Moderators: Beheerders, Fanmasters
xander schreef:Vertrekt aan het eind van het seizoen, wil weer hoofdrainer zijn.
Lardy schreef:Ik denk dat het succes van de beloftes een groot gedeelte op het conto van de Jonge mag komen. Op trainingen is hij erg fel en eist erg veel van de spelers. . Jammer dat hij vertrekt, hopelijk halen ze een nieuwe trainer voor de beloftes en niet weer intern gaan schuiven.
Feanfan 1 schreef:Misschien een plekje vrij voor Sibon of heeft die andere ambities ?
Lardy schreef:[Geen motiverend spreker
Lipton schreef:Als je spelers moet gaan motiveren is het einde ook wel zoek...
Blizzard schreef:Resultaten van een jeugdteam zeggen mij weinig. Het gaat op dat niveau namelijk vooral om het individu. Zo'n 10 jaar geleden hadden we ook een belofteneltal dat kampioen werd. Toch is daar vanuit volgens mij geen enkele speler doorgebroken in het eerste elftal van Heerenveen. Natuurlijk is het wel belangrijk dat er gevoetbald wordt vanuit een herkenbare speelwijze maar je moet een trainer van de beloften vooral beoordelen op de mate waarin de individuele spelers zich ontwikkelen.
Otsje P schreef:Ik weet niet wat volgens jou in de omschrijving van een ideale trainer moet staan. Maar motiverend staat wat mij betreft in de top 3 van belangrijkste eigenschappen van een goede trainer.
Lipton schreef:Daar sla je plank toch echt mis. Elke speler in het profvoetbal is normaal gesproken gemotiveerd om te voetballen. Zeker bij Heerenveen zijn spelers gemotiveerd.
Een trainer hoeft eigenlijk een speler / team alleen maar te begeleiden in zijn / hun ontwikkeling. Daarbij is inspireren veel belangrijker dan motiveren.
Surhuisterveen schreef:Mooi oprotten dan. Vind die gast helemaal niks.
Zola schreef:Jan de Jonge wordt niet als plezierig ervaren door zijn mede trainers. Ook de manier van communiceren tov andere medewerkers ed is verruit onplezierig en meer als horkerig. Men noemde Verbeek een hork qua communicatie, Jan de Jonge wint dit op punten. Veel geschreeuw en weinig wol.
Otsje P schreef:Surhuisterveen schreef:Mooi oprotten dan. Vind die gast helemaal niks.
Ontzettend functionele bijdrage hoor, lekker respectvol ook.
Een man die zowel als speler en als trainer (jeugd, assistent, hoofdtrainer, hoofd opleidingen) jarenlang alles uit de kast haalt voor de club kan volgens bij wel een beetje anders bejegend worden.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 7 gasten