Papadopulos. Hij kan van alles een beetje, maar in een team dat slecht draait heeft hij niets extra's in huis. Naast Alves of Sibon had Papa zo meegekund.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Onbegrijpelijk dat Jans niks met deze jongen doet. We hadden hem vandaag best kunnen gebruiken!
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ja...maar dan valt van zijn geloof af!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Lardy schreef:Onbegrijpelijk dat Jans niks met deze jongen doet. We hadden hem vandaag best kunnen gebruiken!
Papa is net als of zelfs nog meer dan Dost afhankelijk van goede voorzetten.
Zolang die uitblijven heb je ook aan hem weinig tot niets.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Papadopulos zou vandaag niks hebben toegevoegd. Er is niet een bal goed voor de goal gekomen vandaag. En het enige wat Papa kan is koppen. Als je die er naast zou hebben gezet zou hij gezellig Dost hebben kunnen vergezellen op zijn eilandje. Meer niet.
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Papadopulos staat waarschijnlijk in de basis tegen VVV.

Papadopulos zat tegen Groningen volgens mij nog op de tribune en nu ineens in de basis voor Dost :shock:


Ik zouw zegen grijp je kans!
Het komt goed.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Ben benieuwd wat papa morgen laat zien in de wedstrijd tegen VVV
Heeft hij al die tijd dat hij op de tribune zit bij jong heerenveen gespeeld?
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ik hoop het voor die jongen...
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Blessure! Iemand enig idee hoe het daar mee staat?
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

HIj speelde niet slecht.
Jammer dat die gebleseerd uitviel echt sneu voor die jongen.
Het komt goed.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hij kreeg beduidend meer kansen dan Dost, maar deed er te weinig mee. De ballen leken ook een aantal keren net 10 cm te hoog te komen waardoor het voor Papa moeilijk was om te plaatsen. Toch is Dost gewoon een betere spits.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ja maar die kansen creerde hij zelf door goed te lopen. Verschil met hem en Dost is dat hij vaak naar de bal toe komt en zo dus lastiger is om te dekken. Dost staat er vaak al te vroeg en is daarom makkelijker te verdedigen. Tenminste, dat viel mij gisteren op.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Papa staat in vergelijking met Dost ook minder richting de 2e paal.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Precies. Ik zou ze eigenijk wel eens samen in de spits willen zien. Dan maar Beerens en Assaidi eens wat verdedigend werk leren en op het middenveld neerzetten. Wanneer ze ooit naar het buitenland willen moeten ze dit ook doen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Maar of Jans dat aandurft, betwijfel ik. Je speelt dan bijna met 4 aanvallers en een nadeeltje is dat je buitenspelers veel verdedigend werk op moeten knappen en dus minder in het aanvallen kunnen steken.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In Enschede vond ik Papadopulos als invaller prima spelen naast Dost. Echter, beide spelers zijn nogal afhankelijk van aanvoer om het maximale eruit te krijgen. En ik vind toch dat je hierbij vleugelspelers nodig hebt. Ik zie nog steeds het liefst het trio Assaidi, Narsingh en centraal Dost voorin. Het weghalen van een middenvelder vind ik sowieso onbespreekbaar, evenals een verdediger. Al met al zie ik het niet zo zitten om met die twee voorin te spelen.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Misschien is het wat om Papadopulos een half jaar uit te lenen aan Feijenoord. Lijkt me niet verkeerd. Krijgt bij ons op dit moment niet veel speelminuten en is een speler die toch echt wel wat kan. Feijenoord heeft geen echte spits en op die manier worden beide clubs er beter van. Als Papadopulos het goed doet kan Heerenveen hem makkelijk verkopen en doet hij het niet goed dan hebben ze in elk geval het salaris eruit. Feijenoord heeft een spits en dat is al heel wat, want ze kunnen toch geen speler kopen en een echte spits die er al staat hebben ze niet.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Peter schreef:Misschien is het wat om Papadopulos een half jaar uit te lenen aan Feijenoord. Lijkt me niet verkeerd. Krijgt bij ons op dit moment niet veel speelminuten en is een speler die toch echt wel wat kan. Feijenoord heeft geen echte spits en op die manier worden beide clubs er beter van. Als Papadopulos het goed doet kan Heerenveen hem makkelijk verkopen en doet hij het niet goed dan hebben ze in elk geval het salaris eruit. Feijenoord heeft een spits en dat is al heel wat, want ze kunnen toch geen speler kopen en een echte spits die er al staat hebben ze niet.
Feyenoord kan het salaris van Papadopulos niet betalen.
En Heerenveen gaat echt niet alles vergoeden.
Het komt goed.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Er is vast wel een zakenmannetje die het salaris van Papadopulos zou willen betalen. Feijenoord heet wat dat betreft
toch echt wel een probleem in de spits en als er de komende weken geen punten worden gehaald zullen ze daar toch wat aan moeten doen. Het lijkt me toch echt niet zo'n hele rare constructie.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Ik zou dat wel een goede optie vinden. Hij blijft in beeld en mocht er bij Heerenveen e.e.a. veranderen na dit seizoen heb je meer aan een speler die de club al kent dan wéér een nieuwe.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Ja, maar Slagveer heeft hier wellicht nog een toekomst. Papadopulos duidelijk niet, dus ik snap wel waarom hij niet wordt meegenomen. Zolang er niemand geblesseerd of geschorst is zal er geen gebruik meer van hem worden gemaakt. Het is het beste voor iedereen als het z.s.m. tot een transfer komt.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Is vrij logisch wanneer je naar het takenpakket van een spits kijkt in het systeem van Jans. Papa is mee-voetballend nog behoorlijk minder dan Dost, die al voorbijgestreefd is door Elm. Tel daarbij op de leeftijd en het salaris, dan is het vrij logisch om talent de kans te gunnen en Papa weg te doen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Afgaande op de training van gisteren is het volstrekt logisch dat "Papa" niet meegaat ......
SCH
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Surhuisterveen schreef:Afgaande op de training van gisteren is het volstrekt logisch dat "Papa" niet meegaat ......
Want?
Spijt heb je morgen maar!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hij bakte er he-le-maal niets van!
SCH
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Nee maar deze jongen kan er ook helemaal niks van. Onbegrijpelijk dat hij gehaald is. Het enige wat hij een beetje kan is koppen. Voor de rest is het een groot drama. En ik denk dat veel mensen dat al na 1 training hadden gezien. Yme en Co haalden liever dure spelers uit het buitenland i.p.v. de toppers die rondliepen in de Jupiler League. Neem een Chadli, Mertens, Bokila..... Die waren voor minder op te halen en zijn 10 keer beter dan PAPA.

Daar plukken we nu nog de vruchten van zou de hoofdsponsor wel zeggen.

Je verlies nemen en hopen dat je dit soort spelers snel kwijt raakt!
FORZA SC HEERENVEEN
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Hij wordt in verband gebracht met Slavia Praag. Lijkt me niet zo'n hele rare gedachtengang en gezie nde prestaties eerste seizoenshelft vorig jaar, zou dat nog eens best kunnen. Ik denk dat we 'Papa' op de Friese velden niet meer zullen zien. Jammer eigenlijk, want vorig jaar dacht ik nog dat hier ons nieuwe goudmijntje wellicht lag.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Spits Papadopulos 'geen optie' voor Willem II
Willem II ziet geen kans Michal Papadopulos naar Tilburg te halen. De spits mag vertrekken bij sc Heerenveen maar krijgt van de Tilburgers het predicaat 'onhaalbaar', meldt het Brabants Dagblad. Papadopulos zou een mogelijke oplossing zijn voor de problemen in de aanvalslinie van Willem II. De club heeft in de strijd om lijfsbehoud in de Eredivisie doelpunten nodig. Papadopulos was even een optie voor Willem II, maar het feit dat Heerenveen de spits niet wil verhuren zet een streep door een mogelijke transfer.

"Heerenveen wil hem alleen verkopen. Wij zouden alleen in aanmerking kunnen komen voor een huur en dan moet Heerenveen ook nog eens heel erg meedenken. Het is geen optie op dit moment", aldus technisch directeur Henry van der Vegt in de krant.
voetbalprimeur.nl
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

PRIMEUR (NL) - Michal Papadopulos gaat niet in op het aanbod van Slavia Praag om terug naar Tsjechië te gaan, zo laat Slavia-trainer Michal Petrous weten aan het Tsjechische persbureau CTK. 'In het begin was hij inderdaad bij ons in beeld, maar hij heeft ons te kennen gegeven in het buitenland te willen blijven.'

Eerder deze week werd bekend dat ook de belangstelling van Willem II voor de Tsjechische spits geen vervolg krijgt. SC Heerenveen wil Papadopulos verkopen en wenst voorlopig nog niet mee te werken aan een verhuur van de kopsterke spits. Voor het armlastige Willem II was dat de reden om af te zien van een transfer.
Bron: FeanOnline
Afgelopen zomer was er naar verluid interesse vanuit België, Duitsland, Griekenland en Slowakije voor Papadopulos. Hij zal op dit moment vermoedelijk nog wel wat ijzers in het vuur hebben, aangezien ik denk dat nog een halfjaar stilzitten hem niet zal aanspreken.
Plaats reactie