Moderators: Beheerders, Fanmasters
xander schreef: maar zoals het nu lijkt blijft hij toch verbonden aan sc Heerenveen.
xander schreef: Mede door de ontwikkelingen bij de Graafschap had hij dat geroepen maar zoals het nu lijkt blijft hij toch verbonden aan sc Heerenveen.
Gearard schreef:Doelde van den Bergh hiermee op Jan de Jonge? Ik dacht uit het interview te halen dat dit iemand anders was geweest.
Arjen schreef:Hoop dat Jan de Jonge ook nog een boekje open doet over de interne situatie bij Heerenveen als het getekend heeft bij Heracles...
Nu valt ook de jeugdopleiding volledig uit elkaar Foppe weg en ook Jan de Jonge. Er blijft niets over van onze club zo.
Frisian Viking schreef:Na even googlen kom ik uit op een website over Heracles waar iemand die aardig ingevoerd lijkt te zijn weet te melden dat De Jonge bovenaan het lijstje staat bij Heracles.
Jan de Jonge nieuwe trainer Heracles Almelo - 21-06-2013
Heracles Almelo heeft in Jan de Jonge een nieuwe hoofdtrainer vastgelegd. De 50 jarige oefenmeester (Emmen, 8 mei 1963) signeert in het Polman Stadion een verbintenis voor twee seizoenen. Jan de Jonge was als speler actief voor Germanicus, FC Groningen, SC Heerenveen en Emmen. Als hoofdtrainer was De Jonge actief voor Emmen en De Graafschap. Bij SC Heerenveen was hij assistent-trainer en interim-hoofdtrainer. De laatste jaren was De Jonge Hoofd Opleidingen in Friesland.
Voorzitter Jan Smit en directeur Nico-Jan Hoogma zullen de nieuwe trainer maandag presenteren in een persconferentie.]
Hielke schreef:Daar heb je gelijk in, dirk3. Hiermee is een fluwelen aftocht voor Hansma gecreëerd. Als medeclubman lijkt hij mij een capabele opvolger van Jan de Jonge.
Hielke schreef:Dit is wél een gevoelig verlies voor onze club. Topkerel, het (club)hart op de juiste plaats, heel belangrijk geweest voor onze jeugdopleiding. Aan de andere kant is deze mooie stap hem gegund. Hij verdient revanche voor de periode waarin hij zijn nek uitstak voor onze club, en die eraf ging. Jan bedankt en tot ziens!
elmo87 schreef:Hopen op een zelfde scenario als bij Verbeek. Die is ook ooit via Heracles hoofdcoach geworden... Voor nu heel veel succes, het is hem van harte gegund!!
Knipecity schreef:elmo87 schreef:Hopen op een zelfde scenario als bij Verbeek. Die is ook ooit via Heracles hoofdcoach geworden... Voor nu heel veel succes, het is hem van harte gegund!!
Verbeek was een soort van talent dat gestald werd om later de stap omhoog bij ons te kunnen maken. Jan de Jonge is al een paar keer hoofdtrainer geweest en naar mijn idee de talentfase al jaren voorbij en niet de man om ons 1e te leiden, tenzij we weer eens in de eerstedivisie belanden misschien.
Baggerraartje schreef:Valt ook bij Heracles eigenlijk als hoofdtrainer door de mand. Zal mij niet verbazen, dat hij de eerste trainer is, die de laan uitgestuurd wordt. Komt duidelijk te kort als hoofdtrainer. Nu zal wel weer geroepen worden dat er veel nieuwe spelers ingepast moeten worden, maar daar heeft elke trainer in onze competitie last van.
Baggerraartje schreef:In zijn tijd bij de Graafschap, had hij een van de beste selecties van de jupiler league en toen werd het ook niks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten