Hans Vonk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
tigerberget
Jeugdspeler
Berichten: 6
Lid geworden op: 08-07-2003 22:58
Locatie: Kristiansand, Norge

Vonk op de wip?

Bericht door tigerberget »

De aanstaande coach van Willem II heet Robert Maaskant. Hij zegt in BN De Stem: 'Als De Vlieger ja zegt, dan is hij mijn eerste man. Als Maikel ja zegt, dan gaan we met hem door. Zo simpel ligt het momenteel.' Zorgen maakt hij zich allerminst, want Maaskant weet dat er straks opties genoeg zijn. "Wapenaar is beschikbaar, net als Postma. Bij Feyenoord komt Zoetebier vrij." Bovendien wil Vitesse af van Dragoslav Jevric en zit Hans Vonk op de wip bij SC Heerenveen.

bron: vi.nl


In hoeverre is het waar dat Vonk op de wip zit? Wat mij betreft mag er best vervanging komen. Als je als elftal verder wilt, is Vonk een van de eerstem die plaats moet maken.
Chilly
Nieuw talent
Berichten: 81
Lid geworden op: 02-12-2002 21:24
Locatie: Sneek

Bericht door Chilly »

En wie gaat hem dan vervangen. Waterman? Op ten duur wel maar nu nog niet denk ik. En een nieuwe keeper kopen past op dit moment niet in het budget van de SCH. Van mij kan Vonk nog wel een seizoen door en dan Waterman de kans geven.

Weet iemand of Vonk nog uitkomt voor Zuid Afrika? Volgens mij niet maar als dat zo dan Waterman al wat sneller aan het grote werk ruiken.
Cross79
Wereldspeler
Berichten: 1463
Lid geworden op: 02-12-2002 17:38
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Niet in het Budget van Heerenveen???

Volgens mij mocht GJV 2 spelers halen, daar was financiele ruimte voor, Hij heeft Rose gehaald, de tweede kan nog dus, ik zou de Vlieger hier wel; willen zien.
Lang leve het censuur
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Volgens mij is dit weer een staaltje van populistisch opschrijven van de VI. Vonks contract loopt komende zomer af. De club is er nog niet uit wat ze willen. Aangezien Waterman het goed doet zitten ze volgens mij in dubio: hem een kans geven, Vonk nog een jaar houden of toch een nieuwe keeper aantrekken. Maar dat laatste belemmert Waterman dus weer in z'n ontwikkeling. En is ook zonde van het geld in die situatie...
Laatst gewijzigd door Niels op 25-01-2004 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik vind dat Waterman toch wel een paar kansen mag hebben in het eerste.
Bijv een helft of zo als Heerenveen bijv in de rust al met 3-0 voorstaat tegen ajaks mag hij van mij wel invallen..
Maar hij is nog wel erg jong mischien is wapenaar wel een optie.
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Natuurlijk zou het voor de ontwikkeling van Waterman goed zijn als hij een aantal keer mag invallen bij het 1e elftal. Maar feit blijft dat het ook dan afwachten zal zijn of hij het niveau nu al constant genoeg aan zal kunnen. Hij is immers nog maar een 'beginnende' keeper als je kijkt naar zijn speelminuten in het 1e. Waarschijnlijk zal hij over 1 of anderhalf seizoen al veel verder zijn in zijn ontwikkeling en misschien dus wel in staat om de vaste keeper te worden. Maar om nou voor die tijd nog een andere keeper aan te trekken, lijkt mij overdreven. Los van het financiële aspect dat zo'n nieuwe keeper met zich mee zou brengen, vind ik dat Vonk het nog steeds heel behoorlijk doet. Dus wat mij betreft blijft Vonk gewoon nog 1 of 2 jaartjes door keepen en neemt Waterman het t.z.t. van hem over.
Gebruikersavatar
mechielz
Basisspeler
Berichten: 902
Lid geworden op: 08-09-2003 19:08
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Ik weet niet wat Riemer van plan is met Hans Vonk,
maar als het aan Vonk ligt dan gaat hij hier toch niet weg want bij een betere club als Heerenveen komt hij toch niet aan de bak.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Misschien moet Heerenveen Stekelenburg wel huren vanaf komend seizoen. Hij kan dan ervaring opdoen en Waterman heeft nog wat extra tijd om zich te ontwikkelen.

Waar zou VI trouwens het bericht vandaan hebben dat Vonk op de wip zit?
Richard
Nieuw talent
Berichten: 115
Lid geworden op: 02-12-2002 18:39

Bericht door Richard »

Toen Heerenveen op Malta zat wist radio Fryslan te melden dat er een gesprek tussen heerenveen en vonk zou plaatsvinden. Vonk zou dan tweede keeper worden achter Waterman en hem begeleiden, cq coachen. Vonk zou dan ernaast een baan krijgen in de commerciele sector aldus de friese radio. Dus zo geheimzinnig is het allemaal niet. We hebben er alleen niets van gehoord na terugkomst selectie evenmin of Radomski blijft.
Mocht Vonk weggaan pak je voor 1 jaar Zoetebier (transfervrij) en daarna Waterman.
Trouwens het is zo dat GertJan 2 spelers mag halen buiten Rose om. Een voor de voorhoed en een voorstopper, linksbenig die bij afwezigheid van edman ook linksback kan spelen. Net zoiets als gerard de nooijer eerst was.
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Misschien moet Heerenveen Stekelenburg wel huren vanaf komend seizoen. Hij kan dan ervaring opdoen en Waterman heeft nog wat extra tijd om zich te ontwikkelen.
Je bedoelt dat Stekelenburg ervaring op kan doen? Lijkt me niet echt zo'n goed idee vanuit het oogpunt van Heerenveen....wellicht wel vanuit het oogpunt van Ajax.. :urgs:
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Waarom zou Vonk opeens 2e keeper worden?? Waterman heeft op dit nivo nog geen speelminuten opgedaan en opeens 1e keeper.Volgens Jan de Jonge moet hij nog veel leren en dus zou het niet slim zijn om hem als 1e keeper neer te zetten.

PS.Jacob de Vries is er ook nog (speelt al 10 jaar in de jeugd en......Het is een Fries) :D
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Zino
Nieuw talent
Berichten: 55
Lid geworden op: 26-10-2003 02:15

Bericht door Zino »

Laat Vonk nog maar lekker een jaartje of twee hier keepen. Hij is betrouwbaar genoeg. Ik zie liever dat dat geld aan andere posities wordt besteed.
Gebruikersavatar
Noukske
Invaller
Berichten: 293
Lid geworden op: 08-09-2003 21:18
Locatie: Amsterdam

Bericht door Noukske »

Vonk speelde gisteren een prima wedstrijd!!
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Noukske schreef:Vonk speelde gisteren een prima wedstrijd!!
Inderdaad ja,Het zou zonde zijn dat zo'n keeper niet behouden zou worden
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
MJP
Nieuw talent
Berichten: 138
Lid geworden op: 07-08-2003 13:30

Bericht door MJP »

In hoeverre is het waar dat Vonk op de wip zit? Wat mij betreft mag er best vervanging komen. Als je als elftal verder wilt, is Vonk een van de eerstem die plaats moet maken.[/quote]

Waar slaat dit nou op? Hans Vonk is dit jaar één van de weinigen die echt het niveau haalt wat nodig is. Gisteren was hij wederom foutloos en door hem wordt de nul gehouden. Tuurlijk staan we 4e en hoeveel keer hebben "we" de nul gehouden ?? Nou tel maar na. Veel keer al !

Er mag dus geen sprake zijn van een andere keeper om Hans Vonk te vervangen. Er dient alleen een andere keeper te komen als hij vertrekt naar Willem II of zo.

Maar ja anderen denken er misschien anders over.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Vonk keept 1 goede wedstrijd en gelijk wordt hij weer de hemel in geprezen. Zijn kwaliteiten moeten worden bekeken over een aantal seizoenen en niet over 1 wedstrijd.
En dat hij vaker de nul heeft gehouden dit seizoen wil nog niet zeggen dat het een goede keeper is. Ik denk dat dat te wijten valt aan de verdediging die voor hem staat.
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Ik vind Vonk een goede keeper. Natuurlijk heeft hij ook zijn mindere wedstrijden, dat heeft iedere speler. Maar over het algemeen vind ik hem toch echt goed. Hij presteert vrij constant. Natuurlijk scheelt het dat er een goede verdediging voor hem staat, maar hij moet toch die ballen pakken. Gisteren had hij een aantal heel aardige reflexen. En nogmaals, ook hij heeft wel eens een misser, maar hij heeft ook regelmatig hele knappe reddingen.
Finuh
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 17-12-2002 18:51
Locatie: Sneek

Bericht door Finuh »

Dit vind ik nou mooi: eindelijk weer eens wat positieve berichten over Vonk.
Hij is erg betrouwbaar en wat ie moet hebben heeft hij.
Om mijn part bieden ze hem een nieuw contract aan.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Mooi, dan kan ik nu weer eens afreageren op die kloothommel!
Vonk speelde gisteren een prima wedstrijd!!
Schitterend, eindelijk weer eens. Ik heb Vonk ook dit seizoen doelpunten tegen zien krijgen, die ik :oops: zelfs tegen gehouden had.
Maar ik moet toegeven, Vonk is wel een eerlijke man.
Hij is goed in het neerzetten van de verdediging, heeft ie laatst eens verkondigd! Dat is toch een plus. ( dak ut opskrieve ken, zeg)
Maar dat moet ook wel, want in één tegen één, op de lijn, in de lucht, spelhervattingen en het inbrengen van de bal is hij weer vreselijk slecht, dusssssssssssss........
vervangen
En ik weet dat er sowieso nog ééntje is, die er zo over denkt.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Heb je ook een voorbeeld Zuid?? Want ik herinner me (dit seizoen) nog geen fout op een paar slechte uittrappen na (zoals NEC)
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
Robert
Selectiespeler
Berichten: 591
Lid geworden op: 02-12-2002 12:14

Bericht door Robert »

<knip> laat ook maar..
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2447
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Tegen vitesse ging het toch goed dacht ik :)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Vonk is een goeie keeper!
Ik zou niet weten dat hij dit jaar een dikke blunder heeft gemaakt..
In het verleden wel es maar boeiend
Alleen vervangen al er een betere keeper beschikbaar is..
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

DE ZUID schreef:Mooi, dan kan ik nu weer eens afreageren op die kloothommel! Schitterend, eindelijk weer eens. Ik heb Vonk ook dit seizoen doelpunten tegen zien krijgen, die ik :oops: zelfs tegen gehouden had.
Ja hallo! Alsof Vonk daar in zijn eentje verantwoordelijk voor is! Er staat ook nog een verdediging voor hem, die ook wel een fouten maakt. Waarom hoor ik je daar niet over? Waarom ben je niet net zo keihard over hen? Waarom niet over sommige aanvallers, die de grootste kansen missen als ze alleen op de keeper afgaan? Zal ik eens een gewaagde vergelijking maken: Sibon wordt algemeen gezien als een van de belangrijkste spelers van Heerenveen. Vind ik ook. Hij wisselt geniale momenten af met knullige missers of terugspeelballetjes. Maar over het algemeen scoort hij een ruime voldoende. Zo is dat met Vonk ook. Ook hij maakt af en toe knullige fouten, maar daar tegenover staan fantastische reddingen. En ook hij scoort over het algemeen een ruime voldoende. Waarom richt je je zo op 1 persoon? Dat vind ik niet helemaal eerlijk tegenover Vonk.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Ja, zo lust ik er ook wel een stuk of tien.
Het gaat om het algemeen.
De laatste jaren, na het behalen van de CL, heeft onze Hans niet echt uitgeblonken in goede reflexen e.d.
Ik ben blij voor hem dat er nog genoeg supporters zijn die hem nog graag zien kiepe, maar helaas voor hem, daar hoor ik niet bij.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Romy
Nieuw talent
Berichten: 108
Lid geworden op: 10-08-2003 14:35
Locatie: Stockholm

Bericht door Romy »

Nou goed, jij kan vinden dat hij niet veel goede reflexen heeft. Heb jij de wedstrijd tegen Vitesse gezien? Daar is die overwinning toch echt mede aan hem te danken, vanwege zijn reflexen. Kijk, in een tijd als deze, waarin Heerenveen erg moeilijk scoort, moet je blij zijn als je de nul houdt. Dat betekent namelijk dat je niet verliest, ook al scoor je zelf moeilijk. En volgens mij heeft Vonk op die manier al een aantal punten voor Heerenveen gered. En zeg nou niet dat Vitesse maar 1 goed voorbeeld is, want ik heb meer goede reflexen van hem gezien in andere wedstrijden. Volgens mij kan jij je frustraties beter richten op de niet-scorende aanvallers dan op de nul-houdende keeper.
SCH Supporter
Invaller
Berichten: 286
Lid geworden op: 19-09-2003 17:02
Locatie: Zwaagwesteinde
Contacteer:

Bericht door SCH Supporter »

Je moet een keeper beoordelen op het aantal tegendoelpunten:
Vanaf 1999-2000:
99/00:36 tegentreffers:34 voor Vonk,2 voor Ditewig
00/01:42 tegentreffers voor Vonk (10e)
01/02:27 tegentreffers:26 voor Vonk,1 voor Ditewig
02/03:55 tegentreffers voor Vonk (toch 7e)
03/04:19 tegentreffers voor Vonk

Dus het valt toch wel mee en de meeste tegentreffers in de 2 slechte seizoenen en dat is bij elke club vaak zo

Jij (Zuid)zei dat na 1999/2000 Vonk minder is geworden
In 1999/2000 kreeg Vonk 32 goals te verwerken
in 2001/2002 echter 26 en dat is een stuk beter en een slechtere prestatie dus dat is een niet klopend verhaal dat je zei
ik ben een kut kind en mn wachtwoord is te simpel: heerenveen
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Oké, jullie zulle wel gelijk hebben, maar ga er maar eens opletten, dan zul je zien dat jullie vriend Vonk niet echt een keeper is die punten pakt.

Ut wut tied voor Waterman
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Any questions after last night??
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Mister Grie
Invaller
Berichten: 265
Lid geworden op: 02-12-2002 17:39
Locatie: Woudsend
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

BOY WATERMAN Geef die jongen eens een kans!

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Plaats reactie