Patrik Ingelsten

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Wat ik uit het interview opmaak was hij bij Halmstad een middenvelder en zag de trainer het daar niet in hem zitten. Vandaar dat hij toen niet zoveel scoorde. Als aanvaller bij Kalmar heeft hij veel gemaakt, zeker het laatste seizoen.

Ik ben benieuwd wat we gaan beleven. De Allsvenskan zal kwalitatief ongetwijfeld minder zijn dan de Eredivisie maar er wordt wel compacter gespeeld. Daarom kom je er ook niet zo gemakkelijk tot scoren. Alves en Berg scoorden volgens mij ook veel minder daar dan in NL.

Hij heeft tegen de oude club van Sollied trouwens 4x gescoord in de Uefa Cup :D
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

De Verlosser uit Zweden heeft getekend!

YES YES YES!

Ben echt blij met dit kerstgeschenk.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Officiële site:
Patrick Ingelsten tekende een contract voor 3,5 jaar. Hij meldt zich begin januari in Friesland en vertrekt dan meteen met sc Heerenveen op trainingskamp naar Turkije.
Bij mijn weten heet deze aankoop Patrik Ingelsten, niet Patrick.
Josse
Invaller
Berichten: 313
Lid geworden op: 13-03-2006 15:27
Locatie: Fryslan
Contacteer:

Bericht door Josse »

Het is inderdaad Patrik. :wink: Laatste tijd wel vaker fouten op de site..
Gebruikersavatar
hjwiltjer
Invaller
Berichten: 469
Lid geworden op: 27-02-2007 21:10
Locatie: Groningen

Bericht door hjwiltjer »

Dat is de zoveelste flankspeler. Iig wel iemand die makkelijk goals maakt. Maar toch hoop ik dat er nog een vervanger voor Sibon komt. Als Sibon er niet bij is moeten we noodgedwongen met middenvelders in de spits gaan spelen. Vanaf volgend jaar verwacht ik dat circus Paolo uit de basis vertrekt. Ik heb even zitten puzzelen maar ik zou echt niet weten hoe Sollied zijn middenveld/aanval in moet gaan vullen met namen als: Grindheim, Vayrnynen, Svec, Elm, Beerens, Pranjic, Sibon, Ingelsten, Kalou en dan heb je ons wonderkind Elyounoussi nog. Maar gelukkig is dat mijn zorg ook niet! :mrgreen:

Nou nog een aantal robuuste verdedigers en we kunnen weer omhoog gaan kijken. Aan ons scorend vermogen ligt het dit seizoen namelijk niet....... :erm:
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Volgens de statistieken is Ingelsten 1.78 en 78 kg. Als je die verhoudingen ziet dan zou het qua spiermassa in de duels ook een redelijk sterke vent moeten zijn. Ter vergelijking: Peter Crouch weegt ongeveer hetzelfde en is 20 centimeter langer.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als dit een betrouwbare nonensense spits is die zijn werk doet 9en voor de wedstrijd op tijd op bed ligt :) ) ben ik al blij. Ik zit niet te wachten op zelfbenoemde toppers die snel weer vertrekken. Liever wat meer degelijkheid en continuiteit.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hij kan niet met zijn rug naar goal spelen. Dat is on-Heerenveens. Hoewel we dat ook niet hadden in het tijdperk Alves, Nilsson, maar goed toen speelden we met 2 spitsen.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

ALS 26.000 schreef:maar goed toen speelden we met 2 spitsen.
Misschien ziet Trond het licht......... We hebben m.i. de ideale selctie voor 4-4-2 omdat we eigenlijk maar 1 echte buitenspeler hebben. Maar om daar je hele systeem op af te stemmen.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Maar welke twee spitsen dan.....?
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Aangezien Sibon ook beter rendeert in een 4-4-2 systeem kun je kiezen voor Sibon/Ingelsten maar dan moet je wel veel lopende mensen rondom Sibon hebben staan. Maar ik verwacht nog wel het nodige van Kalou na de winter dus Kalou/Ingelsten kan ook.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

ALS 26.000 schreef:Maar welke twee spitsen dan.....?
Beerens en Ingelsten, met Elm erachter.

Of je speelt gewoon met Beerens - Ingelsten - Pranjic met een 3-mans aanval. In dat geval heb je 3 serieuze gedadigden voor de 2 posities erachter met Elm, Grindheim en Väyrynen.
Gebruikersavatar
Hank
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 15-11-2008 21:15
Contacteer:

Bericht door Hank »

is al bekend welk nummer hij krijgt?
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

hjwiltjer schreef:Dat is de zoveelste flankspeler:
Juist niet. Hij is een spits.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, zal wel 3 spitsen worden en Sibon haalt hij er niet 1,2, 3 uit, dus Ingelsten in rol van Paolo zou me niks verbazen.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Lijkt mij duidelijk dat hij "gewoon" voorin moet samen met Elm, zoals ze in Zweden stonden. Dan Pranjic van links en Beerens van rechts. Heb je Grindheim en Vayrynen er achter. Gezien de kwaliteit voorin en het gebrek er aan achterin, zou ik misschien nog wel met Roorda of Svec spelen ten koste van Dingsdag.

--------------Steppe-------------
Breuer--------Bak--------Popov
---------------Svec--------------
-------Grindheim--Vayrynen---
Beerens-------Elm-----Pranjic-
-----------Ingelsten-------------

Ik denk dat Svec de kwaliteiten heeft om centraal achterin te staan en door te schuiven en mee te voetballen. Daarnaast zal hij meer naar Bak luisteren dan Dingsdag. Als ik dan tussen Bak en Dingsdag moet kiezen kies ik voor de beste verdediger. Breuer kan daar prima staan, Popov heb ik nog twijfels over maar er zit wel wat potentie in die jongen.

Sibon is naar mijn mening niet meer basisspeler straks, wel belangrijk voor de groep.
Paulo Henrique, Smarasson, Narsingh, Wochichowski(?), Narsingh, Deekman en in mindere mate Drost en Janmaat zijn er (nog) niet klaar voor. Een aantal zitten er wel tegenaan, maar als zij spelen betekent dit dat ons niveau te laag ligt.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Hank schreef:is al bekend welk nummer hij krijgt?

Denk nummer 10, Pranjic zal ons gaan verlaten dus dat nummer komt vrij.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Goed bezig Heerenveen, verdedigen begint namelijk bij de aanval en op dit moment hebben we gewoon teveel spelers die balverlies lijden en vervolgens niet keihard terug knokken om die bal weer te veroveren. Een sibon moet normaal gesproken die bal vast houden maar omdat hij niet in vorm is loopt het gewoon van geen kant. De verdedigers van ons worden constant onder druk gezet, en daardoor maken ze vaak persoonlijke fouten. Hoop dat we nu met de fysiek sterke Elm en de beweegelijke Ingelsten twee spelers erbij hebben die ervoor zorgen dat we een wedstrijd kunnen domineren en controleren.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Er zijn redelijk wat berichten verwijderd/aangepast de afgelopen dagen. Dit is het topic over Patrik Ingelsten, voor het bespreken van de rest van de selectie/mogelijke speelwijze van de verdediging en andere zaken zijn andere topics. Dank!
Ladies and gentleman: We've got him!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Vanaf wanneer is hij speelgerechtigd? Iemand vertelde mij pas vanaf 1 februari en een ander vanaf 1 januari.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Gewoon vanaf 1 januari.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

geert. schreef:Vanaf wanneer is hij speelgerechtigd? Iemand vertelde mij pas vanaf 1 februari en een ander vanaf 1 januari.
Transfermarkt is open tussen 5 januari en 2 februari. In principe zijn spelers direct speelgerechtigd, tenzij er een bepaalde afspraak is gemaakt. Dat is met Ingelsten echter niet (is ook geen aanleiding voor, want Zweedse competitie is afgelopen), dus hij is per direct inzetbaar.
kaaskop
Bankzitter
Berichten: 198
Lid geworden op: 18-07-2005 09:59
Locatie: Kollum

Bericht door kaaskop »

Ingelsten, Elm en Vonk zijn vanavond tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de OSSH gepresenteerd aan de 1200 aaanwezige leden.
Heerenveen SC
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 26-09-2008 20:15

Bericht door Heerenveen SC »

kaaskop schreef:Ingelsten, Elm en Vonk zijn vanavond tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de OSSH gepresenteerd aan de 1200 aaanwezige leden.
Hebben ze verder nog dingen verteld die we niet wisten of was het niks bijzonders?
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Ingescheurde teennagel Ingelsten
08 januari 2009
Nieuwkomer Patrik Ingelsten kampt met een kleine tegenslag. De Zweedse aanvaller heeft last van een ingescheurde teennagel en trainde vandaag aangepast. Ingelsten wordt behandeld aan zijn teen en speciaal voor hem worden nieuwe schoenen ingevlogen naar het trainingskamp in Belek. Het is nog niet bekend of Ingelsten vrijdag, als sc Heerenveen de eerste oefenwedstrijd tegen Trabzanspor speelt, van de partij kan zijn.
www.sc-heerenveen.nl
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Al hoe klein de blessure ook is, het kan verdomd lastig zijn.
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Hij stond vandaag samen met Elm met een groot artikel in de Telegraaf.
De kop was, Zweedse comeback en daarboven stond nog SC Heerenveen verwelkomt in Turkije koningskoppel Elm/Ingelsten.
Mooie woorden. Ik hoop dat ze het waar kunnen maken. In het stuk zelf kwamen verder geen opmerkelijke dingen voor.
Elm is blij dat Heerenveen ook Ingelsten heeft aangetrokken omdat de aanpassing binnen en buiten het veld makkelijker zou verlopen. Ze gaan ook naast elkaar wonen.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Zeker een ingescheurde teennagel kan erg irritant zijn wanneer je aan het voetballen bent. Lijkt mij niet fijn voelen in elk geval wanneer er een bal ofzo tegenaan komt (om nog maar niet te spreken over het lopen waar je het ook aardig kan voelen volgens mij).
We horen wel of hij de wedstrijd de irritante pijn kan/mag verbijten.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Nieuwe kicksen per vliegtuig
BELEK - SC Heerenveen heeft speciaal voor aankoop Patrik Ingelsten een paar nieuwe schoenen laten overkomen naar het Turkse Belek, waar de Friezen hun trainingskamp hebben opgeslagen.


Een ingegroeide teennagel hindert de Zweedse aanvaller, die daardoor donderdag aangepast moest trainen. Om de problemen te verhelpen, heeft Heerenveen nieuwe schoenen naar Turkije laten invliegen.

Het is nog niet bekend of Ingelsten vrijdag in actie kan komen tijdens de oefenwedstrijd tegen Trabzonspor. De Zweed werd in de winterstop overgenomen van Kalmar FF. Ingelsten was afgelopen seizoen met negentien treffers topscorer van de Zweedse kampioen.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

gister heeft hij zijn eerste wedstrijd gespeeld tegen mvv. Jammer genoeg net niet kunnen scoren. Maar is al bekend onder welk nummer hij gaat spelen?
FORZA SC HEERENVEEN
Plaats reactie