Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Crash » 12-07-2012 19:37

Stiffie schreef:Tja, die geruchten. Er is wel wat geld binnengekomen in Eindhovem van de Ambarat deal. PSV kan dus denken, nu we wat centjes hebben snel die Narsingh voor de neus van Ajax wegkapen.


Hoe ironisch in dat geval, het mislukken van Assaidi's transfer naar Galatasaray levert Narsingh een mooi contract op bij PSV.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 12-07-2012 19:54

dan assaidi maar naar marseille, probleem opgelost..
was het maar zo makkelijk..
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Currahee » 12-07-2012 20:30

Crash schreef:
Stiffie schreef:Tja, die geruchten. Er is wel wat geld binnengekomen in Eindhovem van de Ambarat deal. PSV kan dus denken, nu we wat centjes hebben snel die Narsingh voor de neus van Ajax wegkapen.


Hoe ironisch in dat geval, het mislukken van Assaidi's transfer naar Galatasaray levert Narsingh een mooi contract op bij PSV.


Volgens mij wouden de turken Amrabat voor de rechter kant halen en Assaidi voor de linker kant. Ze stonden al langer beide in de belangstelling.
Avatar gebruiker
Currahee
Superster
 
Berichten: 1721
Geregistreerd op: 23-01-2005 01:17
Woonplaats: Lemmer

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor teamplayer » 13-07-2012 08:15

Het zou mij niets verbazen als 1 v/d 2 vleugels niet verkocht wordt. De markt is beperkt, maar dat betekent nog niet dat de spelers hierdoor veel goedkoper zijn geworden.

Ik snap dat SC Heerenveen ieder miljoentje kan gebruiken, toch zou ik het niet erg vinden wanneer Luciano transfervrij de deur uitloopt. Ik denk nl. dat hij al geld heeft verdiend voor SC Heerenveen, los van de transfer. Als Assaidi wordt verkocht, net als Dost, hebben we al veel verdient aan deze voorhoede. Ik geloof ook dat Dost meer waard is geworden door de voorzetten van Narsingh. Andere gelden die we mede aan deze 3 hebben verdiend, zijn Europees voetbal, Bonus Nederlands Elftal (bij blijven van Narsingh, pakken we dit nog een jaar mee) en wellicht toekomstig Europees voetbal. Met Narsingh heb je meer kans in de competitie en in Europees verband.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Flamingo » 13-07-2012 15:54

Nou blijkbaar heeft Narsingh dan toch een goede indruk afgegeven tijdens het EK:

http://www.feantastisch.nl/van-bommel-hoopt-erg-op-komst-narsingh/
Ook van bevriende PSV supporters begrepen dat ze hem graag willen hebben, blijkbaar idd een ander oordeel dan dat wij vellen, vanwege dat zij niet alle wedstrijden zien. Ik hoop dat we hem toch kunnen slijten voor een miljoentje of 5, anders mag ie blijven hoor, wat een team hebben we dan volgend jaar.
Flamingo
Selectiespeler
 
Berichten: 370
Geregistreerd op: 12-11-2008 10:28

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Gekko » 13-07-2012 19:45

Wij zijn kritischer over hem dan de doorsnee voetbalvolger, merk ik. Neemt niet weg dat de club wel met een probleem zit als beiden blijven. In 2013 moet die heffing worden betaald over hoge salarissen terwijl de exploitatie al onder druk staat door teruglopende sponsorinkomsten. Ook wat dat betreft wordt het nog een spannend jaar.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Peter » 13-07-2012 21:56

Ik verwacht dat die heffingen op zich niet het probleem zullen zijn. Met het vertrek van veel spelers die een hoog salaris incasseerden en met het aantrekken van spelers met een transfervrije status verwacht ik dat het in dat opzicht redelijk goed zit met Heerenveen op dit moment. Door de verkoop van Dost zijn er verder wel wat miljoenen binnen gekomen, waardoor deze rekening wel te betalen zal zijn, liever niet uiteraard.

Als Assaidi en Narsingh niet verkocht zullen worden betekend het wel dat er gepresteerd zal moeten worden. Volgend seizoen lopen ze dan transfervrij de deur uit en de situatie zal dan zo moeten zijn dat Heerenveen of interessant genoeg is voor andere kwalitatief goede transfervrije spelers of er moet voor gezorgd zijn dat men op een andere wijze genoeg inkomsten kan genereren. Daarbij gaat het dan om Champion league, verbeterde sponsorsituatie of verkoop van dan dragende andere spelers.

Verwacht overigens dat als Assaidi en Narsingh alsnog vertrekken men bij Heerenveen toch nog voor de nodige verrassingen op transfergebied zal kunnen zorgen. Ik vind wat dat betreft de komst van met name Raitala en Zuiverloon op zich al verrassend.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 14-07-2012 16:02

Als Narsingh niet snel een keuze maakt schijnt PSV af te haken. Zouden Narsingh en Assaidi wel echt weg willen? Het schiet niet echt op met ze...... Ze lijken wat besluiteloos over te komen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Crash » 14-07-2012 17:57

Tja, ze weten natuurlijk ook dat ze nog meer in trek zijn wanneer er geen transfersom hoeft te worden betaald. De clubs die hen een contractvoorstel doen sparen een transfersom uit en hebben wat meer ruimte voor de salariseisen van beide heren. Misschien zit er volgend jaar wel een nog mooiere 'droomclub' tussen.

Ze hoeven het komend jaar nog even te vlammen bij Heerenveen om de jaren erna alsnog helemaal binnen te lopen. Assaidi en Narsingh gaan natuurlijk alleen weg als alle randvoorwaarden goed zijn. Vanuit het perspectief van de speler nog niet eens zo vreemd.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor diepFries » 14-07-2012 23:04

Ik quote even vanaf een ander forum:
Twitter:
AC Milan News ‏@Milanello

Raiola is in Holland now to complete Luciano Narsingh's transfer to PSV Eindhoven. He's expected to return to Paris on Monday.
Zou een mooi bericht zijn dit weekend :)
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baggerraartje » 15-07-2012 06:52

Heerenveen rules schreef:Als Narsingh niet snel een keuze maakt schijnt PSV af te haken. Zouden Narsingh en Assaidi wel echt weg willen? Het schiet niet echt op met ze...... Ze lijken wat besluiteloos over te komen.


Kijk alleen hoe lang Assaidi zijn acties doorvoert om een tegenstander te passeren...weet je gelijk hoe moeilijk hij een besluit kan nemen! :mrgreen:
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Erwin4ever » 15-07-2012 09:09

ScH en PSV zijn htet eens iig volgens VI, nu moet alleen Narsingh ( en Raiola ) er nog uit komen met PSV.
Kan nog makkelijk mis gaan dus.......... :?
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 15-07-2012 09:18

Ook op twitter wordt er druk over gesproken. Heerenveen en PSV zijn akkoord over een transfersom van 4,5 miljoen. Dat is een mooie deal volgens mij.

Hoop nu dat ze daarvoor een sterke spits halen want onze aanval is wel erg jong en onervaren, een beetje stootkracht zou geen kwaad kunnen.

Tot nu toe ben ik niet erg onder de indruk van Uth en Amoah.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 15-07-2012 09:21

Nu moeten Raiola en Psv het nog eens worden.....
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor HUNTELAAR » 15-07-2012 09:39

Thijs Slegers meldt 4.1 miljoen.
Mag Hansma morgen even gaan shoppen, want voorin is het veel te licht op dit moment.
Uth moet in de spits of op de bank, La Parra heeft mijn inziens niet het niveau constant te kunnen presteren
en Amoah vind ik persoonlijk een matige puntspeler (naast Heerenveen kon hij naar Ado) en totaal geen type
spits voor 4-3-3.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 15-07-2012 09:44

HUNTELAAR schreef:Thijs Slegers meldt 4.1 miljoen.
Mag Hansma morgen even gaan shoppen, want voorin is het veel te licht op dit moment.
Uth moet in de spits of op de bank, La Parra heeft mijn inziens niet het niveau constant te kunnen presteren
en Amoah vind ik persoonlijk een matige puntspeler (naast Heerenveen kon hij naar Ado) en totaal geen type
spits voor 4-3-3.


Eens. Laat Uth maar bij de beloften starten. Noodzaak verkoop Assaidi nu minder dus optie om die niet te laten gaan! Aankoop Amoah lijkt veel op aankoop Kalou. Is over THE Hill en eens hoort te spelen in een ander systeem (counterspits).

In mijn optiek had je beter 1 goede speler kunnen halen dan een aantal probeersels.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor HUNTELAAR » 15-07-2012 09:54

Eens. Laat Uth maar bij de beloften starten.


Nadeel is alleen dat Amoah op dit moment eerste spits is, en je met Uth en Fazli twee gelijkwaardige spelers
eracht hebt. Twee talentvolle jongens waarvan je geen garantie hebt dat ze echt door gaan breken.
Ook Valtpoort is in de spits beter dan op de vleugel.

Daarom opteer ik voor twee nieuwe vleugelspelers, en toch een vertrek van Fazli.
Heeft het al jaren niet laten zien en in een eerder stadium heb je daar gekozen voor Uth.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor HUNTELAAR » 15-07-2012 10:21

Vandaag al keuring, vanavond gaat over details.
HUNTELAAR
Basisspeler
 
Berichten: 831
Geregistreerd op: 25-02-2005 19:49

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Stiffie » 15-07-2012 10:34

Keurige deal. Ik heb altijd gezegd dat als we zo'n 9 miljoen aan onze beide vleugelflitsers overhouden, Hansma het prima heeft gedaan. Nu nog een goede middenvelder en een buitenspeler aantrekken die op links en op rechts kan spelen en we staan er goed op.
Laatst bijgewerkt door Stiffie op 15-07-2012 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster
 
Berichten: 2305
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:53

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Flying Tilster » 15-07-2012 11:09

Knipecity schreef:Nu moeten Raiola en Psv het nog eens worden.....


En dat zal de grootste bottleneck wel zijn. Die geldwolf van een Raiola.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor xander » 15-07-2012 12:11

Technisch directeur Johan Hansma van SC Heerenveen bevestigt akkoord over Luciano Narsingh met PSV.
Alle ballen op Henkie!
Avatar gebruiker
xander
Superster
 
Berichten: 4911
Geregistreerd op: 27-08-2005 15:00
Woonplaats: Oranjewoud

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor NOXX » 15-07-2012 12:34

4,5mln is een mooie prijs voor Luciano. Nu gelijk een ogede links/rechtsbuiten halen, daar niet te lang mee wachten. Ik mag hopen dat Hansma een lijstje klaar heeft liggen met vervangers......
NOXX
Selectiespeler
 
Berichten: 201
Geregistreerd op: 25-08-2011 16:24

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 15-07-2012 12:36

Waar ik meer benieuwd naar ben is wat ze er voor terughalen. Want voor zover ik de samenvatting tegen Eindhoven kan beoordelen vond ik `t daar voorin maar een slap zooitje.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor abegoal » 15-07-2012 12:41

Eerst maar eens afwachten of PSV wel met die luis van een Raiola een deal kan maken.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Ebiede » 15-07-2012 12:43

4 miljoen of 4,5 miljoen vindt ik een meer dan behoorlijke prijs voor Narsingh. Ik ben ook blij dat hij naar PSV gaat en niet naar Ajax.

Het is nu van belang om de voorhoede te versterken. Waar veel mensen kijken naar een vleugelaanvaller gaat mijn voorkeur uit naar een spits. Ik ben niet kapot van Amoah. Uth/Fazli zullen nog te wisselvallig zijn en van Slagveer en Valpoort mag je nog niet te veel verwachten.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Crash » 15-07-2012 13:11

Een spits zal er waarschijnlijk niet komen, we zullen het met Amoah en Uth/Fazli moeten doen het komende jaar. Ik ben echter ook van mening dat je met dit spitsentrio geen potten gaat breken. De concurrentie (AZ, Vitesse en zelfs Groningen) staan er voorin duidelijk beter op.

Wel fijn dat het boek 'Narsingh' gesloten is. Nu Assaidi nog zien te slijten.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor vries153 » 15-07-2012 15:05

Crash schreef:Een spits zal er waarschijnlijk niet komen, we zullen het met Amoah en Uth/Fazli moeten doen het komende jaar. Ik ben echter ook van mening dat je met dit spitsentrio geen potten gaat breken. De concurrentie (AZ, Vitesse en zelfs Groningen) staan er voorin duidelijk beter op.

Wel fijn dat het boek 'Narsingh' gesloten is. Nu Assaidi nog zien te slijten.


wat zijn we allemaal weer lekker negatief wacht nou eerst de eerste maanden eens af en trek dan een conclussie vind het nogal voorbarig om nu al te oordelen over de voorhoede.
Vraag me af waar jullie dat op baseren , op die paar oefenwedstrijden ??

Daarbij Vitesse raakt waarschijnlijk Bony kwijt en Groningen heeft nou ook niet echt een goeie voorhoede.
vries153
Selectiespeler
 
Berichten: 241
Geregistreerd op: 23-07-2003 18:48
Woonplaats: gorredijk

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Crash » 15-07-2012 15:39

Narsingh is het afgelopen jaar enorm belangrijk voor Heerenveen geweest, zelfs ondanks het feit dat hij ook nog veel slechte wedstrijden voor Heerenveen heeft gespeeld.
Met zijn snelheid is hij een enorm wapen op het niveau waarop Heerenveen acteert. Het is afwachten of Narsingh weet door te groeien naar PSV+ niveau. Wanneer je ruim 4 miljoen investeert in een speler moet ook een club als PSV hopen dat Narsingh weer met winst zal worden doorverkocht binnen de contractsperiode. Ik ben nog niet overtuigd of dit ook gaat lukken. Voor het zelfde blijft hij steken op het niveau Lens.

Een discussie over de overgebleven kwaliteiten in de voorhoede is een interessante, maar dient te worden gevoerd in het daarvoor bestemde topic. Ik zal er hier niet verder over uitweiden.
Avatar gebruiker
Crash
Superster
 
Berichten: 2546
Geregistreerd op: 04-05-2005 09:56
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 15-07-2012 17:23

Nog even wachten op Narsingh en zijn ellende (Raiola), maar mooi dat er een einde aan lijkt te komen. Een mooi bedrag is het, en nu op zoek naar versterkingen. Dit bedrag kan geheel geinvesteerd worden want de Dost miljoenen liggen er ook nog. Nu werken aan de aanval! We mogen nu wat verwachten als aankopen.

Wel een goede zaak dat hij naaar Eindhoven gaat en niet naar die club uit Amsterdam. Goede keuze.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Hielke » 15-07-2012 20:55

Verstandige, weloverwogen keuze, hoe jammer het ook is dat hij vertrekt. Eindelijk een talentvolle speler die niet voor het grote buitenlandse geld kiest, maar naar een Nederlandse topclub gaat. Gevoelsmatig past het voetbal van PSV beter bij Luciano dan dat van Ajax. Wens hem veel voetbalgeluk daar, zolang PSV maar onder ons eindigt...
Avatar gebruiker
Hielke
Superster
 
Berichten: 5854
Geregistreerd op: 20-06-2007 08:26

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten