Samir Fazli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Volgens mij is Samir ook aardig wat kilootjes kwijt geraakt de afgelopen tijd? Hij oogde in de wedstrijd tegen jong-AZ een stuk frisser en sneller dan een tijdje geleden.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zinkhout schreef:Volgens mij is Samir ook aardig wat kilootjes kwijt geraakt de afgelopen tijd?
Klopt, hij kwam binnen als een enorm snelle spits, daar is eigenlijk weinig meer van over. Ik ben benieuwd wat er met deze jongen gaat gebeuren. Want hij blijft nog steeds een groot talent. Speelt met de beloftes ook best goed.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lipton schreef:Volgens mij vangt hij hier de jeugd vergoeding, en is de 4 ton pas van toepassing na het opnieuw aanvragen van een werkvergunning. Dus zijn inkomen zal rond de 150.000 - 200.000 zijn. Fazli is hier vanaf 2009/2010.
Dat weet ik, maar als je voor de wet volwassen wordt (21 jaar dus), moet je toch dat volledige bedrag krijgen, daarvoor volgens mij (iets van) 50%.
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Fanatic 4-ever schreef: Dat weet ik, maar als je voor de wet volwassen wordt (21 jaar dus), moet je toch dat volledige bedrag krijgen, daarvoor volgens mij (iets van) 50%.
Ik weet niet precies hoe het zit, maar volgens mij mag hij gedurende zijn contract, dus tot 2014 het jeugd salaris verdienen.
Zinkhout
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 22-09-2005 22:32

Bericht door Zinkhout »

Lipton schreef: Klopt, hij kwam binnen als een enorm snelle spits, daar is eigenlijk weinig meer van over. Ik ben benieuwd wat er met deze jongen gaat gebeuren. Want hij blijft nog steeds een groot talent. Speelt met de beloftes ook best goed.
Dit bedoelde ik niet sarcastisch :wink: Ik meende echt dat ik het idee had dat hij sneller was tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ dan toen ik hem voor de winterstop zag.

Maar hij kan bij Heerenveen wel niet in beeld zijn bij Jans, maar bij de bondscoach van Macedonië was hij wel 1e keus tegen Portugal afgelopen week (ik weet niet hoeveel keuze de bondscoach heeft maar toch).
26 mei 0-0 tegen Portugal: http://www.transfermarkt.co.uk/en/portu ... 14058.html
Fazli heeft 62 minuten gespeeld in de spits, Goran Pandev speelde op de rechtsbuiten.

3 dagen later mocht hij in de 62e minuut invallen tegen Angola.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zinkhout schreef:[
Dit bedoelde ik niet sarcastisch :wink: Ik meende echt dat ik het idee had dat hij sneller was tijdens de wedstrijd tegen Jong AZ dan toen ik hem voor de winterstop zag.

Maar hij kan bij Heerenveen wel niet in beeld zijn bij Jans, maar bij de bondscoach van Macedonië was hij wel 1e keus tegen Portugal afgelopen week (ik weet niet hoeveel keuze de bondscoach heeft maar toch).
26 mei 0-0 tegen Portugal: http://www.transfermarkt.co.uk/en/portu ... 14058.html
Fazli heeft 62 minuten gespeeld in de spits, Goran Pandev speelde op de rechtsbuiten.

3 dagen later mocht hij in de 62e minuut invallen tegen Angola.
Ik bedoelde dat ook niet sarcastisch, want toen hij bij Heerenveen op proef kwam was hij nog vrij slank, en enorm snel. Hij moest vooral fysiek sterker worden en daar lijkt het wel een beetje mis gegaan te zijn.

Samir krijgt hopelijk een nieuwe kans bij van Basten, het blijft een "enorm" talent.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Lipton schreef:Ik bedoelde dat ook niet sarcastisch, want toen hij bij Heerenveen op proef kwam was hij nog vrij slank, en enorm snel. Hij moest vooral fysiek sterker worden en daar lijkt het wel een beetje mis gegaan te zijn.

Samir krijgt hopelijk een nieuwe kans bij van Basten, het blijft een "enorm" talent.
Ik zie nog steeds potentie in Samir, hij is sterk, kan een doelpunt maken en is technisch redelijk onderlegd. Afgelopen jaar bij de beloften is hij belangrijk geweest voor het team, zowel meevoetballend als scorend. Het zou mooi zijn als de drie jonge honden Fazli (21), Uth (20) en Valpoort (19) het komend seizoen waar kunnen gaan maken.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Flying Frisian schreef:Ik zie nog steeds potentie in Samir, hij is sterk, kan een doelpunt maken en is technisch redelijk onderlegd. Afgelopen jaar bij de beloften is hij belangrijk geweest voor het team, zowel meevoetballend als scorend. Het zou mooi zijn als de drie jonge honden Fazli (21), Uth (20) en Valpoort (19) het komend seizoen waar kunnen gaan maken.
Helemaal mee eens, of een Eredivisie ploeg moet hem willen huren. Definitief afscheidnemen van deze jongen is m.i. onverstandig. Hij heeft gewoon veel potentie alleen dat is er de afgelopen jaren te weinig uit gekomen. Ik denk dat een van Basten beter met hem kan omgaan dan een Jans.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

SC Heerenveen-spits Samir Fazli speelde vandaag met zijn landgenoten tegen Jong Denemarken. Het EK-kwalificatie duel werd in Denemarken afgewerkt en kende een zeer fraaie uitslag: 6-5. Samir Fazli kon ondanks zijn treffer de nederlaag niet voorkomen.

Na 55 minuten stond de stand 6-1 op het scorebord. De beloften van Macedonië wisten zich knap terug te knokken naar 6-5. De 6-5 kwam van Samir Fazli, maar viel in de 88ste minuut. Daarna was er tekort tijd om een spectaculere 6-6 neer te zetten. De ploeg van Fazli heeft slechts nog een kleine kans om het EK-21 in 2013 te halen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Met het binnenhalen van Matthew Amoah hoop ik dat de club nu werk maakt van het verhuren van Samir. Uth en Valpoort kunnen prima als back-up spitsen fungeren, waarbij laatstgenoemde ook in de beloften speelt.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Samir Fazli: ‘Ik wil een goede indruk achterlaten’
Gepubliceerd op 11 juli 2012
Terwijl hij afgelopen seizoen slechts één minuut speelde in de hoofdmacht van sc Heerenveen, begint Samir Fazli met goede moed aan het seizoen 2012-2013. De 21-jarige aanvaller toonde de afgelopen twee oefenwedstrijden al eens het beste van het spel, en wist in die duels drie keer het net te vinden. Woensdag vertrekt hij met zijn medespelers en nieuwe coach Marco van Basten naar Terschelling voor een trainingskamp. ,,Ik wil de komende weken doelpunten maken."

‘Enjoy the game’ had Marco van Basten voorafgaand aan de tweede helft tegen Be Quick Dokkum tegen Samir Fazli gezegd. En plezier had Fazli in de 45 minuten dat hij tegen de derdeklasser mocht voetballen. Met twee doelpunten en een beslissende pass, was Fazli bij meer dan de helft van de in de tweede helft gescoorde doelpunten betrokken. En dat stemde tot tevredenheid. ,,Het is belangrijk voor mij dat ik twee doelpunten heb gemaakt en één doelpunt heb voorbereid", sprak Fazli na afloop.

Net als in het oefenduel tegen Gaasterlân/Sleat startte Fazli in de tweede helft in de punt van de aanval. Dat hij in de tweede helft zijn kunsten moet vertonen in een jeugdige formatie, deert hem niet. ,,Ik wil de komende weken gewoon doelpunten maken en een goede indruk achterlaten. Dan is het aan de trainer om er iets mee te doen."
Samir Fazli deelt een handtekening uit aan een fan Samir Fazli deelt een handtekening uit aan een fan

De aanvaller die nog een contract heeft tot medio 2014, maakte in het seizoen 2009-2010 zijn officiële debuut in de Friese hoofdmacht. Daarna speelde hij nog vijftien wedstrijden in het shirt van sc Heerenveen, waarvan één duel in het afgelopen seizoen. In de gewonnen uitwedstrijd tegen Heracles Almelo (2-4) kwam hij in de 89ste minuut in het veld voor Bas Dost. In de zestien wedstrijden die hij in het eerste elftal speelde, scoorde hij eenmaal.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Flying Frisian schreef:Met het binnenhalen van Matthew Amoah hoop ik dat de club nu werk maakt van het verhuren van Samir. Uth en Valpoort kunnen prima als back-up spitsen fungeren, waarbij laatstgenoemde ook in de beloften speelt.
Dat lijkt me geen verstandig idee.
Voor wat betreft beide aangetrokken spitsen heb ik nog niets goeds kunnen waarnemen. Daarentegen heeft Fazli het in de voorbereiding niet onaardig gedaan. Als ik moest kiezen tussen deze drie spitsen zou ik Fazli maar weer eens gauw gaan opstellen.
Miereneukert!
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

paparazzi schreef: Daarentegen heeft Fazli het in de voorbereiding niet onaardig gedaan. Als ik moest kiezen tussen deze drie spitsen zou ik Fazli maar weer eens gauw gaan opstellen.
Fazli kreeg op het eind van de voorbereiding al geen belangrijke minuten meer. Ik snap dat eigenlijk niet zo goed. Hij maakte inderdaad een veel betere indruk dan Amoah.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Ja, gek is dat. Er wordt m.i.z. wat teveel de nadruk gelegd op Amoah en Uth. Fazli heeft inmiddels toch al behoorlijk wat ervaring opgedaan en kent Heerenveen als zijn broekzak. Maar omdat we nu twee nieuwe spitsen hebben gehaald krijgen die nu de voorkeur?
Ik zou van Samir Fazli eigenlijk weleens een keer wat meer willen zien dan telkens die paar minuten!
Miereneukert!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Amoah valt vooralsnog tegen inderdaad, maar dat is ook niet schokkend wanneer je moet wennen aan een nieuwe speelstijl na bijna een jaar zonder wedstrijdritme. Dat kost gewoon tijd. Ik ga niet zeggen dat hij de ideale spits is, maar dat hij er niet direct staat is te verklaren. Fazli heeft op mij echter niet voldoende indruk gemaakt om een kans af te dwingen. Ik vond dat hij tegen de amateurs al moeizaam op gang kwam. Dan maakte hij er plotseling nog iets van, maar ik vind hem niet beter dan een paar jaar geleden. En dat bleek telkens niet goed genoeg. Fazli gaat het hier gewoonweg niet redden.

Ik zou dan nog eerder Valpoort een paar wedstrijden de kans geven. Enthousiaste jongen, heeft de bouw van een spits, is snel, kan een kans zelf creëren en kan ook ruimte maken; waarom niet? Ik vind wel dat hij wat minder druistig moet worden, maar dat zal ook met ervaring en vertrouwen te maken hebben. Daarom is het ook zo jammer dat hij daar geen serieuze kans heeft gehad. Alleen na een lading wissels mocht hij er af en toe spelen.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Superfries88' schreef:Amoah valt vooralsnog tegen inderdaad, maar dat is ook niet schokkend wanneer je moet wennen aan een nieuwe speelstijl na bijna een jaar zonder wedstrijdritme. Dat kost gewoon tijd. Ik ga niet zeggen dat hij de ideale spits is, maar dat hij er niet direct staat is te verklaren. Fazli heeft op mij echter niet voldoende indruk gemaakt om een kans af te dwingen. Ik vond dat hij tegen de amateurs al moeizaam op gang kwam. Dan maakte hij er plotseling nog iets van, maar ik vind hem niet beter dan een paar jaar geleden. En dat bleek telkens niet goed genoeg. Fazli gaat het hier gewoonweg niet redden.

Ik zou dan nog eerder Valpoort een paar wedstrijden de kans geven. Enthousiaste jongen, heeft de bouw van een spits, is snel, kan een kans zelf creëren en kan ook ruimte maken; waarom niet? Ik vind wel dat hij wat minder druistig moet worden, maar dat zal ook met ervaring en vertrouwen te maken hebben. Daarom is het ook zo jammer dat hij daar geen serieuze kans heeft gehad. Alleen na een lading wissels mocht hij er af en toe spelen.
Valpoort kan niet met zijn rug naar de goal voetballen. Hij is geen diepe spits in een 4-3-3. Bovendien kan hij 0,0 koppen. Dit geeft hij zelf ook toe. Fazli is groot genoeg en sterk genoeg om met een man in de rug aangespeeld te worden. Tegen de BVO's heeft hij feitelijk geen kans gekregen om zich te laten zien terwijl hij tegen de amateurs 3 klassen beter speelde dan Amoah en Uth. Hij krijgt gewoon geen eerlijke kans.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Otsje P schreef: Valpoort kan niet met zijn rug naar de goal voetballen. Hij is geen diepe spits in een 4-3-3. Bovendien kan hij 0,0 koppen. Dit geeft hij zelf ook toe. Fazli is groot genoeg en sterk genoeg om met een man in de rug aangespeeld te worden. Tegen de BVO's heeft hij feitelijk geen kans gekregen om zich te laten zien terwijl hij tegen de amateurs 3 klassen beter speelde dan Amoah en Uth. Hij krijgt gewoon geen eerlijke kans.
Geen spits die kan voetballen in 4-3-3? Dan heb ik denk ik een andere speler dan Valpoort gezien in Portugal tijdens de winterstop. Daar stond namelijk een erg sterke spits die in mijn ogen zeker potentie biedt.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Calimero schreef: Geen spits die kan voetballen in 4-3-3? Dan heb ik denk ik een andere speler dan Valpoort gezien in Portugal tijdens de winterstop. Daar stond namelijk een erg sterke spits die in mijn ogen zeker potentie biedt.
Dat denk ik dan ook ja. Ik heb hem afgelopen seizoen zeker een keer of 10 bekeken bij de beloften. Als aanspeelpunt heb je heel weinig aan hem. Hij weet niet goed wanneer hij in de bal moet komen, of juist ruimte moet maken. Hij houdt de bal niet bij zich als hij met een man in de rug wordt aangespeeld. Zijn aannames zijn redelijk, totdat hij fysiek gehinderd wordt. En in de korte combinatie loopt het ook allemaal niet soepel. Dat, samen met zijn gebrek aan kopkracht maakt hem nog niet geschikt als diepe spits.

Maar, zet daar zijn potentie tegenover, en dan kom je op een potentiële prima spits. Want behalve het kopgebeuren, zou hij de rest allemaal prima onder de knie kunnen krijgen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Otsje P schreef: Dat denk ik dan ook ja. Ik heb hem afgelopen seizoen zeker een keer of 10 bekeken bij de beloften. Als aanspeelpunt heb je heel weinig aan hem. Hij weet niet goed wanneer hij in de bal moet komen, of juist ruimte moet maken. Hij houdt de bal niet bij zich als hij met een man in de rug wordt aangespeeld. Zijn aannames zijn redelijk, totdat hij fysiek gehinderd wordt. En in de korte combinatie loopt het ook allemaal niet soepel. Dat, samen met zijn gebrek aan kopkracht maakt hem nog niet geschikt als diepe spits.

Maar, zet daar zijn potentie tegenover, en dan kom je op een potentiële prima spits. Want behalve het kopgebeuren, zou hij de rest allemaal prima onder de knie kunnen krijgen.
Grappig, wellicht lag het aan de spelers om hem heen? Hij liet daar juist regelmatig zien dat hij een prima aanspeelpunt én lanceermachine was die goed functioneerde in het team. Hij is doelgericht en scoort ook regelmatig, ik zie in hem zeker een spits die binnenkort gaat aandringen. Juist zijn sterke fysiek maakte hem nog sterker, en zijn snelheid was ook prima. Maar toen had hij ook Narsingh en Van La Parra naast zich, wellicht dat dat voor hem wat uitmaakte?
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Calimero schreef: Grappig, wellicht lag het aan de spelers om hem heen? Hij liet daar juist regelmatig zien dat hij een prima aanspeelpunt én lanceermachine was die goed functioneerde in het team. Hij is doelgericht en scoort ook regelmatig, ik zie in hem zeker een spits die binnenkort gaat aandringen. Juist zijn sterke fysiek maakte hem nog sterker, en zijn snelheid was ook prima. Maar toen had hij ook Narsingh en Van La Parra naast zich, wellicht dat dat voor hem wat uitmaakte?
Wellicht. Al stond hij bij de beloften ook vaak met VLP in het veld. Het duel in Portugal heb ik niet gezien, daar kan ik dus niet over oordelen. Laten we dan maar hopen dat hij hetgeen hij daar liet zien, ook op de Nederlandse velden kan tonen. Hij heeft genoeg potentie, of hij echter de mentaliteit heeft om door te groeien en alles eruit te halen??? We gaan het zien.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Otsje P schreef: Valpoort kan niet met zijn rug naar de goal voetballen. Hij is geen diepe spits in een 4-3-3. Bovendien kan hij 0,0 koppen. Dit geeft hij zelf ook toe. Fazli is groot genoeg en sterk genoeg om met een man in de rug aangespeeld te worden. Tegen de BVO's heeft hij feitelijk geen kans gekregen om zich te laten zien terwijl hij tegen de amateurs 3 klassen beter speelde dan Amoah en Uth. Hij krijgt gewoon geen eerlijke kans.
Ik zie helaas weinig wedstrijden van het beloftenteam, dus ik geloof je graag. Echter, op basis van enkele trainingen plus zeker een handvol wedstrijden acht ik Valpoort wel geschikt om uit te groeien tot een volwaardige spits. Het zal misschien wat tijd vergen, maar dat lijkt me niet erg mochten de alternatieven helemaal niet bevallen. Die indruk heb ik bij Fazli, zowel voor mezelf als vanuit de club. Volgens mij ziet Heerenveen het ook niet in hem zitten.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Superfries88' schreef: Volgens mij ziet Heerenveen het ook niet in hem zitten.
Lees ik het nou niet goed of klopt je laatste zin niet met de rest van het verhaal :?:
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

abegoal schreef:Lees ik het nou niet goed of klopt je laatste zin niet met de rest van het verhaal :?:
Ik heb de post iets aangepast ter verduidelijking. Deel 1 richt zich op Valpoort (positief), deel 2 op Fazli (kritisch) :wink:.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Fazli is wel echt een talent, maar kan echt niet nog een seizoen in de beloftes spelen. Eigenlijk zou hij een jaar top JL moeten spelen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Lipton schreef:Fazli is wel echt een talent, maar kan echt niet nog een seizoen in de beloftes spelen. Eigenlijk zou hij een jaar top JL moeten spelen.
En dan? Als je in de top JL goed mee kan heb je nog geen garantie dat je ook bij Heerenveen goed mee kan. Niveauverschil is enorm. (normaalgesproken)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Knipecity schreef: En dan? Als je in de top JL goed mee kan heb je nog geen garantie dat je ook bij Heerenveen goed mee kan. Niveauverschil is enorm. (normaalgesproken)
Hij moet spelen, hij heeft een contract tot 2014, dus de club zal wat moeten. Nog een jaar beloftes kun je z'n spelen niet aan doen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

De paar minuten die Samir Fazli vanavond kreeg heeft hij optimaal benut. Uitstekende goal!
Ik ben nog steeds van mening dat Fazli nog lang niet is uitgeleerd bij Heerenveen en nog altijd aan het begin staat van een mooie carriere.
Niets is moeilijker dan je telkens weer in slechts een paar minuten te moeten bewijzen. Ik vind dat Fazli een eerlijke kans verdiend.
Zeker nu Amoah geblesseerd is.
Bravo Samir!
Miereneukert!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Iemand enig idee wat de status van Samir is op dit moment, bij de presentatie van Finnbogason gaf Hansma aan dat zij verhaal 'bekend is'. Hij mocht meerdere transferperiodes vertrekken, maar daarover wordt nu niet meer gerept. Van Basten was bovendien tevreden over hem in de voorbereiding.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De optelsom is duidelijk: momenteel geen basisplaats, voorgaande jaren geen basisplaats en diverse nieuwe aankopen op zijn positie. Hij mocht bovendien steeds weg. Volgens mij is daar helemaal niets aan veranderd. Leuk dat hij hier en daar nog iets laat zien, maar Heerenveen is voor hem een mislukt avontuur. Uit het beleid van Heerenveen is wel op te maken dat ze weinig vertrouwen in deze jongen hebben. Een verkoop zou voor beide partijen de beste oplossing zijn. Levert de club opnieuw een geldsom op en hij kan elders wekelijks gaan spelen als het meezit.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Samir doet mij altijd denken aan de type speler: als ze die maar de kans hadden gegeven.
Tegen NEC viel hij toch behoorlijk goed in. Alleen als je ziet wat voor techniek die jongen heeft, daar word je toch niet vrolijk van.
Toch is het wel vreemd, hij kwam met Djuricic naar sc Heerenveen en verkoos Heerenveen boven Manchester United.
Plaats reactie