Filip Đuričić

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Mikadv
Nieuw talent
Berichten: 86
Lid geworden op: 21-04-2008 20:56

Bericht door Mikadv »

Skopperij schreef:Clubs als Manchester United en Liverpool volgen misschien wel 200 jeugdspelers heel intensief. Dat ze vervolgens 50 jongens halen die vervolgens compleet mislukken doet er niet zo toe, als die ene Messi er maar bij zit. Zo zul je hun interesse in Otigba en Djuricic ook wel wat moeten bekijken. Intensief gevolgd, maar nooit de intentie gehad om ze te halen.
En daarom kunnen we nu ook in mindere mate concurreren met deze clubs. Volgens mij gaan spelers dit ook steeds meer inzien, dat ze beter een opstapje via clubs als bijvoorbeeld Heerenveen kunnen maken op de weg naar de top. Zie bijvoorbeeld Van Nistelrooij, Huntelaar en Alves die zo bij grote clubs terecht zijn gekomen.
mitrita schreef:
En stel dat het nou helemaal niets wordt, dan zit je er wel 3,5 jaar aan vast
Niet verkeerd, je kunt een contract altijd nog openbreken.
Maar de vraag is of dan nog wel wil dat Heerenveen zijn contract openbreekt. Want als het wel een ontzettende topper wordt en elke topclub hem wil, is het toch niet te verwachten dat hij nog bijtekent bij Heerenveen?
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Allemaal leuk en aardig, deze jonge aanwinsten, maar hoe staat het eigenlijk met hun fysiek / postuur?
Met al te lichte mannetjes win je tegenwoordig de hoofdprijs ook niet.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

oldtimer schreef:Allemaal leuk en aardig, deze jonge aanwinsten, maar hoe staat het eigenlijk met hun fysiek / postuur?
Met al te lichte mannetjes win je tegenwoordig de hoofdprijs ook niet.
Gelukkig wordt dat altijd gecompenseerd door onze scandinavische scouting (Hansson/Bak/Elm/Grindheim) :wink:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ja natuurlijk, maar dat lost dit ( eventuele ) probleem niet op.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

We moeten niet teveel fysieke spelers hebben. Hebben we nu al erg veel in het team, we zijn meer dan ooit een vechtploeg geworden en de resultaten zijn goed, maar er mag van mij wel wat meer voetbal in de ploeg. Heerenveen stond altijd voor technisch verzorgd voetbal. Al heel vaak en al een paar jaar vind ik veel tegenstanders sterker in het combinatievoetbal dan Heerenveen. Heerenveen weet vaak op individuele kwaliteiten de doorslag te geven.

We raken waarschijnlijk Pranjic en Beerens kwijt, dus wat frivools erbij is niet verkeerd.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

ALS 26.000 schreef:We moeten niet teveel fysieke spelers hebben. Hebben we nu al erg veel in het team, we zijn meer dan ooit een vechtploeg geworden en de resultaten zijn goed, maar er mag van mij wel wat meer voetbal in de ploeg. Heerenveen stond altijd voor technisch verzorgd voetbal. Al heel vaak en al een paar jaar vind ik veel tegenstanders sterker in het combinatievoetbal dan Heerenveen. Heerenveen weet vaak op individuele kwaliteiten de doorslag te geven.

We raken waarschijnlijk Pranjic en Beerens kwijt, dus wat frivools erbij is niet verkeerd.
Sinds wanneer kom jij bij Heerenveen? Sinds het bestaan van onze club hebben we meer vechtvoetbal gespeeld dan technisch voetbal.
Spijt heb je morgen maar!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ik kom al meer dan 20 jaar bij Heerenveen en met name Foppe is altijd van het technische verzorgde voetbal geweest. Bij vechtvoetbal denk ik aan clubs als Utrecht, Feyenoord, Groningen. Dus ik vraag me nu af, hoe lang kom jij al bij Heerenveen?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Als je al 20 jaar bij Heerenveen komt, moet je je even gaan verdiepen in de 20 jaar voor 1989.
Spijt heb je morgen maar!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hoezo? Dat was de periode zo ongeveer voordat er ook maar enige vorm van beleid was bij Heerenveen. Aanvallend en verzorgd voetbal is onder Riemer pas beleid geworden. Heerenveen was onder Foppe toch een beetje het Ajax van het Noorden qua voetbal en zeker niet het Feyenoord vh Noorden. Onder Verbeek is het iets minder geworden, maar met spelers als Alves, Nilsson, Samaras, Huntelaar, Pranjic, etc ging het toch vaak om een stukje schoonheid.

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat jij Heerenveen als een club ziet die staat voor werkvoetbal. Zijn er meer mensen die dat zo zien?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Je had het over altijd verzorgt en technisch voetbal, ik heb een hele periode gekend waar het alleen om knokvoetbal ging.Jij licht het Foppe/Riemer tijdperk eruit, maar de club is meer dan alleen het Foppe/Riemer tijdperk.

Maar laten we in een ander topic hierover discussiëren en dit topic voor deze geweldige aankoop bewaren.
Spijt heb je morgen maar!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Prima, zal misschien eindeloze discussie blijven tussen twee mensen, aangezien ik de periode voor Riemer, behoudens Abe, niet echt relevant vind, omdat dat nog eerstedivisie was, dus een hele andere tijd.

Onze nieuwe aankoop moet eerst nog wel even bewijzen een topaankoop te zijn, want sp[elers die al snel een stempel opgedrukt krijgen (Cruijff van Balkan) die kunnen dat vaak niet waarmaken en daarnaast, hoe vaak gaan toptalenten niet geruisloos weg bij clubs? Eerst zien spelen.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Bij andere clubs gaan ze geruisloos weg, bij ons gaat het vaak(vaker) goed. Dat is geen toeval. Hoe het met deze jongen verloopt is afwachten. Vechtvoetbal of technische vaardige teams?De waarheid ligt denk ik in de midden. Zonder technisch vaardige voetballers weinig mooi voetbalspel. Zonder vechters verlies je het op fysiek en doorzettingsvermogen. Je hebt in een team beide nodig.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Volgens mij was er toen spraken van een contract van 2 1/2 jaar met de optie voor Heerenveen om het contract met een jaar te verlengen. Dat betekend dan dus 3 1/2 jaar maximaal.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Fazli en Djuricic leiden Heerenveen langs Real Madrid

http://www.frisianpride.nl/news.php?readmore=545
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Deze jongen is topscorer geworden en tevens uitgeroepen tot beste speler van het Eurovoetbal toernooi.

Hij zal wel wat kunnen dus :D
17 mei 2009!
devito
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-04-2003 16:32
Locatie: Gorredijk

Bericht door devito »

Speler van het toernooi, terwijl hij nog nooit eerder met deze ploeg had meegespeeld, dat beloofd het een en ander.

Bovendien komt hij in een lijstje met mooie voorgangers (o.a. Seedorf, Kluivert, Daniel Jensen, Fernando Gago...)

Dat kan wel weer eens een leuke voetballer worden voor Heerenveen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Er staat een leuk filmpje met hem op Feanonline,
link:
http://www.feanonline.nl/index.php?mod=inc_item&id=419

Hij zegt o.a. dat hij de Champions League wil winnen met sc-heerenveen, kijk dat zijn nog eens teksten ! 8)
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
hjwiltjer
Invaller
Berichten: 469
Lid geworden op: 27-02-2007 21:10
Locatie: Groningen

Bericht door hjwiltjer »

Ik heb hem zondag zien spelen in de finale. Wat mij gelijk opviel is dat hij veel volwassener overkomt dan al die andere spelers. De eerste kans was voor hem gelijk een goal. Hij was erg dreigend en hield steeds 2 spelers bezig. Daarnaast vond ik Fazli ook positief opvallen. Die jongen trekt, sleurt en kreeg heel slim vrije trappen mee.
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

BK2007 schreef: Hij zegt o.a. dat hij de Champions League wil winnen met sc-heerenveen, kijk dat zijn nog eens teksten ! 8)
Na de beker moet dit de volgende stap ook zijn vind ik. Een club met een beetje ambitie........ :mrgreen:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

haha volgende stap lijkt mij niet de CL winnen :lol: Eerst maar eens landskampioen of de europa league winnen als volgend doel.

Wel geweldig hoe deze speler zich weet te profileren. Ben benieuwd wanneer hij in het eerste zal komen te spelen en we hem pas echt kunnen beoordelen.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Tsja, als je een supertalent bent dan moet je op je 17e, 18e in het eerste kunnen spelen en dan is het natuurlijk niet zo vreemd dat je kan uitblinken op een toernooi voor B-junioren, dus je eigen leeftijd. Zou vreemd zijn als hij niet uitblonk. Neemt niet weg dat hij ook gewoon die prijs pakt en topscorer wordt, dus het toch maar even doet.

Tsja, de CL-winnen. Ik weet niet wat ze die jongen verteld hebben toen hij hier tekende..... ;-)

Eerst maar ons helpen kampioen te worden Filip.. :D
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Als je het flimpje bekijkt zegt hij dat het zijn ultieme droom is om Wk te worden en de CL te winnen, zoals elke voetballer dus. De verslaggever zegt daarna lacherig of hij de CL met Heerenveen wilt winnen, waarop hij natuurlijk zegt 'if that's possible'. Meer een grap dus :)
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

De woorden van Riemer over deze jongen liegen er niet om. Hier kúnnen we veel plezier aan beleven.
SCH
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Surhuisterveen schreef:De woorden van Riemer over deze jongen liegen er niet om. Hier kúnnen we veel plezier aan beleven.
Wat zei meneer Riemer dan precies? of heb ik nu iets gemist?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Op feanfan.nl laat hij zich uit over deze jongen.
SCH
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Is Filip Djuricic recht of links benig? jammer dat hij pas in 2010 komt :( dit word de volgende miljoenen verkoop denk ik.
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Gast, waarom heb jij het overal over die miljoenen verkopen. Ik heb ze toch liever op het veld staan.
Duo Maxwell
Selectiespeler
Berichten: 512
Lid geworden op: 18-05-2008 21:19

Bericht door Duo Maxwell »

Haha :lol: ja duh!... toevallig 2 posts van mij waar het woord miljoen in voor komt, rustig maar :erm:. Mijn gevoel zegt alleen maar dat dit een groeibriljantje is en dat dit een Sulejmani verhaal wordt. Het is maar een gevoel, en mijn gevoel zegt niet zoveel :wink:.
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Duo Maxwell schreef:Haha :lol: ja duh!... toevallig 2 posts van mij waar het woord miljoen in voor komt, rustig maar :erm:. Mijn gevoel zegt alleen maar dat dit een groeibriljantje is en dat dit een Sulejmani verhaal wordt. Het is maar een gevoel, en mijn gevoel zegt niet zoveel :wink:.
Helemaal mee eens, denk echt dat dit een topper wordt.
Maar wie haal je eruit voor hem?
rjb
Nieuw talent
Berichten: 103
Lid geworden op: 09-05-2006 21:19

Bericht door rjb »

Volgens Yme Kuiper worden er geen nieuwe spelers meer gehaald, omdat in de winterstop dit grote talent komt. Mocht het dus een minder 1e half jaar worden, dan heeft deze jongen direct de nodige druk op zijn schouders.
Maar duidelijk is dus in ieder geval dat hij direct voor de basis is gehaald.
Plaats reactie