Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Lipton schreef:Ach ja, we doen hier net alsof Narsingh helemaal geweldig is/was. Maar wij speelden met alle respect wel tegen FC Emmen en niet tegen bijvoorbeeld Roda JC...
Narsingh viel me tegen FC Emmen niet tegen, ik begreep pas dat hij er voor Oussi ingekomen was na zijn eerste balcontact, wat meteen gevaar opleverde. Natuurlijk is een bekerwedstrijde geen graadmeter voor zijn werkelijke niveau, maar wat ik van hem gezien heb stemde me tevreden. Zelf vond ik dat hij door zijn teamgenoten te weinig gezocht werd en de bal te vaak over de linkervleugel gespeeld werd.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Ach ja, we doen hier net alsof Narsingh helemaal geweldig is/was. Maar wij speelden met alle respect wel tegen FC Emmen en niet tegen bijvoorbeeld Roda JC...
De rest bakte er tegen Emmen helemaal niets van dus die moeten we dan allemaal maar niet opstellen tegen Roda. Narsingh was bijna de enige met spelplezier, een actie en een goede voorzet. Gewoon opstellen tegen Roda. Breng maar wat vers bloed ipv die spelers die voetballen alsof ze het een straf vinden om te voetballen.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Met Narsingh zou eindelijk weer eens een speler van 'onderaf' door te breken, hij komt immers van samenwerkingsclub Zeeburgia. De aanleg heeft hij en zijn ontwikkeling is prima. Onlangs zag ik hem bij de beloften vanaf de linkerkant in actie. Toen viel me op dat hij wel een passeeractie, maar geen goed schot in de benen had. Daardoor bleef het rendement laag. Op rechts lijkt hij beter te renderen, met in Emmen twee assists en een voorzet die Elm tot assist had moeten promoveren.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

Hielke schreef:Op rechts lijkt hij beter te renderen, met in Emmen twee assists en een voorzet die Elm tot assist had moeten promoveren.
Dat zal ook de doelstelling zijn die Jans in gedachten heeft lijkt mij. Zoveel mogelijk goeie ballen op Dost te geven.
Meteen een zeer goede testcase voor zowel Narsingh danwel Dost.
Als Narsingh meer dan twee ballen panklaar zal leggen voor Dost met rendement, dan kan het voor Beerens nog weleens lastig worden weer aan te sluiten.
Het gaat uiteindelijk om de effectiviteit.

Ik ben benieuwd!
Miereneukert!
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Komt fysiek nog wat tekort, compenseert dat echter redelijk met z'n snel- en beweeglijkheid. Een zeer interessante optie om bij de selectie te houden. Wie weet waar het eindigt ;)
In case of doubt, make it sound convincing
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Redelijke 1e helft, zeer goede 2e helft. Ik begreep totaal niet waarom Jans hem eruit haalde, hij begon namelijk met de minuut beter te spelen.

Maar het is wel erg fijn om te weten dat we nog iemand achter de hand hebben als Beerens of Assaidi geblesseerd is.
17 mei 2009!
dirk2
Bankzitter
Berichten: 228
Lid geworden op: 17-01-2010 16:26

Bericht door dirk2 »

Potentieel heeft deze jongen meer in huis dan Beerens. Doorlopend dreiging in de diepte, veel moeilijker van de bal te krijgen en een betere voortzetting. Daar waar Beerens maar blijft terugkappen, draaien en zich vastlopen.

Één zwaluw etc...... Maar deze jongen mag wat mij betreft voorlopig blijven staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vond hem prima spelen. Veel directer en effectiever dan Beerens. Op snelheid erlangs en dan een voorzet. Beter dan het kappen en draaien van Beerens. Ik zou hem laten staan de komende wedstrijden. Hij kan alleen maar groeien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Goede wedstrijd, met lef en overtuiging gespeeld. Mag van mij blijven staan op rechts en laat Assaidi en Beerens maar uitmaken wie op links spelen.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Beerens uit het elftal spelen, wie had dat gedacht.
Samen maken we de club sterk.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

complimenten voor deze jongen...lekker laten staan de komende wedstrijden...heerlijk direct een voorzet dan dat gekap en gedraai en dan ook nog met een slechte voorzet komen..
ook fijn dat ie met zijn man mee loopt en bij een mislukte actie niet gaat liggen en niet naar de scheidsrechter kijkt om een vrije trap zoals beerens wel regelmatig doet..
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heerenveen is veel te bang om eigen jeugd een kans te geven. Als Narsingh in je beloftenteam rondloopt, waarom kom je dan met halve buitenlanders als Ingelsten en Elyounoussi?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Als je Beerens jaren ziet voetballen (evenals gisteravond) en je ziet dan Narsingh bezig, dan pleit ik er direct voor om het voorlopig te proberen met Assaidi-Narsingh op de vleugels. Indien fit natuurlijk. Laat Beerens maar even bankzitter blijven en naar deze twee jongens kijken hoe het ongeveer moet. Natuurlijk gaat het hun niet perfect af, maar die lijken het veel beter te snappen. Is ook vele malen creatiever.

Absoluut een groot compliment voor Narsingh.
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Deze jongen mag ook van mij bij de selectie blijven. Maar veel minuten geven, in de basis of als invaller. Hij is nog jong en pas dit seizoen is hij echt iemand om rekening mee te houden. Het aantrekken van Elyounoussi of Ingelsten 2 jaar geleden is natuurlijk onzin.
Toen was het een aardige speler die het misschien ooit zou kunnen maken. Wissel van gister begreep ik overigens wel, je kon toch zien dat hij in de laatste 5 minuten voor de wissel moeite had met het tempo. Het eerste kwartier van de 2e helft was natuurlijk goed.
Dit soort explosieve jonge spelers kan echt nog geen 90 minuten volmaken. Je moet er als trainer ook voor zorgen dat ze met een goed gevoel van het veld af kunnen stappen. Voor het ontwikkelingsproces van zo'n speler is dat veel beter, dan laten staan en de laatste 20 minuten het gevoel hebben dat je er wel staat maar van geen waarde meer bent. Dat deed Jans dus goed. De volgende keer dat hij in de basis mag beginnen zal hij wat meer speeltijd krijgen als het in die wedstrijd goed gaat. Voor Jans is het ook goed dat hij niet afhankelijk wordt van Assaidi of Beerens op de vleugels. Ook goed dat er uiteindelijk dus geen vleugelspeler nog is aangetrokken, anders had Narsingh deze kans niet gehad.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Een goed optreden van deze jongeman. Ik vond hem dus ook de man van de wedstrijd. Echter had Jans hem iets eerder moeten wisselen aangezien hij er op het end door heen zat.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Hille58
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-09-2010 17:14

Bericht door Hille58 »

Graag wil ik even een opmerking maken over deze superfries, Ik heb deze jongen in de klas gehad en dit is een echt groot talent wat voetballen betreft, ik wil langs deze weg hem vriendelijk bedanken voor wat hij ons laat zien!!! Ik hoop dat hij nog heel lang blijft voetballen bij de selectie want nogmaals dit is en blijft hopelijk een superfries. Groet van je ex coach
Frankie
Jeugdspeler
Berichten: 43
Lid geworden op: 07-08-2010 23:07

Bericht door Frankie »

Hij is klaar voor het eerste,
als Beerens vertrekt dan is hij de nieuwe rechts buiten
Het komt goed.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Als Beerens vertrekt komt er een andere speler bij want met 1 jeugdspeler voor de rechtsbuiten is de spoeling wel erg dun.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lardy schreef:Als Beerens vertrekt komt er een andere speler bij want met 1 jeugdspeler voor de rechtsbuiten is de spoeling wel erg dun.
Ik denk dat er dan gewoon een nieuwe jeugdspeler o.i.d. doorstroomt, want Narsingh is echt wel toe aan het eerste.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Narsingh zit heel dicht tegen het eerste aan, en kan zich nog rustig ontwikkelen tot Beerens vertrekt.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Ik denk dat we destijds Deekman te makkelijk hebben laten vertrekken. Hij zou met Narsingh dan gestreden kunnen hebben voor de rechtsbuiten positie.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hearrenfeanspiler Luciano Narsingh is foar it earst opnaam foar Jong Oranje. Bûnscoach Cor Pot hat de 20-jierrige rjochtsbûten oproppen foar de oefenwedstriid op 17 novimber tsjin Denemarken.

Ek Bas Dost heart by de seleksje. Opfallend is dat Daryl Janmaat net opnaam is. De rjochtsback is syn basisplak by Hearrenfean kwyt en is no ek net opnaam foar Jong Oranje.
Jong Oranje is útskeakele foar it Europeesk Kampioenskip. Dêrom kiest de bûnscoach no foar in jongere seleksje. Dost en Janmaat meie ynkoarten net mear meispylje by Jong Oranje.
omropfryslan.nl
Mooi voor zijn ontwikkeling!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wat Dost en Janmaat betreft: beiden mogen niet meer uitkomen voor Jong Oranje. Dost is alleen wel opgeroepen als dispensatiespeler, wat bij deze wedstrijd is toegestaan. Opvallend is het dus niet echt.

Maar on-topic: mooi voor Narsingh!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Lipton schreef:Narsingh zit heel dicht tegen het eerste aan, en kan zich nog rustig ontwikkelen tot Beerens vertrekt.
Persoonlijk denk ik dat Narsingh een basisplaats krijgt als Jans kiest voor Assaidi als de nieuwe " 10 ".
Beerens is dan immers de aangewezen man voor de linkerkant ( waar hij beter presteert als op rechts, ik ben blij dat ook anderen dat inmiddels hebben opgemerkt ) en dat maakt de weg vrij voor Narsingh.
Dat lijkt me de enige oplossing, tenzij je het hele systeem wilt gaan omgooien.
Mika wordt dan automatisch het slachtoffer van deze aanpassing.
Dat kun je sneu noemen, maar ook realistisch.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Speelde prima !! Wat mij betreft deze avond MOTM.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Hij werd in de eerste helft een paar keer simpel opzij gezet, maar mijn god wat is 'ie snel! En dat hij in de 94e minuut nog zo'n fenomenale sprint in huis had én de rust kon bewaren om de bal voor te geven, is heel sterk.

Vandaag stond er een interview met Narsingh in de Leeuwarder Courant. Bescheiden jongen, ziet zichzelf als reserve voor Beerens en wil pas volgend seizoen vaste waarde zijn. Van mij mag hij per direct in de basis.
tha boelie
Basisspeler
Berichten: 804
Lid geworden op: 31-10-2010 02:31

Bericht door tha boelie »

Het had echt prachtig geweest dat hij zelf de bal erin had getrapt. Wat een heerlijke snelle spelers. Hij is echt niet veel minder dan Beerens misschien is hij zelfs wel beter. Snel z`n contract verlengen tot 2015.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Hij viel me toch een klein beetje tegen hoor. Die snelheid van hem is natuurlijk fantastisch, hij loopt iedereen eruit zonder veel moeite. Maar die voorzetten/laatste pass vond ik over het algemeen vrij matig.
17 mei 2009!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Goede speler! Draaft bijna iedere speler eruit en heeft een hoop aan dreiging. Het is nog te weinig effectief, maar dat is denk ik ook vertrouwen plus ervaring. Als ik Beerens weer zie lopen, dan ben ik toch echt blij met zo'n jongen.

Gewoon de tijd geven en volgens mij komt het dan wel goed. Zit ook een goede kop op die jongen, als ik het allemaal zo hoor. LC-artikel was ook heel realistisch en goed.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ben ook erg positief over deze jongen. Hopelijk heeft hij Jans nu ook overtuigd van zijn kwaliteiten en blijft hij daar staan.
Plaats reactie