Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Dat hij een 8 kreeg is natuurlijk iets teveel van het goede.
Als je kijkt dat Elm een 7 kreeg, terwijl die vele malen actiever en belangrijker was dan Narsingh.. had die wel een 9 mogen hebben.

Maar goed. De statistieken zeggen het, dus het is waarheid :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Beerens mag wel eens gaan oppassen. Narsingh komt er aan, Beerens is dan misschien wel meer een zekerheidje, Narsingh is snel, en toch weer 2 goals gister. Klasse.. :D
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Narsingh is nog wat bescheiden. Gisteren is hij bijna niet langs zijn back geweest terwijl er vaak voldoende ruimte was. Hij heeft zelf niet door dat zijn snelheid een machtig wapen is. Het is zo simpel: bal er langs en rennen maar. Niemand die hem bijhoudt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Twee wedstrijden, drie goals. Dat heet rendement. Daar kan Beerens een puntje aan zuigen. Ik zou prima kunnen leven met een vertrek van Beerens in de winter. Narsingh heeft de toekomst.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Heerenveen rules schreef:Twee wedstrijden, drie goals. Dat heet rendement. Daar kan Beerens een puntje aan zuigen. Ik zou prima kunnen leven met een vertrek van Beerens in de winter. Narsingh heeft de toekomst.
Wat je zegt, als Beerens er weer in komt staat dat de ontwikkeling van hem alleen maar in de weg. De keerzijde is dat er geen back up is bij blessures e.d.

Ik zou Beerens bij een goed bod verkopen (10 goals zonder hem de laatste 2) en Boerrigter of Andrade binnen zien te halen.
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Als je de bron vermeld doe dan ook de goeie.
Stuk komt regelrecht uit de Leeuwarder Courant.

Was mooi stuk over de beide luciano's.
Anti anti. :)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Feanatieke schreef:Ik zag op op die website staan, dan is dat mijn bron. Zag het later overigens ook op andere voetbalwebsites (bv. VoetbalPrimeur staan.;)
Freezeman doelt erop dat de desbetreffende website geen bronvermelding toepast. Of je nou één zinnetje of vijf alinea's aan citaten overneemt, je bent verplicht om een bron te vermelden. Gevalletje copyright :wink:.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Man van de wedstrijd. Zeer terecht, hij is sneller creatiever en in elk opzicht een vele betere voetballer als Beerens.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Ligt deze jongen al tot 2016 vast? Naast zijn snelheid en actie heeft hij oneindig veel meer spelinzicht dan Beerens. Die pass waar Assaidi uit scoorde was geweldig: Narsingh wachtte op exact het juiste moment en geeft de bal met precies de goede snelheid.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij miste soms nog wat het overzicht, maar een goal en een assist is uiterst effectief. Motm dus volgens EL.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

Annie beetje objectief blijven narsingh speelde leuk maar er ging ook veel mis hij heeft echter wel de potentie beter te worden dan Beerens.

Man of the match was hij zeker niet ik neig meer naar Janmaat die een puike partij speelde en welke ik dan ook graag terug wil zien in de basis volgende week.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

vries153 schreef:Annie beetje objectief blijven narsingh speelde leuk maar er ging ook veel mis hij heeft echter wel de potentie beter te worden dan Beerens.

Man of the match was hij zeker niet ik neig meer naar Janmaat die een puike partij speelde en welke ik dan ook graag terug wil zien in de basis volgende week.

Als je die fouten van Beerens een bekijkt, jeetje kon al niet wachten tot hij geblesseerd was, nou is het eindelijk gebeurt. Als Narsingh speelt scoort ie, zo simpel is het. Hoppa gewoon zaterdag weer de basis in, je kan altijd nog wisselen voor Beerens
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Goal en assist, netjes. Toch, als die jongen nog wat meer body krijgt en wat secuurder wordt, poeh, dan valt er nog veel meer uit te halen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Klopt. Maar op dit moment vind ik het een verademing t.o.v. de in zijn ontwikkeling stilstaande Beerens.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Klopt, hij is een prima vervanger en dat is wel lekker dat je zo'n sterke bank hebt.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Jammer dat hij onterecht werd afgefloten in de blesure tijd anders had hij lekker 2 goals gemaakt!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

tha boelie schreef:Jammer dat hij onterecht werd afgefloten in de blesure tijd anders had hij lekker 2 goals gemaakt!
Nou, dat denk ik niet. Zag je niet wat voor pisbal hij toen gaf, voor het fluitje.
Dat is het nog wel, hij doet al best veel goede dingen, maar op andere momenten verspeelt hij soms wel heel gemakkelijk de bal, of is het nog allemaal even slim, maar dat komt vast nog..
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Gewoon blijven opstellen deze jongen! Wedden dat ie per maand steeds een stukje beter wordt? Zit nog veel meer potentie in.
Beerens bank warm laten houden.
Miereneukert!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Annie! schreef:Man van de wedstrijd. Zeer terecht, hij is sneller creatiever en in elk opzicht een vele betere voetballer als Beerens.
Natuurlijk is hij ( hoewel hij vanmiddag een hoog rendement had ) niet in alle opzichten beter dan Beerens.
Zo is b.v zijn linkerbeen nog bedroevend zwak, wat je van Beerens bepaald niet kunt zeggen.
Verder had hij vanmiddag net zoveel zwakke als sterke momenten.
We moeten niet gaan overdrijven met zijn allen.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

oldtimer schreef: Verder had hij vanmiddag net zoveel zwakke als sterke momenten.


Dus 50/50!
Bij Beerens ligt die verhouding ongeveer op 20/80.

Dan wist ik wel wie ik zou opstellen!
Miereneukert!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Narsingh mooi laten staan. Natuurlijk, er valt nog een hoop aan te sleutelen, maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij daar op een goede manier aan werkt. Gezien de aanhoudende problemen van Beerens zie ik in Narsingh een betere optie voor de langere termijn.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Alle lof voor Narsingh. Zo speel je Beerens uit de basis. Als Jans consequent is (zie het laten staan van Kopic en Djuric) mag je verwachten dat Narsingh weer in de basis beginnen tegen AZ !
Sneu voor Roy maar zo is het nu even.
Samen maken we de club sterk.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

Zou juist wat meer afwisselen. Als je Beerens nu definitief passeert, leidt dat tot kapitaalverlies (vertrekt Beerens straks voor een prikje). Narsingh speelde leuk, maar miste een enorme kans in 't begin.. (verder paar zeer zwakke voorzetten en pogingen tot passeeracties).. absoluut geen man van de wedstrijd; Assaidi was voorin veel dreigender.

Ben benieuwd wat Jans gaat doen en wat de leiding/directie hem voorstelt.. Denk zelf dat Beerens weer gewoon speelt komende zaterdag.
larsSCH
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 15-10-2006 13:19

Bericht door larsSCH »

Uitstekende wedstrijd van Narsingh. De realiteit is dat we in de laatste 3 wedstrijden waarin Narsingh een basisplaats had (FC Twente, De Graafschap en NAC) prima resultaten hebben behaald: 9 punten, 12 doelpunten, 4x Narsingh en 4x Assaidi. Vergelijk dat met de resultaten in de laatste 3 wedstrijden met Beerens in de basis (Den Haag, FC Groningen en NEC): 1 punt, 2 doelpunten, 0x Beerens en 0x Assaidi.

Conclusie: Heerenveen haalt veel betere resultaten met Narsingh in de basis. Er wordt meer gescoord, en Assaidi lijkt veel beter te renderen met Narsingh dan met Beerens. Dat Beerens zou moeten spelen omdat hij dan verkocht kan worden is niet van belang. Als Narsingh zich zo snel door ontwikkeld is Narsingh eerder verkocht, en voor een hoger transferprijs, dan wat we voor Beerens zouden ontvangen.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

larsSCH schreef: Conclusie: Heerenveen haalt veel betere resultaten met Narsingh in de basis. Er wordt meer gescoord, en Assaidi lijkt veel beter te renderen met Narsingh dan met Beerens. Dat Beerens zou moeten spelen omdat hij dan verkocht kan worden is niet van belang. Als Narsingh zich zo snel door ontwikkeld is Narsingh eerder verkocht, en voor een hoger transferprijs, dan wat we voor Beerens zouden ontvangen.
Assaidi speelt beter met Narsingh? Sinds wanneer wordt 't spel van de ene vleugel beïnvloed door een andere vleugel.
Assaidi speelde sterk doordat er veel ruimte was in de omschakeling. Ik was erbij in het stadion en vond dat Narsingh een leuke wedstrijd speelde, maar echt niet meer dan dat.. (neemt niet weg dat het een leuke speler is/wordt).
Vond bovendien de tandem djurici assaidi en vayrynen erg leuk...
larsSCH
Nieuw talent
Berichten: 109
Lid geworden op: 15-10-2006 13:19

Bericht door larsSCH »

Wizard schreef:Assaidi speelde sterk doordat er veel ruimte was in de omschakeling
Waardoor was er veel ruimte in de omschakeling? Omdat de verdediging van de tegenstander altijd bang is voor de snelheid van Narsingh. Daardoor durven ze minder diep te verdedigen, waardoor er op het middenveld meer ruimte ontstaat. Als Assaidi dan gaat zwerven en in een 1 tegen 1 situatie komt te staan, is hij heel dreigend. Het opstellen van Narsingh heeft dus wel invloed op het preteren van Assaidi.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Maar Jans kan het niet verkopen om Narsingh na zo'n optreden op de bank te zetten ten koste van iemand die al wedstrijden niet beslissend is.....
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Deze beide heren zijn perfect voor de counter, hoewel ik me nog vaak verbaas over hoe slecht men soms met de geboden ruimte om gaat.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Onbegrijpelijk dat mensen Beerens afschilderen als een speler die er niks van kan, alleen de negatieve dingen van Beerens zien. En bij Narsingh die gister de hele wedstrijd alles fout deed heel positief zijn. Als ik Narsingh ga beoordelen zoals de meeste mensen hier Beerens beoordelen dan gaat het als volgt:

Goal: Slecht keeperswerk ten Rouwelaar, slecht ingeschoten.
Assist: Prachtige bal, maar verdedigend werk van NAC erg matig.
Spel rest van de wedstrijd: Afwezig, weinig aanspeelbaar, geen passeerbeweging en verdedigend matig.

Waar Beerens 20 dingen goed moet doen voor een 6'je hoeft Narsingh maar 1 ding goed te doen. Totaal scheve wereld. Narsingh is een geweldige speler voor de toekomst maar momenteel in Beerens 100 stappen verder. Als je Beerens nu wissel gaat zetten maak je z'n carriere kapot want komende zomer gaat hij de stap naar de top/buitenland maken.

Ik wil hiermee aangeven dat je iedere speler kan afstempelen als iemand die er niks van kan als je alle negatieve dingen iedere keer benadrukt. Beerens doet zoveel dingen goed in een wedstrijd, maar als je dat niet wil zien. Tsja dan is hij inderdaad niet goed.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Lardy schreef:Onbegrijpelijk dat mensen Beerens afschilderen als een speler die er niks van kan.
Dat maak je er helemaal zelf van, net als een aantal andere Beerens fans. Ik heb hier niemand zien zeggen dat Beerens er niks van kan of dat het een waardeloze speler is. Wat de kritiek is op Beerens is dat hij al een tijd lang stil staat in zijn ontwikkeling en hij veel te weinig uit zijn acties haalt. Leuk dat hij er 110 keer per wedstrijd langs komt, maar uiteindelijk levert het niet zo gek veel op. Als je naar de cijfers kijkt, dan loopt Narsingh niet zoveel achter op Beerens, terwijl die veel minder minuten heeft gemaakt. Natuurlijk doet ook Narsingh nog heel veel fout, maar dat is ook niet zo gek want die is jonger en zit pas in zijn eerst echte Eredivisie jaar. Beerens is al een tijdje langer bezig maar blijft al een tijdje op hetzelfde niveau hangen. Overigens valt het me op dat mensen die Beerens fan zijn een stuk minder positief naar Narsingh kijken.
Laatst gewijzigd door 1983 op 14-02-2011 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie