Samir Fazli

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lardy » 11-02-2013 14:06

Fazli is beter dan Finnbogason, weet ik zeker. Als ze hem de kansen hadden gegeven dan hadden we een prima spits gehad. Hij is redelijk snel, zeer behendig en heeft een prima techniek. Ik vind het alleen geen 4-3-3 spits, maar datzelfde geldt voor Uth, Finnbogason en Amoah. En bovendien hebben wij geen vleugels om 4-3-3 te spelen en bovendien hebben wij geen echte nummer 10 om 4-3-3 te spelen. Dus eigenlijk moet je je afvragen waar wij mij bezig zijn. Maar dat geheel terzijde.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 11-02-2013 19:33

Geen kansen gekregen, dat vind ik echt onzin. In 3,5 jaar bij 3,4 verschillende trainers geen basisplaats krijgen, aan wie ligt dat dan? Een trainer stelt altijd zijn beste spelers op want de trainers hebben de vreemde eigenschap dat ze ook willen winnen. Iemand moet het wel heel erg bont maken wil hij niet opgesteld worden terwijl hij beter is.
Misschien kan Fazli in de combinatie beter ballen dan Finnbogasson, maar scoren is ook een niet onbelangrijke kwaliteit die een spits moet hebben.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 12-02-2013 13:23

Bubbe schreef:Laat Fazli er eerst maar eens meer dan 10 inleggen.

Aan die 10 doelpunten komt hij wel daar ben ik van overtuigd.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 12-02-2013 17:02

Ja in de Jupiler League, maar dat is niks bijzonders. Tuyp scoort aan de lopende band in de Jupiler League maar redt het niet in de eredivisie en zo zijn er in het verleden legio spitsen geweest.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lipton » 12-02-2013 17:41

ja maar Tuyp is 46 en Samir is net 21 daar zit wel een verschil in.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 12-02-2013 19:25

Knipecity schreef:Tuyp scoort aan de lopende band in de Jupiler League maar redt het niet in de eredivisie en zo zijn er in het verleden legio spitsen geweest.


Tja, en zo zijn er ook wel voorbeelden te noemen die het wél redden. Beetje makkelijk om alleen voorbeelden te pakken die je verhaal ondersteunen, vind je niet?
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Neymar » 12-02-2013 20:21

Fanatic 4-ever schreef:
Knipecity schreef:Tuyp scoort aan de lopende band in de Jupiler League maar redt het niet in de eredivisie en zo zijn er in het verleden legio spitsen geweest.


Tja, en zo zijn er ook wel voorbeelden te noemen die het wél redden. Beetje makkelijk om alleen voorbeelden te pakken die je verhaal ondersteunen, vind je niet?


Inderdaad. Ene Huntelaar scoorde ook wel veel in de Jupiler League.
Avatar gebruiker
Neymar
Superster
 
Berichten: 1960
Geregistreerd op: 02-07-2011 16:29

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 12-02-2013 21:16

Huntelaar is geen vergelijk. Die zat aan het begin van zijn carriere en het eerste van PSV kwam te vroeg, werd hij verhuurd aan De Graafschap, maar dat speelde degradatievoetbal en daar kwam hij niet uit de verf als jong spitsje dat toen al afhankelijk was van ballen van medespelers. Bij AGOVV kreeg hij die wel en zette hij een volgende stap. Zijn carriere kreeg daarna een logisch vervolg met steeds stapjes voorwaarts.

Fazli speelt hier al enkele jaren en lijkt nauwelijks progressie te maken. Ook bij de beloftes scoort hij niet echt veel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Uth. hij onderscheid zich dus niet dusdanig op 2 niveaus lager dat je denkt die moet bij het eerste, toch zijn er mensen die hem beter durven te noemen dan Finnbogasson die gewoon 16 goals heeft gemaakt in de eredivisie. Dat gaat toch helemaal nergens over. Dan wil je blijkbaar ook echt iedere speler in het eerste vervangen door jongens die je nooit ziet spelen en die dan wel beter zouden moeten zijn. :?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Calimero » 12-02-2013 21:17

Fazli is ook pas 21 hoor, en zit dus ook pas aan de begin van zijn carrière?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Voorstopper » 12-02-2013 21:29

Fazli kan zich nog prima ontwikkelen tot een goede spits maar bij ons zie ik het ook niet gebeuren. Bij ons is het toch lastig als je echt een centrumspits bent. Eerst was er aanspeelpunt Sibon, toen afmaker Dost en nu afmaker Finnbogason. Als je als club maar met 1 spits speelt is dat iemand die er direct moet staan. Degene er achter zal dan verdomd weinig minuten gaan maken. Als Finnbogason vertrekt en de club haalt een nieuwe spits zal hetzelfde ook voor Uth gaan gelden.
The two most powerful warriors are patience and time.
Avatar gebruiker
Voorstopper
Superster
 
Berichten: 3635
Geregistreerd op: 05-06-2005 09:24
Woonplaats: Groningen

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 12-02-2013 22:56

Calimero schreef:Fazli is ook pas 21 hoor, en zit dus ook pas aan de begin van zijn carrière?

Hij is bijna 22, het is al zijn 4e seizoen, hij heeft in 20 wedstrijden meegedaan en slechts 1 keer gescoord. Ik zou graag de cijfers in het 2e van hem zien, maar die heb ik niet paraat. Ik zie te weinig progressie. Sterker nog hij is steeds minder gaan spelen terwijl hier het niveau nou ook niet echt beter is geworden van het elftal.
Ik hoop dat Fazli mijn ongelijk bewijst, maar dat gebeurt zelden ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Flying Frisian » 12-02-2013 23:33

Knipecity schreef:Hij is bijna 22, het is al zijn 4e seizoen, hij heeft in 20 wedstrijden meegedaan en slechts 1 keer gescoord.
"Slechts" is in mijn ogen niet terecht, aangezien hij het kijkend naar zijn statistieken (daar zijn ze weer) prima gedaan heeft. In 3,5 jaar heeft Samir 24 wedstrijden in het eerste gespeeld waarin hij twee doelpunten heeft gemaakt en één assist heeft gegeven. Hij heeft dit gedaan in 287 minuten wat neerkomt op iets meer dan drie volledige wedstrijden.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Otsje P » 13-02-2013 09:38

Flying Frisian schreef:"Slechts" is in mijn ogen niet terecht, aangezien hij het kijkend naar zijn statistieken (daar zijn ze weer) prima gedaan heeft. In 3,5 jaar heeft Samir 24 wedstrijden in het eerste gespeeld waarin hij twee doelpunten heeft gemaakt en één assist heeft gegeven. Hij heeft dit gedaan in 287 minuten wat neerkomt op iets meer dan drie volledige wedstrijden.


Klopt. En bovendien kwam hij er altijd in om iets te forceren. Hij stond volgens mij nooit in de basis als diepe spits in ons 3 spitsen systeem. Ook bij de beloften heeft hij nooit voor een langere periode de kans gekregen, zoals Uth die wel krijgt. Altijd was er wel een ander die minuten op die plek moest krijgen, zodat Fazli weer de dupe was.

In de voorbereiding vond ik Fazli trouwens prima spelen in de eerste duels, terwijl Amoah niets liet zien. Toch kreeg Fazli later helemaal geen kansen meer, terwijl Amoah de hele voorbereiding door mocht blijven klooien. Ik heb echt het idee dat MvB te horen kreeg dat hij niet te veel met Fazli hoefde te proberen omdat die toch weg moest.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Calimero » 13-02-2013 13:22

Wat Flying Frisian al zegt inderdaad. Knipecity is erg goed in statistieken zo gebruiken zodat ze hem uitkomen. Want inderdaad in de 22 'wedstrijden' heeft hij nog nooit 90 minuten gespeeld en zijn totaal aantal minuten geeft al genoeg weer. Wanneer je die statistieken bekijkt, zie je juist dat hij het heel goed doet voor de tijd die hij krijgt.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 13-02-2013 19:05

Calimero schreef:Wat Flying Frisian al zegt inderdaad. Knipecity is erg goed in statistieken zo gebruiken zodat ze hem uitkomen. Want inderdaad in de 22 'wedstrijden' heeft hij nog nooit 90 minuten gespeeld en zijn totaal aantal minuten geeft al genoeg weer. Wanneer je die statistieken bekijkt, zie je juist dat hij het heel goed doet voor de tijd die hij krijgt.

Veel mensen hier vinden, zeker momenteel, vooral spelers goed die nooit in het eerste spelen, want die hebben ze nog nooit zien falen. Ik ga er maar altijd van uit dat de beste spelers spelen omdat er weinig trainers zullen zijn die alles willen verliezen 8)

En over scoren bij een invalbeurt, dat zegt me weinig. 2 goals in 24 invalbeurten op momenten dat tegenstanders vaak vermoeid raken is weinig reden om te denken dat hij een topper wordt. Neem maar van mij aan dat de kans groter is dat hij dat niet wordt dan wel. 3,5 jaar zonder noemenswaardige progressie zegt genoeg.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor 1983 » 13-02-2013 22:05

Onder verschillende trainers niet heel veel kansen krijgen en nu bij, fucking Helmond sport spelen zegt denk ik ook wel wat. Ik heb hem nog nooit iets zien doen waarvan ik dacht, die komt er wel. En inderdaad 0 progressie, anders wordt je niet na zoveel tijd uitgeleend aan een Jupiler club lijkt me. Al zit dat tegenwoordig aardig in de buurt van het Heerenveen niveau, dat dan weer wel. Na dit jaar kan je m.i. beter afscheid nemen van Fazli.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lipton » 13-02-2013 23:12

Helmond Sport is wel 1 van de grotere ploegen van de JL. Ze zijn bijvoorbeeld groter dan Cambuur. Dus voor Samir is dit wel een mooi niveau om zich te profileren.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 13-02-2013 23:37

Lipton schreef:Helmond Sport is wel 1 van de grotere ploegen van de JL. Ze zijn bijvoorbeeld groter dan Cambuur. Dus voor Samir is dit wel een mooi niveau om zich te profileren.

Helmond Sport groter dan Cambuur? Omdat ze nu toebvallig even hoger staan? Dan is RKC zeker ook groter dan Heerenveen? En NEC en Heracles enz.. :?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor davp » 13-02-2013 23:45

Knipecity schreef:Helmond Sport groter dan Cambuur? Omdat ze nu toebvallig even hoger staan? Dan is RKC zeker ook groter dan Heerenveen? En NEC en Heracles enz.. :?


Je hapt zo snel dat je bijna zou denken dat jij bepaalde sympathieën voor Cambuur hebt :lol:
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lipton » 13-02-2013 23:46

Knipecity schreef:Helmond Sport groter dan Cambuur? Omdat ze nu toebvallig even hoger staan? Dan is RKC zeker ook groter dan Heerenveen? En NEC en Heracles enz.. :?



Grote vriend, misschien kun je beter eerst even nadenken voordat je iets zegt: de afgelopen 3/4 seizoenen is Helmond Sport steeds boven Cambuur geeindigd. Ze hebben het financieel allemaal beter voor elkaar. En ze hebben een hele goede opleiding voor JL begrippen.

Dus misschien de volgende keer eerst even de feiten checken voordat je domme dingen gaat roepen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Surhuisterveen » 14-02-2013 12:04

Helmond Sport groter dan dkv lijkt me nogal overdreven. Alleen qua achterban is dkv al groter.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 14-02-2013 14:29

Lipton schreef:Grote vriend, misschien kun je beter eerst even nadenken voordat je iets zegt: de afgelopen 3/4 seizoenen is Helmond Sport steeds boven Cambuur geeindigd. Ze hebben het financieel allemaal beter voor elkaar. En ze hebben een hele goede opleiding voor JL begrippen.

Dus misschien de volgende keer eerst even de feiten checken voordat je domme dingen gaat roepen.

Ben je vriend niet 8) Ik kijk toch vooral naar zaken als begroting en aantal mensen dat op de tribune zit en volgens mij is Cambuur dan toch wat groter. En nee, ik heb niks met Cambuur, kijk gewoon naar de feiten.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 14-02-2013 15:13

Morgen speelt Fazli zijn eerste thuiswedstrijd voor Helmond Sport tegen FC Emmen.
Tegen Dortrecht uit hing er al een spandoek voor hem. En dat al na een wedstrijd.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lipton » 14-02-2013 15:15

Gemiddeld gezien komen er bij Helmond Sport wel minder mensen, maar in dat oude stadion passen bijna geen mensen. Helmond heeft 1,5 miljoen per jaar minder te besteden dan Cambuur maar hebben elk jaar betere spelers dan Cambuur. Ze eindigen structureel in de top 3 de afgelopen jaren. Helmond is een ploeg die je serieus moet nemen, Cambuur heeft duidelijk minder kwaliteit. Env ergeet niet dat Helmond een hele goede jeugdopleiding heeft, Cambuur heeft alleen een D team en een 1e jaars C team.

Dus is Helmond in mijn ogen een grotere club.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 14-02-2013 15:18

Lipton schreef:Gemiddeld gezien komen er bij Helmond Sport wel minder mensen, maar in dat oude stadion passen bijna geen mensen. Helmond heeft 1,5 miljoen per jaar minder te besteden dan Cambuur maar hebben elk jaar betere spelers dan Cambuur. Ze eindigen structureel in de top 3 de afgelopen jaren. Helmond is een ploeg die je serieus moet nemen, Cambuur heeft duidelijk minder kwaliteit. Env ergeet niet dat Helmond een hele goede jeugdopleiding heeft, Cambuur heeft alleen een D team en een 1e jaars C team.

Dus is Helmond in mijn ogen een grotere club.


Dat hebben jou ogen goed gezien.
Nog een feitje. De afgelopen 10 jaar heeft Helmond Sport 8 keer Play Offs gehaald.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Knipecity » 14-02-2013 15:25

Haha, ik zit me in 1 keer te bedenken dat ik Cambuur hier een beetje zit te verdedigen. Heb ik helemaal geen zin in. Laat die vooral lekker gekke dansjes in de kleedkamer doen ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 15-02-2013 23:41

Fazli heeft zojuist met 4-3 van Emmen gewonnen.
Hij maakte de 2-1.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 18-02-2013 15:12

Vanavond speelt Fazli de topper thuis tegen de Graafschap.
Wint Helmond dan wordt het een serieuze titelkandidaat.
Meijers is tot nu toe zeer tevreden over Fazli.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

Re: Samir Fazli

Berichtdoor Lardy » 18-02-2013 15:28

BrabantseHeerenveenfan schreef:Vanavond speelt Fazli de topper thuis tegen de Graafschap.
Wint Helmond dan wordt het een serieuze titelkandidaat.
Meijers is tot nu toe zeer tevreden over Fazli.


Daar wil ik nog aan toevoegen dat de wedstrijd om 20:00 uur live wordt uitgezonden op Eredivisie Live.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Samir Fazli

Berichtdoor BrabantseHeerenveenfan » 19-02-2013 13:58

Fazli heeft 2-2 gemaakt tegen de Graafschap.
Persoonlijk vond ik dit geen goede wedstrijd van hem.
BrabantseHeerenveenfan
Bankzitter
 
Berichten: 34
Geregistreerd op: 02-02-2012 15:27

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron