Luciano Narsingh

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wolliepoly » 03-07-2012 19:55

Ajax meldt zich opnieuw bij Heerenveen voor Narsingh

03/07/2012 20:35 VI.nl
Nadat PSV onlangs haar interesse in Luciano Narsingh kenbaar maakte bij zowel de speler zelf als bij SC Heerenveen, lijkt de strijd om de international echt te zijn begonnen.

Ook Ajax heeft inmiddels opnieuw contact opgenomen met de Friezen, die ongeveer vijf miljoen euro verlangen voor Narsingh. Het eerste bod van Ajax, drie miljoen euro, werd resoluut afgewezen.

De Amsterdammers, die al in een vroegtijdig stadium om de tafel zaten met de aanvaller zelf, hopen PSV alsnog voor te zijn. Trainer Frank de Boer ziet Narsingh als een ideale speler voor zijn 4-3-3-systeem.

'Op het bod van Ajax is inmiddels een laag stof komen te liggen', zei technisch directeur Johan Hansma onlangs nog. Ajax, dat eerder al aangaf qua salaris en transfersom haar grenzen niet te willen overschrijden, heeft nog geen nieuw bod gedaan.


dat kan een mooie wedloop worden en dus gunstig voor Heerenveen
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor CrazyArgos » 03-07-2012 20:06

Gewoon lekker tegen mekaar uit laten spelen. En met wat geluk komt er uit het niets een buitenlandse club met het hoogste bod
CrazyArgos
Selectiespeler
 
Berichten: 261
Geregistreerd op: 22-04-2012 13:41
Woonplaats: Doezum

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor igo » 03-07-2012 20:44

Of hopen dat ze tegen elkaar gaan opbieden :D
igo
Selectiespeler
 
Berichten: 447
Geregistreerd op: 01-03-2011 12:55
Woonplaats: It Hearrenfean

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 03-07-2012 22:03

Heerenveen vraagt 7 miljoen en het bod van PSV lag net boven de 3 mln. Schat in dat Narsingh 4,5 tot 5 mln gaat opbrengen.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 03-07-2012 22:12

Feanatieke schreef:
zweed1 schreef:Heerenveen vraagt 7 miljoen

Hoe kom je bij dit bedrag? VI en het Eindhovens Dagblad noemen 5 miljoen euro.


Connecties ! Die 5 miljoen Euro is de prijs die Heerenveen eigenlijk wil hebben. Ajax heeft trouwens nog helemaal geen bod gedaan.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 03-07-2012 22:16

Ssssssttt, als jij hier nu verklapt dat ze eigenlijk 5 willen dan wordt de onderhandelingspositie er niet beter op ;-)
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor zweed1 » 03-07-2012 22:19

Knipecity schreef:Ssssssttt, als jij hier nu verklapt dat ze eigenlijk 5 willen dan wordt de onderhandelingspositie er niet beter op ;-)


Lijkt mij een prima deal !
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor abegoal » 04-07-2012 08:26

Misschien blijft hij wel!

Transfersom staat komst Narsingh naar PSV in de weg


EINDHOVEN - Het is nog geen uitgemaakte zaak dat Luciano Narsingh van sc Heerenveen naar PSV verhuist.

Foto: ProShots

De Friese club vraagt vooralsnog te veel geld voor de 21-jarige aanvaller, die deel uitmaakte van de selectie van Oranje op het EK voetbal.

''Als ze echt vasthouden aan wat ze nu aan transfergeld willen ontvangen, wordt het een moeilijk verhaal'', zegt technisch manager Marcel Brands woensdag in het AD.

Brands heeft wel gesproken met voorzitter Robert Veenstra van Heerenveen, maar van een schriftelijk bod is het nog niet gekomen, aldus Brands.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 04-07-2012 08:48

Dat is dus het probleem..
hij mag niet blijven.
Dan loopt ie namelijk volgende zomer gratis de deur uit.
Hij moet nu verkocht worden, vandaar dat de onderhandelingspositie van Heerenveen niet best is en dat ze straks toch wel akkoord zullen gaan met 4 miljoen.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 04-07-2012 09:35

Het is een simpel spel als je heel nuchter kijkt: Heerenveen wil de hoofdprijs, de geïnteresseerde clubs de bodemprijs. Werkgever wil een serieus geldbedrag overhouden, belangstellende wil geen jackpot betalen. Uiteindelijk ga je onderhandelen en dan is het afwachten welke partij gaat happen. Hoe beter je dat kan inschatten, hoe hoger de inkomsten uit transfers. Wel moet je uiteraard wel weten waar de eigen grens is: je kan ook aan je doel voorbij schieten. Als er een passende bieding op tafel komt en je ziet dat de andere club dat met pijn en moeite doet, weet je dat je niet ver meer kan gaan.

Dat hoort er allemaal bij. Zoals ik vandaag al las: PSV riep ook dat het een moeilijk verhaal zou worden om Matavz te contracteren, en ook hij kwam uiteindelijk gewoon naar Eindhoven.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Luciano Narsingh

Berichtdoor du longhi » 04-07-2012 13:40

Als supporter hoop ik dat de beste spelers op het veld staan. Dus hoop ik dat Narsingh niet vertrekt.
Hoe ze dan dit (miljoenen) verlies gaan oplossen zal mij een zorg zijn. (kort door de bocht, weet ik ook wel)

Daarnaast hoop ik (tegen beter weten in) dat ook Assaidi blijft. Meestrijden voor Champions Leaugue liever dan een overgangsjaar. Met een fitte Assaidi en Narsingh kunnen we heel ver komen.

Eigenlijk is het een klein verlies. Narsingh heeft geen drol gekost en Assaidi is voor minder dan een miljoen overgenomen. Tuurlijk zijn er nog de salariskosten. Wanneer deze spelers niet gepresteerd hadden waren ze ook voor een fooi vertrokken.

Jammer dat het helaas allemaal niet zo werkt.
du longhi
Basisspeler
 
Berichten: 553
Geregistreerd op: 08-12-2004 19:13

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Ironis » 04-07-2012 13:45

Dat is het probleem van een provincieclub: spelers binden zich minder snel aan een club en zijn dus minder snel bereid langer te blijven om met de club iets op te bouwen. Zodra ze erens anders kunnen doorontwikkelen, meer kunnen verdienen of ipv EL ineens CL kunnen spelen (ook al is het vanaf de bank) zullen ze dat doen.
Er zijn maar weinig spelers die echt bij een club blijven uit clubliefde oid. Vooral niet in Nederland. En dat zijn nou juist net de spelers die je van een subtopper ineens kampioen kunnen maken door toch nog even dat contract te verlengen en er een seizoen vol voor gaan, voor de club.
Avatar gebruiker
Ironis
Wereldspeler
 
Berichten: 1438
Geregistreerd op: 27-04-2009 10:39
Woonplaats: Rotterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Superfries88' » 04-07-2012 15:41

De Nederlandse topclubs treffen eigenlijk hetzelfde lot. Het grote verschil is vooral dat deze clubs al dichter tegen de top van spelers aanzitten, dus hogerop is voor de gemiddelde speler net iets minder snel aan de orde. Daarnaast heeft zo'n topclub vaak de middelen om nee te zeggen tegen goede aanbiedingen, waar een club als Heerenveen dat risico niet kan lopen. Dat gecombineerd maakt het simpeler om spelers te behouden. Maar iedere Nederlandse club zal vroeg of laat de sterren zien vertrekken, want de competitie is niet aantrekkelijk genoeg om in te blijven spelen. En ik ben bang dat je dat beeld ook niet meer snel weet te kantelen, zelfs niet wanneer de UEFA de financiële teugels gaat aantrekken.

Het is het lot en daar moet je niet al te moeilijk over doen, hoe vervelend het ook is. Als Nederlandse club ben je een handelshuis en zeker wanneer je onder de top hangt. Ik denk dat het een mooie uitdaging is om daar goed in te slagen. Ik ben wel trots op de lijst die ik soms zie, al helemaal wanneer ik de volgende groep alweer zie komen. Jongens als Gouweleeuw, Djuricic en dat soort spelers. Misschien is Uth wel weer de volgende, of Valpoort, of iemand anders.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor 1983 » 04-07-2012 16:38

du longhi schreef:Als supporter hoop ik dat de beste spelers op het veld staan. Dus hoop ik dat Narsingh niet vertrekt.
Hoe ze dan dit (miljoenen) verlies gaan oplossen zal mij een zorg zijn. (kort door de bocht, weet ik ook wel)

Daarnaast hoop ik (tegen beter weten in) dat ook Assaidi blijft. Meestrijden voor Champions Leaugue liever dan een overgangsjaar. Met een fitte Assaidi en Narsingh kunnen we heel ver komen.

Ik snap wel dat je dat als supporter (zeker als je naar de korte termijn kijkt) liever hebt. Maar ik hoop dat het bestuur dan maar niet op die manier denkt. :wink:

Helaas speelt geld een te belangrijke rol. We willen toch niet zo straatarm worden als b.v. Nac? Financieel gaat het niet best, dat zie je maar aan op welke manier Dost is vervangen. Assaidi en Narsingh verkopen is eigenlijk gewoon een must, o.a. om weer wat vet op de botten te kweken. Dan kun je wel kiezen voor weer een leuk seizoen met deze mannen, maar Europa League levert geen kut op en gokken op Champions League halen is niet verstandig. Alsof we dat met Assaidi en Narsingh gaan halen, hou toch op. Vorig jaar was een uitschieter en alles zat mee en alsnog haalden we het niet. Als je beide spelers zou laten blijven moet je volgend jaar met een nog altijd lege beurs vervangers halen.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 05-07-2012 00:18

Ik zeg ; om de tafel met beide heren! Salaris omhoog, nieuw contract, en knallen met die handel komend seizoen!
Laat je toch niet zo afhankelijk maken van nietszeggende clubs als Ajax en PSV. Da`s inmiddels ook vergane glorie.
Denk je nu werkelijk dat Ajax potten gaat breken in de CL?
Laat me toch niet lachen man!

Mensen denken te-veel in geld hierzo.
Je komt uiteindelijk veel verder als je komend seizoen een goeie prestatie levert.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Wizard » 05-07-2012 07:48

paparazzi schreef:Ik zeg ; om de tafel met beide heren! Salaris omhoog, nieuw contract, en knallen met die handel komend seizoen!
Laat je toch niet zo afhankelijk maken van nietszeggende clubs als Ajax en PSV. Da`s inmiddels ook vergane glorie.
Denk je nu werkelijk dat Ajax potten gaat breken in de CL?
Laat me toch niet lachen man!

Mensen denken te-veel in geld hierzo.
Je komt uiteindelijk veel verder als je komend seizoen een goeie prestatie levert.


Je moet niet kijken naar andere clubs; je moet kijken naar je eigen club.
SCH staat er financieel niet top voor en het huidige economische tijdperk vraagt dat je maatregelen moet nemen. Een aanvalslinie met Assaidi, Dost en Narsingh kan je niet 1-2-3 vervangen, maar met het verkregen geld kan je de club financieel en (uiteindelijk) sportief wel sterker maken.
Financieel sterker betekent indirect potentie om te groeien. Persoonlijk vind ik dat de club uitstekende aankopen heeft gedaan en dat deze selectie inclusief met de komst van een speler als Pappa, SCH zeker weer mee kan doen om Europees voetbal. Wanneer je nu als club geld, energie en tijd investeert in sponsoren, de selectie wederom Europees voetbaal haalt en 2-3 spelers weer voor à 4-5M worden verkocht, realiseer je nog steeds groei.

Kortom, een win-win situatie voor zowel Narsingh als SCH. Verkopen dus voor 4-5M.
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor forca hveen » 05-07-2012 08:53

paparazzi schreef:Ik zeg ; om de tafel met beide heren! Salaris omhoog, nieuw contract, en knallen met die handel komend seizoen!
Laat je toch niet zo afhankelijk maken van nietszeggende clubs als Ajax en PSV. Da`s inmiddels ook vergane glorie.
Denk je nu werkelijk dat Ajax potten gaat breken in de CL?
Laat me toch niet lachen man!

Mensen denken te-veel in geld hierzo.
Je komt uiteindelijk veel verder als je komend seizoen een goeie prestatie levert.


Volgens mij heeft heerenveen wel degelijk met deze heren om de tafel gezeten maar ze wilden hun contract niet verlengen ;) En je kan spelers nog altijd niet dwingen de contracten te verlengen.

Ben wel benieuwd hoelang dit schaakspel tussen PSV en Ajax gaat duren (al kan ik mij zo voorstellen dat Narsingh liever naar ajax gaat want die spelen CL en hij komt uit Amsterdam)
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Gekko » 06-07-2012 10:25

Ik heb begrepen dat het contact met PSV veel prettiger verliep en hij daar een beter gevoel aan heeft overgehouden. Ajax is meer van 'graag of niet', PSV zegt 'je bent van harte welkom'.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Knipecity » 06-07-2012 10:40

Wizard schreef: Persoonlijk vind ik dat de club uitstekende aankopen heeft gedaan en dat deze selectie inclusief met de komst van een speler als Pappa, SCH zeker weer mee kan doen om Europees voetbal. Wanneer je nu als club geld, energie en tijd investeert in sponsoren, de selectie wederom Europees voetbaal haalt en 2-3 spelers weer voor à 4-5M worden verkocht, realiseer je nog steeds groei.

Kortom, een win-win situatie voor zowel Narsingh als SCH. Verkopen dus voor 4-5M.

Waar basseer jij dit op Wizard? Misschien heb jij al enkele trainingen bezocht, maar zijn spelers als Uth, Kum en Raitala niet enorme vraagtekens voor de sub-top? Amoah is een middenmoot spits die best wel zijn goaltjes zal maken, maar natuurlijk nooit het niveau Dost zal benaderen.

Als Raitala en Kum goed uitpakken kan het zijn dat we er verdedigend beter op zijn geworden en omdat we Elm kwijt zijn zal het middenveld ook wel beter worden, maar de aanval zal geen schim zijn van afgelopen jaar. Er gaan 50 doelpunten de deur uit en 30 assists. Dat vang je niet zomaar op. Mijn verwachtingspatroon is kortom niet al te hoog, simpelweg omdat je het niet weet. Misschien pakt het wel heel goed uit hoor, ik hoop het, maar die vreemde, onbekende buitenlandse jongens, ik heb er weinig mee.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baggerraartje » 06-07-2012 11:50

Misschien is het wel veel verstandiger van Heerenveen om hem, na het verkopen van Assaidi & Dost, een nieuw contract aan te bieden! Je kunt hem dan voor een jaar of 2 een goed salaris aanbieden en dan pas na een jaar verkopen.
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Baas » 06-07-2012 11:51

Narsingh wil niet verlengen, wil een stap hoger op.
Hij zal dus nu verkocht moeten worden.
Zeg maar niks!
Avatar gebruiker
Baas
Wereldspeler
 
Berichten: 1338
Geregistreerd op: 28-06-2011 10:39

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 13:11

@ Snotaap , dat kan Narsingh wel niet willen maar als de clubs er niet uitkomen heeft ie niet zo veel meer te kiezen dunkt mij.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Zola » 06-07-2012 13:16

paparazzi schreef:@ Snotaap , dat kan Narsingh wel niet willen maar als de clubs er niet uitkomen heeft ie niet zo veel meer te kiezen dunkt mij.


Tuurlijk wel, dan verlengt ie zijn contract niet, voetbalt hier nog een seizoen en loopt vervolgens transfervrij de deur uit. dag kapitaal!!
Avatar gebruiker
Zola
Basisspeler
 
Berichten: 638
Geregistreerd op: 01-03-2006 16:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 13:18

Als clubs niet meer willen bieden dan de bedragen die je nu hoort 2 a 3 miljoen. Dan zou ik hem lekker houden, dat noem ik dan ook geen kapitaal meer. Dan maar gratis de deur uit.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 13:19

paparazzi schreef:@ Snotaap , dat kan Narsingh wel niet willen maar als de clubs er niet uitkomen heeft ie niet zo veel meer te kiezen dunkt mij.

De speler kiest, niet de club. Als Narsingh niet wil verlengen, dan hoeft dat niet. Dan loopt hij volgend jaar gratis weg.
Heerenveen zal op een gegeven moment om moeten, want die moeten. Ajax en PSV hoeven niet, die hebben andere opties.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 13:22

Lardy schreef:Als clubs niet meer willen bieden dan de bedragen die je nu hoort 2 a 3 miljoen. Dan zou ik hem lekker houden, dat noem ik dan ook geen kapitaal meer. Dan maar gratis de deur uit.

Twee a drie miljoen is op dit moment de wereld voor Heerenveen. Elke euro is meegenomen.
Ik heb bu meer het idee dat Heerenveen van te voren heeft bedacht wat men graag wil hebben ipv bedenken wat een speler met nog maar 1 jaar ervaring en 1 jaar contract waard is.

Krijg een beetje het idee van de makelaar die vraagt aan een persoon wat hij denkt dat zijn eigen huis waard is.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Lardy » 06-07-2012 13:46

Clubs kijken bij jonge spelers naar wat ze in de toekomst kunnen brengen, wat dat nu is is minder belangrijk.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor RobertDeVries » 06-07-2012 14:19

Lardy schreef:Clubs kijken bij jonge spelers naar wat ze in de toekomst kunnen brengen, wat dat nu is is minder belangrijk.

Dan ziet Heerenveen er waarschijnlijk meer groei in dan de andere clubs.
Ik denk ook dat er nog weinig groei is. Hij kan vooral snel rennen en voorzetten. Dat is een kunstje en wordt hoe ouder hoe minder. Je ziet het nu ook met elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.
Maar dat is wel een ander verhaal wanneer je in Engeland/spanje/italie en duitsland komt. Dus voor de Nederlands competitie goeie voetballer, maar voor de doorverkoop beoordeeld als te licht. Dan krijg je zulke bedragen. Je ziet het ook met Elia. Die was beter dan Narsingh, maar red het ook niet in het buitenland.
RobertDeVries
Basisspeler
 
Berichten: 753
Geregistreerd op: 14-06-2010 19:50

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor paparazzi » 06-07-2012 14:35

Oke. Allemaal mooi en aardig. Maar als ie straks alsnog voor slechts 2 mio naar of PSV of Ajax gaat, dan hebben ze toch iets niet helemaal goed gedaan bij de club. (voorafgaand dan)
In dat geval zou ik zeggen, houden. En dan maar voor nop weg volgend seizoen. Hij zal zich opnieuw moeten bewijzen komend seizoen. Dat kan ook zomaar gunstig uitpakken.
Hetzelfde geldt voor Assaidi overigens.
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Luciano Narsingh

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-07-2012 14:37

Beetje naief dit Paparazzi! Of het is verkopen of verlengen. Dat wil Narsingh niet, dus hij moet verkocht worden. Alsof hij hier nog een jaar wil spelen.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten