Samir Fazli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

el nino
Bankzitter
Berichten: 242
Lid geworden op: 14-01-2003 10:57
Locatie: joure

Bericht door el nino »

Lipton schreef:Liet gister in een paar minuten tijd zien dat hij een hele goede kan worden. En dat ie dan scoort is natuurlijk helemaal geweldig!
Hij was idd reuze blij met zijn doelpunt...
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Zag er op het eerste gezicht vrij aardig uit. Sterke jongen met een redelijke balbehandeling en een neusje voor de goal.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Vanmiddag staat Fazli in de basis. Het kan niet anders of Fazli is tot op het bot gemotiveerd. De laatste weken gaat het aardig met deze jongen. Ik ben benieuwd wat hij er van bakt.

Tegelijkertijd heeft zo'n jongen een lastige positie bij Heerenveen. Hij heeft (veel) talent, maar een echte kans krijg je niet snel. Voor volgend seizoen wil Heerenveen nog een spits kopen. Logisch ja, want het is riskant om puur te gokken op Fazli. Toch zet je die nieuwe dure aankoop ook niet snel op de bank.
makkerman2
Nieuw talent
Berichten: 93
Lid geworden op: 16-03-2008 12:20

Bericht door makkerman2 »

Ane Lenstra schreef:Niet in de basis zien staan...
kwam omdat sibon op het laatste moment alsnog wou spelen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

makkerman2 schreef:kwam omdat sibon op het laatste moment alsnog wou spelen
Ik dacht dat een trainer dat bepaalde...... :mrgreen:
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Heerenveen rules schreef:Ik dacht dat een trainer dat bepaalde...... :mrgreen:
Everse heeft aangegeven Sibon een zo mooi mogelijk afscheid te willen geven, daarbij was hij sowieso eerste keus maar gaf hij zelf in eerste instantie aan niet te willen spelen. Hij stelde zijn gedachten bij.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zou ook terecht zijn. Ondanks dat ik Sibon volgend jaar niet als basisspeler zie, kan hij wel heel belangrijk zijn.
In tegen stelling tot Pavel W. vind ik dit wel een slechte beslissing van de directie.
Ok.. voor de winterstop was Sibon niet denderend, maar op basis daarvan kun je de gehele selectie wel een schop onder de kont geven.

Ik heb bij de beloften niet zozeer op Fazli gelet, dus daar heb ik dan ook (nog) geen mening over.
(En evt. youtube filmpjes zeggen mij niet zoveel :wink: )
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Flying Tilster schreef:Ondanks dat ik Sibon volgend jaar niet als basisspeler zie, kan hij wel heel belangrijk zijn.
Ik zie hem ook niet als basisspeler, al is het al om het feit dat hij volgend jaar niet meer bij ons speelt..

Ik hoop dat Fazli wat te brengen heeft volgend seizoen. In PES groeit hij namelijk erg snel ;)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Normaliter is Michal Papadopulos de derde spits in de pikorde van sc Heerenveen. Trainer Ron Jans geeft de voorkeur aan Bas Dost, terwijl Samir Fazli de vaste stand-in is. Toch startte de Tsjech afgelopen zaterdag in de basis tegen VVV-Venlo. Jans gaf daarmee een signaal af naar Dost, wat al eerder duidelijk werd, en ook Fazli.

“Samir heeft zijn kans gemist”, meldt Jans in de Leeuwarder Courant. “Hij had in de basis kunnen staan tegen VVV, maar de laatste maand was zijn houding verkeerd. Hij was te veel met zichzelf bezig en straalde uit dat hij zich te groot voelde voor het beloftenteam. Tegen Jong Groningen/Cambuur was zijn prestatie ondermaats en daarom speelde hij niet tegen VVV.”

Fazli is het niet eens met de keuze van Jans. “Ik had tegen VVV in de basis moeten staan”, meent de Macedoniër. “Jans heeft me vorige week verteld dat hij niet tevreden was. Daar was ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Ik vind dat ik had moeten spelen en was heel teleurgesteld. Maar de trainer beslist natuurlijk.”
feanfan.nl
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Helaas een bevestiging van mijn indruk dat deze jongen last heeft van misplaatste vedetteneigingen. Tijdens zijn optredens in de voorbereiding en bij de beloften heb ik me gestoord aan zijn arrogante houding en vervelende maniertjes, zoals bijvoorbeeld de uitgestoken hand van een tegenstander negeren na een overtredinkje.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Is een meer voorkomend kwaaltje bij jongens uit die regio, gebrek aan besef dat je het gewoon moet waarmaken dag in dag uit. Zie Popov die zichzelf beter vond dan hij ooit zal worden, Djuricic die nu pas ontdekt dat hij beter moet worden door goed te trainen, Daar is de gemiddelde Scandinaviër toch veel realistischer in.
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

Gekko schreef: feanfan.nl
Domme domme jonge....... En nu als de donder proberen te begrijpen wat de trainer verlangt en zo niet dan direct maar opdonderen. Voor prinsjes en prinsesjes hebben we geen plaats. Ik hoop dat de trainersstaf een voorbeeld stelt en dit soort gedrag genadeloos afstraft. Dit laatste is misschien nog wel belangrijker dan het eerstgenoemde.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Er staat een stuk over hem in de LC. Zijn moeder en zus zijn hier om hem te zien voetballen tegen Ajax... maar niet vandaag. Het vervelendste is nog dat zo'n jongen de kritiek niet oppakt maar van zijn rug laat afglijden.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Misschien is het verstandig hem na de winterstop te gaan verhuren aan een Eredivisie-club. Door de nieuwe positie van Elm is Samir momenteel derde spits. Gezien zijn eergevoel (bovenstaande reactie) lijkt een verhuur aan een Jupiler League-club mij geen goed plan en wordt het een Pedro Beda verhaal.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik verwacht dat Fazli gewoon blijft. Dost en Elm mogen dan hoger in de pikorde staan, maar Dost is niet onomstreden en Elm is ook nog steeds een optie voor op het middenveld. Dat bleek in Alkmaar wel. Dan is het altijd handig om nog iemand achter de hand te hebben. Gezien het mogelijke vertrek van Papadopulos ligt Fazli voor de hand.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2045
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Heeft iemand een idee hoe Fazli zich de laatste tijd ontwikkeld heeft want het is nogal stil hier in dit topic? Hij zou als enige spits in de selectie achter Dost (en Elm) toch de toekomstige spits van Heerenveen moeten worden?

Over het afgelopen halfjaar kan ik niet oordelen, maar daarvoor heeft hij mij in ieder geval nog niet weten te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Ga wel regelmatig bij de beloften kijken. Ik vond hem vaak te gemakkelijk, en te onverschillig spelen. In de laatste wedstrijd die ik zag vond ik hem echter een stuk beter. Hij was erg gretig, speelde goed met zijn rug naar de goal. Hij was in die pot balvast, en wist een paar keer slim en snel weg te draaien. Op basis van die wedstrijd zou je zeggen: Goede spits! 1 zwaluw maakt echter nog geen zomer. Als hij echter vaker dat niveau weet te halen, dan zal hij dit seizoen aanhaken bij het eerste.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Nu de club Sibon heeft gehaald, hoop ik dat de club Samir een jaar aan een Eredivisie-club verhuurt. Er zijn met de aanwezigheid van Dost, Sibon en in geval van nood Elm voldoende spelers aanwezig die in de punt kunnen spelen. Nog een seizoen in de beloften lijkt me voor zijn ontwikkeling niet wenselijk.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Flying Frisian schreef:Nu de club Sibon heeft gehaald, hoop ik dat de club Samir een jaar aan een Eredivisie-club verhuurt. Er zijn met de aanwezigheid van Dost, Sibon en in geval van nood Elm voldoende spelers aanwezig die in de punt kunnen spelen. Nog een seizoen in de beloften lijkt me voor zijn ontwikkeling niet wenselijk.
Mee eens. Geloof dat ik ergens las dat Heerenveen dat ook graag wil.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Hoe oud is hij nu? 20? Verhuren aan een eredivisieclub en hopen op speeltijd lijkt me iets te optimistisch.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Bergkamp vertrekt bij Excelsior. En fernandez is al vertrokken naar excelsior. Dus hij zou best een jaar bij Excelsior in de pits kunnen spelen. Of krijgen ze daar nu een spits ui het feyenoord kamp ?
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Heerenveen wil talent Fazli elders stallen
Samir Fazli mag van sc Heerenveen uitkijken naar een andere club. Voorzitter Robert Veenstra denkt dat de Macedonische spits behoefte heeft aan meer speelminuten en wil hem daarom verhuren, meldt Omrop Fryslân. Het is niet bekend of er al interesse voor hem is.

Fazli heeft twee seizoenen in Friesland achter de rug. In totaal werd hij vijftien competitiewedstrijden ingezet. Eén keer kwam de aanvaller tot scoren, dat gebeurde in 2010 tijdens de thuiswedstrijd tegen NEC (4-1).

Heerenveen versterkte zich maandag met routinier Gerald Sibon. Die moet fungeren als mentor en pinchhitter tijdens het komende seizoen. Zijn komst maakt een tijdelijk vertrek van Fazli mogelijk.
Bron: FeanFan
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

SC Veendam laat oog op Fazli vallen
vrijdag 1 juli 2011
SC Veendam hoopt Samir Fazli volgend seizoen op huurbasis over te nemen van SC Heerenveen. Dat weet RTV Noord vrijdag te melden. Naast de Jupiler League-club heeft er nog een aantal clubs interesse in de aanvaller.

Veendam hoopt de Macedonische spits aan te trekken als vervanger voor Marnix Kolder. De noorderlingen voerde onlangs gesprekken met de dertigjarige aanvaller over een verlengd verblijf, maar beide partijen wisten niet tot overeenstemming te komen. Het aanbod van de club lag te ver bij de wensen van de spits vandaan.

Fazli heeft van Heerenveen te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij de Friezen. In de afgelopen twee seizoenen kwam hij nauwelijk in actie bij de eredivisieclub.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Is er al iets bekend over een verhuur van Samir, ik denk dat hij meer leert van een jaar wekelijks spelen dan potjes op de maandagavond en trainen met Geraldinho.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Mooi dat hij gister nog kort mocht invallen, deed dit iets te gretig en liep steeds compleet uit positie.
Heeft het de afgelopen weken/maanden heel goed gedaan bij de beloftes. Hopelijk verhuren ze deze jongen i.p.v. verkopen, want hij heeft nog steeds veel talent.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Lipton schreef:Mooi dat hij gister nog kort mocht invallen, deed dit iets te gretig en liep steeds compleet uit positie.
Heeft het de afgelopen weken/maanden heel goed gedaan bij de beloftes. Hopelijk verhuren ze deze jongen i.p.v. verkopen, want hij heeft nog steeds veel talent.
Ik dacht even dat Cesc Fabrégas gister bij ons binnen de lijnen kwam, maar hij liep er inderdaad wat verloren bij.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lipton schreef: Hopelijk verhuren ze deze jongen i.p.v. verkopen, want hij heeft nog steeds veel talent.
Probleem is dat hij niet uit de EU komt en daarom volgend jaar minstens 4 ton moet vangen.
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Fanatic 4-ever schreef:
Probleem is dat hij niet uit de EU komt en daarom volgend jaar minstens 4 ton moet vangen.
Klopt, maar dat telt alleen als hij naar het buitenland gaat. Een Nederlandse club moet dus uitkomst bieden.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lipton schreef: Klopt, maar dat telt alleen als hij naar het buitenland gaat. Een Nederlandse club moet dus uitkomst bieden.
Is hij al zo lang in Nl dan? Want die regel geldt hier normaal toch ook gewoon?
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Fanatic 4-ever schreef:
Is hij al zo lang in Nl dan? Want die regel geldt hier normaal toch ook gewoon?
Volgens mij vangt hij hier de jeugd vergoeding, en is de 4 ton pas van toepassing na het opnieuw aanvragen van een werkvergunning. Dus zijn inkomen zal rond de 150.000 - 200.000 zijn. Fazli is hier vanaf 2009/2010.
Plaats reactie