Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Een toekomstige topper gaat dit worden denk ik. Niet te snel willen :mrgreen: , maar hij heeft heel veen kwaliteiten. Hij is snel, heeft een passeeractie en een goede voorzet.
Muck
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 09-07-2007 21:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door Muck »

Heerenveen rules schreef:Een toekomstige topper gaat dit worden denk ik. Niet te snel willen :mrgreen: , maar hij heeft heel veen kwaliteiten. Hij is snel, heeft een passeeractie en een goede voorzet.
Nu nog doelgericht worden. De actie met 3-2 tot gevolg was goed, maar de voortzetting was niet geweldig. Het is omdat Maertens die bal erin loopt, maar het leek een twijfel tussen een pass op Assaidi of een schot op goal. Het loopt nu toevallig goed af, maar hier zelf schieten was m.i. een betere optie geweest. Niet elke verdediger zal die bal zo de goal inlopen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Het was natuurlijk belachelijk dat de speaker Narsingh als doelpuntenmaker en matchwinner aangaf, wat trouwens ook in het interview met Barbara Barend nog eens werd herhaald. Maar goed, misschien zaten zij er gewoon te ver vandaan om het goed te kunnen zien. Verder was de pass van Narsingh zoals hierboven gesteld inderdaad slecht, de verdediger van Heracles had hem simpel kunnen onderscheppen maar raakte hem zeer ongelukkig met zijn linkervoet. Begrijpelijk dat hij in wanhoop ter aarde stortte.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Muck schreef:Het loopt nu toevallig goed af, maar hier zelf schieten was m.i. een betere optie geweest.
Afwerking is Narsingh zijn zwakke punt. Daarom vind ik het top dat hij na een intensieve wedstrijd nog de tegenwoordigheid van geest heeft om niet egoïstisch te zijn, wetende dat hijzelf geen ster is in het maken van doelpunten.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Muck schreef: Nu nog doelgericht worden. De actie met 3-2 tot gevolg was goed, maar de voortzetting was niet geweldig. Het is omdat Maertens die bal erin loopt, maar het leek een twijfel tussen een pass op Assaidi of een schot op goal. Het loopt nu toevallig goed af, maar hier zelf schieten was m.i. een betere optie geweest. Niet elke verdediger zal die bal zo de goal inlopen.
Ben ik het niet mee eens. Wanneer Maertens die bal niet geraakt had, had Dost er gewoon tegenaan gehangen. Het is nog maar een jonkie die net om de hoek kwam kijken, dus we kunnen niet teveel verwachten. Maar de progressie die deze jongen op dit moment boekt is natuurlijk geweldig.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Na een goed begin is Luciano toch een beetje terug gevallen.
Hij moet veel meer durf en lef tonen, pas dan komen zijn kwaliteiten echt boven drijven.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Hij heeft potentie, maar wil nog teveel alleen!
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Rustig zijn minuten geven, met zo af en toe een basisplaats. Kan hij wennen aan het niveau en leren van zijn fouten. Als hij niet speelt komt hij er ook nooit. Het zelfde geld voor Djuricic. Wordt tijd dat hij ook weer minuten krijgt.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

En driftig blijven oefenen met dat linkerbeen.
Brak hem gisteren ook weer een of twee maal op.
Terugdraaien in plaats van uithalen.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Deze jongen heeft nog een lange weg te gaan. Speelde ondanks onze 6-2 en zijn goal een erg matige pot. Kan nog niet in de schaduw staan van Beerens.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Knipecity schreef:Deze jongen heeft nog een lange weg te gaan. Speelde ondanks onze 6-2 en zijn goal een erg matige pot. Kan nog niet in de schaduw staan van Beerens.

Jij hebt gewoon iets tegen Narsingh... ik vind het een goede opvolger voor Beerens..
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Narsingh is bloed en bloed snel ! Heeft daarmee een enorm voordeel tov zijn tegenstander. Echter hij heeft ook tal van verbeterpunten. Veel balverlies o.a. Zie in hem zeker een mooie toekomst echter nu nog niet de ideale opvolger van Beerens. Het is te hopen dat Beerens niet in de winterstop al vertrekt maar in de zomer.
Samen maken we de club sterk.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

Knipecity schreef:Deze jongen heeft nog een lange weg te gaan. Speelde ondanks onze 6-2 en zijn goal een erg matige pot. Kan nog niet in de schaduw staan van Beerens.
tuurlijk heeft deze jonge jongen nog een boel te leren maar hoe hij speeld kan ik alleen maar genieten daarvan.
als je kijkt hoe hij een man voorbij komt een voorzet geeft en mee loopt met zijn man(zie ik beerens niet doen hoor die ligt meer op de grond en kijkt naar de scheidsrechter voor een vrij trap)
en ja,loopt soms iets te lang met bal.
volgende week gewoon weer opstellen..beerens kan niet aan hem tippen :wink:
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Ondanks vele matige voortzettingen vind ik het fijn voor 'm dat ie z'n 1e goaltje mee heeft gepikt! Op naar meer!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Luciano heet potentie maar is er nog niet.
Beter kan hij alleen worden als hij regelmatig zijn wedstrijden op dit nivo meepikt.
Als stand-in voor Beerens daarom altijd een goede keuze, investeren in de toekomst.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Prima wedstrijd gespeeld. Eindelijk z`n eerste goal gemaakt en was nog betrokken bij andere goals.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Sorry maar ik vond hem echt slecht, voor mij een onvoldoende. De goal was zeker prima, verder 5, 6 maal zeer dom de bal verspelen. Een 5je.
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

Luciano moet maar eens heel goed naar Theo Walcott kijken hoe die zijn snelheid combineert met goed combinatievoetbal.
Voorlopig alle ballen op Luciano lekker in de diepte spelen. En als hij de bal op eigen helft krijgt, simpel houden,gelijk inleveren bij de middenvelders.
Moet veel leren, maar kan best leuk worden!
Voorlopig zie ik liever Beerens, wordt toch ook steeds beter (en is ook nog jong)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Gevoel na en tijdens wedstrijd was dat hij erg slecht speelde. Maar als je dan de samenvatting zag was hij toch een paar keer betrokken bij een goal. Toch is het inderdaad in de combinatie nog erg matig en gaat hij soms als een blinde lopen met die bal. Heb al een paar keer gezien dat hij ging rennen met die bal en gewoon rechtdoor bleef lopen terwijl er een tegenstander (gister Douglas) opdook. Alsof hij er dwars doorheen wilde.

Maar goed, de tijd zal leren of hij Beerens, als die een toptransfer heeft gemaakt, goed kan vervangen.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

TWR22 schreef:Sorry maar ik vond hem echt slecht, voor mij een onvoldoende. De goal was zeker prima, verder 5, 6 maal zeer dom de bal verspelen. Een 5je.
Mwah, bij de 1-0 geeft hij de bal prima op Assaidi. Jongen doet het niet onaardig. Beerens is wel verder maar dat is na de ervaring van hem ook logisch.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Die jongen is ook nog hartstikke jong, maar sommigen verwachten in zijn eerste seizoen dat hij een beetje serieus op het hoogste niveau mee begint te doen gelijk al dat die jongen hele wedstrijden geweldig speelt. En als die daar niet aan voldoet branden we hem gelijk maar af en zeggen we dat hij niet op dit niveau thuishoort. Onbegrijpelijk, geef die jongen nou de tijd. Hij laat af en toe, gister ook, prima dingen zien. Hij is alleen nog heel wisselvallig maar dat is gezien zijn leeftijd en geringe ervaring ook volkomen logisch. Oordeel niet te snel over die jongen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Narsingh heeft in ieder geval het juiste karakter; overschat zichzelf niet en heeft geduld. Ook in wedstrijden waarin het niet loopt moet hij van waarde kunnen zijn door die fenomenale sprints. Dat laatste hebben Beerens en Assaidi minder. Over het algemeen vind ik dat Narsingh al behoorlijk ver is, zeker als je ziet dat Beerens en Assaidi al jaren bezig zijn.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik vond Narsingh gister goed voetballen en zijn goal verhult veel klasse. Geweldig hoe hij de goal maakte! Ik vind hem iets meer karakter hebben dan Beerens. Als het niet loopt dan werkt Narsingh en dat heeft Roy ietsje minder.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Janneman schreef:Ik vond Narsingh gister goed voetballen en zijn goal verhult veel klasse. Geweldig hoe hij de goal maakte! Ik vind hem iets meer karakter hebben dan Beerens. Als het niet loopt dan werkt Narsingh en dat heeft Roy ietsje minder.
Het lijkt inderdaad alsof hij meer doet en harder werkt. Met Beerens als rechtsbuiten heeft Koning het ook drukker omdat Beerens nogal eens zijn man laat lopen. Zo verzoop Janmaat in Groningen.

Maar Narsingh voetbalt wel te veel met de oogkleppen op. Soms wil hij door 3 man heen waar een simpel breedtepassje veel functioneler is. Maar met z'n snelheid is hij wel dreigend.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Janneman schreef:Ik vond Narsingh gister goed voetballen en zijn goal verhult veel klasse. Geweldig hoe hij de goal maakte! Ik vind hem iets meer karakter hebben dan Beerens. Als het niet loopt dan werkt Narsingh en dat heeft Roy ietsje minder.
Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat Beerens niet meer krediet heeft bij veel mensen hier. Ook tegen Utrecht was hij de grote uitblinker en hij heeft het al zo vaak laten zien, maar misschien moet Beerens eerst net zo'n wedstrijd spelen als Assaidi voordat iedereen ziet hoe goed hij eigenlijk is.

We hebben met Beerens en Assaidi twee vleugelaanvallers die bij iedere club in Nederland niet zouden misstaan. Narsingh is daar nog lang niet. Daarvoor ging er gisteren veel te veel mis bij hem. Ik hoop echt dat hij zo goed wordt als Beerens, of beter, maar hij is er nog lang niet.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Knipecity schreef:Gevoel na en tijdens wedstrijd was dat hij erg slecht speelde. Maar als je dan de samenvatting zag was hij toch een paar keer betrokken bij een goal. Toch is het inderdaad in de combinatie nog erg matig en gaat hij soms als een blinde lopen met die bal. Heb al een paar keer gezien dat hij ging rennen met die bal en gewoon rechtdoor bleef lopen terwijl er een tegenstander (gister Douglas) opdook. Alsof hij er dwars doorheen wilde.

Maar goed, de tijd zal leren of hij Beerens, als die een toptransfer heeft gemaakt, goed kan vervangen.
Ja dit had ik precies zo ja! Ik ergerde me aan zijn besluiteloosheid 3, 4 maal en dom verlies van de bal. Maar hij was toch belangrijker dan ik dacht.

Beerens is zeker goed, maar mét Beerens had Assaidi minder vaak de bal gehad en hadden we minder geschoord want BEERENS SCHIET NOOIT OP DIE GOAL. Man man man, we roepen het zo vaak op de tribune, meer schieten op die goal. ZIe gister, gewoon schieten van buiten de 16, Skopperij riep het een paar weken terug ook al.
100% achter Marco van Basten!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Narsingh is nog niet zover als Beerens. Narsingh is te voorspelbaar. Altijd buitenom en alles met rechts. Als een back een beetje z'n huiswerk doet is Narsingh niet moeilijk te verdedigen. Beerens heeft meer afwisseling in z'n spel en kan ook met links een bal voor krijgen.

Eigenlijk zou Jans, Narsingh 2 weken lang alles met links moeten laten doen. Eerder gaat dat niet beter worden. Hij moet gewoon veel onvoorspelbaarder worden. Pas dan is hij echt een waardig opvolger van Roy Beerens. De potentie heeft Narsingh zeker.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

feanfans schreef: Beerens heeft meer afwisseling in z'n spel en kan ook met links een bal voor krijgen.
Ben ik het niet met je eens. Beerens doet vaak hetzelfde. Veel kap en draai werk en altijd buitenom. Narsingh kun je heel goed diep sturen en hij heeft een aardige actie. Overmars deed ook altijd hetzelfde, maar was vaak ongrijpbaar. Het is maar net in welk tempo je het uitvoert.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Knipecity schreef:Speelde ondanks onze 6-2 en zijn goal een erg matige pot. Kan nog niet in de schaduw staan van Beerens.
TWR22 schreef:Sorry maar ik vond hem echt slecht, voor mij een onvoldoende. De goal was zeker prima, verder 5, 6 maal zeer dom de bal verspelen. Een 5je.
Negativelingen. :mrgreen: Narsingh staat vierde deze week in het speler van de week klassement. En statistieken liegen nooit natuurlijk!
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Heerenveen rules schreef:Ben ik het niet met je eens. Beerens doet vaak hetzelfde. Veel kap en draai werk en altijd buitenom. Narsingh kun je heel goed diep sturen en hij heeft een aardige actie. Overmars deed ook altijd hetzelfde, maar was vaak ongrijpbaar. Het is maar net in welk tempo je het uitvoert.
De vergelijking die je maakt met Overmars is een goede. Daar ben ik het wel mee eens. Ik vind niet dat Beerens altijd buitenom gaat. Ik vind juist dat hij dat wel redelijk afwisselt door binnendoor te gaan. Narsingh gaat juist altijd buitenom omdat hij dan niet met links hoeft.

Narsingh heeft absoluut potentie en hij moet ook spelen om beter te worden, maar zover als Beerens is hij in mijn ogen nog niet.
Plaats reactie